Αυτοκινητιστικά νέα

Οι BMW απο τον Chris Bangle και μετα παντα ηταν ασχημες.

Απλως πλεον εχουμε φτασει στο οριο του απωθητικου.

ΥΓ. Οπως ελεγαν στο Top Gear ..."you can put a BMW badge on a dead cat and it will sell".
 
Αυτό ακριβώς γίνεται με όλα τα μοντέλα της BMW την τελευταία οχταετία, οι μισοί τα λατρεύουν και οι άλλοι μισοί τα μισούν, κανένα πάντως δεν περνά απαρατήρητο και περιέργως κανένα δεν το φθείρει ευκολα ο χρόνος.
 
Εμενα μου αρεσει.

Απο οσο ξερω, θα ειναι μεγαλυτερο σε χωρους απο το σημερινο, θα εχει δυνατοτερους και οικομονικοτερους κινητηρες (τουρμπο νομιζω), και τελος, θα ειναι και φτηνοτερο...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτή είναι η Νέα Σειρά 1

4c59d569-403a-6d75.jpg

η απάντηση για το Α3, φαίνεται δυναμική-bye-
 
http://www.youtube.com/watch?v=ebD1nBRiKkQ&feature=player_embedded

Και τα specs

GENERAL/BODY
Second generation 1-Series retains the only rear-wheel-drive model in its class. Even more sporty and fuel-efficient than before, and significantly more comfortable and spacious.
"Sport Line" and "Urban Line" models available.
Body 85 millimeters (3.35 inches) longer, wheelbase 30 millimeters (1.18 inches) longer, front track 51 millimeters (2 inches) wider and rear track 72 millimeters (2.83 inches) wider than previous model.
50:50 weight distribution.
Highly torsion-resistant body for increased responsiveness and passenger protection. Comprehensive range of safety equipment including front, side and head airbags.

ENGINES/TRANSMISSIONS
Two newly developed 1.6-litre petrol engines (twin-scroll turbocharger, High Precision Injection, VALVETRONIC and Double-VANOS):
118i: 125 kW/170 hp at 4,800 rpm, maximum torque: 250 Nm at 1,500 – 4,500 rpm
0 – 100 kph: 7.4 seconds, maximum speed: 225 km/h
116i: 100 kW/136 hp at 4, 400 rpm, maximum torque: 220 Nm at 1,350 – 4, 300 rpm
0 – 100 kph: 8.5 seconds, maximum speed: 210 km/h
Radically redesigned 2.0-litre diesel engines (BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger, common-rail magnetic-valve direct injection):
120d: 135 kW/184 hp at 4,000 rpm, maximum torque: 380 Nm at 1,750 – 2, 750 rpm
0 – 100 kph: 7.2 seconds, maximum speed: 228 km/h
118d: 105 kW/143 hp at 4,000 rpm, max. torque: 320 Nm at 1,750 – 2, 500 rpm
0 – 100 kph: 8.9 seconds, maximum speed: 212 km/h
116d: 85 kW/116 hp at 4,000 rpm, maximum torque: 260 Nm at 1,750 – 2,500 rpm
0 – 100 kph: 10.3 seconds, maximum speed: 200 km/h
116d EfficientDynamics Edition: 85-kW/116-hp 1.6 litre diesel engine and additional fuel-saving technologies that will keep CO2 emissions over the EU testing cycle down to just 99 g/km.
Six-speed manual transmission or eight-speed automatic transmission available, the latter is unique in class.

EQUIPMENT/OPTIONS
In addition to numerous efficiency technologies, there is also the start-stop system, a regenerative braking system, and a driving program selector with two modes - "Eco" and "Sport".
High-quality interior with driver-friendly cockpit - optional iDrive system with BMW flatscreen design.
Production will be at the Regensburg plant, public debut at the IAA in September.

