Αυτοκινητιστικά νέα

Όπως η φύση ευνοεί την ποικιλομορφία ευτυχώς το ίδιο συμβαίνει και στις ανθρώπινες εκδηλώσεις όπως τέτοια είναι η σχεδίαση και κατασκευή αυτοκινήτων. Θα ήταν αφάνταστα βαρετό να υπήρχε μόνο ένα μοντέλο αυτοκινήτου ακόμα και αν αυτό ήταν τέλειο. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν περιστατικά προβλημάτων σε "ποιοτικές" μάρκες και αντίστροφα μοντέλα τέρατα αξιοπιστίας σε μάρκες που δεν λογίζονται ως τέτοιες, υποθέτω ότι εξαιρέσεις πάντα υπάρχουν. Κατά τη γνώμη μου πάντως οι μάρκες πρώτης γραμμής μάλλον υπερκοστολογούν τα προϊόντα τους όπως κατ'αναλογία ένα Vacheron Constantin δεν αξίζει τα πολύ περισσότερα χρήματα έναντι ενός Tag Heuer ρολογιού, και τα δύο δείχνουν την ώρα με ανεκτή απόκλιση έναντι της πραγματικής. Το γιατί μία φίρμα ρολογιού ή αυτοκινήτου γίνεται status symbol δεν νομίζω ότι τα κριτήρια είναι πάντα αντικειμενικά.
Η δική μου προσωπική εμεπιρία από αυτοκίνητα κυρίως έχει να κάνει με δύο μάρκες, την Toyota και την Peugeot. Μνημεία αξιοπιστίας οι πρώτες ενώ και από τα Peugeot που είχα δεν είχα πρόβλημα πλην του τωρινού μου που αφορούσε τον κινητήρα (ο οποίος μάλιστα φτιάχτηκε σε συνεργασία με την BMW!!!!!! :BDGBGDB55:).
Τέλος, μια παράμετρος που για μένα παίζει ρόλο είναι και η αισθητική. Δεν θα αγόραζα μάλλον ποτέ Γερμανικό αυτοκίνητο γιατί έχω να δω όμορφο αυτοκίνητο από αυτή τη χώρα από την BMW 507 50+ χρόνια πριν. Προτιμώ τις γραμμές των Ιταλών, Γάλλων και άλλων χωρών.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δημήτρη μου μιλάς για την εγγύηση των μηχανικών μερών ?

Μιλάω για την εγγύηση που διαφημίζουν οι κατασκευαστές... το τι ακριβώς καλύπτει (μηχανικά / αμάξωμα / χρώμα / κτλ) είναι άλλο θέμα.

Από όσο γνωρίζω MB / BMW / VAG δίνουν μόνο 2 χρόνια και αυτό IMO είναι τουλάχιστον απαράδεκτο για premium αυτοκίνητα, ειδικά τη στιγμή που κάτι φτηνιάρηδες Κορεάτες δίνουν 5ετίες και βάλε.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μιλάω για την εγγύηση που διαφημίζουν οι κατασκευαστές... το τι ακριβώς καλύπτει (μηχανικά / αμάξωμα / χρώμα / κτλ) είναι άλλο θέμα.

Από όσο γνωρίζω MB / BMW / VAG δίνουν μόνο 2 χρόνια και αυτό IMO είναι τουλάχιστον απαράδεκτο για premium αυτοκίνητα, ειδικά τη στιγμή που κάτι φτηνιάρηδες Κορεάτες δίνουν 5ετίες και βάλε.

Δημήτρη είναι θεμα marketing .Δηλ ποιος σου ειπε οτι η BMW /VW ? AUDI / MB δεν έχουν 5ετες η 7ετές πρόγραμμα εγγύησης ? Απλά οι άλλοι το ενσωμάτωσαν στην τιμή και οι Γερμανοί οχι .
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μιλάω για την εγγύηση που διαφημίζουν οι κατασκευαστές... το τι ακριβώς καλύπτει (μηχανικά / αμάξωμα / χρώμα / κτλ) είναι άλλο θέμα.

Από όσο γνωρίζω MB / BMW / VAG δίνουν μόνο 2 χρόνια και αυτό IMO είναι τουλάχιστον απαράδεκτο για premium αυτοκίνητα, ειδικά τη στιγμή που κάτι φτηνιάρηδες Κορεάτες δίνουν 5ετίες και βάλε.

