Αυτοκινητιστικά νέα

CITIGO_012.jpg


Citigo...το πιο μικρό Skoda...

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/101720.asp

Ειναι το αδερφακι του VW Up!
 
Μήπως ξέχασες αγαπητέ φίλε αλλη μια αυτοκινητοβιομηχανία εξ ανατολάς?Εκτός κι αν δεν έχεις καθόλου εικόνα της εν λόγω και αναφέρομαι στην MITSUBISHI.Συγχώρεσέ μου αυτήν την παρέμβαση αλλά επειδή μιλάτε για αξιοπιστία.-bye-

Εδώ γελάμε.

Όσον αφορά τα Subaru και Mitsubishi, έχω τις χειρότερες εντυπώσεις.
Η μόνη περίπτωση που αξίζει να πάρεις, κατ' εμέ, είναι άμα θες το STi ή το EVO (το δεύτερο κατά προτίμηση).

Οι απλές εκδόσεις είναι για κλάμματα...
 
Επανέρχομαι γιατί στο γερμανικό site της Hyundai (www.hyundai.de) διαφημίζει το i40 και έχω πάθει πλάκα.

Αξίζει να του ρίξετε μια ματιά (έως πολλές).:smash:

Veloster :FSGSFGS4:
(Δίπορτο και Μονοθέσιο :drummer: )
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εχεις δει ποτε αυτοκινητο μιας ημερας να το κουβαλαει γερανος?

Το εχω εγω με Golf και μαλιστα 2 φορες.

Την μια ειχε μεινει και δεν επαιρνε μπροστα το επομενο πρωι.

Την αλλη εχανε λαδια και αναψε η ενδεικτικη λυχνια.

Γενικα οποιος επισκεπτεται τα τελευταια 8 χρονια συνεργειο VW οπως εγω βλεπει διαφορα.

Nαι, αλλα τα GOLF εχουνε γερες πορτες και μεντεσεδες!
 
Εδώ γελάμε.

Όσον αφορά τα Subaru και Mitsubishi, έχω τις χειρότερες εντυπώσεις.
Η μόνη περίπτωση που αξίζει να πάρεις, κατ' εμέ, είναι άμα θες το STi ή το EVO (το δεύτερο κατά προτίμηση).

Οι απλές εκδόσεις είναι για κλάμματα...

Οταν λές απλές εκδόσεις σε ποιές αναφέρεσαι?Αλλά που σαι... αγαπητέ φίλε...άστο καλύτερα γιατί δεν έκανα παρέμβαση για να δημιουργήσω αντιπαράθεση μέσα εδώ ούτε ψάχνομαι για κάτι τέτοιο.Την ταπεινή μου γνώμη είπα.Ούτε κανένας πιτσιρικάς είμαι για να τύχω μιας τέτοιας απάντησης απο μέρους σου.Ούτε ξεκίνησα να κατηγορώ κάποια άλλη εταιρία παρ ότι ήμουν κάτοχος για πάρα πολλά χρόνια διαφόρων Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων και έχω ανάλογη γνώση.Και δεν αναφέρθηκα κάν σε "γρήγορα" ΙΧ.Να μου πείς ότι είναι για κλάματα ο αντιπρόσωπος ΟΚ+1000.Αλλά πλέον με το διαδίκτυο δεν τον έχεις και άμμεση ανάγκη.Τέλος πάντων.Μήν μου υποχρεώνεσαι που σε έκανα να γελάσεις με το post μου.Να είσαι καλά.-bye-
 
Last edited by a moderator:
Ειρήνη ρε παίδες...

Πάντως με τα αυτοκίνητα γενικά δε βγάζεις άκρη. Έχω στο περιβάλλον μου ιστορίες για τραγικές βλάβες σε αυτοκίνητα από Αlfa Romeo μέχρι ΒΜW και από Audi μέχρι Fiat. Και όταν λέω τραγικές βλάβες, μιλάω για πράγματα που συνέβησαν τις πρώτες μέρες χρήσης, και δεν θα δικαιολογούνταν με κανένα τρόπο για ακριβό αυτοκίνητο του 2010.

Οπότε, γενικά είναι να μη σου τύχει. Παίρνεις το αυτοκίνητο που γουστάρεις (και αντέχεις οικονομικά), και το απολαμβάνεις, όσο μπορείς. Το συνεργείο είναι μες στο πρόγραμμα.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Έχεις άσχημη εμπειρία με τους Tsi??

