Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως επειδή αυτό τον καιρό ψάχνουμε να αλλάξουμε το δεύτερο αμάξι μας, έχω χαθεί με τα πόσα Κινέζικα μοντέλα έχουν έρθει και στην Ελλάδα, ειλικρινά γίνεται χαμός, και δεν ξέρω τι από αυτά αξίζει, τι μέλλον θα έχουν, τι ανταλλακτικά θα βρίσκω στο μέλλον κλπ. Μου αρέσουν πολλά από αυτά, είναι και όμορφα με καλή τεχνολογία ενώ έχουν και σχετικά λογικές τιμές.....άλλα νιώθω κάπως να το πω άγχος να πάω να δώσω π.χ. 28-30Κ για να πάρω Cherry, Omoda, Jaecoo, Dfsk, Geely, Kgm κλπ....να το τολμίσω, ή να πάω σε παραδοσιακές μάρκες και αυτά που ξέρω?
 
Πάντως επειδή αυτό τον καιρό ψάχνουμε να αλλάξουμε το δεύτερο αμάξι μας, έχω χαθεί με τα πόσα Κινέζικα μοντέλα έχουν έρθει και στην Ελλάδα, ειλικρινά γίνεται χαμός, και δεν ξέρω τι από αυτά αξίζει, τι μέλλον θα έχουν, τι ανταλλακτικά θα βρίσκω στο μέλλον κλπ. Μου αρέσουν πολλά από αυτά, είναι και όμορφα με καλή τεχνολογία ενώ έχουν και σχετικά λογικές τιμές.....άλλα νιώθω κάπως να το πω άγχος να πάω να δώσω π.χ. 28-30Κ για να πάρω Cherry, Omoda, Jaecoo, Dfsk, Geely, Kgm κλπ....να το τολμίσω, ή να πάω σε παραδοσιακές μάρκες και αυτά που ξέρω?
1. Δες επίδοση στο crash test στο Euro NCAP.
2. Δες πόση εργοστασιακή εγγύηση δίνουν.
3. Δες ποιος τα εισάγει στην Ελλάδα και αν έχει το εκτόπισμα να τον πιστέψεις ότι στα 10 χρόνια θα συνεχίσει να φέρνει ανταλλακτικά (κοινώς να μην είναι κάποιος που πάει να κάνει μια αρπακτή και να πτωχεύσει στην πρώτη στραβή).
 
  • Like
Reactions: karamela
1. Δες επίδοση στο crash test στο Euro NCAP.
2. Δες πόση εργοστασιακή εγγύηση δίνουν.
3. Δες ποιος τα εισάγει στην Ελλάδα και αν έχει το εκτόπισμα να τον πιστέψεις ότι στα 10 χρόνια θα συνεχίσει να φέρνει ανταλλακτικά (κοινώς να μην είναι κάποιος που πάει να κάνει μια αρπακτή και να πτωχεύσει στην πρώτη στραβή).
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, γενικά τα κοιτάζω και αυτά, επίσης φοβάμαι μην πάρω κάποιο από αυτά και σε μερικά χρόνια που θα το δώσω (Δεν κρατάω αμάξι πάνω από 5-6 άντε 7 χρόνια max) τι μεταπωλητική αξία θα έχει, αν θα υπάρχει ακόμα αντιπρόσωπος όπως λες και δεν αρπαχτή κλπ. Από την άλλη επειδή είμαι γενικά ανοιχτόμυαλος και μου αρέσει να δοκιμάζω νέα πράγματα, θέλω να το τολμίσω και να πάρω ένα Κινέζικο...απλά λανθασμένα είχα την εντύπωση ότι υπήρχαν λίγα Κινέζικα μοντέλα, και όσο το ψάχνω ανακαλύπτω συνεχώς νέα Brands και μοντέλα και η μπάλα έχει χαθεί!!
 
1. Τα μικρά αυτοκίνητα πόλης είναι ο ορισμός του πλεονεκτήματος των ηλεκτρικών. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπορεί να ανταγωνιστεί κανένα θερμικό, σοβαρό ηλεκτρικό πόλης.

Στην τιμη θα κριθουν ολα .
 
  • Like
Reactions: avpap
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, γενικά τα κοιτάζω και αυτά, επίσης φοβάμαι μην πάρω κάποιο από αυτά και σε μερικά χρόνια που θα το δώσω (Δεν κρατάω αμάξι πάνω από 5-6 άντε 7 χρόνια max) τι μεταπωλητική αξία θα έχει, αν θα υπάρχει ακόμα αντιπρόσωπος όπως λες και δεν αρπαχτή κλπ. Από την άλλη επειδή είμαι γενικά ανοιχτόμυαλος και μου αρέσει να δοκιμάζω νέα πράγματα, θέλω να το τολμίσω και να πάρω ένα Κινέζικο...απλά λανθασμένα είχα την εντύπωση ότι υπήρχαν λίγα Κινέζικα μοντέλα, και όσο το ψάχνω ανακαλύπτω συνεχώς νέα Brands και μοντέλα και η μπάλα έχει χαθεί!!
Ολες οι κινεζικες εταιρειες που ερχονται ειναι τεραστιες (για τα δεδομενα της ευρωπης) ή ανηκουν σε τεραστιο ομιλο (πχ geely). Η υποστηριξη απο τον εδω αντιπροσωπο ειναι διαφορετικο θεμα και δεν αφορα τους κινεζους.
Απο εκει και περα ομως, απο τη στιγμη που δεν εχεται προβλημα να παρετε μεγαλο δευτερο αυτοκινητο και δεν εχεις προβλημα να δωσεις το 40αρι για model 3, δεν βρισκω τον λογο να κοιταξεις αλλου.
Κινεζικα βλεπουμε οσοι ψαχνουμε μικροτερα και σε χαμηλες τιμες.
 
  • Like
Reactions: karamela
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι σε αναζήτηση δεύτερου μικρού αυτοκινήτου πόλης, προκειμένου να πηγαινο-ερχομαι στο γραφείο.
Μένω 12χλμ μακριά από την πόλη (Βέλγιο-Βρυξέλλες όπου γίνεται χαμός από κίνηση τις ώρες αιχμής), πάνω σε αυτοκινητόδρομο, οπότε για να πάω κέντρο χρησιμοποιώ εθνική οδό, αλλά τα τελευταία 3 χλμ κολλάω σε συνθήκες 1-2η ταχύτητα για 20λεπτο καθημερινά, πήγαινε-έλα.

Budget 30k, να χωράει 2 ενήλικες και 2 μικρά παιδιά, χωρίς καρότσια. Οι επιλογές που σκέφτομαι είναι οι εξής:

α) Υβριδικό: Νέο Renault Clio Full Hybrid, E-tech 160hp, Techno Edition, Τελική 28k ή
β) Υβριδικό: Νέο Yaris Hybrid, Iconic Edition, Τελική 30k ή
γ) Μικρό Ηλεκτρικό: ????

Οι ιδιαιτερότητες στις εγγυήσεις είναι:
a) Με 60/μήνα, έως 7 χρόνια, πλήρης κάλυψη για όλα τα services και τυχόν βλάβες, σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου, άρα +5000ευρώ σε περίοδο 7ετίας. Τα service είναι ετήσια στη Renault, με κόστος συνήθως τα 300 ευρώ/χρόνο.
b) Η Toyota προσφέρει 10ετή εγγύηση, αρκεί κάθε χρόνο να κάνεις το ετήσιο service στην αντιπροσωπεία τους. Τα service κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο με τη Renault.

Η επιλογή του ηλεκτρικού έχει το εξής θέμα:
Μαζί με το αυξημένο κόστος απόκτησης, χρειάζομαι 2k για αναβάθμιση της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης του σπιτιού + κόστος wallbox.
Στο γραφείο μπορώ να φορτίζω δωρεάν, θα προτιμούσα όμως να μπορώ να φορτίζω και τα βράδια στο σπίτι αν χρειάζεται (πχ Σ/Κ), πάνελ δεν υπάρχουν.

Η προτεραιότητα μου είναι να σταματήσω να πληρώνω σαν τρελός service, μιας και έχω καεί με το X2 που έχουμε, οπότε αξιοπιστία είναι το νούμερο ένα που θέλω αυτό το διάστημα. Ιδέες κανείς?
 
Η επιλογή του ηλεκτρικού έχει το εξής θέμα:
Μαζί με το αυξημένο κόστος απόκτησης, χρειάζομαι 2k για αναβάθμιση της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης του σπιτιού + κόστος wallbox.
Στο γραφείο μπορώ να φορτίζω δωρεάν, θα προτιμούσα όμως να μπορώ να φορτίζω και τα βράδια στο σπίτι αν χρειάζεται (πχ Σ/Κ), πάνελ δεν υπάρχουν.

