Αυτοκινητιστικά νέα

Μετά από 5 Renault, ξεκινώντας με το ηρωικό Renault 5 του 1982 και φτάνοντας στο Captur του 2022, έχω πει ποτέ ξανά Renault. Δεν είναι οι κινητήρες το πρόβλημα, αν και πάντα έθαβαν τα αυτοκίνητα τους με την πρώτη εκδοση να είναι στη καλύτερη περίπτωση οριακά επαρκής (Laguna του 1996, καταπληκτικο design, κινητήρας 1800 να βγάζει λιγότερα από 100 άλογα). Είναι τα απολύτως αναξιόπιστα ηλεκτρικά τους και η γενικότερη ποιότητα, κάτω του μετρίου.

Βέβαια διαβάζοντας τα όσα έγραψε ο φίλος παραπάνω για αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας και τιμής, με κάνουν να απορώ ποιον κατασκευαστή μπορείς να εμπιστευτείς πια.
 
Δυστυχώς το έχασα το τρένο με τις επιδοτήσεις, έληξαν 12/24, οπότε πλέον πληρώνει κάποιος φουλ τιμή, γλιτώνεις μόνο τέλη ταξινόμησης.
Μπορω να φορτίσω στο σπίτι με σουκο, απλώς από άποψη ασφάλειας δεν ξέρω, μην πάρω καμία φωτιά, γιατί ο πίνακας του σπιτιού είναι λίγο παλιός, από το 2008.

Σε κινέζο byd εδώ κυκλοφορούν μεγάλα αυτοκίνητα, το seal συνήθως, για κάποιο λόγο τα μικρά δεν έχουν πέραση οπότε δεν έχω και feedback από κανέναν γνωστό.
με σουκο φορτιζεις με 2kw, το οποιο ειναι αντιστοιχο ενος βραστηρα ή πιστολακι για μαλλια. Θελω να πιστευω οτι οταν βαζετε πιστολακι για να στεγνωσετε τα μαλλια σας, δεν παιρνετε φωτια ;)
Αν σκεφτοσουν για wallbox που δινει ισχυ 7-11kw, ναι, θα επρεπε να ελεγξεις την καλωδιωση, αλλα για τα 2kw δεν νομιζω οτι υπαρχει ζητημα.
 
με σουκο φορτιζεις με 2kw, το οποιο ειναι αντιστοιχο ενος βραστηρα ή πιστολακι για μαλλια. Θελω να πιστευω οτι οταν βαζετε πιστολακι για να στεγνωσετε τα μαλλια σας, δεν παιρνετε φωτια ;)
Αν σκεφτοσουν για wallbox που δινει ισχυ 7-11kw, ναι, θα επρεπε να ελεγξεις την καλωδιωση, αλλα για τα 2kw δεν νομιζω οτι υπαρχει
Στο εξοχικό που δεν εχω βάλει wallbox, φορτίζω από σουκο. Οταν μετά από αρκετές ώρες τη βγάζω από την πρίζα, τα σιδεράκια ζεματανε. Αυτό σημαίνει πως αναπτύσσεται μεγάλη θερμοκρασία. Εάν η ασφάλεια της πριζασ δεν είναι μεγάλη και τα καλώδια 2,5 υπάρχει πιθανότητα να λιώσουν και να προκληθεί ακόμη και φωτιά.
 
Στο εξοχικό που δεν εχω βάλει wallbox, φορτίζω από σουκο. Οταν μετά από αρκετές ώρες τη βγάζω από την πρίζα, τα σιδεράκια ζεματανε. Αυτό σημαίνει πως αναπτύσσεται μεγάλη θερμοκρασία. Εάν η ασφάλεια της πριζασ δεν είναι μεγάλη και τα καλώδια 2,5 υπάρχει πιθανότητα να λιώσουν και να προκληθεί ακόμη και φωτιά.
Άνοιξε την πρίζα και βεβαιώσου ότι είναι σφιχτά βιδωμένα τα καλώδια, πριν προχωρήσεις σε οποιαδήποτε άλλη επισκευή.
 
