Αυτοκινητιστικά νέα

Ντίνο δεν ξέρω αν παραμένει η ιδια με την ομάδα της μετα από τοσες εξαγορές. :flipout::flipout:

Αλλά πραγματικά μας εξέπληξαν γιατι οι γυναικες ειναι πολύ πρακτικές και προσαρμόζουν ευκολα τις συνήθειες και τα ψωνια τους στο μέσο που χρησιμοποιούν.

Το σκιαδιο π.χ. θα το ζηλευε και το καλύτερο στούντιο αισθητικής

Υ.Γ. Μια που το ειπες τους εφτιαξα ενα φορτηγάκι μουρλια
αλλά τους περιορισα στο οτι με αυτη την εμφάνιση δεν μπορει να εχει λιγότερα από 1000 αλογα :BDGBGDB55:
 
Last edited:
To Νέο Jeep Grand Cherokee SRT8 με 0-100 σε 4,8" !!

01-jeep-grand-cherokee-srt8-ny-opt.jpg
 
Νέο VW Beetle

Πρώτη παγκόσμια παρουσίαση για τη νέα γενιά του Volkswagen Beetle, στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης (21-28 Απριλίου).

Το νέο «σκαθάρι» έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το μοντέλο που διαδέχεται, το οποίο βρίσκεται στην αγορά για περισσότερο από μία
δεκαετία. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες του, θα είναι διαθέσιμο με τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης: 1.2 λίτρων TSI και ισχύος 105 ίππων
1.4 λίτρων TSI και ισχύος 160 ίππων και 2 λίτρων TSI με ισχύ 200 ίππων. Θα προσφέρεται επίσης και με ένα diesel 1.6 λίτρων, ισχύος
105 ίππων και τεχνολογίας «Bluemotion».

Ο βασικός του εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και έξι αερόσακους, ενώ τα επίπεδα εξοπλισμού
στα οποία θα διατίθεται είναι τρία: Beetle, Design & Sport. Το προαιρετικό «πακέτο» του προβλέπει LED φώτα ημέρας, προβολείς Xenon
και πανοραμική ηλιοροφή.

Το νέο Volkswagen Beetle θα είναι διαθέσιμο στην παγκόσμια αγορά από τις αρχές του επόμενου έτους.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 4.278 χλστ.
Πλάτος: 1.808 χλστ.
Ύψος: 1.486 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.537 χλστ.
Χώρος αποσκευών: 310 λίτρα


88611817.jpg


66753265.jpg
86537334.jpg


4Τροχοί
 
Οδηγούμε το νέο Citroen DS4

61759471.jpg



Η Citroen χτίζει σιγά - σιγά τη σειρά «DS» που ξεκίνησε εντυπωσιακά πριν περίπου ένα χρόνο με το DS3. Το δεύτερο βήμα πραγματοποιείται
τώρα με το DS4, που πρωτοπαρουσιάστηκε στο σαλόνι του Παρισιού το φθινόπωρο του 2010, ενώ το τρίτο μέλος, το DS5, παρουσιάστηκε στην
πρόσφατη έκθεση της Σαγκάης. Βρεθήκαμε στη Βαρκελώνη στη δημοσιογραφική παρουσίαση του αυτοκινήτου που έρχεται να καλύψει το κενό
από την απουσία 3θυρης έκδοσης του νέου C4. Όχι, το DS4 δεν είναι 3θυρο, οι σχεδιαστές του όμως έκρυψαν επιμελώς τις δύο πίσω πόρτες
ώστε να παραπέμπει σε κουπέ! Ταυτόχρονα το υπερυψωμένο αμάξωμα και οι μεγάλοι τροχοί 19’’ θυμίζουν SUV. Το εμπρός μέρος ακολουθεί
σχεδιαστικά το C4, ενώ οι υπόλοιπες γραμμές συμβάλουν στη δυναμική εικόνα του αυτοκινήτου.


