Αυτοκινητιστικά νέα

Εκεί που έχουν φτάσει τα καύσιμα και ανάλογα το κόστος μετακίνησης, το μέλλον μάλλον ''φωνάζει'' ηλεκτροκίνηση....
 
Αερόσακος πεζών στο Volvo V40

Δείτε ένα αποκαλυπτικό video του πως λειτουργεί ο αερόσακος για την προστασία των πεζών, σε περίπτωση σύγκρουσης.
Προκειμένου να αμβλυνθούν οι συνέπειες εάν η σύγκρουση με έναν πεζό είναι αναπόφευκτη, το Volvo V40 εφοδιάζεται με τον πρώτο στον κόσμο αερόσακο για τους πεζούς- ένα χαρακτηριστικό στοιχείο ασφαλείας που εξελίχθηκε πλήρως πολύ πρόσφατα.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Η λειτουργία του έχει ως εξής: Αισθητήρες στον μπροστινό προφυλακτήρα καταγράφουν την έκταση της επαφής μεταξύ του αυτοκινήτου και του πεζού. Το πίσω μέρος του καπό (μπροστά από το παρμπρίζ) ανασηκώνεται μειώνοντας έτσι τη γωνία προσβολής του κορμού προς το αυτοκίνητο, ενώ την ίδια στιγμή ενεργοποιείται ο αερόσακος. Το εμβαδόν του αερόσακου καλύπτει την περιοχή του ανασηκωμένου καπό και το κάτω 1/3 του παρμπρίζ – συμπεριλαμβάνοντας τις δύο εμπρός κολόνες (A pillars). Ο συνδυασμός της δράσης του ανυψωμένου καπό και του αερόσακου, βοηθάει ιδιαίτερα στον περιορισμό του τραυματισμού του πεζού από το όχημα.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/107447.asp
 
Να, το νέο Golf VII:

golfvii13.jpg


Οι αντιπαραθέσεις στο διαδίκτυο έχουν ήδη αρχίσει...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αερόσακος πεζών στο Volvo V40

Δείτε ένα αποκαλυπτικό video του πως λειτουργεί ο αερόσακος για την προστασία των πεζών, σε περίπτωση σύγκρουσης.
Προκειμένου να αμβλυνθούν οι συνέπειες εάν η σύγκρουση με έναν πεζό είναι αναπόφευκτη, το Volvo V40 εφοδιάζεται με τον πρώτο στον κόσμο αερόσακο για τους πεζούς- ένα χαρακτηριστικό στοιχείο ασφαλείας που εξελίχθηκε πλήρως πολύ πρόσφατα.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Η λειτουργία του έχει ως εξής: Αισθητήρες στον μπροστινό προφυλακτήρα καταγράφουν την έκταση της επαφής μεταξύ του αυτοκινήτου και του πεζού. Το πίσω μέρος του καπό (μπροστά από το παρμπρίζ) ανασηκώνεται μειώνοντας έτσι τη γωνία προσβολής του κορμού προς το αυτοκίνητο, ενώ την ίδια στιγμή ενεργοποιείται ο αερόσακος. Το εμβαδόν του αερόσακου καλύπτει την περιοχή του ανασηκωμένου καπό και το κάτω 1/3 του παρμπρίζ – συμπεριλαμβάνοντας τις δύο εμπρός κολόνες (A pillars). Ο συνδυασμός της δράσης του ανυψωμένου καπό και του αερόσακου, βοηθάει ιδιαίτερα στον περιορισμό του τραυματισμού του πεζού από το όχημα.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/107447.asp

Χρήσιμο.
Πολλοί σκύλοι θα σωθούν.

Βγάζουν ότι μαλακία τους κατέβει για να πουλήσουν.
Προσωπικά ήμαν αυτόπτης σε τροχαίο με πεζό και πεζώ...
Ο καημένη απογειώθηκε στα 2+ μέτρα και έσκασε στην άσφαλτο σαν το καρπούζι...
Δυστυχώς ήταν θανατηφόρο.