Εσύ δεν θα την γλυτώσεις,στ ορκίζομαι !!!!!:rifle::slapface: :antlers:
 
Ζάρα συμφωνούμε σε πολλά
Για τα 4Χ4 μιλάς για εντός ή εκτός δρόμου?
Πάνε χρόνια που την εψαχνα με ολα αυτά και δεν εχω λόγους να αμφιβάλω
αν και μπόλικα χρόνια με defender, wragler, range και σχεδόν ολα τα volvo, honda, mitsu, suzuki και δεν θυμαμαι τι αλλο....αυτό που παθαμε με το Η1 φανταράκια δεν μπορω να το εκφράσω :vollkommenauf:
μακράν!!!!

Θα δω για το xdrive πιο αναλυτικά
Δες τι κάνουν τα ενεργά διαφορικά
δες και τι εκανε το integra με μόνο 1800κυβικά και μπροστά κινηση σε Τριπολη και οπου αλλου αγωνίστηκε
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δημήτρη είναι θεμα marketing .Δηλ ποιος σου ειπε οτι η BMW /VW ? AUDI / MB δεν έχουν 5ετες η 7ετές πρόγραμμα εγγύησης ? Απλά οι άλλοι το ενσωμάτωσαν στην τιμή και οι Γερμανοί οχι .

Από αυτή την άποψη, όλα μάρκετινκγ και κόστη είναι..

Οπότε οι παραπάνω κατασκευαστές βάζουν μικρή εγγύηση για να είναι πιο ανταγωνιστικοί.

Μέχρι που το αμάξι χαλάει π.χ. πάνω στην 3ετία (στατιστικά πολύ πιο συχνό από ότι στα Κορεάτικα) και μετά ο ιδιοκτήτης πληρώνει τα διόλου ευκαταφρόνητα κόστη ανταλλακτικών.. και ο κατασκευαστής βγαίνει διπλά κερδισμένος.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εσύ δεν θα την γλυτώσεις,στ ορκίζομαι !!!!!:rifle::slapface: :antlers:

Έτσι όπως το έγραψα για τους "φτηνιάρηδες Κορεάτες" περισσότερο κομπλιμέντο ήταν! :D
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μιλάω για την εγγύηση που διαφημίζουν οι κατασκευαστές... το τι ακριβώς καλύπτει (μηχανικά / αμάξωμα / χρώμα / κτλ) είναι άλλο θέμα.

Από όσο γνωρίζω MB / BMW / VAG δίνουν μόνο 2 χρόνια και αυτό IMO είναι τουλάχιστον απαράδεκτο για premium αυτοκίνητα, ειδικά τη στιγμή που κάτι φτηνιάρηδες Κορεάτες δίνουν 5ετίες και βάλε.

Να έβλεπες τι γέλιο έπεφτε όταν έρχονταν με τα κουπέ με τις τσιμούχες απ τις πόρτες ξεκολλημένες και απαιτούσαν αλλαγή.
_Μα δεν είναι στην εγγύηση
_Δεν με νοιάζει, BMW πήρα
_Πλήρωνε τότε

Γενικά σαν αυτοκίνητα, απ τα BMW αξίζουν (οδηγικά) μόνο τα μεγάλα που κοστίζουν πολύ ακριβά πάντως.
1000 φορές πάντως ένα Honda S-2000 (για τον γαύρο αυτό :D)
 
Παιδια οι εργοστασιακές εγγυήσεις ολων των κατασκευαστων πλην Honda, Toyota (3 χρόνια) είναι 2 χρόνια
αν κάνω λάθος διορθώστε με
τα υπόλοιπα χρόνια είναι επέκταση της εδω αντιπροσωπίας σε ασφαλιστική εταιρία και περιλαμβάνει κινητήρα, κιβώτιο, διαφορικό εσωτερικά που δυσκολα θα παθουν κάτι.
Εκτός από marketing στη πώληση είναι ενας καλός τρόπο να σε κρατήσουν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για 5 ή 7 χρόνια
 
Για να προσεχουμε τι λέμε σχετικά με την ADAC και τις αξιοπιστίες ορίστε τα στατιστικά της από 2007-2008-2009 και στις φωτό του 2010 προς γνωσην :grinning-smiley-043
 
@nbullamatsis Η καλύτερη τετρακίνηση παγκοσμιως είναι το Xdrive το οποίο είναι πατενταρισμένο στο εργοστάσιο της Stayer στο Graatz .