Ευτυχώς όχι γιατί δεν είμαι φαν των Τευτονικών αυτοκινήτων και δεν έχω αγοράσει ποτέ τέτοιο, δυστυχώς γι'αυτούς όμως αρκετοί γνωστοί μου, σε βαθμό που δεν το περίμενα, ταλαιπωρήθηκαν πολύ από τέτοια μοτέρ.
 
Ειρήνη ρε παίδες...

Πάντως με τα αυτοκίνητα γενικά δε βγάζεις άκρη. Έχω στο περιβάλλον μου ιστορίες για τραγικές βλάβες σε αυτοκίνητα από Αlfa Romeo μέχρι ΒΜW και από Audi μέχρι Fiat. Και όταν λέω τραγικές βλάβες, μιλάω για πράγματα που συνέβησαν τις πρώτες μέρες χρήσης, και δεν θα δικαιολογούνταν με κανένα τρόπο για ακριβό αυτοκίνητο του 2010.

Οπότε, γενικά είναι να μη σου τύχει. Παίρνεις το αυτοκίνητο που γουστάρεις (και αντέχεις οικονομικά), και το απολαμβάνεις, όσο μπορείς. Το συνεργείο είναι μες στο πρόγραμμα.

Σωστός ............ στη δική μου περίπτωση Alfa 146 του '97 με 180 χιλ. χλμ. και μέχρι τώρα ......πταίσματα!
 
Εγώ πάντως δεν είμαι υπέρ της λογικής "όλα τα αυτοκίνητα μπορεί να βγάλουν οποιαδήποτε βλάβη, άρα πάρε όποιο αυτοκίνητο σ' αρέσει ανεξάρτητα θεωρούμενης αξιοπιστίας, εφόσον βλάβες μπορεί να τύχουν σε οποιονδήποτε".

Εννοείται βέβαια ότι υπάρχουν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων από αξιόπιστες εταιρίες με συχνές επισκέψεις σε συνεργεία, όπως υπάρχουν και ιδιοκτήτες που το x θεωρητικά μή αξιόπιστο αυτοκίνητό τους δεν τους έβγαλε τίποτα, αλλά είναι οι εξαιρέσεις που απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Γιατί πώς να το κάνουμε, υπάρχουν εταιρίες περισσότερο και λιγότερο αξιόπιστες. Τώρα βέβαια το τι είναι αξιόπιστο και τι όχι είναι μια μεγάλη κουβέντα, αλλά, για να το θέσουμε διαφορετικά, υπάρχουν εταιρίες που τα αυτοκίνητά τους βγάζουν ως επί το πλείστον αραιές ή ασήμαντες βλάβες και άλλες που βγάζουν συχνότερες ή πιο σημαντικές.

Από την άλλη βέβαια εννοείται πως η αξιοπιστία δεν έχει το ίδιο βάρος για όλους όσον αφορά την αγορά αυτοκινήτου. Κάποιος μπορεί να θέλει π.χ. γκάζια, κρατήματα, ωραίο εσωτερικό και να τα έχει βρει σε αυτοκίνητα που βγάζουν εν γένει αρκετά προβλήματα αλλά να μην τον απασχολεί κάτι τέτοιο γιατί είναι χαμηλά στις προτεραιότητές του. Απόλυτα σεβαστή άποψη. Δε λέω άλλωστε ότι όλοι πρέπει να θεωρούν σημαντική την αξιοπιστία. Αυτό που λέω όμως είναι πως για κάποιους που η αξιοπιστία είναι σοβαρός παράγοντας ε σαφώς και κάποιες εταιρίες πρέπει να είναι πιο ψηλά στη λίστα από άλλες (το ίδιο βέβαια ισχύει και γι' αυτούς που κάποιος άλλος παράγοντας είναι ψηλά στην αξιολόγησή τους).

Το κακό βέβαια είναι πως πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που συνειδητά ή ασυνείδητα έχουν πέσει σε μη αξιόπιστη εταιρία, δικαιολογούν τα προβλήματα του αυτοκινήτου τους ως ασήμαντα ή πολλές φορές δεν τα θεωρούν καν προβλήματα, αλλά συμπεριφορά "εντός προδιαγραφών". Δικαίωμά τους φυσικά αν θέλουν απλά να πείσουν τον εαυτό τους, αλλά αν θέλουν να πείσουν κι άλλους εκεί υπάρχει θέμα, γιατί μπορεί κάποιος να παραπληροφορηθεί.