Ο αερόσακος δεν σε σώζει ούτε από απογείωση ούτε από προσγείωση.
Ας πάνε οι σουηδοί να παίξουν με κανένα άλλο παιχνίδι.
Μου θυμίζουνε τις παπαριές των άστρων και της παθητικής ασφάλειας.
Άμα τρακάρουνε δυό καρούλια πλαγιομετωπική με 70... δεν θα αναγνωρίζουμε ούτε τι μάρκα είναι...
 
Αφού πουλάει, γιατι να ρισκάρουν με μια μεγάλη αλλαγή; Είδαμε και το νέο Auris, απαίσιο..
 
Εχεις δίκιο σε αυτό και αυτή είναι η φιλοσοφία του .Εξάλλου το αποδεικνύουν οι πωλήσεις του που παντα είναι ψηλά .Τώρα για το Auris τι περίμενες από τους σχεδιαστές του ? Ν αλλάξουν ? Εδω άλλαξε η Hyundai και η KIA και αυτοί.....ακόμα .....εκεί
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Να, το νέο Golf VII:

golfvii13.jpg


Οι αντιπαραθέσεις στο διαδίκτυο έχουν ήδη αρχίσει...

Αν δεν το έγραφες ότι είναι το Golf, δεν θα το έβρισκα με τίποτα.. :p

:flipout:
 
BMW Concept Active Tourer
bmw_active_tourer.jpg

bmw_active_tourer_2.jpg

bmw_active_tourer_3.jpg

Οι πληροφορίες αναφορικά με τη σχεδίαση του πρώτου πολυμορφικού αυτοκινήτου της BMW επαληθεύτηκαν. Το πρωτότυπο Active Tourer θα κοσμεί το περίπτερο της βαυαρικής εταιρίας στην έκθεση του Παρισιού.
Σχεδιασμένο να αποτελέσει τη μελλοντική Σειρά 1GT, το συγκεκριμένο πρωτότυπο συνδυάζει «άνεση και ευρυχωρία, με δυναμικότητα και στιλ». Αυτό τουλάχιστον γίνεται άμεσα εμφανές από την εξωτερική του εμφάνιση. Χαρακτηριστικά είναι τα έντονα νεύρα που διατρέχουν κατά μήκος το αμάξωμα, οι μεγάλοι εμπρόσθιοι αεραγωγοί, τα φωτιστικά σώματα LED, καθώς και οι ευμεγέθεις, 20 ιντσών, τροχοί. Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου αγγίζει τα 4,35 μέτρα ενώ το πλάτος και το ύψος του τα 1,83 και 1,56 μέτρα αντίστοιχα. Όσο για το μεταξόνιο, είναι της τάξης των 2,67 μέτρων.

Η καμπίνα των επιβατών δεν διαφοροποιείται από τη σχεδιαστική λογική της BMW, αναδεικνύοντας από την πρώτη στιγμή την τεχνολογική αρτιότητα και την πολυτέλεια που διαθέτει. Ανοικτόχρωμα δέρματα, ξύλινες επενδύσεις και πορτοκαλί, ιδιαίτερος φωτισμός τραβάνε από την πρώτη στιγμή την προσοχή. Πίσω από το τιμόνι δεσπόζει ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων, με διαγώνιο 10,25 ίντσες. Σηκώνοντας τώρα το βλέμμα του ο οδηγός, θα πέσει πάνω στο νέας γενιάς HUD (Head up Display), που παρουσιάζει πληροφορίες στο άμεσο οπτικό του πεδίο, χωρίς να τραβάει τα μάτια του από το δρόμο.

Ένα ακόμα highlight αποτελεί το ολοκληρωμένο σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας, που χρησιμοποιεί μία ευμεγέθη οθόνη, στο κέντρο του ταμπλό. Εντυπωσιακή είναι και η πανοραμική γυάλινη οροφή, που χάρη στην τεχνολογία Suspended Particle Device (SPD) επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει ο ίδιος πόση φωτεινότητα θέλει να περνάει στην καμπίνα.