Αν διαβασετε τις αναλύσεις σχετικά με το πόσο μεταφερει ροπή και κινηση το καθενα θα δείτε οτι ειναι η μερα με τη νυχτα .
Κανένα μα ΚΑΝΕΝΑ συστημα στον κόσμο δεν μπορει να μεταφέρει 100% και ΡΟΠΗ και ΚΙΝΗΣΗ σε 1 και μόνο τροχό εκτός από το Xdrive .
Τα υπόλοιπα μεταφερουν ανάλογα 62/38 ή 75/25 κτλ κτλ.
Αυτά για την τετρακίνηση .

Μιχάλη προτιμω να εχω τετοια ταμπλω όπως λες παρά την πλαστικούρα του Ιαπωνα που τριζει και μυριζει κιόλας .
Συγκρινεται το ταμπλώ μιας BMW ή MB με ιαπωνικό ? Από που κι ως που . Τι να συγκρινεις ? Δεν ειπαμε οτι αλλο premium και αλλο τα άλλα ?

Ενα κάρο μπορώ να σου βρω για τα ιαπωνικά .Από τι ?
Από τον μισό τροχό ρεζέρβα?
Από την μη επενδυση στο εσωτερικό της μηχανής ?
Από τη διάταξη των ηλεκτρικών και της μηχανής ?
Από το ζυγισμά τους ?Που άλλες μηχανές είναι πιο πίσω και άλλες πιο μπροστα γιατί δεν μπορούν να χωρέσουν ενώ οι Γερμανοί τις έχουν ακριβώς στη μεση του εμπρος αξονα ?
Από το ZF κιβωτιο ΜΑΚΡΑΝ όλων των κιβωτίων EVER ?
Από τα φώτα που ειναι σαν καντηλια και μετά από αρκετά χλμ θολώνουν και πέφτει και η απόδοση.
Από το ABS 7ης κ 8ης γενιάς της MB που καρφώνει το αμάξι (μαζί με την Porsche μακράν τα καλύτερα φρένα )
Από τις πίσω και μπρος αναρτήσεις και ελατήρια που στα ιαπωνικά είναι μισό !! χιλιοστο πιο λεπτά και μολις πας σε κανα πεζοδρόμιο πας αμέσως για αλλαγή κρεμαγιέρας (Για πήγαινε στο υπουργειο απάνω να δεις τι γινεται από αστοχία υλικού τις καταγγελίες ....Καθε μερα τα βλέπω αλλά ...)

Βραβευονται καθε χρόνο ολα τα γερμανικά αυτοκίνητα για κινητηρες , για ένα σκασμο πραγματα και ουτε ενα βραβειο σχεδίασης ιαπωνικού μοντελου δεν υπάρχει ουτε στο χάρτη,τι να βραβεύσουν?Την ασχήμια ? .Αφου τα λεμε και τα ξαναλέμε .ΑΛΛΟ το κοινο που απευθυνεται μια βιομηχανία σαν την NISSAN/HONDA κτλ που ειναι mass production και ΑΛΛΟ οι premium

Ακόμα κλαίω από τα γέλια Δημήτρη.....:grinning-smiley-043-bye-
Μάλλον έχεις μπερδέψει τα Ιαπωνικά τέρατα αξιοπιστίας με αυτοκίνητα άλλων χωρών, αλλιώς δεν εξηγείται αυτά που γράφεις...:BDGBGDB55:
Αστοχίες υλικών....Ιταλοί, Ισπανοί...κτλ.
Βραβεία...Ιάπωνες = Mazda με κινητήρες διαμάντια wankel / τι κ αν έχει βραβευτεί πχ το μοτέρ με τον συνδυασμό τούρμπο&κομπρέσορα όταν αυτό καταργήθηκε μετά ;
Ρεζέρβα πάντα ολόκληρη...στην 320 του κολλητού μου καθόλου ρεζέρβα...
Εγγύηση...ποιά ; 2 χρόνια με τα ζόρια στους γερμανούς...
Φρενάρισμα...για δες σε πόσα μετρά φρενάρει το honda civic 1800 κ σε πόσα το vw golf...
Σχέδιο...τώρα τι να πούμε...το ίδιο σχέδιο για καμιά 10ετία στα γερμανικά με εξαίρεση την Mercedes...
Αξιοπιστία μοτέρ...φαίνεται από τα ταξί...νέα μοντέλα γερμανικά κ παλιά ιαπωνικά στους δρόμους μας...φαίνεται πια αντέχουν...
Απόδοση μοτέρ...νομίζω ότι έχει αποδειχθεί περίτρανα ποιά μοτέρ αποδίδουν καλύτερα χωρίς την χρήση βοηθημάτων(τούρμπο/κομπρέσορα)...Ιάπωνες ξεκάθαρα...
Πρεστίζ...ξεκάθαρα γερμανικό...uber alles...

