Αυτοκινητιστικά νέα


Run flat ελαστικά...αυτά δλδ που αν σκάσει, μετά το πετάς γιατί δεν επισκευάζεται...:grinning-smiley-043
wankel φίλε μου...όταν οι υπόλοιποι απέδιδαν 80 άλογα στα 1600 κυβικά...:BDGBGDB55:
Λίστες αξιοπιστίας...ο καθένας μπορεί να γράψει ότι νομίζει...να επηρρεάσει όπως νομίζει...-bye-
Εγγύηση...μιλάμε για εργοστασιακή κ όχι τι μπορεί να αγοράσει ο κάθε πελάτης μέσω ασφαλιστικής, που καλύπτει μόνο τα βασικά...γιατί κ εγώ στην honda έχω 3 έτη εργοστασιακή + 7 μέσω ασφάλειας...στην ΚΙΑ έχουν 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ! :grandpa:
Το ότι κάτι πουλά περισσότερο, δεν σημαίνει ότι είναι κ καλύτερο...δες πχ τα windows που προσπαθούν να γίνουν mac os x...:singer:

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι προσωπικά έχω σχηματίσει άποψη, μου αρέσει η διαφορετικότητα κ ξανατονίζω, δεν τσουβαλιάζω όλους στο ίδιο καζάνι. :FSGSFGS4:-bye-
 
Nissan αυτή κι αν ειναι για γελια

2009_Nissan_Murano_S_--_11-24-2009.jpg


2010_Nissan_Maxima_SV_Sport_--_05-03-2010.jpg


2011_Nissan_Altima_--_NHTSA_1.jpg


Nissan_Almera_5-T%C3%BCrer.jpg


Nissan_NX_coupe.jpg


910BluebirdSSS.jpg


1974-1977_Datsun_120Y_%28B210%29_sedan_02.jpg
 
Ο καθένας υποστηρίζει αυτό που έχει. Πόσο μάλλον όταν το εμπορεύεται κιόλας.
Δεν είναι κακό αυτό, αρκεί να μην προσπαθεί να πείσει και τους άλλους.

(Τις προάλλες πήρα για μια μέρα το Type-R του αδελφού μου. 6 χρόνια το έχει, δεν ξέρει τι θα πει συνεργείο, πέραν του service)
 
Πέντε περίπου χρόνια πριν, ενώ οδηγούσα στην Αττική οδό με προσπέρασε στην μεγάλη σήραγγα του Υμηττού ένα type r προηγούμενης γενιάς που μάλιστα το οδηγούσε γυναίκα. Αυτό το ουρλιαχτό του κινητήρα δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Έχω κατά καιρούς οδηγήσει διάφορα αυτ/τα. Από Μ5 του1994, GMC Cyclone του 1997 ( pick up truck 4200cc twin turbo ) Alfa romeo 75 turbo, Subaru Forester 2.5xt (2007) 310ps μέχρι Porsche Cayenne 2008. Τέτοιο ήχο δεν έχω ακούσει. Από τα παραπάνω προτιμώ το Forester. Αν είχε και καλύτερα φρένα...
Σήμερα στα 47 μου θα ήθελα μία MB C Coupe 250 CGI. Άτιμο ΔΝΤ...
 
Επιλεγμένες φωτογραφίες από μοντέλα που εσένα μπορεί να μην σου αρέσουν, δεν σημαίνει ότι έτσι είναι όλη η εταιρεία........

Τι επιλεγμενες ? μηπως δεν εχει και πολλά θες να πεις ?
Η να σου ανεβασω Honda να γελάσεις ? Που εχει κατασκευάσει 40 μοντελα και απεσυρε τα 30 και εμεινε με 10 κι αυτά για τ Αμερικανάκια ?

Υπάρχει κι αυτα που ανεβασες με πωλήσεις Ευρωπης τόσες πολλές που θεωρειται παγκοσμιως επιτυχημενα
 
Το Nissan GTR κοιτάει στα μάτια οποιοδήποτε ευρωπαϊκό " υπεραυτοκίνητο " πολλαπλάσιας τιμής.
Όσο για το γκρουπ VW κατάφερε το 2010 να μείνει 4ο σε πωλήσεις παγκόσμια, με την RENAULT - NISSAN 3η.
 