COLORS
Standard colors (non-metallic)
Black
Alpine White
Crimson Red
Optional colors (metallic)
Black Sapphire
Deep Sea blue
Mineral Grey
Midnight Blue
Glacier Silver
Optional colors (metallic) - Available from November 2011
Mineral White
Liquid Blue
Valencia Orange
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα


Το εσωτερικό είναι συμπαθητικό.Αλλά δεν μου αρέσει γενικά.Πολύ καλύτερο το Α3.Αν και ο όμιλος VW την ίδια λογική ακολουθεί,βγάλαμε το A1,ίδιο εάν δείτε μπροστά είναι και το ibiza.Η BMW πάλι όσο μεγαλύτερο μοντέλο πχ σειρά 7 τεράστεια φώτα τεράστεια γρίλια σε αντίθεση με την σειρά 1,που βέβαια είναι το ίδιο σε μικρότερη συσκευασία
 
Αυτό ακριβώς γίνεται με όλα τα μοντέλα της BMW την τελευταία οχταετία, οι μισοί τα λατρεύουν και οι άλλοι μισοί τα μισούν, κανένα πάντως δεν περνά απαρατήρητο και περιέργως κανένα δεν το φθείρει ευκολα ο χρόνος.

Μακαρι να ηταν 50-50 , εκτος απο τους ηδη φανατικους της BMW στους ουδετερους το ποσοστο ειναι 90-10.

Αυτο βεβαια δεν εχει επηρρεασει τις πωλησεις αφου και μια ψοφια γατα με το σημα της BMW θα πουλαγε οπως ειπαν χιουμοριστικα στο Top Gear.-bye-
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μακαρι να ηταν 50-50 , εκτος απο τους ηδη φανατικους της BMW στους ουδετερους το ποσοστο ειναι 90-10.

Αυτο βεβαια δεν εχει επηρρεασει τις πωλησεις αφου και μια ψοφια γατα με το σημα της BMW θα πουλαγε οπως ειπαν χιουμοριστικα στο Top Gear.-bye-
Το Top Gear εχει καταντήσει η πιο γελοία εκπομπή από τοτε που έφυγε ο Tif .Δεν είναι τυχαίο επειδή η BMW στην Αγγλία τους εβαλε χέρι γιατί στα συγκριτικά δεν λένε την αλήθεια αποφάσισαν να την θάψουν ...
Πχ τους έλεγε πως κανετε τα τεστ με τα φρένα ? αφού μετά απο συνεχή καταπονιση του αυτοκινήτου στην πίστα τα φρένα κουράζονται και η απάντηση του Παπαρόπουλου ήταν "Σιγα μην αλλάξουμε τη σειρά του γυρισματος ...."

Εξάλλου το 90-10 δεν υπάρχει στον πλανήτη γιατί σε παγκόσμια δημοσκόπηση η πιο ποθητή μάρκα είναι η BMW και σε άντρες και σε γυναίκες .Την έρευνα την έκαναν παγκόσμια όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου και γίνεται κάθε χρόνο .
Βέβαια στην Ελλάδα οσα δεν φτάνει η αλεπού...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εξάλλου το 90-10 δεν υπάρχει στον πλανήτη γιατί σε παγκόσμια δημοσκόπηση η πιο ποθητή μάρκα είναι η BMW και σε άντρες και σε γυναίκες .Την έρευνα την έκαναν παγκόσμια όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου και γίνεται κάθε χρόνο .
Βέβαια στην Ελλάδα οσα δεν φτάνει η αλεπού...
Μαρκετιγκ προορισμενο για ηλιθιους καταναλωτες! Καθοτι, αλλο πραγμα η πιο ποθητη, αλλο η πιο προσιτη, και αλλο η πιο συμφερουσα!
 
Εχει ομως σημασια το appeal μιας εταιριας, μιας που ειναι το "driving force" για την αυξηση των πωλησεων της!
Προσωπικα, θεωρω την BMW οπως και τις αλλες δυο αδελφες (audi & mercedes) μια σκαλα πανω απο τον ανταγωνισμο, ανεξαρτητως της ομορφιας ή οχι καποιων μοντελων...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μαρκετιγκ προορισμενο για ηλιθιους καταναλωτες! Καθοτι, αλλο πραγμα η πιο ποθητη, αλλο η πιο προσιτη, και αλλο η πιο συμφερουσα!

Συμφωνω οτι αλλο ποθητή και αλλο προσιτή και αλλο συμφερουσα .Εξάλλου γράφαμε για το design και πως την βλέπει ο καθενας .

Το marketing αν αναφερεσαι γενικά ε τότε ειμαστε ολοι ηλίθιοι ....
Αν αναφέρεσαι στην BMW/ΜΒ/AUDI τότε θα κανουμε αλλη αναλυση