Και ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω αυτή την επιμονή κάποιων. Ε λοιπόν έτυχες σε αυτοκίνητο με βλάβες. Και τι έγινε; Μειώνει αυτό κάπως εσένα ή την αγορά σου; Φταις εσύ προσωπικά; Το καταλαβαίνω ότι όλοι θέλουμε να έχουμε το τέλειο προϊόν, αλλά προφανώς κάτι τέτοιο δύσκολα γίνεται. Άλλωστε κι ο άλλος που αγόρασε αξιόπιστο αυτοκίνητο μπορεί να μην έχει γκάζια ή να υστερεί κάπου αλλού...

Τέλοσπάντων, εννοείται ότι μιλάω γενικά και φυσικά δεν γράφω με καμία διάθεση αντιπαράθεσης - το θεωρώ άλλωστε εντελώς άσκοπο να χαλάμε τη ζαχαρένια μας για εταιρίες με τις οποίες η μόνη σχέση μας είναι ως καταναλωτές.

Απλά νομίζω ότι έχει σημασία να μην υποβαθμίζουμε τον παράγοντα αξιοπιστία γιατί για κάποιους είναι πολύ σημαντικός.
 
Last edited:
Ακριβώς έτσι είναι φίλε FSword.Απλώς δεν επεκτάθηκα στην απάντησή μου.Τώρα αν το ζήτημα της αξιοπιστίας και ειδικά στις μέρες μας (που δεν μας περισεύει ούτε ευρώ), δεν παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο και δεν αποτελεί ένα απο τα βασικότερα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, τότε πάω πάσο.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ευτυχώς όχι γιατί δεν είμαι φαν των Τευτονικών αυτοκινήτων και δεν έχω αγοράσει ποτέ τέτοιο, δυστυχώς γι'αυτούς όμως αρκετοί γνωστοί μου, σε βαθμό που δεν το περίμενα, ταλαιπωρήθηκαν πολύ από τέτοια μοτέρ.

Σε ρωτάω μιας και έχω τέτοιο μοτέρ περίπου ένα χρόνο με 14000 χλμ και για να είμαι προετοιμασμένος....μέχρι τώρα όλα καλά.Ούτε εγώ είμαι φαν απλά για την περίπτωσή μου ήταν σχεδόν μονόδρομος η επιλογή -bye-
 
Σε TSI κινητήρες δεν έχουμε παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής. Το γκρουπ VAG μ' έχει μεν απογοητεύσει τελευταία, αλλά δείχνουν να ανακάμπτουν.

Αγαπητέ Ralliart, δεν είχα καμιά απολύτως διάθεση αντιπαράθεσης. Η γνώμη (και εμπειρία) μου είναι ότι πρόκειται για ζημιάρικα αυτοκίνητα.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Σε ρωτάω μιας και έχω τέτοιο μοτέρ περίπου ένα χρόνο με 14000 χλμ και για να είμαι προετοιμασμένος....μέχρι τώρα όλα καλά.Ούτε εγώ είμαι φαν απλά για την περίπτωσή μου ήταν σχεδόν μονόδρομος η επιλογή -bye-

Δεν είναι υποχρεωτικό ότι θα συμβεί και σε σένα, άλλο πράγμα οι πιθανότητες και άλλο η βεβαιότητα. Περιστατικά βλαβών σε "αξιόπιστες" φίρμες ή το ανάποδο υπάρχουν πολλά.
 
BMW ActiveHybrid 5

Η BMW ActiveHybrid 5, αποτελεί ένα ακόμα μοντέλο μαζικής παραγωγής, όπου ο κινητήρας καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας ενώνουν
τις δυνάμεις τους με στόχο την αύξηση της απόδοσης. Συνδυάζει έναν σε σειρά 6κύλινδρο BMW TwinPower Turbo με ηλεκτρικό σύστημα
κίνησης και οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο για πρώτη φορά.

Το σύστημα κίνησης παράγει συνδυασμένη ισχύ 340 hp και τελική ταχύτητα 60 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση, επιταχύνει τη BMW ActiveHybrid
5 από 0 στα 100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα, περιορίζει τη μέση κατανάλωση μεταξύ 6,4 και 7,0 lit./100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόνον
149–163 g/km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού).

Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 55 hp και τροφοδοτείται με ενέργεια από μία ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου, ενσωματωμένη στο χώρο αποσκευών.
Η συνδυασμένη ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Πέραν της ηλεκτρικής λειτουργίας της για οδήγηση
μηδενικών ρύπων στην πόλη, η BMW ActiveHybrid 5 προσφέρει τις πιο σπορ επιδόσεις στην κατηγορία της αλλά και διψήφια ποσοστιαία βελτίωση στην
κατανάλωση καυσίμου έναντι της BMW 535i.

Το ευφυές σύστημα διαχείρισης ηλεκτρονικών ισχύος της ActiveHybrid 5 χρησιμοποιεί μία σειρά καινοτόμων λειτουργιών που εγγυώνται αποδοτική
λειτουργία. Η μπαταρία ιόντων λιθίου φορτίζεται όταν το αυτοκίνητο ρολάρει χωρίς γκάζι ή φρενάρει, με τον ηλεκτροκινητήρα να εκτελεί χρέη
γεννήτριας που τροφοδοτεί με ενέργεια τη μπαταρία. Αντίθετα, κατά την επιτάχυνση, ο ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιεί τη λειτουργία boost, που
ενισχύει το βενζινοκινητήρα παράγοντας μία στιγμιαία έκρηξη ισχύος για σπορ οδηγική αίσθηση. Εδώ, αξίζει να αναφερθεί ότι ρολάροντας με
ταχύτητες μέχρι 160 km/h στο ECO PRO mode, ο κινητήρας καύσης μπορεί να σβήνει και να αποσυνδέεται εντελώς. Το coasting mode συνδυάζει
οδηγική άνεση με βέλτιστη αξιοποίηση της κινητικής ενέργειας που έχει ήδη παραχθεί. Με στόχο τον περιορισμό λειτουργίας στο ρελαντί -στις
διασταυρώσεις ή στο μποτιλιάρισμα- η BMW ActiveHybrid 5 εφοδιάζεται με μία υβριδική λειτουργία start-stop.

Με ταχύτητες μέχρι 60 km/h, η BMW ActiveHybrid 5 μπορεί να λειτουργεί ηλεκτρικά παράγοντας μηδενικούς ρύπους στην πόλη. Η μπαταρία
ιόντων λιθίου διαθέτει επαρκή ενέργεια για πλήρως ηλεκτρική αυτονομία έως και τεσσάρων χιλιομέτρων με μέση ταχύτητα 35 km/h.

Επιπλέον, τα ηλεκτρονικά ισχύος της BMW ActiveHybrid 5 είναι συνδεδεμένα με το στάνταρ σύστημα πλοήγησης Professional. Αυτό σημαίνει ότι
μπορεί να γίνεται πρόβλεψη της κυκλοφοριακής κατάστασης, ώστε το σύστημα κίνησης να προετοιμάζεται για μέγιστη απόδοση (το αποτέλεσμα
μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την ποιότητα των διαθέσιμων δεδομένων πλοήγησης). Όλα τα υβριδικά εξαρτήματα της τεχνολογίας κίνησης και
τα συστήματα διαχείρισης ενέργειας έχουν σχεδιαστεί για χρήση στην BMW ActiveHybrid 5.

Προαιρετικά, διατίθενται ζάντες ελαφρού κράματος Streamline 18-ιντσών που συμβάλλουν στην αεροδυναμική απόδοση. Η BMW ActiveHybrid 5
είναι το μοναδικό μοντέλο της Σειράς 5 που θα διατίθεται με εξωτερική απόχρωση Bluewater metallic, ενώ ξεχωρίζει οπτικά από όλες τις υπόλοιπες
εκδόσεις της Σειράς 5 με λωρίδες στα μαρσπιέ θυρών που φέρουν το λογότυπο ActiveHybrid 5, μία αλουμινένια πλάκα στην κεντρική κονσόλα με
το ίδιο αναγνωριστικό στοιχείο, ένα αποκλειστικό κάλυμμα κινητήρα και την ορατή επιγραφή ActiveHybrid Power Unit στο περίβλημα της μπαταρίας
που βρίσκεται στο χώρο αποσκευών.


avclub1activehybrid.jpg


avclub2activehybrid.jpg


avclub3activehybrid.jpg


avclub4activehybrid.jpg


πηγή