Τι επιλεγμενες ? μηπως δεν εχει και πολλά θες να πεις ?
Η να σου ανεβασω Honda να γελάσεις ? Που εχει κατασκευάσει 40 μοντελα και απεσυρε τα 30 και εμεινε με 10 κι αυτά για τ Αμερικανάκια ?

οκ

:grinning-smiley-043

Μπορείς να κάνεις ότι νομίζεις...πρέπει να σου πω ότι γελώ, χωρίς παρεξήγηση...-bye-

Θα γράφεις, θα γράφω, πιθανότατα κάποια στιγμή να βαρεθούμε κ να σταματήσουμε...:BDGBGDB55:
 
Πάντως είναι να απορείς πως μια εταιρία σαν την Nissan, απο την μια βγάζει το tiida κι απο την άλλη το skyline...

Για μένα δεν έχει λογική εξήγηση!
 
Πάντως είναι να απορείς πως μια εταιρία σαν την Nissan, απο την μια βγάζει το tiida κι απο την άλλη το skyline...

Για μένα δεν έχει λογική εξήγηση!

Βγάζει τα πάντα...κ πράγματι είναι να απορείς !
Ο ένας σχεδιαστής κ ο άλλος...τι ήταν όταν σχεδίασε το tiida ;; :slapface:
 
οκ

:grinning-smiley-043

Μπορείς να κάνεις ότι νομίζεις...πρέπει να σου πω ότι γελώ, χωρίς παρεξήγηση...-bye-

Θα γράφεις, θα γράφω, πιθανότατα κάποια στιγμή να βαρεθούμε κ να σταματήσουμε...:BDGBGDB55:

Αδερφέ δεν σε παρεξηγω γιατί σε ξερω :ernaehrung004: και ξερεις ουτε προσπαθω να σε αλλάξω .Οποτε θες πινουμε καφε με Τασο Ιαβερη ή με Αρη Βωβο η με τον Στεφανή και δεν θα βγάλω αχνα στην Ελληνικη πλευρα .Αλλά αμα θες ερχεσαι μαζι μου στο Nurburgring σε λίγο καιρό με τον Rauno Aaltonen που ειναι εδω και μια 15ετια ο δάσκαλός μου να πατε για τεστ και μετά τα λέμε .Θα σου γνωρισω και τον Strouk (DTM) αν σε δελεάζω
Πριν μου δειξει ελεγα τα ιδια που υποστηριζεις :ears:.Μετά τα τεστ ασε.... ουτε να τα βλέπω :grinning-smiley-043
 
Πέντε περίπου χρόνια πριν, ενώ οδηγούσα στην Αττική οδό με προσπέρασε στην μεγάλη σήραγγα του Υμηττού ένα type r προηγούμενης γενιάς που μάλιστα το οδηγούσε γυναίκα. Αυτό το ουρλιαχτό του κινητήρα δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Έχω κατά καιρούς οδηγήσει διάφορα αυτ/τα. Από Μ5 του1994, GMC Cyclone του 1997 ( pick up truck 4200cc twin turbo ) Alfa romeo 75 turbo, Subaru Forester 2.5xt (2007) 310ps μέχρι Porsche Cayenne 2008. Τέτοιο ήχο δεν έχω ακούσει. Από τα παραπάνω προτιμώ το Forester. Αν είχε και καλύτερα φρένα...
Σήμερα στα 47 μου θα ήθελα μία MB C Coupe 250 CGI. Άτιμο ΔΝΤ...

Με το καινούριο type-r με πήγε βόλτα πριν κάτι μέρες ενα φιλαράκι απο το στρατόπεδο, ε λοιπόν μετα απο τις 4,5-5 χιλιάδες στροφές ο ήχος που βγάζει ο κινητήρα, που σημειωτέον είναι διαμάντι, είναι όχι απλά υπέροχος αλλα μελωδικος να το πω; Και δεν το πάτησε κιόλας! Αφού σκέφτομαι να του πω να πάμε μια βόλτα απο την εγναντια να το πατήσει, και δεν είμαι φαν της ταχύτητας, το αντίθετο μάλιστα!
 
Βγάζει τα πάντα...κ πράγματι είναι να απορείς !
Ο ένας σχεδιαστής κ ο άλλος...τι ήταν όταν σχεδίασε το tiida ;; :slapface:

Ακριβώς εκεί κολλάω Μιχάλη!
Δεν έχει λογική όλο αυτό..
Κι άντε, να πεις οτι αυτός που σχεδίασε το tiida ήταν φτιάκας..
Πως πήρε έγκριση να προχωρήσει σε παραγωγή αυτό το πράμα?

