Αυτοκινητιστικά νέα

Γιατί σε ορισμένα μοντέλα πετύχαιναν ίδια και χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς να είναι απαραίτητα υβριδικά.Πχ το Polo στην 3-κύλινδρη diesel έκδοση του...

Όταν η Toyota είχε υβριδική τεχνολογία με μηδενικούς ρύπους σχεδόν, οι υπόλοιποι απλά δεν υπήρχαν. Κ μιλώ για μια δεκαετία πριν.

Βάλτο ενα γκαλοπ εδω να ψηφισουν να δεις το 10/10.

Τωρα μετά πηγες στην F1 εκει τι ν απαντησω αφου δεν απαντησες που ηταν η Honda, όταν οι αλλες ηταν 40 χρόνια μπροστα ? Μιλαω οτι ιδρύθηκε το 1956 η Honda .... από τετρακίνηση αστο καλυτερα και από F1 bye bye γιατί αραγε?

Και κάτι που ξεχασα οταν ειπες για κινητηρες .Και γω μπορω να βγαλω 1200 κυβικα με 200 αλογα αλλά .....τα καυσαερια που τα βαζεις ? Τυχαια ειναι λοιπον που δεν πληρουν τις κοινοτικες οδηγίες EURO 6 ? Δεν ειδα κανα κινητηρα τους ..... πλήρη εξαφανιση.

Από design που εχεις τις αντιρρησεις σου λες "(δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο που να τα χαρακτηρίζει...από γενιά σε γενιά μάλιστα οι διαφοροποιήσεις είναι πολύ μικρές...εξαιρώ ελαφρώς τις Mercedes επειδή έχουν κάνει πολλά βήματα εμπρός)" γιατί δεν λες οτι οι χειροτεροι σχεδιαστές ειναι οι Ασιάτες και τα μοντέλα τους .Πάρε το πιο προσφατο παραδειγμα οτι μόλις οι Κορεάτες πήραν σχεδιαστη Ευρωπαίο χτύπησαν κοκκινο σε πωλήσεις (Hyundai - KIA )

Πολλές ερωτήσεις μαζί...

Γκάλοπ δεν χρειάζεται γιατί όλα είναι υποκειμενικά.

Από την F1 η Honda βγήκε λόγω οικονομικών προβλημάτων. Όταν υπήρχε ανταγωνισμός υπήρχε μόνο από Lotus, Ferrari & Renault αργότερα.

Μοτέρ θα βγάλουν κ μην βιάζεσαι...εδώ τόσα χρόνια περιμένουμε να δούμε δυνατούς κινητήρες από τους γερμανούς κ τελικά ατμοσφαιρικούς δεν είδαμε...είδαμε μόνο την εύκολη λύση του τούρμπο.

Τώρα για σχέδιο ας μην μιλήσουμε...το vw golf είναι ίδιο εδώ κ 30 χρόνια... Σχέδιο ωραίο έχουν μόνο οι Ιταλοί, κανείς άλλος εντός & εκτός Ευρώπης.:BDGBGDB55:
 
Κ 4κίνηση σωστή μόνο από Mitsubishi & Subaru !
Τα υπόλοιπα είναι "οδοντόκρεμες"...
Τόσα χρόνια σε αγώνες WRC κάτι λένε...
Η Audi έβγαλε κάποτε το 80άρι με την οδηγάρα, αλλά έμεινε κάπου εκεί...
Οι Ιάπωνες πολύ μπροστά σε αυτόν τον τομέα.
 
Στην τετρακίνηση;Audi,BMW,MB έχουν πανομοιότυπα συστήματα εξαιρετικά θα μπορούσα να πω.40/60 κατανομή ροπής εννοείται.Δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον.
 
Θα προσπαθησω ν απαντω ενα ενα γιατί τιθενται πολλά

Με δεδομένο ξαναλέω οτι η Honda ξεκίνησε το 1956 εχουμε και λεμε

Ολοι οι αγωνες ξεκίνησαν από τη Mercedes και τη Bugatti το 1910 όταν ο Προεδρος της Honda ηταν σπέρμα .

Στο WTC δεν συμμετεχει καμία ιαπωνική εταιρια .Μόνο BMW SEAT κ Chevrolet +την Volvo

Στο DTM ομοίως .Συμμετέχουν μόνο OPEL AUDI MERCEDES

Στο BTC ομοίως .Συμμετέχουν μόνο οι BMW, Vauxhall, Ford, Honda, Volkswagen SEAT.

Στο WRC από το 1977-1990 δεν υπήρχε ουτε ζάντα ιαπωνική .Την εμφανιση την εκανε το 1990 η Toyota με to Celica αν θυμαστε και μεχρι το 1999 κερδιζαν ιαπωνικες εταιριες .Τελευταιο πρωτάθλημα το 2003 από τη Subaru και μετά καληνύχτα .

Μόνο στο Παρίσι-Ντακαρ από το 2001-2007 ενα Pajero ετρεχε και τιποτε αλλο. Εκτός από Μοτο που προσκυνω.