Αν είναι να κάνεις με το ηλεκτρικό έως ~100km την ημέρα φορτίζεις μια χαρά τη νύχτα από απλή πρίζα σούκο. Δεν χρειάζεται να αναβαθμίσεις την ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού σου, ούτε να βάλεις wallbox (παρότι βολεύει αρκετά..).
 
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι σε αναζήτηση δεύτερου μικρού αυτοκινήτου πόλης, προκειμένου να πηγαινο-ερχομαι στο γραφείο.
Μένω 12χλμ μακριά από την πόλη (Βέλγιο-Βρυξέλλες όπου γίνεται χαμός από κίνηση τις ώρες αιχμής), πάνω σε αυτοκινητόδρομο, οπότε για να πάω κέντρο χρησιμοποιώ εθνική οδό, αλλά τα τελευταία 3 χλμ κολλάω σε συνθήκες 1-2η ταχύτητα για 20λεπτο καθημερινά, πήγαινε-έλα.

Budget 30k, να χωράει 2 ενήλικες και 2 μικρά παιδιά, χωρίς καρότσια. Οι επιλογές που σκέφτομαι είναι οι εξής:

α) Υβριδικό: Νέο Renault Clio Full Hybrid, E-tech 160hp, Techno Edition, Τελική 28k ή
β) Υβριδικό: Νέο Yaris Hybrid, Iconic Edition, Τελική 30k ή
γ) Μικρό Ηλεκτρικό: ????

Οι ιδιαιτερότητες στις εγγυήσεις είναι:
a) Με 60/μήνα, έως 7 χρόνια, πλήρης κάλυψη για όλα τα services και τυχόν βλάβες, σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου, άρα +5000ευρώ σε περίοδο 7ετίας. Τα service είναι ετήσια στη Renault, με κόστος συνήθως τα 300 ευρώ/χρόνο.
b) Η Toyota προσφέρει 10ετή εγγύηση, αρκεί κάθε χρόνο να κάνεις το ετήσιο service στην αντιπροσωπεία τους. Τα service κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο με τη Renault.

Η επιλογή του ηλεκτρικού έχει το εξής θέμα:
Μαζί με το αυξημένο κόστος απόκτησης, χρειάζομαι 2k για αναβάθμιση της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης του σπιτιού + κόστος wallbox.
Στο γραφείο μπορώ να φορτίζω δωρεάν, θα προτιμούσα όμως να μπορώ να φορτίζω και τα βράδια στο σπίτι αν χρειάζεται (πχ Σ/Κ), πάνελ δεν υπάρχουν.

Η προτεραιότητα μου είναι να σταματήσω να πληρώνω σαν τρελός service, μιας και έχω καεί με το X2 που έχουμε, οπότε αξιοπιστία είναι το νούμερο ένα που θέλω αυτό το διάστημα. Ιδέες κανείς?
Εγώ πάντως προτίμησα να πάρω βενζινοκίνητο Clio με 20.000 ευρώ, μετρητοίς. Πολύ θα ήθελα να πάρω ηλεκτροκίνητο, αλλά οι τιμές ήταν απαγορευτικές. ΤοYaris το είδα κι εγώ, αλλά θεωρώ εξωφρενική την τιμή των 30k για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο.
 
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι σε αναζήτηση δεύτερου μικρού αυτοκινήτου πόλης, προκειμένου να πηγαινο-ερχομαι στο γραφείο.
Μένω 12χλμ μακριά από την πόλη (Βέλγιο-Βρυξέλλες όπου γίνεται χαμός από κίνηση τις ώρες αιχμής), πάνω σε αυτοκινητόδρομο, οπότε για να πάω κέντρο χρησιμοποιώ εθνική οδό, αλλά τα τελευταία 3 χλμ κολλάω σε συνθήκες 1-2η ταχύτητα για 20λεπτο καθημερινά, πήγαινε-έλα.

Budget 30k, να χωράει 2 ενήλικες και 2 μικρά παιδιά, χωρίς καρότσια. Οι επιλογές που σκέφτομαι είναι οι εξής:

α) Υβριδικό: Νέο Renault Clio Full Hybrid, E-tech 160hp, Techno Edition, Τελική 28k ή
β) Υβριδικό: Νέο Yaris Hybrid, Iconic Edition, Τελική 30k ή
γ) Μικρό Ηλεκτρικό: ????