  • Like
Reactions: Σεραφείμ
Μετά από 5 Renault, ξεκινώντας με το ηρωικό Renault 5 του 1982 και φτάνοντας στο Captur του 2022, έχω πει ποτέ ξανά Renault. Δεν είναι οι κινητήρες το πρόβλημα, αν και πάντα έθαβαν τα αυτοκίνητα τους με την πρώτη εκδοση να είναι στη καλύτερη περίπτωση οριακά επαρκής (Laguna του 1996, καταπληκτικο design, κινητήρας 1800 να βγάζει λιγότερα από 100 άλογα). Είναι τα απολύτως αναξιόπιστα ηλεκτρικά τους και η γενικότερη ποιότητα, κάτω του μετρίου.

Βέβαια διαβάζοντας τα όσα έγραψε ο φίλος παραπάνω για αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας και τιμής, με κάνουν να απορώ ποιον κατασκευαστή μπορείς να εμπιστευτείς πια.
Kανέναν δεν μπορείς να εμπιστευτείς, είναι τι θα σου κάτσει και θέμα τύχης, δεν σημαίνει ότι επειδή θα πάρεις ακριβό αμάξι από πιο premium εταιρία δεν θα έχεις θέματα, το αντίθετο, στα ακριβά Brands μάλιστα ότι σου χαλάσει το πληρώνεις χρυσό ενώ είναι και πιο δύσκολο να βρεις και πιο φτηνά ανταλακτικά. Για τα ηλεκτικά δεν άστα, αν μου βρεις εταιρία που να πας με κλειστά μάτια και να μην έχεις θέματα σε αυτό το κομμάτι γράψε μου!!!
 
Λυπάμαι που το λέω αλλά πλέον το Νο1 κριτήριο μου για αγορά αυτοκινήτου θα είναι τα χρόνια εγγύησης.
Τραγικό κριτήριο, αντί να κοιτάμε ποιο αμάξι μας κάνει κλικ.😢
 
Μετά από 5 Renault, ξεκινώντας με το ηρωικό Renault 5 του 1982 και φτάνοντας στο Captur του 2022, έχω πει ποτέ ξανά Renault. Δεν είναι οι κινητήρες το πρόβλημα, αν και πάντα έθαβαν τα αυτοκίνητα τους με την πρώτη εκδοση να είναι στη καλύτερη περίπτωση οριακά επαρκής (Laguna του 1996, καταπληκτικο design, κινητήρας 1800 να βγάζει λιγότερα από 100 άλογα). Είναι τα απολύτως αναξιόπιστα ηλεκτρικά τους και η γενικότερη ποιότητα, κάτω του μετρίου.

Βέβαια διαβάζοντας τα όσα έγραψε ο φίλος παραπάνω για αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας και τιμής, με κάνουν να απορώ ποιον κατασκευαστή μπορείς να εμπιστευτείς πια.
Έχοντας ζήσει πολλά χρόνια με ένα Renault Megane Classic 1600cc, και σχεδόν αλλα τόσα με ένα Scoda Fabia 1600cc TDI μπορώ να πω ότι όλες οι εταιρείες τα ίδια σκ@τ@ είναι. το Μεγκάν έβγαζε τις ζημιές του, αλλά οι επισκευές ήταν σχετικά προσιτές, έχουμε καταφέρει να το διατηρούμε σε λειτουργία ως δεύτερο αυτοκίνητο για κοντινές αποστάσεις μετά απο σχεδόν 30 χρόνια. Το Scoda της υποτίθεται αξιόπιστης VW το αγόρασα με βλάβη στο δυναμό, το πήγα 2 φορές στο σέρβις μέσα στην εγγύηση και ω του θαύματος δε βρέθηκε ποτέ βλάβη. Όταν παρήλθε η εγγύηση, μόνο τότε μου το σφύριξαν ότι θέλει αλλαγή το δυναμό (1200ευρώ). Όλα αυτά εδώ στη Γερμανία που ζω... Μετά το σκάνδαλο Dieselgate το 2014/15 η Scoda πέρασε βελτιωμένο λογισμικό και από τότε το φίλτρο καυσαερίων χαλούσε κάθε 18 μήνες (800 ευρώ ανά αλλαγή). Tα καλύτερα μου τα κράτησε για το τέλος: Αυτό το καλοκαίρι και αφού είχα παραγγείλει το Renault Clio χάλασαν το ρουλεμάν κινητήρα (350ευρώ) και ο ανεμιστήρας του κλιματισμού (αυτό δεν το διόρθωσα). Οπότε, αφού δε μπορούσα να αγοράσω Toyota λόγω τιμής ή ΚΙΑ (το Picanto ήταν πολύ μικρό για τις ανάγκες μας, το CEED πολύ μεγάλο) είπα να κάνω το κέφι μου με Renault. Αυτο τουλάχιστον ήταν στιλάτο...
 