Τέλος πάντων, ο καθένας μας τα βλέπει με τα δικά του γυαλιά...-bye-
 
Παντως το θεμα αξιοπιστιας, νομιζω ειναι λιγο λαχειο την σημερινη εποχη ανεξαρτητως μαρκας..
Τα super αξιοπιστα toyota θυμαστε τι επαθαν πρόπερσι (ή πέρσι?) με τις μαζικες ανακλησεις στην αμερικη. Απο προσωπικη εμπειρια, τα μεγαλυτερα (και ακριβοτερα) προβληματα τα ειχα με το πρωτο μου αυτοκινητο ενα toyota yaris.
Κατ εμε, η ποιοτητα κατασκευης των γερμανικων ομως ειναι πολυ μπροστα, ειδικα στην κατηγορια premium. Δεν τριζουν, δεν χαλανε τα πλαστικα, εχουν καλη ηχομονωση και εξαιρετικη ποιοτητα κυλησης. Επισης, παρα αυτα που λες Μιχαλη, εχουν και εξαιρετικο design, ειδικα τα audi. Φυσικα αυτο ειναι και θεμα γουστου...
 
Παντως το θεμα αξιοπιστιας, νομιζω ειναι λιγο λαχειο την σημερινη εποχη ανεξαρτητως μαρκας..
Τα super αξιοπιστα toyota θυμαστε τι επαθαν πρόπερσι (ή πέρσι?) με τις μαζικες ανακλησεις στην αμερικη. Απο προσωπικη εμπειρια, τα μεγαλυτερα (και ακριβοτερα) προβληματα τα ειχα με το πρωτο μου αυτοκινητο ενα toyota yaris.
Κατ εμε, η ποιοτητα κατασκευης των γερμανικων ομως ειναι πολυ μπροστα, ειδικα στην κατηγορια premium. Δεν τριζουν, δεν χαλανε τα πλαστικα, εχουν καλη ηχομονωση και εξαιρετικη ποιοτητα κυλησης. Επισης, παρα αυτα που λες Μιχαλη, εχουν και εξαιρετικο design, ειδικα τα audi. Φυσικα αυτο ειναι και θεμα γουστου...

Προσωπικά τόνισα παραπάνω ότι δεν βάζω τα πάντα στο ίδιο τσουκάλι.
πχ πολύ ωραίο σχέδιο το audi tt, ειδικά όταν πρωτοβγήκε, ή το τωρινό r8.
Επίσης προσωπικά μου αρέσει πολύ το bmw x1.

Κ ξαναλέω ότι, δεν μου αρέσει να τα κουβαδιάζουμε όλα...για αυτό άλλωστε κ συνεχίζω την κουβέντα...

Συμφωνώ σε αυτό που λες ότι τώρα πια μπορεί να βγάλουν πρόβλημα όλες οι μάρκες αυτοκινήτων. Φίλος έχει Lancia Y 1.2 του 1998 και ούτε τσικ...κ έχει κ 200.000 χλμ σχεδόν!

Κ να μην αφήσω από έξω το "σπίτι" μου, όπου το honda civic που έχω, το 2006 παρουσιάσθηκε, είναι καταπληκτικό σχέδιο κ εκτός κ εντός...φυσικά επειδή είναι τόσο φουτουριστικό, ή σου αρέσει ή δεν σου αρέσει, δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση...σίγουρα δεν το λες αδιάφορο κ ποτέ δεν περνά απαρατήρητο...
 
Last edited:
Πάντως εγώ θα ήθελα ένα αυτ/το με αμάξωμα και οδική συμπεριφορά alfa romeo, κινητήρα Honda, πρεστίζ και ποιότητα κατασκευής Mercedes δεκαετίας 80, άνεση Citroen, φρένα Porsche και τιμή αγοράς Lada.