93434911.jpg

60732649.jpg


Το αποτέλεσμα πάντως είναι μοναδικό στο είδος του, δεδομένων και των συμπαγών διαστάσεων, με το μήκος να περιορίζεται στα 4,27 μ.
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός περνώντας στο εσωτερικό του – ιδίως στις καλύτερα εξοπλισμένες
εκδόσεις, με την αίσθηση ποιότητας να είναι διάχυτη και το δέρμα να καλύπτει πέρα από τα καθίσματα, τις πόρτες και τη μεγαλύτερη
επιφάνεια του πίνακα οργάνων – παραπέμποντας σε πανάκριβες σπορ κατασκευές. Η αίσθηση ποιότητας δεν αναδεικνύεται μόνο μέσα
από τα επιλεγμένα υλικά, αλλά επίσης από τον τρόπο συναρμογής τους, την αίσθηση των χειριστηρίων και βέβαια τη συμπαγή εικόνα
που δίνει το αυτοκίνητο στο δρόμο, όπου απουσιάζουν ενοχλητικοί θόρυβοι και κραδασμοί.

Στην παρουσίαση υπήρχε διαθέσιμη η βενζινοκίνητη έκδοση που από 1,6 λίτρα αποδίδει 200 ίππους και η ντίζελ των 160 PS, ενώ τη γκάμα
συμπληρώνει ένας πετρελαιοκινητήρας 110 ίππων και οι γνωστοί βενζινοκινητήρες των 120 και 155 ίππων. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται
με το πολύ καλό 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Περισσότερα για το Citroen DS4 το Σεπτέμβριο που αναμένεται στη χώρα μας, ενώ στις
«Απόψεις», ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου καταθέτει τις προσωπικές του εντυπώσεις.


18974454.jpg

69048482.jpg


4Τροχοί
 
Επαναστατικό GPS 3D από την Audi

θόνη του... το ταμπλό του αυτοκινήτου!

Η γερμανική φίρμα δοκιμάζει ένα νέο επαναστατικό σύστημα πλοήγησης το οποίο χρησιμοποιεί το ταμπλό του αυτοκινήτου για να απεικονίσει τη διαδρομή αλλά και το περιβάλλον στο οποίο κινείται το όχημα. Η εξέλιξη του έγινε σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης.

Για το τελευταίο της τεχνολογικό επίτευγμα η Audi συνεργάστηκε με το Massachusetts Institute of Technology, ή αλλιώς με το γνωστό μας MIT! Το αποτέλεσμα ονομάζεται AIDA (Affective Intelligent Driving Agent), και αποτελεί ένα επαναστατικό σύστημα απεικόνισης του γνωστού μας συστήματος δορυφορικής πλοήγησης (GPS), σε όλο ταμπλό του αυτοκινήτου ώστε η αναπαράσταση των εικόνων πλοήγησης να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική! Αυτή μάλιστα γίνεται σε κατάσταση τριών διαστάσεων (το επίσης γνωστό μας ως 3D), ενώ μέσα στα πλεονεκτήματα του AIDA συγκαταλέγεται και η δυνατότητα χάραξης νέων διαδρομών με απλές κινήσεις των χεριών! Φυσικά το σύστημα βρίσκεται ακόμη σε πειραματικό στάδιο, όμως δείχνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ικανότητες, αλλά και τι θα πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον από την Audi.



Πηγή Αυτοτρίτη
 
Last edited by a moderator:
Εντυπωσιακό μεν, αλλά από την άλλη φοβερό σπαστήρι προσοχής! Στο 1:33 π.χ. μάλλον θα πήγαινα καρφωτός για τον μπροστά, έχοντας το νου στραμένο στη... 3D παράσταση.

Φαντάζομαι βέβαια ότι θα το έχουν σκεφτεί προ πολλού και θα υπάρχει κάποια πρόβλεψη στην τελική μορφή του για να αποφευχθούν τέτοιες περιπτώσεις.
 
Της BMW πιστεύω ότι παρόλο που είναι απλό είναι και καλύτερο

 
Last edited by a moderator:
Αυτή είναι πίστα στη Γαλλία που γίνονται οι δοκιμές όλων των BMW .Σκληρή πίστα και δείτε στο 2,44 περίπου την ταχύτητα ...του Μ5 χωρίς τον κόφτη


 
Last edited by a moderator:
Την Κυριακή ήμουν στο Ναό, ωραίο το 6άρι όμως εγώ αγάπησα τη 5άρα.
 

Attachments

  • P1010172.jpg
    P1010172.jpg
    50.4 KB · Views: 30
  • P1010173.jpg
    P1010173.jpg
    47.4 KB · Views: 30
Για να δούμε πώς θα τα πάει με τα τουρμάτα στις M-series... Ακόμα είμαι λίγο επιφυλακτικός.