Οι ιδιαιτερότητες στις εγγυήσεις είναι:
a) Με 60/μήνα, έως 7 χρόνια, πλήρης κάλυψη για όλα τα services και τυχόν βλάβες, σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου, άρα +5000ευρώ σε περίοδο 7ετίας. Τα service είναι ετήσια στη Renault, με κόστος συνήθως τα 300 ευρώ/χρόνο.
b) Η Toyota προσφέρει 10ετή εγγύηση, αρκεί κάθε χρόνο να κάνεις το ετήσιο service στην αντιπροσωπεία τους. Τα service κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο με τη Renault.

Η επιλογή του ηλεκτρικού έχει το εξής θέμα:
Μαζί με το αυξημένο κόστος απόκτησης, χρειάζομαι 2k για αναβάθμιση της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης του σπιτιού + κόστος wallbox.
Στο γραφείο μπορώ να φορτίζω δωρεάν, θα προτιμούσα όμως να μπορώ να φορτίζω και τα βράδια στο σπίτι αν χρειάζεται (πχ Σ/Κ), πάνελ δεν υπάρχουν.

Η προτεραιότητα μου είναι να σταματήσω να πληρώνω σαν τρελός service, μιας και έχω καεί με το X2 που έχουμε, οπότε αξιοπιστία είναι το νούμερο ένα που θέλω αυτό το διάστημα. Ιδέες κανείς?
Αν θες εξήγησε λίγο τα θέματάσου με την Χ2, έστω και με πιμι.. Θα συμφωνήσω με τον Κώστα, ε όχι και 30κ για Yaris.. Αυτό είναι παράνοια.
 
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι σε αναζήτηση δεύτερου μικρού αυτοκινήτου πόλης, προκειμένου να πηγαινο-ερχομαι στο γραφείο.
Μένω 12χλμ μακριά από την πόλη (Βέλγιο-Βρυξέλλες όπου γίνεται χαμός από κίνηση τις ώρες αιχμής), πάνω σε αυτοκινητόδρομο, οπότε για να πάω κέντρο χρησιμοποιώ εθνική οδό, αλλά τα τελευταία 3 χλμ κολλάω σε συνθήκες 1-2η ταχύτητα για 20λεπτο καθημερινά, πήγαινε-έλα.

Budget 30k, να χωράει 2 ενήλικες και 2 μικρά παιδιά, χωρίς καρότσια. Οι επιλογές που σκέφτομαι είναι οι εξής:

α) Υβριδικό: Νέο Renault Clio Full Hybrid, E-tech 160hp, Techno Edition, Τελική 28k ή
β) Υβριδικό: Νέο Yaris Hybrid, Iconic Edition, Τελική 30k ή
γ) Μικρό Ηλεκτρικό: ????

Οι ιδιαιτερότητες στις εγγυήσεις είναι:
a) Με 60/μήνα, έως 7 χρόνια, πλήρης κάλυψη για όλα τα services και τυχόν βλάβες, σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου, άρα +5000ευρώ σε περίοδο 7ετίας. Τα service είναι ετήσια στη Renault, με κόστος συνήθως τα 300 ευρώ/χρόνο.
b) Η Toyota προσφέρει 10ετή εγγύηση, αρκεί κάθε χρόνο να κάνεις το ετήσιο service στην αντιπροσωπεία τους. Τα service κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο με τη Renault.

Η επιλογή του ηλεκτρικού έχει το εξής θέμα:
Μαζί με το αυξημένο κόστος απόκτησης, χρειάζομαι 2k για αναβάθμιση της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης του σπιτιού + κόστος wallbox.
Στο γραφείο μπορώ να φορτίζω δωρεάν, θα προτιμούσα όμως να μπορώ να φορτίζω και τα βράδια στο σπίτι αν χρειάζεται (πχ Σ/Κ), πάνελ δεν υπάρχουν.

Η προτεραιότητα μου είναι να σταματήσω να πληρώνω σαν τρελός service, μιας και έχω καεί με το X2 που έχουμε, οπότε αξιοπιστία είναι το νούμερο ένα που θέλω αυτό το διάστημα. Ιδέες κανείς?
Αξιοπιστία και Renault δεν πάνε και χέρι χέρι....
 
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι σε αναζήτηση δεύτερου μικρού αυτοκινήτου πόλης, προκειμένου να πηγαινο-ερχομαι στο γραφείο.
Μένω 12χλμ μακριά από την πόλη (Βέλγιο-Βρυξέλλες όπου γίνεται χαμός από κίνηση τις ώρες αιχμής), πάνω σε αυτοκινητόδρομο, οπότε για να πάω κέντρο χρησιμοποιώ εθνική οδό, αλλά τα τελευταία 3 χλμ κολλάω σε συνθήκες 1-2η ταχύτητα για 20λεπτο καθημερινά, πήγαινε-έλα.

Budget 30k, να χωράει 2 ενήλικες και 2 μικρά παιδιά, χωρίς καρότσια. Οι επιλογές που σκέφτομαι είναι οι εξής:

α) Υβριδικό: Νέο Renault Clio Full Hybrid, E-tech 160hp, Techno Edition, Τελική 28k ή
β) Υβριδικό: Νέο Yaris Hybrid, Iconic Edition, Τελική 30k ή
γ) Μικρό Ηλεκτρικό: ????

Οι ιδιαιτερότητες στις εγγυήσεις είναι:
a) Με 60/μήνα, έως 7 χρόνια, πλήρης κάλυψη για όλα τα services και τυχόν βλάβες, σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου, άρα +5000ευρώ σε περίοδο 7ετίας. Τα service είναι ετήσια στη Renault, με κόστος συνήθως τα 300 ευρώ/χρόνο.
b) Η Toyota προσφέρει 10ετή εγγύηση, αρκεί κάθε χρόνο να κάνεις το ετήσιο service στην αντιπροσωπεία τους. Τα service κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο με τη Renault.

Η επιλογή του ηλεκτρικού έχει το εξής θέμα:
Μαζί με το αυξημένο κόστος απόκτησης, χρειάζομαι 2k για αναβάθμιση της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης του σπιτιού + κόστος wallbox.
Στο γραφείο μπορώ να φορτίζω δωρεάν, θα προτιμούσα όμως να μπορώ να φορτίζω και τα βράδια στο σπίτι αν χρειάζεται (πχ Σ/Κ), πάνελ δεν υπάρχουν.

Η προτεραιότητα μου είναι να σταματήσω να πληρώνω σαν τρελός service, μιας και έχω καεί με το X2 που έχουμε, οπότε αξιοπιστία είναι το νούμερο ένα που θέλω αυτό το διάστημα. Ιδέες κανείς?
Πώς σου φαίνεται να μην ασχοληθείς με service για 12 χρόνια;
Μιλάω για τα chery που τα φέρνει ο Σπανός.

 
  • Like
Reactions: DimAsi
Αξιοπιστία και Renault δεν πάνε και χέρι χέρι....
Πάντως η γυναίκα μου έχει ένα Clio από το 2016, 175.000 χιλιόμετρα μετά είναι μια χαρά, εξάλλου εδώ και χρόνια η Renault είναι Nissan, τουλάχιστον σε ότι αφορά τους κινητήρες.
 
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι σε αναζήτηση δεύτερου μικρού αυτοκινήτου πόλης, προκειμένου να πηγαινο-ερχομαι στο γραφείο.
Μένω 12χλμ μακριά από την πόλη (Βέλγιο-Βρυξέλλες όπου γίνεται χαμός από κίνηση τις ώρες αιχμής), πάνω σε αυτοκινητόδρομο, οπότε για να πάω κέντρο χρησιμοποιώ εθνική οδό, αλλά τα τελευταία 3 χλμ κολλάω σε συνθήκες 1-2η ταχύτητα για 20λεπτο καθημερινά, πήγαινε-έλα.

Budget 30k, να χωράει 2 ενήλικες και 2 μικρά παιδιά, χωρίς καρότσια. Οι επιλογές που σκέφτομαι είναι οι εξής:

α) Υβριδικό: Νέο Renault Clio Full Hybrid, E-tech 160hp, Techno Edition, Τελική 28k ή
β) Υβριδικό: Νέο Yaris Hybrid, Iconic Edition, Τελική 30k ή
γ) Μικρό Ηλεκτρικό: ????