Κι απο την άλλη έχεις το skyline και σου τρέχουν τα σάλια για πάντα...
 
Αδερφέ δεν σε παρεξηγω γιατί σε ξερω :ernaehrung004: και ξερεις ουτε προσπαθω να σε αλλάξω .Οποτε θες πινουμε καφε με Τασο Ιαβερη ή με Αρη Βωβο η με τον Στεφανή και δεν θα βγάλω αχνα στην Ελληνικη πλευρα .Αλλά αμα θες ερχεσαι μαζι μου στο Nurburgring σε λίγο καιρό με τον Rauno Aaltonen που ειναι εδω και μια 15ετια ο δάσκαλός μου να πατε για τεστ και μετά τα λέμε .Θα σου γνωρισω και τον Strouk (DTM) αν σε δελεάζω
Πριν μου δειξει ελεγα τα ιδια που υποστηριζεις :ears:.Μετά τα τεστ ασε.... ουτε να τα βλέπω :grinning-smiley-043

Έρχομαι κι εγώ άμα θέλετε παρέα..:D
[drooling mode on :BDGBGDB55: ]
 
Βγάζει τα πάντα...κ πράγματι είναι να απορείς !
Ο ένας σχεδιαστής κ ο άλλος...τι ήταν όταν σχεδίασε το tiida ;; :slapface:

Καλα εντάξει το βγάζει το tidaa... Δικαίωμα της... Πραγματικά όμως, ποιος διαολε το παίρνει;

Σχεδιαστικά πάντως η Nissan δεν μ'αρεσει πλέον... Η Honda όμως άλλο φρούτο! Είμαι ερωτευμενος με ένα jazz και όχι για την εξωτερική του εμφάνιση... Άψογο αυτοκίνητο πόλης που αφηνει χιλιόμετρα μακριά τον ανταγωνισμό!
 
Αδερφέ δεν σε παρεξηγω γιατί σε ξερω :ernaehrung004: και ξερεις ουτε προσπαθω να σε αλλάξω .Οποτε θες πινουμε καφε με Τασο Ιαβερη ή με Αρη Βωβο η με τον Στεφανή και δεν θα βγάλω αχνα στην Ελληνικη πλευρα .Αλλά αμα θες ερχεσαι μαζι μου στο Nurburgring σε λίγο καιρό με τον Rauno Aaltonen που ειναι εδω και μια 15ετια ο δάσκαλός μου να πατε για τεστ και μετά τα λέμε .Θα σου γνωρισω και τον Strouk (DTM) αν σε δελεάζω
Πριν μου δειξει ελεγα τα ιδια που υποστηριζεις :ears:.Μετά τα τεστ ασε.... ουτε να τα βλέπω :grinning-smiley-043

Εννοείται ότι με δελεάζεις τρελά !!! Αλλά είμαι με ρήξη μηνίσκου κ ρήξη χιαστού κ δεν μπορώ ούτε το τάπερ μου να πάω βόλτα...:slapface: Στο μέλλον εννοείται !!

Με το καινούριο type-r με πήγε βόλτα πριν κάτι μέρες ενα φιλαράκι απο το στρατόπεδο, ε λοιπόν μετα απο τις 4,5-5 χιλιάδες στροφές ο ήχος που βγάζει ο κινητήρα, που σημειωτέον είναι διαμάντι, είναι όχι απλά υπέροχος αλλα μελωδικος να το πω; Και δεν το πάτησε κιόλας! Αφού σκέφτομαι να του πω να πάμε μια βόλτα απο την εγναντια να το πατήσει, και δεν είμαι φαν της ταχύτητας, το αντίθετο μάλιστα!

Όποτε θες σε πάω βόλτα...το vtec ανοίγει στις 5500 στροφές, οπότε εκεί καταλαβαίνεις τι εστί...! :driver:

Ακριβώς εκεί κολλάω Μιχάλη!
Δεν έχει λογική όλο αυτό..
Κι άντε, να πεις οτι αυτός που σχεδίασε το tiida ήταν φτιάκας..
Πως πήρε έγκριση να προχωρήσει σε παραγωγή αυτό το πράμα?

Κι απο την άλλη έχεις το skyline και σου τρέχουν τα σάλια για πάντα...

