Αυτοκινητιστικά νέα

Διπλασια ισχυ απο το Topolino (15 εναντι 6kw νομιζω) και οριο ταχυτητας τα 100 χιλιομετρα εναντι των 45km του topolino.

Βρηκα ομως οτι ομοιως δεν μπορει να βγαινει σε εθνικες οδους (δεν ξερω για Αττικη οδο τι ισχυει οπως για Συγγρου και λοιπες μεγαλες αρτηριες)

 
Διπλασια ισχυ απο το Topolino (15 εναντι 6kw νομιζω) και οριο ταχυτητας τα 100 χιλιομετρα εναντι των 45km του topolino.

Βρηκα ομως οτι ομοιως δεν μπορει να βγαινει σε εθνικες οδους (δεν ξερω για Αττικη οδο τι ισχυει οπως για Συγγρου και λοιπες μεγαλες αρτηριες)


Από τη στιγμή που είναι L7 και έχει ικανότητα να αναπτύσει πάνω από 70 χλμ/ώρα ταχύτητα, κανονικά μπαίνει στην Αττική οδό. Το οποίο σημαίνει ότι πάει σε όλους τους δρόμους καθ' όσον η Αττική οδός είναι αυτοκινητόδρομος. Δεν έχει πιο ταχείας κυκλοφορίας κατηγορία δρόμου δηλαδή.
 
Πάντως για την νέα Ferrari ισχύει το κραζεις θαυμάζεις….γκρινια παντου, αλλά ξεπούλησε, διάβασα ότι είχαν τόσες παραγγελίες που ο χρόνος αναμονής έφτασε ηδη τα 3 χρόνια! Που να άρεσε κιόλας!
 
Ναι, καλά... το "3 χρόνια" δεν σημαίνει τίποτα από μόνο του, αν δεν μας πουν και πόση παραγωγή βγάζουν.

Άλλο 10 αμάξια το χρόνο, άλλο 10.000.

Κατά πάσα πιθανότητα η εξήγηση είναι πολύ απλή:

"There’s a sort of unwritten rule in the Ferrari collector world: buying new models, especially polarizing or unconventional ones, helps you secure a place in the order books for Ferrari’s ultra-exclusive limited editions. The allocation system is notoriously selective, favoring VIP clients with extensive purchase histories and high-option builds. Many collectors buy every new Ferrari not because they love the car, but because saying no risks losing their spot in the queue for the next invite-only hypercar."


Χθες ο αλγόριθμος του FB μου έβγαλε και ένα post του επίσημου λογαριασμού της Ferrari, και είπα να κρατήσω δυο οθονιές:

1780161432031.png

1780161444391.png

Σχεδόν τα 3/4 των ανθρώπων που έκαναν react είτε πέθαναν στα γέλια είτε έβαλαν τα κλάματα με τα χάλια...
 
Ναι, καλά... το "3 χρόνια" δεν σημαίνει τίποτα από μόνο του, αν δεν μας πουν και πόση παραγωγή βγάζουν.

Άλλο 10 αμάξια το χρόνο, άλλο 10.000.

Κατά πάσα πιθανότητα η εξήγηση είναι πολύ απλή:

"There’s a sort of unwritten rule in the Ferrari collector world: buying new models, especially polarizing or unconventional ones, helps you secure a place in the order books for Ferrari’s ultra-exclusive limited editions. The allocation system is notoriously selective, favoring VIP clients with extensive purchase histories and high-option builds. Many collectors buy every new Ferrari not because they love the car, but because saying no risks losing their spot in the queue for the next invite-only hypercar."


Χθες ο αλγόριθμος του FB μου έβγαλε και ένα post του επίσημου λογαριασμού της Ferrari, και είπα να κρατήσω δυο οθονιές:

View attachment 272518

View attachment 272519

Σχεδόν τα 3/4 των ανθρώπων που έκαναν react είτε πέθαναν στα γέλια είτε έβαλαν τα κλάματα με τα χάλια...
Από αυτά που διαβάζω λένε για 2-3Κ κομμάτια παραγγελίες….τολμω να πω από τώρα ότι θα γίνει χαμός με το αμάξι αυτό…μην σου κάνει εντύπωση σε βάθος χρόνου να γίνει ένα από τα καλύτερα πουλημένα αμάξια της Ferrari ever….τετοιος χαμός που έχει γίνει με το αμάξι αυτό δεν το έχω ξαναδεί ποτέ….η καλύτερη διαφήμιση, όλοι οι πλούσιοι θέλουν από ένα..
 
Σχεδόν τα 3/4 των ανθρώπων που έκαναν react είτε πέθαναν στα γέλια είτε έβαλαν τα κλάματα με τα χάλια...
Σχεδόν τα 3.999999/4 των ανθρώπων που έκαναν react στην καλύτερη να τη δούνε σε κανένα matchbox.

Για συλλεκτικούς και μόνο λόγους ως το πρώτο ηλεκτρικό και μάλιστα τόσο «τολμηρό» -με την κακή έννοια- πιστεύω ότι θα ξεπουλήσει.
 
  • Like
Reactions: Pleo and karamela
Σχεδόν τα 3.999999/4 των ανθρώπων που έκαναν react στην καλύτερη να τη δούνε σε κανένα matchbox.

Για συλλεκτικούς και μόνο λόγους ως το πρώτο ηλεκτρικό και μάλιστα τόσο «τολμηρό» -με την κακή έννοια- πιστεύω ότι θα ξεπουλήσει.
Ξεπούλησε ήδη!
 
  • Like
Reactions: Pleo
Ξανά, για μια μπουτίκ εταιρεία σαν την Ferrari το "ξεπούλησε" δεν σημαίνει τίποτα.

Οι ίδιοι επίτηδες περιορίζουν την μέγιστη παραγωγή αυτοκινήτων τους σε περίπου 13.000 το χρόνο.

Αν μιλήσουμε και για το πρώτο τους EV, λογικά η παραγωγή ειδικά στην αρχή θα είναι με το σταγονόμετρο.

Οπότε θα είναι πανεύκολο πιαριτζήδικα να πουν ότι "ξεπούλησε".
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Ξανά, για μια μπουτίκ εταιρεία σαν την Ferrari το "ξεπούλησε" δεν σημαίνει τίποτα.

Οι ίδιοι επίτηδες περιορίζουν την μέγιστη παραγωγή αυτοκινήτων τους σε περίπου 13.000 το χρόνο.

Αν μιλήσουμε και για το πρώτο τους EV, λογικά η παραγωγή ειδικά στην αρχή θα είναι με το σταγονόμετρο.

Οπότε θα είναι πανεύκολο πιαριτζήδικα να πουν ότι "ξεπούλησε".
Μα είπαν για περίπου 1.000 αμάξια τον χρόνο και έχουν κλείσει ήδη την παραγωγή σχεδόν 3 ετών!
 
Δεν είναι περίεργο που ξεπούλησε μέχρι και τρία χρόνια μπροστά. Το περίεργο θα ήταν να μην είχε ζήτηση.
Και μόνο δηλαδή που θα μπορείς να κατέβεις από το γιωτ και να πεταχτείς μέχρι το ληαρ τζετ μαζί με τη σύζυγό και τα παιδιά, έχει νέο ενδιαφέρον για κομμάτι της niche αγοράς. 😁
 
  • Love
Reactions: karamela
Ναι, καλά... το "3 χρόνια" δεν σημαίνει τίποτα από μόνο του, αν δεν μας πουν και πόση παραγωγή βγάζουν.

Άλλο 10 αμάξια το χρόνο, άλλο 10.000.

Κατά πάσα πιθανότητα η εξήγηση είναι πολύ απλή:

"There’s a sort of unwritten rule in the Ferrari collector world: buying new models, especially polarizing or unconventional ones, helps you secure a place in the order books for Ferrari’s ultra-exclusive limited editions. The allocation system is notoriously selective, favoring VIP clients with extensive purchase histories and high-option builds. Many collectors buy every new Ferrari not because they love the car, but because saying no risks losing their spot in the queue for the next invite-only hypercar."