Στο εξοχικό που δεν εχω βάλει wallbox, φορτίζω από σουκο. Οταν μετά από αρκετές ώρες τη βγάζω από την πρίζα, τα σιδεράκια ζεματανε. Αυτό σημαίνει πως αναπτύσσεται μεγάλη θερμοκρασία. Εάν η ασφάλεια της πριζασ δεν είναι μεγάλη και τα καλώδια 2,5 υπάρχει πιθανότητα να λιώσουν και να προκληθεί ακόμη και φωτιά.
Τα 2,5 καλώδια χρησιμοποιούνται στις λεγόμενες ενισχυμένες μπρίζες και έχουν 16αρα ασφάλεια αποκλειστικά δική τους.
Σε μια πιλοτή, γκαράζ, εξοχικό κλπ αποκλείεται να υπάρχουν 2,5άρια καλώδια σε κάποια εξωτερική μπρίζα.
99,99% είναι 1,5αρια μαζί με άλλες συσκευές στην ίδια ασφάλεια 10Α για αυτό και ζεστάθηκαν. Άνοιξε να την δεις. Κάνει μπαμ το 2,5 από το 1,5 πάχος.
Δεν ξέρω αν αντέχει φόρτιση ηλεκτρικού μια εγκατάσταση με 1,5 καλώδιο και 10Α ασφάλεια.
 
  • Like
Reactions: Σεραφείμ
Τα 2,5 καλώδια χρησιμοποιούνται στις λεγόμενες ενισχυμένες μπρίζες και έχουν 16αρα ασφάλεια αποκλειστικά δική τους.
Σε μια πιλοτή, γκαράζ, εξοχικό κλπ αποκλείεται να υπάρχουν 2,5άρια καλώδια σε κάποια εξωτερική μπρίζα.
99,99% είναι 1,5αρια μαζί με άλλες συσκευές στην ίδια ασφάλεια 10Α για αυτό και ζεστάθηκαν. Άνοιξε να την δεις. Κάνει μπαμ το 2,5 από το 1,5 πάχος.
Δεν ξέρω αν αντέχει φόρτιση ηλεκτρικού μια εγκατάσταση με 1,5 καλώδιο και 10Α ασφάλεια.
Ετσι ακριβώς είναι Τάσο. Παρόλα αυτά, εδώ κι έναν χρόνο, όταν χρειαστεί, έτσι φορτίζω. Θα ανοίξω την πρίζα όμως να δω εάν είναι ολα καλά.
 
Λυπάμαι που το λέω αλλά πλέον το Νο1 κριτήριο μου για αγορά αυτοκινήτου θα είναι τα χρόνια εγγύησης.
Τραγικό κριτήριο, αντί να κοιτάμε ποιο αμάξι μας κάνει κλικ.😢

Για εμένα, μεταξύ των εταιριών που μου αρέσουν τα αυτοκίνητα τους, το κύριο κριτήριο είναι οι χρηματοδοτήσεις με option αντικατάστασης στο πέρας τους. Το αυτοκίνητο ως περιουσιακό στοιχείο, έχει μόνο έξοδα και χάνει την αξία του μέχρι μηδενισμού.

Όποιος ανησυχεί για μηχανικές βλάβες, θα αγαπήσει τα ηλεκτρικά. Πρώτα θα καταρρεύσει όλο το υπόλοιπο και μετά θα χαλάσει κάποιος ηλεκτροκινητήρας.