Έλα ντε...πως εγκρίθηκε αυτό το πράγμα ;; :slapface:
 
Πέντε περίπου χρόνια πριν, ενώ οδηγούσα στην Αττική οδό με προσπέρασε στην μεγάλη σήραγγα του Υμηττού ένα type r προηγούμενης γενιάς που μάλιστα το οδηγούσε γυναίκα. Αυτό το ουρλιαχτό του κινητήρα δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Έχω κατά καιρούς οδηγήσει διάφορα αυτ/τα. Από Μ5 του1994, GMC Cyclone του 1997 ( pick up truck 4200cc twin turbo ) Alfa romeo 75 turbo, Subaru Forester 2.5xt (2007) 310ps μέχρι Porsche Cayenne 2008. Τέτοιο ήχο δεν έχω ακούσει. Από τα παραπάνω προτιμώ το Forester. Αν είχε και καλύτερα φρένα...
Σήμερα στα 47 μου θα ήθελα μία MB C Coupe 250 CGI. Άτιμο ΔΝΤ...

Aν τυχει κάνε μία βόλτα από TVR

Είμαι ερωτευμενος με ένα jazz και όχι για την εξωτερική του εμφάνιση... Άψογο αυτοκίνητο πόλης που αφηνει χιλιόμετρα μακριά τον ανταγωνισμό!

Αν το εχεις με cvt (προηγούμενο)...από τα καλύτερα πόλης

Οι Ιάπωνες δουλευουν σε δύο-τρεις ταχύτητες ανάλογα με την αγορά που κινούνται
εδω είναι ~85 αν δεν κάνω λάθος για την τοπική αγορά
δεν το συνέχισαν
317656_hugo90_nissan_cue-x.jpg


Concept-car-20-610x318.jpg


Υ.Γ. Ο Στρατισίνο δεν ετρεχε με Nissan Silvia
bs110-240rs-fj24_0.jpg


και GTi-R
Τρελή αντικειμενικότητα τότε οι 4τροχοί....
 
Last edited:
Έχω μέχρι στιγμής 780.000 χλμ με δικά μου αυτοκίνητα, και 130.000 με αυτοκίνητα οικογένειας, φίλων, νοικιάρικα κλπ. Επίσης έχω 14.000 χλμ. σε φορτηγά (άνω των 7,5 τόννων).

Οδηγώ σταθερά εκτός πόλης, συνήθως πολλά χλμ. (από 200 μέχρι 500 αλλά έχω κάνει και 800 και 1000 και 1500 την ημέρα).

Οδηγώ όχι με την καλοκαιρία, αλλά με κάθε καιρό και σε κάθε εποχή.

Θέλω και το εννοώ να αγοράσω ιαπωνικό ή κορεάτικο αυτοκίνητο για να μειωθούν τα κόστη μετακίνησής μου (που τα πληρώνω εγώ από το μισθό μου και κανένας άλλος).

Μέχρι στιγμής δεν βρήκα αυτοκίνητο από Ιαπωνία ή Κορέα πλευρά είτε μεσαίας είτε μεγάλης κατηγορίας που να μπορεί να κινείται με τους ίδιους ρυθμούς σε βροχή, χαλάζι, χιόνι, πάγο, πλευρικούς ανέμους (εξαιρετικό το I30 αλλά όταν έβγαινε από τα τούνελ του Πολύμυλου πάνω στη γέφυρα προσπαθούσαμε να το κρατήσουμε στο δρόμο με 70 χλμ.) υπερβολική ζέστη πλημμυρισμένους δρόμους, μεγάλ υψόμετρα (πάνω από 2900 μ), κλπ. Μάλλον βρήκα δυο τρία (σε 12 χρόνια), αλλά οι αντιπροσωπείες στην Ελλάδα μου είπαν πολύ απλά ότι ακόμη κι αν μου το φέρουν το αυτοκίνητο, δεν θέλουν να με ξέρουν και δεν θα με υποστηρίζουν). Το μόνο ιαπωνικό αυτοκίνητο που ζηλεύω είναι το JIMNY.

Είναι εξαιρετικά φτιαγμένα αυτοκίνητα (TOYOTA εξαιρείται λόγω των προβλημάτων στην αμερικανική αγορά, που ίσως είναι το μεγαλύτερο φιάσκο του 21ου αι. στη αυτοκίνηση) με μικρά κόστη συντήρησης, αλλά όταν αρχίζουν τα δύσκολα άστα στην άκρη.

Για μεσαίες ανάγκες...