Χθες ο αλγόριθμος του FB μου έβγαλε και ένα post του επίσημου λογαριασμού της Ferrari, και είπα να κρατήσω δυο οθονιές:

View attachment 272518

View attachment 272519

Σχεδόν τα 3/4 των ανθρώπων που έκαναν react είτε πέθαναν στα γέλια είτε έβαλαν τα κλάματα με τα χάλια...
Εκφράστηκε όντως η σκέψη από μερίδα του τύπου για αυτό και υπήρξε συνέντευξη που στέλεχος της Φεράρι είπε ότι «δεν θα αναγκάσουμε τους πελάτες μας να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο» και εξήγησε πως οι πωλήσεις της Luce δεν θα λαμβάνονται υπόψη για πώληση άλλων Φεράρι στο ίδιο άτομο.
 
Πάντως για την νέα Ferrari ισχύει το κραζεις θαυμάζεις….γκρινια παντου, αλλά ξεπούλησε, διάβασα ότι είχαν τόσες παραγγελίες που ο χρόνος αναμονής έφτασε ηδη τα 3 χρόνια! Που να άρεσε κιόλας!


Μα είπαν για περίπου 1.000 αμάξια τον χρόνο και έχουν κλείσει ήδη την παραγωγή σχεδόν 3 ετών!


Αυτό τον λέει η ίδια η Ferrari χωρίς να υπάρχουν στοιχεία. Αν θέλουμε να το πιστεύουμε. Στάχτη στα μάτια. Πρέπει να πουλήσει 5.000-6.000 Luce για αρχή για να μαρσάρει τα χαμένα 3 δις εξαιτίας της . Άρα για 3 χρόνια έχει μπει μέσα 1.5 δις εξαιτίας της . Επίσης γεγονός ειναι ότι ο οίκος Jefferies αγόραζε μετοχές εκείνη τη μέρα για να μαζέψει την κατάσταση.
 
Εκφράστηκε όντως η σκέψη από μερίδα του τύπου για αυτό και υπήρξε συνέντευξη που στέλεχος της Φεράρι είπε ότι «δεν θα αναγκάσουμε τους πελάτες μας να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο» και εξήγησε πως οι πωλήσεις της Luce δεν θα λαμβάνονται υπόψη για πώληση άλλων Φεράρι στο ίδιο άτομο.

Αυτό αν το τηρήσουν θα είναι προς τιμήν τους.

Για τα τελικά νούμερα πωλήσεων θα περιμένουμε να τα δούμε στο τέλος του Q2, που αναγκαστικά θα μας τα πουν, μιας και είναι υποχρεωμένοι να ανακοινώνουν πόσα από τα αυτοκίνητα που πούλησαν είναι θερμικά και πόσα ηλεκτρικά, και από τα δεύτερα έχουν μόνο ένα μοντέλο, το Luce.
 
  • Like
Reactions: avpap
Από τη στιγμή που είναι L7 και έχει ικανότητα να αναπτύσει πάνω από 70 χλμ/ώρα ταχύτητα, κανονικά μπαίνει στην Αττική οδό. Το οποίο σημαίνει ότι πάει σε όλους τους δρόμους καθ' όσον η Αττική οδός είναι αυτοκινητόδρομος. Δεν έχει πιο ταχείας κυκλοφορίας κατηγορία δρόμου δηλαδή.


Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα ταχυτητας ο οποιος περιορισμος ταχυτητας αλλα το θεμα της παθητικης ασφαλειας.

Το microlino ας πουμε βγαινει σε δυο εκδοσεις κατηγοριας μια L7 και μια L6 θα μαθω και θα επανερθω αλλα νομιζω κανενα οχημα των κατηγοριων αυτων δεν μπαινει σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας.

1780224009237.png




Παντως φαινεται οτι θα εχουμε συντομα απο ολους τετοια μικροαυτοκινητα και απο την toyota και απο την stellantis
 
Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα ταχυτητας ο οποιος περιορισμος ταχυτητας αλλα το θεμα της παθητικης ασφαλειας.

Το microlino ας πουμε βγαινει σε δυο εκδοσεις κατηγοριας μια L7 και μια L6 θα μαθω και θα επανερθω αλλα νομιζω κανενα οχημα των κατηγοριων αυτων δεν μπαινει σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας.