Επί τη ευκαιρία να συγχαρώ όσους μπορούν και αντλούν οδηγική ευχαρίστηση από το αυτ/το τους, οδηγώντας το στην πόλη, και ειδικά στην Αθήνα.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως εγώ θα ήθελα ένα αυτ/το με αμάξωμα και οδική συμπεριφορά alfa romeo, κινητήρα Honda, πρεστίζ και ποιότητα κατασκευής Mercedes δεκαετίας 80, άνεση Citroen, φρένα Porsche και τιμή αγοράς Lada.

Δεν υπάρχει τέτοιο αμάξι δυστυχώς...

Επί τη ευκαιρία να συγχαρώ όσους μπορούν και αντλούν οδηγική ευχαρίστηση από το αυτ/το τους, οδηγώντας το στην πόλη, και ειδικά στην Αθήνα.

Αυτό γίνεται μόνο αν δεν οδηγεί κάποιος καθημερινά, τις ώρες αιχμής...δύσκολο επίσης...

-bye-
 
Ακόμα κλαίω από τα γέλια Δημήτρη.....:grinning-smiley-043-bye-
Μάλλον έχεις μπερδέψει τα Ιαπωνικά τέρατα αξιοπιστίας με αυτοκίνητα άλλων χωρών, αλλιώς δεν εξηγείται αυτά που γράφεις...:BDGBGDB55:
Αστοχίες υλικών....Ιταλοί, Ισπανοί...κτλ.
Βραβεία...Ιάπωνες = Mazda με κινητήρες διαμάντια wankel / τι κ αν έχει βραβευτεί πχ το μοτέρ με τον συνδυασμό τούρμπο&κομπρέσορα όταν αυτό καταργήθηκε μετά ;
Ρεζέρβα πάντα ολόκληρη...στην 320 του κολλητού μου καθόλου ρεζέρβα...
Εγγύηση...ποιά ; 2 χρόνια με τα ζόρια στους γερμανούς...
Φρενάρισμα...για δες σε πόσα μετρά φρενάρει το honda civic 1800 κ σε πόσα το vw golf...
Σχέδιο...τώρα τι να πούμε...το ίδιο σχέδιο για καμιά 10ετία στα γερμανικά με εξαίρεση την Mercedes...
Αξιοπιστία μοτέρ...φαίνεται από τα ταξί...νέα μοντέλα γερμανικά κ παλιά ιαπωνικά στους δρόμους μας...φαίνεται πια αντέχουν...
Απόδοση μοτέρ...νομίζω ότι έχει αποδειχθεί περίτρανα ποιά μοτέρ αποδίδουν καλύτερα χωρίς την χρήση βοηθημάτων(τούρμπο/κομπρέσορα)...Ιάπωνες ξεκάθαρα...
Πρεστίζ...ξεκάθαρα γερμανικό...uber alles...

Τέλος πάντων, ο καθένας μας τα βλέπει με τα δικά του γυαλιά...-bye-

Καλα φιλε μαλλον αλλα αντι αλλον λεει ο καθενας .:BDGBGDB55:
20 χρόνια ειμαι στα αυτοκινητα και τα ματια μου εχουν πεταχτει εξω
Τις λιστες τις ειδες για την αξιοπιστία ?
Για ποια ρεζερβα μιλας στην 320 οταν τα ελαστικά ειναι run flat .Ξερουν οι Ιαπωνες τι ειναι Run flat ?
Σε ποια δεκαετία εχεις μείνει για wankel :BDGBGDB55::BDGBGDB55:
Για ποιο σχεδιασμό μιλάς ? του Prius του Insight?:BDGBGDB55:
Για την εγγυηση δεν διαβασες τι απαντησα στον Δημητρακουδη ? Οτι εχουν και οι Γερμανοί 5 και 7 χρόνια .
Ποια μοτερ αποδιδουν ποια απο αυτά που λες .Ουτε βιδα δεν παιρναει σε καυσαερια από το τελωνειο και στην Ευρωπη .Οσο για το design θα σου ανεβασω τις φωτό να γελάσουν ολοι.
Το Golf εχει το ιδιο σχεδον σχημα και εχει πουλησει σε εκατομμυρια αυτοκινητα οσα θα πουλησει ολη η Honda /Nissan μαζί .Τι λεμε τωρα ....

Αναμονη για τις φωτο απο το αρχειο μου :FSGSFGS4: