Αυτοκινητιστικά νέα

Φοβερο σουλουπι (το i8).
Γουσταρω τρελα να το απολαυσω ως περιπολικο στην επομενη ταινια του Dredd :music-smiley-005:

BMW_i8_Concept_IAA.jpg
 


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
Προτιμω το αρχικο concept .... με τις διαφανες πορτες !
Αφου κανεις κατι ριζοσπαστικο μην το χαλας στο τελος. :icon15:

Παντως, ειναι υβριδικου κινητηρα (βενζινοκινητηρα + ηλεκτροκινητηρα).
Να που οδευουν τα πραγματα -bye-
 
Συγκέντρωσε 3 δισ. ευρώ η Peugeot


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πώληση 289 εκατ. νέων μετοχών της PSA Peugeot Citroen, στο πλαίσιο αύξησης μετοχικού κεφαλαίου 3 δισ. ευρώ, που αποφάσισε η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης.

Η γαλλική εταιρεία προχώρησε στην ΑΜΚ προκειμένου να επενδύσει στην παραγωγή νέων μοντέλων και να ενισχύσει την παρουσία της σε πολλά υποσχόμενες αγορές του εξωτερικού.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι επενδυτές αγόρασαν μετοχές 1,95 δισ. ευρώ, με τη ζήτηση να υπερβαίνει την προσφορά κατά 45%. Στην ΑΜΚ συμμετείχαν ο κινεζικός εταίρος Dongfeng Motor και το γαλλικό δημόσιο, αποκτώντας έκαστος 14,1%.



http://www.naftemporiki.gr/finance/story/810680/sugkentrose-3-dis-euro-i-peugeot
 
Peugeot 308 R, όπως λέμε Racing


Οι φήμες φουντώνουν, μετά την έκδοση R του RCZ με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων με τους 270 ίππους και τα 330 Nm ροπής, να είναι ο νούμερο ένα ύποπτος, για να αποτελέσει την κινητήριο δύναμη και το μικρομεσαίου γαλλικού hatchback.

Η ζήτηση του 308 είναι μεγάλη και η Peugeot τρίβει τα χέρια της, ειδικά μετά και την βράβευσης ως Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2014, περιμένει ακόμα περισσότερα πράγματα. Έχει ήδη προχωρήσει σε αύξηση της παραγωγής του, ενώ όπως όλα δείχνουν θα ενισχύσει τη γκάμα του, με μια κορυφαία έκδοση R, που θα εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο 1.600αρη κινητήρα.

Το project φυσικά θα αναλάβει το ειδικό τμήμα Peugeot Sport, αυτό που δημιούργησε και το «τέρας» του Dakar το 2008 DKR, εγγύηση για το καλό του αποτελέσματος. Οι πρώτες εικόνες ως προάγγελος της συγκεκριμένης έκδοσης ήρθαν από την προηγούμενη Έκθεση της Φρανκφούρτης, όπου το είδαμε ως R concept. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις που ίσως δημιουργήσουν και ανατροπές στην κατηγορία των πολύ γρήγορων hatchback.



http://www.gazzetta.gr/auto-moto/article/609930/peugeot-308-r-opos-leme-racing

peugeot308rconcept01an.jpg



peugeot308rconcept04.jpg



Δεν ''γερμανο-φέρνει'' λίγο,ή είναι ιδέα μου;
 
Επιτέλους να δούμε ένα Γαλλικό τραίνο πάλι στους δρόμους..
 
Δεν θα με εκνευρίσετε εσείς πρωινιάτικα !!! Δεν απαντώ, να το βρείτε μόνοι σας αν στρίβουν !! :BDGBGDB55:
 
Peugeot 308 R, όπως λέμε Racing


Οι φήμες φουντώνουν, μετά την έκδοση R του RCZ με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων με τους 270 ίππους και τα 330 Nm ροπής, να είναι ο νούμερο ένα ύποπτος, για να αποτελέσει την κινητήριο δύναμη και το μικρομεσαίου γαλλικού hatchback.

Η ζήτηση του 308 είναι μεγάλη και η Peugeot τρίβει τα χέρια της, ειδικά μετά και την βράβευσης ως Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2014, περιμένει ακόμα περισσότερα πράγματα. Έχει ήδη προχωρήσει σε αύξηση της παραγωγής του, ενώ όπως όλα δείχνουν θα ενισχύσει τη γκάμα του, με μια κορυφαία έκδοση R, που θα εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο 1.600αρη κινητήρα.

Το project φυσικά θα αναλάβει το ειδικό τμήμα Peugeot Sport, αυτό που δημιούργησε και το «τέρας» του Dakar το 2008 DKR, εγγύηση για το καλό του αποτελέσματος. Οι πρώτες εικόνες ως προάγγελος της συγκεκριμένης έκδοσης ήρθαν από την προηγούμενη Έκθεση της Φρανκφούρτης, όπου το είδαμε ως R concept. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις που ίσως δημιουργήσουν και ανατροπές στην κατηγορία των πολύ γρήγορων hatchback.



http://www.gazzetta.gr/auto-moto/article/609930/peugeot-308-r-opos-leme-racing

peugeot308rconcept01an.jpg



peugeot308rconcept04.jpg



Δεν ''γερμανο-φέρνει'' λίγο,ή είναι ιδέα μου;

Ibiza, Leon ή golf ειναι αυτο ?

Κατι απο ολα μαλλον, πεζω παντως οχι...


(Πολυ ομορφο ομως)
 
Ελα ντε...απο ποτε στρίβουν οι γάλλοι? ♿

Εξαπανεκαθεν:flipout:

106 Rallye.!!!!
Αυτο (κατα την γνωμη μου και οχι μονo) ειναι ενα ατυχες παραδειγμα αυτοκινητου που στριβει.....γυριστρα ολκης χωρις καμμια ελπιδα να το σωσεις...ηθελε στησιμο και αν....σαφως καλυτερο το Punto gt εστω και αν εβγαζε αποτομα την δυναμη του.

Οι Γαλλοι εχουν βγαλει αυτοκινηταρες που στριβουν οπως κανενα.
Δεν μιλαω για το 306 race και το Clio Williams που ηταν σε δικη τους κλαση,αλλα ακομα ακομα και το 407 που ειναι απιαστο σε στροφιλικι.
Θυμαται κανεις τα Talbot samba???
 
Last edited:
Εξαπανεκαθεν:flipout:


Αυτο (κατα την γνωμη μου και οχι μονo) ειναι ενα ατυχες παραδειγμα αυτοκινητου που στριβει.....γυριστρα ολκης χωρις καμμια ελπιδα να το σωσεις...ηθελε στησιμο και αν....σαφως καλυτερο το Punto gt εστω και αν εβγαζε αποτομα την δυναμη του.

το punto gt απότι θυμάμαι το τιμόνι το ειχε διακοσμητικό, για να ακουμπάς τα χέρια σου, αφού όσοι το γύριζαν δεν έβλεπαν να αλλαζει κάτι :laugh:

Οι Γαλλοι εχουν βγαλει αυτοκινηταρες που στριβουν οπως κανενα.
Δεν μιλαω για το 306 race και το Clio Williams που ηταν σε δικη τους κλαση,αλλα ακομα ακομα και το 407 που ειναι απιαστο σε στροφιλικι.
Θυμαται κανεις τα Talbot samba???

ε κοιτα, αν πρέπει να φτάσουμε σε επίπεδο williams για να πούμε οτι στρίβουν οκ, παω πάσο! :p
 
Last edited:
Αυτο (κατα την γνωμη μου και οχι μονo) ειναι ενα ατυχες παραδειγμα αυτοκινητου που στριβει.....γυριστρα ολκης χωρις καμμια ελπιδα να το σωσεις...ηθελε στησιμο και αν....σαφως καλυτερο το Punto gt εστω και αν εβγαζε αποτομα την δυναμη του.

Κοίταξε αυτό είναι υποκειμενικό,επειδή το 106 Rallye το είχα ζήσει για αρκετά χρόνια,μπορώ να σου πώ ότι έστριβε και με το παραπάνω....Για το σώσιμο που λές έχεις δίκιο,αλλά χρειάζεται και οδηγό όμως να το κουμαντάρει,μιλάω εκ πείρας. Το φιατ δεν το γνωρίζω,αλλά σίγουρα είχε δύναμη και αυτό. Χωρίς παρεξήγηση,αλλά υπάρχουν κάποιοι που κατηγορούν το πεζό,και άλλοι που το λατρεύουν...άλλος μπορεί να γουστάρει το clio,γούστα είναι αυτά!!
 
Ενα Peugeot μου κανε κλικ ( ..... και δεν ηταν το 406 !!!).

146_2.jpg


Aλλα ηταν ενα concept car (το Oxia) .... οποτε μαλλον εξαιρειται απ'την κουβεντα μας.

(αν σκεφτει κανεις οτι βγηκε το 1988 , δεν μπορει παρα να κανει τους συσχετισμους
με τα σουλουπια ολων των κατοπινων μοντελων της Peugeot :p)
 
Θα σου κάνω δώρο ένα τέτοιο φίλε μάνο......

Σε μια άλλη ζωή βέβαια...:p:p:laugh:
 
Παιδιά δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση.....ο καθένας τις εμπειρίες του γράφει.
Η δική μου εμπειρία μετά απο ενα πρωτάθλημα ασφάλτου σαν συνοδηγός στο Peugeot cup και συζητήσεις με καταξιωμένους οδηγούς ,λέει το εξής:
Το 106 σε άγνωστο δρόμο και σε ρυθμούς " τάγμα θανάτου" ήταν (επιεικώς) επικίνδυνο,no mercy που λένε στο χωριό μου
Αν ήξερες τον δρόμο και ήσουν εξαιρετικός οδηγός ήταν ευχάριστο και μια χαρά αυτοκίνητο.
Το punto είχε υποδεέστερο τιμόνι, απο το ξουράφι του 106 αλλά συγχωρούσε τα λάθη.
Overall ήταν πιο "ολοκληρωμένο" αμάξι.
Και τα δύο , ήταν η χαρά του οδηγού.

Το 306 και το clio όμως ήταν πραγματικά εργαλεία.
Τα αγόραζες, τους έβαζες ενα rollbar και στην άσφαλτο έκανες χρόνους γενικής.
Αξεπέραστα! !!