Στην φορμουλα το μόνο που εκανε ηταν 3 νικες 1965 1967 2006 και καληνυχτα

Για τα υβριδικά έκανε η μυγα .....και εχε.. τον κόσμο όλο αφου είναι γνωστό ότι ολοι θα πανε σε υγρο καυσιμο και ηλεκτρικά αυτοκίνητα απλά υπάρχει το μεταβατικό σταδιο

Για την τετρακίνηση ...χμ μεγάλη συζητηση
 
Last edited:
Δεν μπορώ να καταλάβω πως η κουβέντα εξελίχθηκε κυρίως η Honda εναντίων των υπολοίπων...επειδή έχω τέτοιο αμάξι ; Κακώς πήγε εκεί η κουβέντα, αλλά οκ...
Κ μόνο όμως που ξεκίνησε τόσο πρόσφατα η Honda να φτιάχνει αμάξια, γιατί φτιάχνει σχεδόν τα πάντα, κ είναι ήδη 5η ή 6η αν δεν κάνω λάθος εταιρεία παραγωγής αμαξιών στον κόσμο, αυτό κάτι λέει.

Αν το πάμε τώρα στην σωστότερη κατεύθυνση, που είναι γενικότερη κουβέντα, τότε ανά 10ετία, υπάρχουν κ κάποιοι που ξεχωρίζουν. Στην νεότερη λοιπόν ιστορία οι Ιάπωνες υπάρχουν παντού, είτε ως ομάδες, είτε ως εταρείες με εξαρτήματα που χρησιμοποιούν όλοι.

Από Ευρώπη μόνο η Mercedes ξεχωρίζει από το πλήθος των εταιρειών, σε ότι αφορά βέβαια την μία μάρκα που παράγει αμάξια για όλα τα βαλάντια. Στις εξωτικές εταιρείες πάμε σε άλλη κουβέντα κ εκεί είναι 101% ότι δεν θα βγάλουμε άκρη...όχι βέβαια ότι θα βγάλουμε τώρα άκρη...

Το ότι στους αγώνες ανά κατηγορία δεν συμμετέχουν τόσο πολύ πια Ιαπωνικές εταρείες, είναι κυρίως λόγω οικονομικών προβλημάτων κ όχι τόσο λόγω χρήσης τεχνολογίας, αφού κάποια εποχή υπήρχαν μόνο τέτοιες εταιρείες κ ελάχιστες Ευρωπαϊκές.

Η κουβέντα βέβαια ξεκίνησε για την bmw κ εξελίχθηκε εδώ...αν την ξαναγυρίσω λοιπόν στην bmw, αυτή η εταιρεία συγκεκριμένα, έχω την Μ που είναι πολύ καλά μοντέλα, αλλά από εκεί κ πέρα τίποτα το ιδιαίτερο. Καλή ποιότητα κατασκευής κ μέχρι εκεί. Τίποτα άλλο που να την κάνει να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους. Κ μόνο που δίνει 2 χρόνια εγγύηση στα αμάξια της, κάτι λέει. Η ΚΙΑ δίνει 7 χρόνια. Βέβαια το τι θα αγοράσει ο καθένας μας είναι κάτι υποκειμενικό. Άλλωστε ο καθένας μας έχει διαφορετικά κριτήρια επιλογής.

Αν το πάμε σε προσωπικό επίπεδο, εγώ τώρα που ευτύχησα να αγοράσω ένα honda type r, είναι μάλλον δύσκολο να αλλάξω εταιρεία, αφού μιλάμε για αμάξι που δεν έχει κορυφαία ποιοτικά υλικά στο σαλόνι, έχει σκληρά πλαστικά στο ταμπλό, έχει θέματα συναρμολόγησης στο σαλόνι, αλλά...μοτέρ κορυφαίο, κιβώτιο καταπληκτικό, φρένα σούπερ, στρίβει τραίνο, τιμόνι καταπληκτικό, σχέδιο κούκλα, χώροι τεράστιοι (400+ λίτρα στον χώρο αποσκευών), υπερπλήρης εξοπλισμός, χαμηλότατη κατανάλωση εντός πόλης, κτλ. Τα περισσότερα από αυτά τα είχε κ το "συμβατικό" 1800άρι που είχα με τα 24000 ευρώ μου, πρωτού πάρω το μεγάλο μοντέλο. Το μοντέλο δε είναι από το 2006 στην αγορά, δεν τα αλλάζει η Honda σαν τα πουκάμισα κάθε χρόνο σχεδόν, όπως πχ η VW ή η Hyundai.

Κάπου εδώ το κλείνω το θέμα, αφού το πιο πιθανό είναι να κουράσαμε όλους τους υπόλοιπους ! Οι απόψεις μας διαφέρουν, ο καθένας επιλέγει ότι του αρέσει...άλλος είναι ολυμπιακός κ άλλος παναθηναϊκός, παοκτζής, αεκτζής...άλλος αγοράζει ηχεία βάσης, άλλος δαπέδου...άλλος αγοράζει mac υπολογιστή κ άλλος Plaisio pc...άλλος αγοράζει ενισχυτή λαμπάτο κ άλλος τρανζιστοράτο...κανείς εν κατακλείδι δεν πρόκειται να πείσει τον άλλο! :grinning-smiley-043-bye-
 
Κ 4κίνηση σωστή μόνο από Mitsubishi & Subaru !
Τα υπόλοιπα είναι "οδοντόκρεμες"...
Τόσα χρόνια σε αγώνες WRC κάτι λένε...
Η Audi έβγαλε κάποτε το 80άρι με την οδηγάρα, αλλά έμεινε κάπου εκεί...
Οι Ιάπωνες πολύ μπροστά σε αυτόν τον τομέα.