Οι εκπλήξεις δεν σταματάνε εντός του εσωτερικού αλλά συνεχίζουν και κάτω από το καπό. Εκεί όπου εδράζεται ένα νέο plug in υβριδικό σύνολο που αποτελείται από ένα καινούριο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων TwinPower και έναν ηλεκτροκινητήρα που παίρνει ενέργεια από ένα συσσωρευτή ιόντων λιθίου. Το σύνολο αυτό προσφέρει συνολική ισχύ μεγαλύτερη από 190 ίππους και ροπή 200 Nm. Τα νούμερα αυτά εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 8 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, για μικρές αποστάσεις έως 30 χιλιόμετρα το Concept Active Tourer είναι ικανό να κινείται σε αμιγώς ηλεκτρική διαμόρφωση, εξασφαλίζοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων. Σε ρεαλιστικές συνθήκες, οι άνθρωποι της BMW κάνουν λόγο για μέση κατανάλωση μόλις 2,5 λίτρων καυσίμου/ 100 χλμ. και εκπομπές CO2 λιγότερες από 60γρ./χλμ.
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/107926.asp#photo3
 
2,5 λίτρα / 100 χλμ για αυτό το όχημα ? Ούτε μηχανάκι να ήταν..... Να πω την αλήθεια δεν το πολυ πιστεύω.....
 
Volvo V40 R-Design

1347555234.jpg


Βαμμένο σε ένα ιδιαίτερο χρώμα με τη χαρακτηριστική ονομασία Rebel Blue, το νέο Volvo V40 R-Design αναμένεται να τραβήξει τα βλέμματα στο Παρίσι. Η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου έχει εξελιχθεί ειδικά για αυτούς που θέλουν τη δική τους προσωπική σφραγίδα στο αυτοκίνητό τους. Το επιθετικό εμπρός μέρος αποπνέει τη σχεδιαστική φιλοσοφία R-Design και χαρακτηρίζεται από το χρωμιωμένο περίγραμμα της μάσκας. Η σπορτίβ εμφάνιση συμπληρώνεται επίσης από το σπόιλερ στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, τις λεπτομέρειες αλουμινίου και τον πίσω διαχύτη με τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στα άκρα. Στον δυναμισμό της εξωτερικής εμφάνισης συμβάλλουν και οι πέντε ακτίνων ζάντες των 17 ή 18 ιντσών. Εκτός από το Rebel Blue χρώμα, ο αγοραστής του V40 R-Design έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε έξι ακόμα εξωτερικές αποχρώσεις.

Και στο V40 R-Design υπάρχει η δυνατότητα επιλογής τριών διαφορετικών διαμορφώσεων και λειτουργίας του πίνακα οργάνων: Elegance, Eco ή Performance. Εδώ όμως ο φωτισμός παραμένει πάντα στην ίδια μπλε απόχρωση, αντανακλώντας τη φιλοσοφία της συγκεκριμένης έκδοσης. Στο εσωτερικό, δεσπόζουν τα νέας γενιάς καθίσματα R-Design, καθώς και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες. Τα καθίσματα συνδυάζουν το μαύρο ύφασμα Nubuck με το διάτρητο δέρμα, ενώ και εδώ τον ξεχωριστό χαρακτήρα του αυτοκινήτου δηλώνει το λογότυπο R-Design με το μπλε R κεντημένο στις πλάτες. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται φυσικά και δερμάτινα καθίσματα.

Το V40 διατίθεται είτε με το στάνταρντ Dynamic Chassis είτε με το κατά 10mm χαμηλωμένο και πιο άκαμπτο, προαιρετικό Sport Chassis. Ειδικά στην έκδοση R-Design ταιριάζει το Sport Chassis, η εξέλιξη του οποίου έχει γίνει σε συνεργασία με τον Σουηδό οδηγό αγώνων της ομάδας Volvo Polestar Black R, τον Robert Dahlgren. Το νέο V40 R-Design θα διατίθεται σε όλες τις αγορές που ήδη πωλείται το Volvo V40. Η Volvo Car Corporation προσδοκά ότι περίπου το 10% των αγοραστών του Volvo V40, θα επιλέξουν την έκδοση R-Design.
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=548&page_id=5840
 
Νέο Toyota Prius Plug-in Hybrid

PRIUSEV4T1.jpg


Tο Toyota Prius Plug-in Hybrid είναι ουσιαστικά ένα υβριδικό του οποίου οι μπαταρίες φορτίζονται και από πρίζα. Αυτή η ιδιαιτερότητά του φυσικά, μπορεί να είναι βολική, αλλά σε αυτή την περίπτωση η ηλεκτρική μετακίνηση είναι περιορισμένη. Αυτό οφείλεται, πρώτον, στις μπαταρίες που ύστερα από περίπου 25 χιλιόμετρα έχουν αδειάσει και δεύτερον, στο γεγονός πως σε δυναμικές επιταχύνσεις εμπλέκεται γρήγορα ο 4κύλινδρος κινητήρας του.

PRIUSEV4T2.jpg


Από την άλλη, το καλό είναι πως η υβριδική τεχνολογία της Toyota έχει δώσει πλέον τα διαπιστευτήριά της, με την γκάμα της όλο και να μεγαλώνει και μάλιστα με εξαιρετική επιτυχία! Βέβαια, όποιος θέλει να κάνει πραγματική οικονομία πρέπει να θυσιάσει οποιοδήποτε ίχνος οδηγικής απόλαυσης. Σημειώστε για παράδειγμα, ότι στα συγκεκριμένα 25 χιλιόμετρα, ο οδηγός του Prius Plug-in Hybrid, δεν μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα άνω των 85 χλμ./ώρα.

PRIUSEV4T3.jpg



Όσο αφορά για τους συσσωρευτές ρεύματος, στην περίπτωση του Prius Plug-in Hybrid, βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών, ο οποίος για αυτό το λόγο είναι εντελώς επίπεδος. Οι καινούργιες μπαταρίες που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο, είναι μόλις 38 κιλά βαρύτερες από αυτές του «απλού» Prius, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι και σε ολόκληρο το σύνολο έχει κρατηθεί σχετικά χαμηλά το βάρος, στα 1.425 κιλά. Η φόρτιση τους γίνεται σε οικιακό δίκτυο ή κατά το φρενάρισμα και παρέχουν αυτονομία –όπως προείπαμε, αμιγώς ηλεκτρικά- έως 25 χιλιόμετρα και συνολικά 1.216 χιλιόμετρα, με το ρεζερβουάρ του να είναι 45 λίτρων. Φυσικά, η οικονομία και οι οικολογία είναι τα δυνατά του χαρτιά με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 3.7 λίτρα/100 χλμ. και οι ρύποι στα 85 γρ./χλμ.

PRIUSEV4T4.jpg


Με μια ματιά λοιπόν:
Το καλώδιο του Prius ταιριάζει μόνο σε οικιακές πρίζες.
Χρόνος φόρτισης: 90 λεπτά.
Βενζινοκινητήρας: Ο 4κύλινδρος των 1,8 λίτρων αποδίδει 99 ίππους και στην υβριδική λειτουργία εμπλέκεται αυτόματα, οπότε συνδυαστικά φτάνει στους 136 ίππους.
Μπαταρίες ιόντων λιθίου (4.4 kWh).

PRIUSEV4T5.jpg


Στην πράξη, αυτά τα 20 χλμ. που καταφέραμε να κινηθούμε εμείς στις Βρυξέλες (εκεί να δείτε τι σημαίνει κίνηση και μποτιλιάρισμα…), χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τις μπαταρίες του αυτοκινήτου, επαρκούν για σχεδόν όλες τις ενδοαστικές διαδρομές, μετατρέποντας το συγκεκριμένο Prius, το όνειρο όσων οδηγούν καθημερινά προς τη δουλειά τους, αν υποθέσουμε ότι τόση περίπου είναι η μέση απόσταση της κατοικίας τους από το χώρο εργασίας. Συνεπώς, όσοι διαθέτουν μια πρίζα στο πάρκινγκ τους μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς να καίνε ούτε μία σταγόνα από την ολοένα και ακριβότερη βενζίνη…

