Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Βασίλη θα σε διαψευσω για το ΜΙΝΙ .Στην χτεσινή συνεντευξη αλλά και στα εσωτερικά εγγραφα που εχω μπροστά μου εχει παρει οκ αλλά το τελικό θα δοθει μετά την Γενεύη .Μην ξεχνάς οτι υπάρχει και η συνεντευξη που θα δοθεί και εκεί αλλά και τον Σεπτεμβριο στην Φρανκφούρτη .Απλά αυτό θα μπει στις μικρές κατηγορίες IQ -Smart και άλλων εταιριών που θα προωθησουν μοντέλα πόλης και ηλεκτρικά .Πληροφοριακά εχει μαλιστα και εσωτερικό κωδικό



Της γυναικας μου που εχει ενα παλαιο μινι και συνηθως τα υποτιμα αυτα τα γερμανικα ουτε αυτο της αρεσε......αλλα εγω εχω κρεμασει γλωσσα...

Αν δεν βαλουν και τα φωτακια στο εσωτερικο που γυρνανε γυρω γυρω σαν το ματι του Centurion ακομα καλυτερα.
 
Πρεμιέρα για τη νέα Aston Martin Virage

E03C75F3F4DD11A9C26E58F0498FDCFC.jpg


Παντρεύοντας την ποιότητα κύλισης της Rapide με τον σπορτίφ χαρακτήρα της DBS, η Aston Martin παρουσιάζει στη φετινή Γενεύη ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο με παλιά όμως ονομασία: τη νέα Virage.

Η βρετανική εταιρεία εξαπλώνει τη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της, παρουσιάζοντας με αφορμή τη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τη νέα Virage. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με το οποίο η Aston Martin περνά σήμερα σε μια νέα για την ίδια εποχή, συνδυάζοντας την άνεση και την κορυφαία ποιότητα κύλισης που γνωρίσαμε στην 4θυρη Rapide με τον σπορτίφ χαρακτήρα της κορυφαίας DBS.

Σε σχέση με την τελευταία, οι ομοιότητες σε επίπεδο σχεδίασης ασφαλώς και δεν κρύβονται, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των σχεδιαστών και το αδιαφιλονίκητο γεγονός ότι η νέα Virage διαθέτει διαφορετικά φτερά, προφυλακτήρες και μάσκα σε σχέση με το κορυφαία σπορτίφ μοντέλο της γκάμας.

Το αποτέλεσμα, αν μη τι άλλο, είναι ιδιαίτερα κομψό, με αρκετά στοιχεία της επιμέρους αισθητικής να προσδίδουν τις απαραίτητες σπορτίφ πινελιές. Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του αυτοκινήτου, το οποίο, κατά την πάγια τακτική των Βρετανών, θα διατίθεται τόσο σε κουπέ, όσο και σε ανοιχτή έκδοση (που παραδοσιακά φέρει την ονομασία Volante), κρύβεται το γνωστό και… ευέλικτο δάπεδο «VH» της εταιρείας, στο οποίο βασίζονται άλλωστε όλες οι σύγχρονες Aston Martin.

Από εκεί και πέρα τώρα, σε ότι αφορά στα επιμέρους μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, οι ιθύνοντες της Aston Martin ακολούθησαν την… πεπατημένη, εμπιστευόμενοι για μια ακόμα φορά τον γνωστό 6λιτρο V12 ατμοσφαιρικό της κινητήρα.

Για την περίσταση, το βρετανικό διαμάντι αποδίδει 497 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 570 Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ. μεταδίδοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου και 6τάχυτου κιβωτίου Touchtronic II που κατασκευάζει η εταιρεία ZF για λογαριασμό των Βρετανών. Σύμφωνα με την Aston Martin, η νέα Virage θα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο που θα υπερβαίνει οριακά τα 5 δλ., ενώ η τελική της ταχύτητα θα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.


Στους υπόλοιπους τομείς που αφορούν στη μηχανολογική υπόσταση της Virage αξίζει να σταθεί κανείς στα κεραμικά φρένα CCM (στάνταρ εξοπλισμός), που εξοικονομούν περί τα 12,5 κιλά, στους τροχούς των 20 ιντσών και στις νέες ρυθμίσεις της γνωστής από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας ανάρτησης Adaptive Damping System (ADS).


http://www.newsbeast.gr/car/arthro/130644/premiera-gia-ti-nea-aston-martin-virage/
 
Εδώ άλλα λένε...

And speaking of production BMW says that this is the first MINI concept ever to be shown without a specific plan to put it into production. However we know that a small MINI city car is being seriously considering for the brand and this certainly fits within those guidelines

Συγνωμη που θα πω αποσπασματικά πραγματα αλλά δεν μπορω να βγαλω και περισσότερα προς τα εξω .