Και το περιφημο quattro της audi τι ειναι; "γιαλαντζί" τετρακίνηση;

Παντως, επειδη η κουβεντα ξεκινησε απο τα περι οδηγικης απολαυσης, κατ' εμε τα γερμανικα αυτοκινητα, ειδικα απο audi, merc & bmw , στην συντριπτικη τους πλειοψηφια προσφερουν οδηγικη απολαυση, ανεση, ασφαλεια και ποιοτητα κατασκευης, ενω ολα εχουν προσωπικοτητα σε αντιθεση με τα απροσωπα ιαπωνικα, ακομα της ακριβης κατηγοριας (λεγε με lexus).
Απλα αλλαζει η φορμουλα: Η bwm δινει βαρος στην οδηγικη απολαυση, η mercedes στην ανεση ενω η audi ειναι καπου στην μεση..
Ειναι ομως καλα στημενα αυτοκινητα και σεβονται τον οδηγο τους. Ειναι φυσικα και αρκετα πιο ακριβα απο τον ανταγωνισμο, αλλα εδω ισχυει το "what you pay is what you get" IMHO..
 
Εεεεπ,μια στάση εδώ.!!!:singer:

Την υπεροψία και την απαξίωση ως προς την Hyundai δεν την καταλαβαίνω.

Η μάλλον την καταλαβαίνω αλλά δεν αντιλαμβάνομαι την επιμονή στην απαξίωση.

Γιατί δεν υπήρξε άνθρωπος που να μπήκε στο i30 μου και το οδήγησε, και να μην πεί: Ρε συ αυτο είναι γ@μάτο !!!

Για να μη μιλήσουμε για την ασφάλειά του ,την πληρότητα και την ποιότητα στην τιμή του.

Δεν είναι τυχαία 5η (πάει για 4η) στον κόσμο.

ΥΓ. Αυτά για να παινέψω το σπίτι μου,μη πέσει και με πλακώσει.:operator:

Ο θαυμασμός μου για τα καλά αυτοκίνητα είναι δεδομένος ,είτε είναι ευρωπαϊκά είτε εξ Ανατολής είτε Αμερικάνικα..
 
Δεν υπάρχει σύγκριση φυσικά μεταξύ hyundai και bmw,mb,audi,αλλά όντως έχει πάει πολύ μπροστά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.Πιο αξιόλογα μοντέλα βεβαίως είναι αυτά της Αμερικής...πχ το Genesis coupe είναι εξαιρετικο.
 
Και το περιφημο quattro της audi τι ειναι; "γιαλαντζί" τετρακίνηση;

Παντως, επειδη η κουβεντα ξεκινησε απο τα περι οδηγικης απολαυσης, κατ' εμε τα γερμανικα αυτοκινητα, ειδικα απο audi, merc & bmw , στην συντριπτικη τους πλειοψηφια προσφερουν οδηγικη απολαυση, ανεση, ασφαλεια και ποιοτητα κατασκευης, ενω ολα εχουν προσωπικοτητα σε αντιθεση με τα απροσωπα ιαπωνικα, ακομα της ακριβης κατηγοριας (λεγε με lexus).
Απλα αλλαζει η φορμουλα: Η bwm δινει βαρος στην οδηγικη απολαυση, η mercedes στην ανεση ενω η audi ειναι καπου στην μεση..
Ειναι ομως καλα στημενα αυτοκινητα και σεβονται τον οδηγο τους. Ειναι φυσικα και αρκετα πιο ακριβα απο τον ανταγωνισμο, αλλα εδω ισχυει το "what you pay is what you get" IMHO..

Την ανέφερα την Audi στην 4κίνηση, η οποία ήταν πολύ μπροστά για την εποχή της αλλά έμεινε εκεί...