PRIUSEV4T1.jpg


Ωστόσο, η οικονομία δεν είναι στην και τόσο φθηνή, όσο αφορά την απόκτησή του, αφού ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο στοιχίζει 36.200 ευρώ στην Γερμανία, δηλαδή 8.600 ευρώ περισσότερα σε σχέση με το «απλό»… Οι πληροφορίες μας από την Toyota Ελλάς τώρα, αναφέρουν ότι στην χώρα μας το περιμένουμε μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013 με την τιμή του να κυμαίνεται λίγο κάτω από τα 40.000 ευρώ.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=14656
 
Ο κινητήρας του νέου Audi S3

S3_ENGINE.jpg



Για το νέο Audi S3 οι μηχανικοί της εταιρίας σχεδίασαν ένα μηχανικό σύνολο από την αρχή. Τι επιτυγχάνει όμως αυτό και τι διαφορές έχει από τον προηγούμενο 2,0 TFSI;
Όσο και αν σε κάποιους ακούγεται παράξενο, η εξέλιξη ενός σύγχρονου κινητήρα κοστίζει περισσότερο από αυτή ενός ολόκληρου αυτοκινήτου! Η Audi, ωστόσο, έχει όχι μόνο την τεχνογνωσία αλλά και την πολιτική να μας εντυπωσιάζει συχνά τα τελευταία χρόνια με τα μηχανικά της σύνολα. Ο νέος λοιπόν δίλιτρος TFSI που θα εξοπλίζει το Audi S3 ταυτίζεται με το απερχόμενο σύνολο μόνο στο... όνομα και στον κυβισμό, που παραμένει 1,984 κ.εκ.

Ξεκινώντας από το κομμάτι του NVH, της ομαλής και αθόρυβης λειτουργίας, το νέο σύνολο εφοδιάζεται με δύο άξονες που περιστρέφονται με ταχύτητα διπλάσια του στροφαλοφόρου, αντισταθμίζοντας έτσι τους όποιους κραδασμούς. Με τη σειρά του το σύστημα ψεκασμού διαθέτει ξεχωριστή, οικονομική, λειτουργία για τις χαλαρές βόλτες, όπου το φορτίο του κινητήρα είναι μικρό και άλλη για τα κρύα ξεκινήματα και τις περιπτώσεις που ο οδηγός επιλέγει να πατήσει βαθύτερα το δεξί πεντάλ.

Στο σύστημα εξαγωγής, το σύστημα valvelift μπορεί να μεταβάλλει τόσο το χρονισμό του εκκεντροφόρου, κατά 30 μοίρες, όσο και αυτόν των βαλβίδων, κατά 60 μοίρες. Η πολλαπλή εξαγωγής, με τη σειρά της, ενσωματώνεται σε ένα βαθμό στην κυλινδροκεφαλή, ενώ ένα μέρος της έρχεται σε επαφή με το σύστημα ψύξης. Αυτή η επιλογή μειώνει τη θερμοκρασία των καυσαερίων, θερμαίνει πιο γρήγορα τον κινητήρα, μετά από κρύες εκκινήσεις και τέλος, έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση σε γρήγορους ρυθμούς, καθώς πλέον ο κινητήρας δεν απαιτεί πλούσιο μίγμα για να αποδώσει τα μέγιστα.

Η μεγάλη τουρμπίνα είναι ένα ακόμα νέο στοιχείο στο συγκεκριμένο κινητήρα. Με μέγιστη συμπίεση 1,2 ατμόσφαιρες, τροφοδοτεί τους θαλάμους καύσης με άφθονο αέρα, εξασφαλίζοντας παράλληλα αμεσότερη απόκριση. Υψηλής απόδοσης είναι και το intercooler, που συνδυάζεται με το υπάρχον σύστημα ψύξης του κινητήρα. Όσο για τη συμπίεση στο θάλαμο καύσης, φτάνει το 9,3:1 ασυνήθιστα υψηλά για υπερτροφοδοτούμενο σύνολο.

Η έμφαση στην ελαχιστοποίηση των τριβών και στη μεγιστοποίηση της θερμοδυναμικής απόδοσης έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση δύο περιστροφικών βαλβίδων στην ίδια μονάδα, που ρυθμίζουν τη ροή του ψυκτικού υγρού. Αυτές εξασφαλίζουν την ταχύτερη δυνατή θέρμανση του λιπαντικού και ταυτόχρονα διατηρούν τη θερμοκρασία στην ιδανική περιοχή 85-107 βαθμούς Κελσίου.

Αντίστοιχη φροντίδα έχει δοθεί και στα δομικά και κινούμενα μέρη του κινητήρα. Η κυλινδροκεφαλή είναι φτιαγμένη από ένα νέο, ελαφρύ κράμα αλουμινίου-πυριτίου. Το σώμα του κινητήρα είναι από χυτοσίδηρο με ειδικές ενισχύσεις σε συγκεκριμένα σημεία και μεγαλύτερης αντοχής πιστόνια. Τα τελευταία, μάλιστα, έχουν επιστρωθεί με μία ειδική επικάλυψη που περιορίζει περαιτέρω τις τριβές.

Με όλα τα παραπάνω, ο συγκεκριμένος κινητήρας ζυγίζει μόλις 148 κιλά, διατηρώντας compact τις εξωτερικές του διαστάσεις. Όσο για την απόδοση, η ισχύς του φτάνει στους 300 ίππους/ 5.500 σ.α.λ. ενώ η ροπή σκαρφαλώνει στα 380 Nm από τις 1.800 σ.α.λ. και παραμένει εκεί, σταθερά μέχρι τις 5.500 σ.α.λ. /NEWS/S3_ENGINE.jpg[/IMG]

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108132.asp
 
Αντε και η Suzuki στον χορό των crossover με αυτό που θα παρουσιάσει στο Παρίσι.
Τελικά η έκθεση στο Παρίσι κοντεύει να γινει καλύτερη από της Φρανκφούρτης


suzuki-s-cross-concept-paris.jpg
 
Αυτος ειναι ο διαδοχος της McLaren F1

H McLaren P1

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Κρήτη: Κατασκεύασαν αυτοκίνητο υδρογόνου ~ Απαγορεύεται η αξιοποίησή του!
3723d2556e15262da46dbdf31a10fc5c.jpg

Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή.

Αυτοκίνητο υδρογόνου, έτοιμο να βγει στην αγορά, κατασκεύασε ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης, ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός συνόρων!

O λόγος για το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του… Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα.

Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!

Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.

Το Eco Racer δεν εχει τίποτα να ζηλέψει από ανάλογα μοντέλα που αναπτύσσονται σε εργαστήρια και αυτοκινητοβιομηχανίες του εξωτερικού, και επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 4ο εξοικονόμησης καύσιμου.

Αν το ζητούμενο στη χώρα μας είναι η ανάπτυξη, αυτή τη στιγμή λείπει το θεσμικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπεται η μαζική παραγωγή αυτού του οχήματος. Ακόμη και αν εμφανιστεί ενδιαφερόμενος επενδύτης δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Εco Racer στην Ελλάδα γιατί ο νόμος δεν το επιτρέπει! «Ελπίζω η Ελλάδα να αλλάξει, να αλλάξουν οι νομοθεσίες να γίνει πιο ευέλικτη. Ιδέες όπως βλέπετε υπάρχουν και ελπίζουμε να υπάρξουν πρωτοβουλίες για να συνδεθεί η επιχειρηματικότητα με το Πολυτεχνείο» σχολίασε στο Eco News ο φοιτητής Παναγιώτης Μπάζιος.
Σημειώνεται ότι η ομάδα Eco Racer του Πολυτεχνείου της Κρήτης μετέχει φέτος στο TedxΑcademy συνεισφέροντας μαζί με αλλά δημιουργικά ανήσυχα και καινοτόμα και μυαλά από τους χώρους της επιστήμης του πνεύματος και των τεχνών στο όραμα για μια Ελλάδα με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον που θα βρίσκεται στην πρωτοπορία και όχι στα μετόπισθεν…

ECO RACER 11: ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΟΝ ECO MARATHON

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
http://filologos10.wordpress.com/20...F-%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%B3/#more-146138