Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν το πιασες... Αυτό στο φανάρι με γκόμενα μέσα που στέλνει μηνύματα και μιλάει σε κινητό κρατώντας ipad και από πίσω Ο οδηγός ...
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Να διευκρινίσω ότι η BMW δεν είχε ποτέ turbo .Τα τελευταία 4 χρόνια στράφηκε προς το twin turbo όπως θ ακολουθήσουν και οι άλλοι . Οι λόγοι που πήγε σε διπλό και δεν ξεκίνησε από μονό πολλοί ..απλά άφησε το πείραμα του μονού για τις Alpina, Hamann κτλ

Μια μικρή διόρθωση.

Για την ακρίβεια η BMW είχε το δεύτερο ιστορικά αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής, εφοδιασμένο με υπερτροφοδότη.

Συγκεκριμένα:

1974_BMW_2002_Turbo_For_Sale_Front_resize.jpg


Καταργήθηκε πολύ σύντομα λόγω απαράδεκτου turbo lag και ... πετρελαικής κρίσης!
 
Και επειδή έτυχε να διαβάσω κανά δυό σελίδες πίσω, πήρε το μάτι μου υποτιμητικά σχόλια για ιταλικές μάρκες και εγκωμιαστικά για κάποιες γερμανικές.

Δεν ξέρω τι λένε τα στατιστικά της BMW και των λοιπών γερμανικών. Το μοναδικό που μπορώ να πω πως τα τιμολόγια των ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ των ιταλικών εταιριών που δουλεύουμε, είναι πολλαπλασίως λιγότερα και σε όγκο και σε αξια απο τα αντίστοιχα γερμανικά.

Ακόμα και αν κάνουμε την αναγωγή, διοτί ως γνωστόν ο ελληνάρας προτιμάει τον γερμανό, η αναλογία βλαβών ανά αυτοκίνητο είναι διπλάσια σε συχνότητα και σχεδόν τριπλάσια σε κόστος στις γερμανικές μάρκες, σε σχέση με τις ιταλικές.

Οι ιαπωνικές και οι κορεάτικες φυσικά είναι είναι μακράν εκτός συναγωνισμού.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα για την ιταλική "ευαισθησία":

Alfa Romeo Mito 1,4 170hp, 2010 με 180.000 χλμ, με επισκέψεις στο συνεργείο μόνο για προγραμματισμένη συντήρηση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Επί συνόλου ετών μέχρι τώρα σε σύγκριση με ιταλικών και γερμανικών αυτοκινήτων είναι για γέλια οποιαδήποτε σύγκριση όταν σχεδόν το σύνολο των Ιταλών αγορασθέντων και μάλιστα στη χώρα τους στράφηκε προς άλλες μάρκες και όχι μόνο γερμανικές .

Παίρνω παράδειγμα σαν μάρκα την Toyota που έχει το υψηλότερο δείκτη ΜΗ επισκεψιμότητας σε συνεργείο και την βάζω σε όλο το σύνολο και απέναντι σε μάρκες που κοστίζουν τα 3πλά χρήματα .

Ένα παράδειγμα για το Mito δεν λέει τίποτα αφού υπάρχουν παμπολλα όπως VW Golf με 347.000 χλμ με κανένα πρόβλημα και μόνο τα service του, ή Ford S Max το οποίο όμοιο πολυμορφικό δεν έρχεται δίπλα του ούτε για δείγμα με 350.000χλμ , ή Mercedes E200 me 680.000 χλμ σε ταξί που κανένα ιταλικό όχι απλά δεν το φτάνει αλλά το κοιτάει με τα κυάλια.....Ιδιαίτερα σε αυτή την κατηγορία του ταξί η Mercedes παραδίδει μαθήματα αξιοπιστίας σε όλους .Ακολουθεί στον κλάδο τους τώρα το Octavia . Αυτοί είναι και οι αληθινοί καθημερινοί δοκιμαστές .Όλα τα άλλα σούπα χλιαρή ...Τα νούμερα διεθνώς είναι αμείλικτα .

Τα άλλα που ισχύουν για τους Ελληνες και του Γερμανούς και τους Ιάπωνες είναι για εσωτερική κατανάλωση καφενειακού ποδοσφαιρικού επιπέδου.πχ α το δικό μου δεν έχει βγάλει βλάβη, α...το δικό μου όλο συνεργείο είναι... α... το καλύτερο είναι το Getz ή το Golf και πάει λέγοντας ..κάτι σαν το ποδόσφαιρο .Όταν όμως έχεις λίγο χρήμα απλά δεν παίρνεις ιταλικό κι αυτό είναι αμείλικτο νούμερο παγκόσμια.

To παν είναι να πάρεις ένα αυτοκίνητο και να είσαι ευχαριστημένος με αυτά που θέλεις και σε καλύπτει .Τότε όλα καλά .
 
Όπως το είπες, το Mito είναι ένα απλό παράδειγμα, όπως και απλά παραδείγματα είναι τα Golf, Polo με σπασμένες μπιέλες, στροφάλους ή στην καλύτερη περίπτωση καπάκι με χιλιόμετρα πολύ λιγότερα των 100.000 χλμ. Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το σύνολο των αυτοκινήτων της Ελλάδας, μπορώ μόνο να επισημάνω ότι ισχύει στην δικιά μας περίπτωση.

Για τη Mercedes σε πετρέλαιο και σε μικρότερο βαθμό βενζίνη δεν θα διαφωνήσω από πλευρας αξιοπιστίας, και πάλι όμως δεν βλέπουμε χιλιόμετρα άνω των 200.000 στη δουλειά.

Από εκεί και πέρα το πρόβλημα με τα γερμανικά του γκρούπ και τους Βαυαρούς είναι υπαρκτό και όλα τα περί γερμανικής αξιοπιστίας είναι όντως καφενειακές συζητήσεις. Μιλάμε για βενζίνη πάντα, γιατί αυτός είναι ο συντριπτικός όγκος μέχρι στιγμής. Για τους πετρελαιοκινητηρες δεν εκφέρω γνώμη γιατί απλά δεν υπάρχουν στοιχεία.

Και πάλι όμως διαφωνώ με αυτό το δόγμα του : Ιταλικό=αναξιόπιστο, με τη λογική ότι στην μεσαία κατηγορία παρουσιάζουν τα ίδια ή και λιγότερα προβλήματα με βλάβες σε σχέση με τα VW πχ.

Παρεπιμπτόντως δεν ισχύει το ίδιο με την Ford μέχρι πρόσφατα, πριν την έλευση των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων.

Η Opel πάλι παρουσιάζει σχετικά χαμηλό ρυθμό βλαβών, αλλά σε οποιαδήποτε περίπτωση ακόμα και μικρής βλάβης το κόστος επισκευής είναι μάλλον υπερβολικό.
 
"Οι Γερμανοί πλέον εισπράττουν την ποιότητα που μας πουλούσαν τόσα χρόνια στα αυτοκίνητα τους.."

Μιχάλης Κιρλαγκίτσης
 
Το πρώτο αυτοκίνητο που είχαμε ήταν ένα Toyota corolla coupe DX (1980),περάσαμε με αυτό σχεδόν μιά ζωή,και εκτός απο την μπαταρία που μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογικό μετά απο κάποιον καιρό,δεν θυμάμαι να παρουσίασε τίποτα άλλο. Βέβαια μετά απο κάποιον καιρό,ο πατέρας μου του είχε αλλάξει μηχανή στα 1400 κυβικά,καινούργια βαφή πάλι με κόκκινο χρώμα,και ζάντες που ταίριαζαν με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Γενικά,ήταν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την εποχή του.!!

Μετέπειτα με το 106 Rallye,πάλι με ΜΗΔΕΝ προβλήματα αξιοπιστίας. Οπότε βγαίνουμε στο συμπέρασμα,ότι δεν είναι όλα θέμα τύχης,αλλά και αξιοπιστίας του κάθε κατασκευαστή.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Όταν οι άλλες χώρες είχαν πετρελαιοκινητήρες εμείς είχαμε γαϊδούρια ...μετά ήρθαν οι μέλισσες στην χώρα μας και το πετρέλαιο πήγε επαρχία και πήραν αρκετοί.

Λόγω 25τους ενασχόλησης με τον συγκεκριμένο κλάδο αναφέρω πάντα τα καλά και τα άσχημα των αυτοκινήτων ανεξαρτήτου κατασκευαστή .Πχ όταν είπα για Toyota ότι απλά δεν μπαίνει το αμάξι στο συνεργείο αυτό είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι είναι έτσι και στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο .
Είπα οι αριθμοί είναι αμείλικτοι διεθνώς και δεν αλλάζουν .Απλά διαψεύδουν τα καφενεία ...

Τα υπόλοιπα παραδείγματα είναι μεμονωμένα όπως αυτά που παρέθεσα και παρέθεσαν .

Κατασκευαστικά αν αρχίσουμε με τα γερμανικά , τα ιταλικά , τα γαλλικά κτλ απλά δεν θα τελειώσει η συζήτηση ποτέ .
Όταν όμως η 1η εταιρία στη κόσμο Ford έχει τις περισσότερες πωλήσεις ανά τον κόσμο που αυξάνονται ,
όταν ο προϋπολογισμός για την εξέλιξη των BMW , MB , k ομίλου VAG είναι όσο όλες οι ιταλικές , γαλλικές και κάτι άλλες μαζί ,
και όταν οι πωλήσεις παγκοσμίως και στην Ελλάδα των Ιταλογαλλικώνκορεατικο πάνε κατά διαόλου τότε τι να πει κανείς ... Θα πάρει σοβαρός άνθρωπος Fiat ? H Alfa που τα πενταλ από κατασκευής εδώ και 30 χρόνια δεν λένε να τα φέρουν σε ίσια θέση με το σώμα ?

Δυστυχώς ή ευτυχώς οι ιταλικές θα γίνουν αμερικανιές (ήδη έπεσε εξαγορά) γιατί από μόνες τους δεν επιβιώνουν ..και δεν επιβιώνουν γιατί κανείς δεν αγοράζει τα αυτοκίνητά τους και δεν έχει έσοδα ...αμείλικτο νούμερο αν θες να επιβιώσεις .Ζημιές και μόνο ζημιές καταγράφουν οι γενικοί δείκτες , οπότε γιοκ λεφτά για εξέλιξη , γιοκ για ποιότητα .Μονο το design έμεινε ..κατά τα άλλα άλλα η απόλυτη συρρίκνωση και εδώ και παντού..
Το βεβαιώνουν και οι συνάδελφοί μου στην Ιταλία που ανταλλάσσουμε τα στοιχεία των αγορών καθημερινά και δεν ξέρουν τι θα τους ξημερώσεις

Σκληροί αριθμοί και στην Ελλάδα στις ταξινομήσεις

Από 1/1/2014 εως 30/4/2014

TOYOTA 2.627 Το Auris μακράν

VW 2.142 To Polo TDi μακράν

OPEL 2.131

NISSAN 1.977

FORD 1.276

CITROEN 1.280 με το diesel και τις τιμές που έχει ,τους πήρε τα σώβρακα

.
.
.
.
.


AUDI 792

MB 735

BMW 719

MINI 226

LANCIA 212

ALFA 205
 
Κάτι δεν μου πάει καλά στα νούμερα Δημήτρη, για citroen μπορώ να μάθω άνετα πόσα έχει ταξινομήσει..

Από την άλλη μην ξεχνάμε ότι μέσα στις ταξινομήσεις είναι και τα νοικιάρικα και εκεί αλλάζει το πράγμα !!!
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ειναι τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΕΑ .Ανεβάζω σε λίγο και το αυτό...Υπομονή.Και όμως έτσι είναι ..η κατάσταση είναι δραματική
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ιδού τα αμείλικτα νούμερα και μάλιστα είναι τα νοικιάρικά μέσα πχ σε Fiat, Opel , ktl για τα νησιά