View attachment 272548




Παντως φαινεται οτι θα εχουμε συντομα απο ολους τετοια μικροαυτοκινητα και απο την toyota και απο την stellantis


Κοίταξε. Μιλάς για μια κατηγορία αυτοκινήτων, τα micro cars, Ο Κ.Ο.Κ. θέτει συγκεκριμένους περιορισμούς και αυτοί αφορούν τη δυνατότητα ανάπτυξης συγκεκριμένων ορίων ταχύτητας. Επίσης ορίζεται και με τι δίπλωμα και από ποια ηλίκία μπορείς να τα οδηγήσεις.

Το XEV Yoyo για παράδειγμα μπορεί νόμιμα να κινηθεί σε αυτοκινητόδρομο, καθώς ανήκει στην κατηγορία L7e (βαρέα τετράκυκλα) και πιάνει τελική ταχύτητα 92 χλμ/ώρα (80 αναφέρει η σελίδα).

Προφανώς δεν θα το χρησιμοποιήσεις για ταξίδι, αλλά επειδή το Urban Mobility στην Αθήνα συμπεριλαμβάνει και την Αττική οδό που είναι αυτοκινητόδρομος, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει και αυτή η δυνατότητα (ή να μην υπάρχει αυτός ο περιορισμός).

Εγώ κάποιες λίγες φορές χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω την Αττική οδό με το σκούτερ, το οποίο επίσης επιτρέπεται να μπαίνει στην Αττική οδό. Σε άλλη περίπτωση θα έπρεπε να κάνω έναν τεράστιο κύκλο για να φτάσω στον προορισμό μου.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Kosh
Κοίταξε. Μιλάς για μια κατηγορία αυτοκινήτων, τα micro cars, Ο Κ.Ο.Κ. θέτει συγκεκριμένους περιορισμούς και αυτοί αφορούν τη δυνατότητα ανάπτυξης συγκεκριμένων ορίων ταχύτητας. Επίσης ορίζεται και με τι δίπλωμα και από ποια ηλίκία μπορείς να τα οδηγήσεις.

Το XEV Yoyo μπορεί νόμιμα να κινηθεί σε αυτοκινητόδρομο, καθώς ανήκει στην κατηγορία L7e (βαρέα τετράκυκλα) και πιάνει τελική ταχύτητα 92 χλμ/ώρα (80 αναφέρει η σελίδα).
Ώπα! Εναλλάξιμη μπαταρία το σκατό; Το αυτονόητο δηλαδή.Μπράβο τους!
 
Ώπα! Εναλλάξιμη μπαταρία το σκατό; Το αυτονόητο δηλαδή.Μπράβο τους!

Δεν πολυπέτυχε γιατί θέλει σταθμούς για την εναλλάξιμη μπαταρία. Το συζητούσαμε εδώ πριν δυο χρόνια, όταν είχε πρωτοβγεί.
 
Ώπα! Εναλλάξιμη μπαταρία το σκατό; Το αυτονόητο δηλαδή.Μπράβο τους!
Και τα NIO που έρχονται στην Ελλάδα υποστηρίζουν εναλλαξιμες μπαταρίες αλλά δεν νομίζω να έχουμε σταθμούς εδώ.
 
Ώπα! Εναλλάξιμη μπαταρία το σκατό; Το αυτονόητο δηλαδή.Μπράβο τους!

Εμενα δεν μου αρεσει αυτη η προοπτικη.

Θα μου πεις θες να κουβαλας στο σπιτι σου (κατσε να μενεις και σε κανα σπιτι χωρις ασανσερ) τα τουβλα βαρους 15-20 κιλων το καθενα ?

Ε οχι δεν θελω αλλα εχω μαθει απο την δουλεια μου οτι η σωστη συμπεριφορα προς την μπαταρια της εξασφαλιζει και καλυτερο χρονο αποδοσης, αν καθε δυο ημερες παιρνεις αλλη σε λιγα χρονια αν δεν τις αλλαξουν θα καταντησεις με μειωμενη αυτονομια λογω μπαταριας.