Προφανώς διαφέρει τι εννοούμε οδηγική απόλαυση...οι 3 εταιρείες που ανέφερες στηρίζονται περισσότερο στο πρεστίζ της εταιρείας, παρά στην οδηγική απόλαυση, αυτή δλδ που εγώ εννοώ...το "σωστό" αμάξι στα δικά μου μάτια κ κριτήρια δεν έχει ανάγκη από 1000 ηλεκτρονικά, αλλά συγχωρεί τον οδηγό του έχοντας σωστό στήσιμο στον δρόμο, με καλά φρένα, σωστή ενεργητική ασφάλεια κτλ. Άνεση ναι έχουν, πολυτέλεια ναι έχουν, απόλαυση όμως δεν προσφέρουν. Κ φυσικά όλα τα αμάξια είναι μια χαρά όταν κινείσαι σε ρυθμούς ταξιδιού κ οι περισσότερες είναι ευθείες. Τέλος, είναι ακριβότερα λίγο από τον ανταγωνισμό, αν κ δεν δικαιολογούν κατ'εμέ τον λόγο για αυτό...δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω, εκτός αν ανέβουμε πολύ σε κατηγορία, να μιλήσουμε δλδ για αμάξι των > 60.000 ευρώ που είναι δερμάτινο ακόμα κ το τασάκι, επένδυση ξύλου κ.α. τέτοια...όπου αυτά τα υλικά δικαιολογούν την τιμή.
Από εκεί κ πέρα, άλλοι έχουν ως οδηγική απόλαυση την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα, την πολυτέλεια γύρω τους, με το ανάλογο σήμα στην πρόσοψη του αμαξιού τους...γούστα είναι αυτά...αποδεκτά 100% φυσικά !!
Προσωπικά άλλα μου αρέσουν στα αυτοκίνητα κ όχι τα παραπάνω.
Κ εξαιρώ την Mercedes την οποία την θεωρώ πολύ πιο πάνω από τα υπόλοιπα γερμανικά αμάξια, κυρίως στις μεγαλύτερες σειρές της.

Κ επειδή κάτι λέγαμε νωρίτερα για τα skoda, ότι δλδ είναι ίδια με τα vw, το οποίο προσωπικά το απορρίπτω, αφού αν ήταν ίδια τότε δεν θα είχε λόγω ύπαρξης η εταιρεία : http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/skoda-octavia.html χωρίς όμως αυτό να είναι κανόνας για την εταιρεία !

Κ προσωπικά την Hyundai την θεωρώ καλή εταιρεία πια, γιατί έχει κάνει άλματα εξέλιξης κ αυτό φαίνεται πια από τα αμάξια της. Σίγουρα δεν είναι όπως παλιά κ αξίζει της προσοχής μας.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν υπάρχει σύγκριση φυσικά μεταξύ hyundai και bmw,mb,audi,αλλά όντως έχει πάει πολύ μπροστά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.Πιο αξιόλογα μοντέλα βεβαίως είναι αυτά της Αμερικής...πχ το Genesis coupe είναι εξαιρετικο.



Ε καλα σίγουρα και δεν υπάρχει σύγκριση ,,, αυτό μας έλειπε .. θα περάσουνε χρόνια μέχρι να μάθουν οι ΕυρωπΕοι να καταφέρουν να φτιάξουν οχημα να μην χαλάει στον χρόνο επάνω και να μην κοστίζει η επισκευή του και το σερβις του όσο ένα όχημα ακόμα ,,, :flipout::flipout::flipout::flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ε καλα σίγουρα και δεν υπάρχει σύγκριση ,,, αυτό μας έλειπε .. θα περάσουνε χρόνια μέχρι να μάθουν οι ΕυρωπΕοι να καταφέρουν να φτιάξουν οχημα να μην χαλάει στον χρόνο επάνω και να μην κοστίζει η επισκευή του και το σερβις του όσο ένα όχημα ακόμα ,,, :flipout::flipout::flipout::flipout:


To ιδιο ισχυει και για τους Ιαπωνες/Κορεατες σε οτι εχει να κάνει με την αισθηση της οδηγησης, το feedback που μπορει να πάρει ο οδηγος απο το αμάξι του καθώς και τεχνολογια.
Ειναι προφανώς δυο διαφορετικές σχολές απο τις οποίες ο καθένας ψωνιζει αυτο που του αρέσει πιο πολύ.
 
τελως πάντων .. μιά φορά βρέθηκα στην έκθεση της Γενεύης ( περπατας 5 ωρες και δεν τελειώνει ..) και κατάλαβα ότι είναι όλλα ίδια ,,, μου ήρθε έμετος κυριολεκτικά , είναι τόσο κόπια οι τεχνικές κατασκευής που όλα στο τέλος θημίζουν κονσερβες ,, αλλες πιο κυριλέ αλλες πιό φτωχές ,,, αλλα κονσερβες με ρόδες ,, ολα !!

το ισωπέδωσα ελαφρα το θέμα ε ??? :ADFADF1:
 
Βέβαια στην Ελλάδα οσα δεν φτάνει η αλεπού...

Οσα δεν φτανει η αλεπου τι σημαινει?

Εδω κουτσοι , στραβοι ολοι με "μπεμπες" κυκλοφορουν στην Ελλαδα. Γεματες ειναι οι μαντρες με μεταχειρισμενες. .

Λες και μιλαμε για καμια Porsche που χρειαζονται οντως λεφτα για να τις εχεις και να τις συντηρεις.

Αλλα μαλλον παρεξηγησες το νοημα αυτων που εγραψα , αλλο καλο αμαξι και αλλο ομορφο. Η BMW σιγουρα βγαζει καλα αυτοκινητα αλλα στο δευτερο αστο καλυτερα. Εκτος της σειρας 3 και της Χ5 οι υπολοιπες με το ζορι πιανουν την βαση σε σχεδιασμο.


To ιδιο ισχυει και για τους Ιαπωνες/Κορεατες σε οτι εχει να κάνει με την αισθηση της οδηγησης, το feedback που μπορει να πάρει ο οδηγος απο το αμάξι του καθώς και τεχνολογια.
Ειναι προφανώς δυο διαφορετικές σχολές απο τις οποίες ο καθένας ψωνιζει αυτο που του αρέσει πιο πολύ.