Οι ιδιαιτερότητες στις εγγυήσεις είναι:
a) Με 60/μήνα, έως 7 χρόνια, πλήρης κάλυψη για όλα τα services και τυχόν βλάβες, σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου, άρα +5000ευρώ σε περίοδο 7ετίας. Τα service είναι ετήσια στη Renault, με κόστος συνήθως τα 300 ευρώ/χρόνο.
b) Η Toyota προσφέρει 10ετή εγγύηση, αρκεί κάθε χρόνο να κάνεις το ετήσιο service στην αντιπροσωπεία τους. Τα service κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο με τη Renault.

Η επιλογή του ηλεκτρικού έχει το εξής θέμα:
Μαζί με το αυξημένο κόστος απόκτησης, χρειάζομαι 2k για αναβάθμιση της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης του σπιτιού + κόστος wallbox.
Στο γραφείο μπορώ να φορτίζω δωρεάν, θα προτιμούσα όμως να μπορώ να φορτίζω και τα βράδια στο σπίτι αν χρειάζεται (πχ Σ/Κ), πάνελ δεν υπάρχουν.

Η προτεραιότητα μου είναι να σταματήσω να πληρώνω σαν τρελός service, μιας και έχω καεί με το X2 που έχουμε, οπότε αξιοπιστία είναι το νούμερο ένα που θέλω αυτό το διάστημα. Ιδέες κανείς?

Τα Τογιότα είναι καλή λύση, όχι μόνο για την εξοικονόμηση καυσίμου και το peace of mind αλλά και για τον χαλαρωτικό τρόπο οδήγησης, ειδικά σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος.

Το γεγονός ότι μπορείς να φορτίσεις δωρεάν στη δουλειά, δίνει σοβαρό πόντο στο ηλεκτρικό. Πρακτικά ΟΛΑ τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν σε καλύπτουν για τη χρήση που θέλεις. Αν μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι σου έστω και με σουκο με 2-2.5kw είσαι μια χαρά. Άλλωστε θα υπάρχουν σίγουρα και δημόσιοι φορτιστές εκεί γύρω.

Τίποτα επιδοτήσεις για ηλεκτρικό υπάρχουν εκεί; Ελλάδα πάντως με 30κ,μόνο κινέζικο μπορείς να αγοράσεις, πχ byd, geely.
 
Αν θες εξήγησε λίγο τα θέματάσου με την Χ2, έστω και με πιμι.. Θα συμφωνήσω με τον Κώστα, ε όχι και 30κ για Yaris.. Αυτό είναι παράνοια.
Καλημερα Νίκο,

Έπεσα σε αγορά ‘’λεμόνι’’.

Την πήρα μόλις κυκλοφόρησε, Μάρτιο του 2018, m sport 2.0 sDrive 190hp.

Στα 2 χρόνια κάηκε το πίσω δεξί φλας, ευτυχώς σε εγγύηση, αλλιώς άλλαζε όλο το led φανάρι, κόστος 1000 ευρώ με εργατικά.
Το μοτέρ της ηλιοροφης έχει κολλήσει 3 φορές, κάθε φορά το ξεκολλάει η αντιπροσωπεία και πληρώνω 150αρικα, σε ενδεχόμενο αλλαγής μοτέρ μου έδωσαν κοστολόγιο 1400 ευρώ με εργατικά μέσα.

Στα 15000 χλμ ένδειξη ότι το υγρό του αυτόματου κιβώτιου έχει μειωθεί, αλλαγή 600 ευρώ.
Λίγο αργότερα ενώ οδηγούσα σε αυτοκινητόδρομο με τα παιδιά μέσα, ένδειξη μηχανής ότι η στάθμη λαδιού μηχανής είναι στο minimum και να σταματήσω να καλέσω οδική βοήθεια. Στον έλεγχο δεν βρέθηκε τπτ, η ιστορία με τον έλεγχο κόστισε άλλο ένα 400αρι.
Βγαίνοντας από μεγάλο σέρβις, την επόμενη μέρα λαμπάκι μηχανής, ενώ δεν έβλεπαν τπτ στο διαγνωστικό μου είπαν να οδηγήσω και θα φύγει κάποια στιγμή… μετά από 20 μέρες μπήκα με καμμένη αντλία νερού και θερμοστάτη μηχανής, 1200 ευρώ κόστος.