The size of the vehicle is really the highlight. The original Mini was purposefully designed to be 10 feet, nose-to-tail. The Rocketman echoes that length fairly closely, coming in at a hair over 11 feet. What we are seeing, as a result, is the ability of engineering to solve crashworthiness issues within some very tight external dimensions. Based on the press release, the Rocketman would also seem to have the full compliment of electronic bells & whistles, all the mod cons and urban hipster would need.
And make no mistake about it, this is envisaged as an urban solution. While no mention was made about powertrain specifics, would we be far off if we expect a three (possibly two cylinder? -1,000 cc two) with a smart hybrid-nosed transmission and 10 kW or so of battery power on tap. They did mention a 3 liter per 100 kilometer fuel consumption figure (or right at 94 MPG – Imperial gallons that is, that would be about 78 MPG


Και η παρουσίαση και συνέντευξη

At the iconic BMW Welt building in Munich, the German automaker revealed their new plans of taking the brand to the next level, and in this case, this involves the premium electric market.

Automotive specialists have emphasized for years the importance of sustainable mobility and electric vehicles, and back in 2007, BMW took a sharp turn from their plans and Project i was born. Instead of the fans’ favorite CS Concept, a new series of vehicles went on the design table.

Almost four years later, BMW is getting close to unveil to the world their first premium electric vehicles, Mega City i3, a car designed for urban mobility. In the press conference, Ian Robertson, BMW board member responsible for marketing and sales, Dr.Klaus Draeger, head of R&D, and Director of Design Adrian Van Hooydonk took the centerstage and talked extensively about the new “i” sub-brand and what it means for the company.

Επίσης ενα μοντελο παρόλο που θα παει στη Γενευη δεν πηγαινει και τόσο ευκολα εδω http://mini.sgpitalia.com/
 
Δεν αντιλέγω για τα παραπάνω.Τα διάβασα πάνω κάτω και λογικό η bmw αφού θα βγάλει το μικρό i να θέλει και μικρό mini..
Τέσπα,αναλόγως το hype που θα δημιουργήσει θεωρώ όλο και περισσότερα στοιχεία του θα βγούν στην παραγωγή.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Της γυναικας μου που εχει ενα παλαιο μινι και συνηθως τα υποτιμα αυτα τα γερμανικα ουτε αυτο της αρεσε......αλλα εγω εχω κρεμασει γλωσσα...

Αν δεν βαλουν και τα φωτακια στο εσωτερικο που γυρνανε γυρω γυρω σαν το ματι του Centurion ακομα καλυτερα.

Μα τα Mini, είναι εγγλέζικα, άλλο το ότι η Mini ανήκει εδώ και σχεδόν μια δεκαετία πλέον στην BMW-bye-
 
morgany.png
Νέο Morgan Three Wheeler, Love At First Sight

Η Βρετανική Morgan αναβιώνει έναν θρύλο μετά από 58 χρόνια. Το Three wheeler που κατασκευαζόταν από το 1909 έως το 1953,
αποκτά αντικαταστάτη ο οποίος διαθέτει ένα V-Twin κινητήρα απόδοσης 115 ίππων που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο κιβώτιο
ταχυτήτων της Mazda που διαθέτει και όπισθεν με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω τροχό μέσω ιμάντα.

Διαθέτει σωληνωτό πλαίσιο το οποίο φαίνεται σε πολλά σημεία του και μπορεί να μεταφέρει άνετα 2 επιβάτες μαζί με μερικές
αποσκευές τους. Στην Αγγλία κοστίζει £25.000 χωρίς ΦΠΑ (κοντά στις €30.000) και ο ιδιοκτήτης του θα επιλέγει αυτός το
χρώμα των δερμάτινων επενδύσεων καθώς και το χρώμα του τρίτροχου.





— AvCLUB.gr // Audio & Video Fanatics Area —
ΑutoΒlog
 

Attachments

  • morgan-three-wheeler-1.jpg
    morgan-three-wheeler-1.jpg
    249.4 KB · Views: 9
  • morgan-three-wheeler-2.jpg
    morgan-three-wheeler-2.jpg
    124 KB · Views: 7
  • morgan-three-wheeler-3.jpg
    morgan-three-wheeler-3.jpg
    236.2 KB · Views: 8
  • morgan-three-wheeler-4.jpg
    morgan-three-wheeler-4.jpg
    120.2 KB · Views: 8
  • morgan-three-wheeler-5.jpg
    morgan-three-wheeler-5.jpg
    177.3 KB · Views: 5
  • morgan-three-wheeler-6.jpg
    morgan-three-wheeler-6.jpg
    195.6 KB · Views: 5
  • morgan-three-wheeler-7.jpg
    morgan-three-wheeler-7.jpg
    191.3 KB · Views: 7
ΜΟΝΟ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ.

theparty1.jpg


ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΤΕΡ ΣΕΛΕΡΣ.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Της γυναικας μου που εχει ενα παλαιο μινι και συνηθως τα υποτιμα αυτα τα γερμανικα ουτε αυτο της αρεσε......αλλα εγω εχω κρεμασει γλωσσα...

Αν δεν βαλουν και τα φωτακια στο εσωτερικο που γυρνανε γυρω γυρω σαν το ματι του Centurion ακομα καλυτερα.

Μα τα Mini, είναι εγγλέζικα, άλλο το ότι η Mini ανήκει εδώ και σχεδόν μια δεκαετία πλέον στην BMW-bye-

ΜΠαρδον ? :damnyou:
 
Σιγά που θέλει και στρώσιμο... εδώ δεν έστρωσα τη plasma....:D