Εχουν αλλαξει πολλα τα τελευταια χρονια , επειδη ο αδερφος μου εχει το A3 και η μητερα μου το Ceed σε πληροφορω οτι σε αισθηση στο δρομο δεν εχουν και μεγαλη διαφορα. Επισης το νεο ix35 ειναι οδηγικα πολυ καλυτερο απο πχ. το Tiguan.
 
Last edited:
Global sales - May 2011 - Audi, BMW, MB

BMW: 121,168 (+19.0%) ... YTD 555,429 (+19.2%)
MINI: 26,104 (+38.5%) ... YTD 110,802 (+28.7%)
RR: 291 (+32.3%) ... YTD 1,280 (+88.8%)
BMW Group: 147,563 (+22.1%) ... YTD 667,511 (+20.7%)

AUDI: 113,400 (+19.5%) ... YTD 535,400 (+17.5%)

MB: 108,766 (+7.3%) ... YTD 490,021 (+10.5%)
smart: 10,165 (+8.6%) ... YTD 44,487 (+8.1%)
MB + smart: 118,931 (+7.4%) ... YTD 534,508 (+10.3%)

http://www.germancarforum.com/content/36-global-sales-may-2011-audi-bmw-mb.html
 
Την ανέφερα την Audi στην 4κίνηση, η οποία ήταν πολύ μπροστά για την εποχή της αλλά έμεινε εκεί...

Προφανώς διαφέρει τι εννοούμε οδηγική απόλαυση...οι 3 εταιρείες που ανέφερες στηρίζονται περισσότερο στο πρεστίζ της εταιρείας, παρά στην οδηγική απόλαυση, αυτή δλδ που εγώ εννοώ...το "σωστό" αμάξι στα δικά μου μάτια κ κριτήρια δεν έχει ανάγκη από 1000 ηλεκτρονικά, αλλά συγχωρεί τον οδηγό του έχοντας σωστό στήσιμο στον δρόμο, με καλά φρένα, σωστή ενεργητική ασφάλεια κτλ. Άνεση ναι έχουν, πολυτέλεια ναι έχουν, απόλαυση όμως δεν προσφέρουν. Κ φυσικά όλα τα αμάξια είναι μια χαρά όταν κινείσαι σε ρυθμούς ταξιδιού κ οι περισσότερες είναι ευθείες. Τέλος, είναι ακριβότερα λίγο από τον ανταγωνισμό, αν κ δεν δικαιολογούν κατ'εμέ τον λόγο για αυτό...δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω, εκτός αν ανέβουμε πολύ σε κατηγορία, να μιλήσουμε δλδ για αμάξι των > 60.000 ευρώ που είναι δερμάτινο ακόμα κ το τασάκι, επένδυση ξύλου κ.α. τέτοια...όπου αυτά τα υλικά δικαιολογούν την τιμή.
Από εκεί κ πέρα, άλλοι έχουν ως οδηγική απόλαυση την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα, την πολυτέλεια γύρω τους, με το ανάλογο σήμα στην πρόσοψη του αμαξιού τους...γούστα είναι αυτά...αποδεκτά 100% φυσικά !!
Προσωπικά άλλα μου αρέσουν στα αυτοκίνητα κ όχι τα παραπάνω.
Κ εξαιρώ την Mercedes την οποία την θεωρώ πολύ πιο πάνω από τα υπόλοιπα γερμανικά αμάξια, κυρίως στις μεγαλύτερες σειρές της.

Κ επειδή κάτι λέγαμε νωρίτερα για τα skoda, ότι δλδ είναι ίδια με τα vw, το οποίο προσωπικά το απορρίπτω, αφού αν ήταν ίδια τότε δεν θα είχε λόγω ύπαρξης η εταιρεία : http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/skoda-octavia.html χωρίς όμως αυτό να είναι κανόνας για την εταιρεία !

Κ προσωπικά την Hyundai την θεωρώ καλή εταιρεία πια, γιατί έχει κάνει άλματα εξέλιξης κ αυτό φαίνεται πια από τα αμάξια της. Σίγουρα δεν είναι όπως παλιά κ αξίζει της προσοχής μας.

Αδερφέ Μιχάλη ξερεις οτι μ αρεσουν οι συζητησεις και οι ανταλλαγες απόψεων αφου κανενας δεν παει να επισει τον αλλο όπως ειπες .
Θ αρχίσω μαλλον να βγαζω πιο εσωτερικά θεματα απο τις εταιριες μαλλον για να ειπωθουν πραγματα όπως ακριβως ειναι και οχι μεσω marketing

Κατ αρχάς να ξεχωρισουμε οτι τα αυτοκινητα χωριζονται σε κατηγοριες για να συγκρινονται .Οι γερμανικες θεωρουνται premium brands , οι ιαπωνικες και αλλες είναι mass production .Απο κει και περα καθε αμάξι τοποθετείται σε κατηγορια . Δεν μπορει να συγκριθει πχ μια 316 με ενα πχ Toyota Avencis 1.6
Υποψιν οτι αυτά δεν τα λεω εγω .Μπειτε σε site διαβαστε και δείτε.:grandpa:

2ον οι γερμανικές δεν στηριζονται στο πρεστιζ οπως ειπες .Το εχουν ηδη γι αυτο ειναι σε premium κατηγορια .Και ο πήχυς ειναι by far πολυ ψηλά .

3ον δεν χρειαζονται καλουδια για να συγχωρησουν το οδηγο όπως λες .Αυτά τον βοηθουν απλά στην καθημερινοτητά του αφου δεν κανει ράλλυ να παει καπου.Ολα εκει ειναι αψογα και συμφωνω.Οπως λένε οι Γαλλοι το αμαξι ειναι να σε παει απο το Α στο Β με ασφάλεια .Ισως και η πιο ωριμη αγορά της Ευρωπης.

4ον Αν κανει ραλλυ εκει καλύτερα αστο γιατι ΔΕΝ συγχωρει τον οδηγο .Θα πάει σουμπιτο στο γκρεμό με την μούρη .Λόγω ανισης κατανομής βαρους , κινησης κτλ. Ρωτα οδηγους πχ τον Τασο τον Ιαβερη που ειναι και φιλος μου να βγουμε για καφε να σου πει .Αν φυγει 1 φορά θα ειναι και η τελευταία του.

5ον Ασε την πολυτελεια στην ακρη γιατι απλά ειναι σε αλλη κατηγορία .Εκει ειναι γουστο του καθενα πόσο θελει να πληρωσει. Είναι το ιδιο με τα ρουχα , εστιατορια κτλ .Οτι πληρωνεις παιρνεις .

Το σχόλιο του ανθρωπου για το Skoda ειναι ενα απο τα δεκάδες που εχουν οι μαρκες και αλλα βγαινουν, αλλα δεν βγαινουν.
Απλά βγαινουν οτι αφορουν πχ πιο καλοπληρωμενα αυτοκινητα γιατί δεν δεχεται ο καθενας να εχει πληρωσει χρημα και να παθαινει αυτά τα πραγματα .Εχω εγω να σου φέρω παραδείγματα ουου..όσα θες .ΑΠΛΑ οταν εχεις παρει κατι σε χαμηλότερη τιμη κάνεις μόκο γιατί ξερεις τι ψωνισες .Κάθε μερα σε συνεργεία που ειμαι πχ ιαπωνικων ή γαλλικων ακους απο ιδιοκτητες αν εχει βλαβη " Ε τι να κανουμε το ξεραμε οταν το πήραμε ...σκεψου να ειχαμε παρει ενα ακριβο τι θα πληρωναμε ?..." Αρα ξερουν ολοι τι παιρνουν και τι βασταει η τσεπη τους.

Για την Hyundai ανεφερα οτι μολις πηρε Ευρωπαιο σχεδιαστή χτυπησε κοκκινο σε πωλήσεις και ανεβηκε η αξιοπιστία της οταν μετέφερε την παραγωγή της στην Τσεχία .Τυχαίο? Το i30 το ειχα 6 μηνες στα χερια μου και ειχα μεινει αφωνος ! Πριν ΟΜΩΣ ? Ο μονος λογος που το αγοραζε καποιος ηταν η τιμη και ΤΙΠΟΤΕ αλλο.

Ξερεις ποσες φορές ερχοταν καποιος και μου έλεγε " Καλά αυτό το αξεσουαρ το εχει και το Jazz και δεν το εχετε εσεις ?' και του ελεγα γιατί δεν παιρνεται το jazz αφου με αυτά τα χρηματα παιρνεται 2 jazz και μενουν και χρηματα ? Και απαντουσε " Ε δεν ειναι το ιδιο ... ... ΕΙΣ ΓΝΩΣΗΝ ΜΑΣ και εις τσεπην μας διαλέγουμε .

Σε αυτο που λες φιλε Yperion δεν θα μπω στη συζητηση γιατί στην Ελλάδα ειναι φαινομενο νεοπλουτισμου το μολις πιασουμε κανα φράγκο να παρουμε ενα πιο καλό αυτοκίνητο....και ή θα παρουμε το αστερι , ή μπεμπα και παει λεγοντας .Η δική μας αγορά δεν ειναι ουτε θα γινει ποτε ωριμη οταν δεν καταλαβαινει οτι ενα station wagon θα εξυπηρετουσε καλύτερα τις αναγκες του και οχι τα club και τα μπουζουκια .Aλλα´αλλαζουν οι καιροι και εξαφανιστηκαν ολα τα πολυτελή από την αγορά ...Ξερεις ποσες Porsche cayenne σου δινω εγω με 20.000 χιλιαρικα ? Καληνυχτα Ελλάδα στο συγκεκριμενο θεμα και θυμισου με τι θα κυκλοφορουν ολοι σε λίγο καιρό ...Εχεις δει τις πωλήσεις των Smart ? το Θεό καινουργια και μεταχειρισμενα .Τυχαίο ? Οταν ολοι το βριζανε ηταν καλά ? Τωρα ? Τωρα η γνωστη δικαολογια "Πήραμε ενα μικρότερο να κανουμε τη δουλειά μας ......"" Ας γελάσω . Η ιστορια με τον Ελληνα δεν εχει τελος γι αυτο δεν θα βγαλει πουθενά .

Η ιστορια και η εξελίξεια αλλάζουν την πορεια των αυτοκινητων .Θα δεις οτι παμε σε ηλεκτρικά, με υδρογονο κτλ γιατί αλλάζουν και οι αναγκες μεσα μας.Σ αυτη την πολύπαθη χωρα δυστυχως αλλάξαν γρηγορα.
 
Την ανέφερα την Audi στην 4κίνηση, η οποία ήταν πολύ μπροστά για την εποχή της αλλά έμεινε εκεί...

Προφανώς διαφέρει τι εννοούμε οδηγική απόλαυση...οι 3 εταιρείες που ανέφερες στηρίζονται περισσότερο στο πρεστίζ της εταιρείας, παρά στην οδηγική απόλαυση, αυτή δλδ που εγώ εννοώ...το "σωστό" αμάξι στα δικά μου μάτια κ κριτήρια δεν έχει ανάγκη από 1000 ηλεκτρονικά, αλλά συγχωρεί τον οδηγό του έχοντας σωστό στήσιμο στον δρόμο, με καλά φρένα, σωστή ενεργητική ασφάλεια κτλ. Άνεση ναι έχουν, πολυτέλεια ναι έχουν, απόλαυση όμως δεν προσφέρουν. Κ φυσικά όλα τα αμάξια είναι μια χαρά όταν κινείσαι σε ρυθμούς ταξιδιού κ οι περισσότερες είναι ευθείες. Τέλος, είναι ακριβότερα λίγο από τον ανταγωνισμό, αν κ δεν δικαιολογούν κατ'εμέ τον λόγο για αυτό...δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω, εκτός αν ανέβουμε πολύ σε κατηγορία, να μιλήσουμε δλδ για αμάξι των > 60.000 ευρώ που είναι δερμάτινο ακόμα κ το τασάκι, επένδυση ξύλου κ.α. τέτοια...όπου αυτά τα υλικά δικαιολογούν την τιμή.
Από εκεί κ πέρα, άλλοι έχουν ως οδηγική απόλαυση την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα, την πολυτέλεια γύρω τους, με το ανάλογο σήμα στην πρόσοψη του αμαξιού τους...γούστα είναι αυτά...αποδεκτά 100% φυσικά !!
Προσωπικά άλλα μου αρέσουν στα αυτοκίνητα κ όχι τα παραπάνω.
Κ εξαιρώ την Mercedes την οποία την θεωρώ πολύ πιο πάνω από τα υπόλοιπα γερμανικά αμάξια, κυρίως στις μεγαλύτερες σειρές της.

Κ επειδή κάτι λέγαμε νωρίτερα για τα skoda, ότι δλδ είναι ίδια με τα vw, το οποίο προσωπικά το απορρίπτω, αφού αν ήταν ίδια τότε δεν θα είχε λόγω ύπαρξης η εταιρεία : http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/skoda-octavia.html χωρίς όμως αυτό να είναι κανόνας για την εταιρεία !

Κ προσωπικά την Hyundai την θεωρώ καλή εταιρεία πια, γιατί έχει κάνει άλματα εξέλιξης κ αυτό φαίνεται πια από τα αμάξια της. Σίγουρα δεν είναι όπως παλιά κ αξίζει της προσοχής μας.

Μιχαλη, δεν ειναι ετσι οπως τα λες...
-Τo quattro της audi συνεχως εξελισετται (ειναι στην 5 γενια) και θεωρειται απο τα κορυφαια, αν οχι το κορυφαιο συστημα τετρακινησης σημερα.
-Αυτο που λες για το οτι οι εταιριες αυτες στηριζονται στο πρεστιζ ειναι σαν να λες οτι η apple στηριζεται μονο στην εμφανιση.. Τα γερμανικα, ειδικα bmw και audi ειναι εξαιρετικα στημενα αυτοκινητα με ή χωρις ηλεκτρονικα. Εδω SUV φτιαχνουν που πανε στις στροφες σαν "τρενα", τι να λεμε τωρα...
Περι τιμολογιακης πολιτικης, ισχυει οτι για τα premium προιοντα. Εαν παρεις ενα επωνυνο ρουχο, θα σου φανει πανακριβο σε σχεση με ενα zara. Θα σου κρατησει ομως πολυ περισσοτερο και θα εχει πολυ καλυτερη εφαρμογη πανω σου..

ΥΓ. Επειδη ειπε κατι ο Δημητρης για απαξιωση, προς Θεου, δεν υποτιμω καμια αλλη εταιρια ή σχολη και υπαρχουν πολλα αξιολογα αυτοκινητα εκτος Γερμανιας και Ευρωπης. Απλα θεωρω, πως καθολου τυχαια ειναι η επιτυχια των γερμανικων premium αυτοκινητων.
 
Μιχαλη, δεν ειναι ετσι οπως τα λες...
-Τo quattro της audi συνεχως εξελισετται (ειναι στην 5 γενια) και θεωρειται απο τα κορυφαια, αν οχι το κορυφαιο συστημα τετρακινησης σημερα.
-Αυτο που λες για το οτι οι εταιριες αυτες στηριζονται στο πρεστιζ ειναι σαν να λες οτι η apple στηριζεται μονο στην εμφανιση.. Τα γερμανικα, ειδικα bmw και audi ειναι εξαιρετικα στημενα αυτοκινητα με ή χωρις ηλεκτρονικα. Εδω SUV φτιαχνουν που πανε στις στροφες σαν "τρενα", τι να λεμε τωρα...
Περι τιμολογιακης πολιτικης, ισχυει οτι για τα premium προιοντα. Εαν παρεις ενα επωνυνο ρουχο, θα σου φανει πανακριβο σε σχεση με ενα zara. Θα σου κρατησει ομως πολυ περισσοτερο και θα εχει πολυ καλυτερη εφαρμογη πανω σου..

ΥΓ. Επειδη ειπε κατι ο Δημητρης για απαξιωση, προς Θεου, δεν υποτιμω καμια αλλη εταιρια ή σχολη και υπαρχουν πολλα αξιολογα αυτοκινητα εκτος Γερμανιας και Ευρωπης. Απλα θεωρω, πως καθολου τυχαια ειναι η επιτυχια των γερμανικων premium αυτοκινητων.

Στην 6η γενιά βρίσκεται το quattro. :grandpa:
Κ αν πάρουμε την Apple για παράδειγμα, το εσωτερικό των μηχανημάτων της είναι πια κατά 99% ίδιο με άλλους υπολογιστές, αφού φορά intel ολοκληρωμένα...διαφέρουν σε άλλα σημεία κ αρέσουν σε μερικούς κ δεν αρέσουν σε άλλους...:BDGBGDB55:
Κ φυσικά ούτε τα Apple αλλά ούτε τα γερμανικά αμάξια δεν πρέπει να τα "θεοποιούμε" κ να λέμε τα μεν είναι εκεί πάνω κ τα δε εκεί κάτω (zara ρούχα)...:slapface:

Από όλη την παραπάνω κουβέντα με εσένα, τον Δημήτρη κ τα υπόλοιπα παιδιά, συμπέρασμα δεν θα βγει, απλά γίνεται αντιπαράθεση απόψεων κ ο καθένας μας ως ενήλικας μπορεί κ επιλέγει τι θέλει να αγοράσει.

Κ ας φέρω κ ένα τελευταίο παράδειγμα ενός φίλου με μια 116 που από την 1η στιγμή έχανε λίγα λάδια, δεν τα έκαιγε, τα έχανε από το μοτέρ, χωρίς να υπάρχει προφανής λόγος, ενώ ποτέ σε 4-5 εξουσιοδοτημένα συνεργεία δεν βρήκαν τον λόγο. Τελικά το αμάξι πουλήθηκε στα 3 χρόνια μετά την αγορά του...
 
Πάντως κακά τα ψέματα, το design της BMW έχει χαλάσει αρκετά τα τελευταία χρόνια...
Posted via Mobile Device
 
Στην 6η γενιά βρίσκεται το quattro. :grandpa:
Κ αν πάρουμε την Apple για παράδειγμα, το εσωτερικό των μηχανημάτων της είναι πια κατά 99% ίδιο με άλλους υπολογιστές, αφού φορά intel ολοκληρωμένα...διαφέρουν σε άλλα σημεία κ αρέσουν σε μερικούς κ δεν αρέσουν σε άλλους...:BDGBGDB55:
Κ φυσικά ούτε τα Apple αλλά ούτε τα γερμανικά αμάξια δεν πρέπει να τα "θεοποιούμε" κ να λέμε τα μεν είναι εκεί πάνω κ τα δε εκεί κάτω (zara ρούχα)...:slapface:

Από όλη την παραπάνω κουβέντα με εσένα, τον Δημήτρη κ τα υπόλοιπα παιδιά, συμπέρασμα δεν θα βγει, απλά γίνεται αντιπαράθεση απόψεων κ ο καθένας μας ως ενήλικας μπορεί κ επιλέγει τι θέλει να αγοράσει.

Κ ας φέρω κ ένα τελευταίο παράδειγμα ενός φίλου με μια 116 που από την 1η στιγμή έχανε λίγα λάδια, δεν τα έκαιγε, τα έχανε από το μοτέρ, χωρίς να υπάρχει προφανής λόγος, ενώ ποτέ σε 4-5 εξουσιοδοτημένα συνεργεία δεν βρήκαν τον λόγο. Τελικά το αμάξι πουλήθηκε στα 3 χρόνια μετά την αγορά του...

Αφου ξερεις και την ακριβη γενια του quattro, ξερεις και το ποσο καλο θεωρειται! :grandpa:
Και το παραδειγμα της apple ειναι "ταμαμ" για την περισταση: Ενας που δεν εχει apple θεωρει οτι ειναι υπερτιμημενα πισια με ομορφο παρουσιαστικο.. ;)

ΥΓ. Δεν θεοποιουμε τιποτα: Καταγραφουμε προσωπικες εντυπωσεις και εμπειριες..