Βλάβη στο infotainment σύστημα, κάθε φορά updates και reset του onedrive (3φορες ήδη) από 120 ευρώ τη φορά, μέχρι που παρέδωσε η μπαταρία στα 5 χρόνια ( 600 ευρώ η αλλαγή της).

Προχθές μου χάλασε και το gps module του αυτοκινήτου, αποτέλεσμα το heads up display του το κινητού δείχνει ότι να ναι, με αποτέλεσμα να κοντεύεις να σκοτωθείς, το απενεργοποίησα πλήρως και ηρέμησα. Οπότε πλέον δεν έχω και navigation στο αυτοκίνητο. Κόστος αλλαγής κανα 500αρι, το οποίο δεν έκαναν ακόμα.

Όλα αυτά σε αυτοκίνητο με φουλ σέρβις αντιπροσωπείας από την πρώτη μέρα, κλεισμένο σε πάρκινγκ καθημερινά, οδήγηση και πάρκινγκ πάλι σε κλειστό χώρο κλπ. Πριν μια εβδομάδα έκλεισα 30k χλμ.
 
Εγώ πάντως προτίμησα να πάρω βενζινοκίνητο Clio με 20.000 ευρώ, μετρητοίς. Πολύ θα ήθελα να πάρω ηλεκτροκίνητο, αλλά οι τιμές ήταν απαγορευτικές. ΤοYaris το είδα κι εγώ, αλλά θεωρώ εξωφρενική την τιμή των 30k για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο.
Συμφωνώ ειδικά για τους χώρους, αν και τα παιδιά μου είναι ακόμα μικρά, οπότε χωρούν με καθίσματα στο πίσω μέρος, χωρίς βέβαια μεγαλες ανέσεις.
Η θέση οδήγησης κάπως με προβλημάτισε, μιας και είμαι 1,82 και ένιωσα το χώρο πάνω από το κεφάλι μου κάπως περιορισμένο.

Όμως το μοτέρ του hybrid Yaris είναι δοκιμασμένο χρόνια και χρησιμοποιείται ήδη στο yaris, yaris cross και σύντομα θα μπει και στο aygo.
Εσωτερικά το Yaris είναι 10 χρόνια πίσω σε σχέση με το Clio, αλλά είμαι διατεθειμένος να το θυσιάσω, αρκεί να μην πληρώνω κερατιατικες βλάβες κάθε τρεις και λίγο.
 
Τα Τογιότα είναι καλή λύση, όχι μόνο για την εξοικονόμηση καυσίμου και το peace of mind αλλά και για τον χαλαρωτικό τρόπο οδήγησης, ειδικά σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος.

Το γεγονός ότι μπορείς να φορτίσεις δωρεάν στη δουλειά, δίνει σοβαρό πόντο στο ηλεκτρικό. Πρακτικά ΟΛΑ τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν σε καλύπτουν για τη χρήση που θέλεις. Αν μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι σου έστω και με σουκο με 2-2.5kw είσαι μια χαρά. Άλλωστε θα υπάρχουν σίγουρα και δημόσιοι φορτιστές εκεί γύρω.

Τίποτα επιδοτήσεις για ηλεκτρικό υπάρχουν εκεί; Ελλάδα πάντως με 30κ,μόνο κινέζικο μπορείς να αγοράσεις, πχ byd, geely.

Δυστυχώς το έχασα το τρένο με τις επιδοτήσεις, έληξαν 12/24, οπότε πλέον πληρώνει κάποιος φουλ τιμή, γλιτώνεις μόνο τέλη ταξινόμησης.
Μπορω να φορτίσω στο σπίτι με σουκο, απλώς από άποψη ασφάλειας δεν ξέρω, μην πάρω καμία φωτιά, γιατί ο πίνακας του σπιτιού είναι λίγο παλιός, από το 2008.

Σε κινέζο byd εδώ κυκλοφορούν μεγάλα αυτοκίνητα, το seal συνήθως, για κάποιο λόγο τα μικρά δεν έχουν πέραση οπότε δεν έχω και feedback από κανέναν γνωστό.
 
Πάντως η γυναίκα μου έχει ένα Clio από το 2016, 175.000 χιλιόμετρα μετά είναι μια χαρά, εξάλλου εδώ και χρόνια η Renault είναι Nissan, τουλάχιστον σε ότι αφορά τους κινητήρες.
Νομίζω το αντίθετο ισχύει, η Nissan είναι Renault στους κινητήρες...