Γιατί σε ορισμένα μοντέλα πετύχαιναν ίδια και χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς να είναι απαραίτητα υβριδικά.Πχ το Polo στην 3-κύλινδρη diesel έκδοση του...
Όταν η Toyota είχε υβριδική τεχνολογία με μηδενικούς ρύπους σχεδόν, οι υπόλοιποι απλά δεν υπήρχαν. Κ μιλώ για μια δεκαετία πριν.
Βάλτο ενα γκαλοπ εδω να ψηφισουν να δεις το 10/10.
Τωρα μετά πηγες στην F1 εκει τι ν απαντησω αφου δεν απαντησες που ηταν η Honda, όταν οι αλλες ηταν 40 χρόνια μπροστα ? Μιλαω οτι ιδρύθηκε το 1956 η Honda .... από τετρακίνηση αστο καλυτερα και από F1 bye bye γιατί αραγε?
Και κάτι που ξεχασα οταν ειπες για κινητηρες .Και γω μπορω να βγαλω 1200 κυβικα με 200 αλογα αλλά .....τα καυσαερια που τα βαζεις ? Τυχαια ειναι λοιπον που δεν πληρουν τις κοινοτικες οδηγίες EURO 6 ? Δεν ειδα κανα κινητηρα τους ..... πλήρη εξαφανιση.
Από design που εχεις τις αντιρρησεις σου λες "(δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο που να τα χαρακτηρίζει...από γενιά σε γενιά μάλιστα οι διαφοροποιήσεις είναι πολύ μικρές...εξαιρώ ελαφρώς τις Mercedes επειδή έχουν κάνει πολλά βήματα εμπρός)" γιατί δεν λες οτι οι χειροτεροι σχεδιαστές ειναι οι Ασιάτες και τα μοντέλα τους .Πάρε το πιο προσφατο παραδειγμα οτι μόλις οι Κορεάτες πήραν σχεδιαστη Ευρωπαίο χτύπησαν κοκκινο σε πωλήσεις (Hyundai - KIA )
Πολλές ερωτήσεις μαζί...
Γκάλοπ δεν χρειάζεται γιατί όλα είναι υποκειμενικά.
Από την F1 η Honda βγήκε λόγω οικονομικών προβλημάτων. Όταν υπήρχε ανταγωνισμός υπήρχε μόνο από Lotus, Ferrari & Renault αργότερα.
Μοτέρ θα βγάλουν κ μην βιάζεσαι...εδώ τόσα χρόνια περιμένουμε να δούμε δυνατούς κινητήρες από τους γερμανούς κ τελικά ατμοσφαιρικούς δεν είδαμε...είδαμε μόνο την εύκολη λύση του τούρμπο.
Τώρα για σχέδιο ας μην μιλήσουμε...το vw golf είναι ίδιο εδώ κ 30 χρόνια... Σχέδιο ωραίο έχουν μόνο οι Ιταλοί, κανείς άλλος εντός & εκτός Ευρώπης.:BDGBGDB55: