Όπως το είπες, το Mito είναι ένα απλό παράδειγμα, όπως και απλά παραδείγματα είναι τα Golf, Polo με σπασμένες μπιέλες, στροφάλους ή στην καλύτερη περίπτωση καπάκι με χιλιόμετρα πολύ λιγότερα των 100.000 χλμ. Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το σύνολο των αυτοκινήτων της Ελλάδας, μπορώ μόνο να επισημάνω ότι ισχύει στην δικιά μας περίπτωση.
Για τη Mercedes σε πετρέλαιο και σε μικρότερο βαθμό βενζίνη δεν θα διαφωνήσω από πλευρας αξιοπιστίας, και πάλι όμως δεν βλέπουμε χιλιόμετρα άνω των 200.000 στη δουλειά.
Από εκεί και πέρα το πρόβλημα με τα γερμανικά του γκρούπ και τους Βαυαρούς είναι υπαρκτό και όλα τα περί γερμανικής αξιοπιστίας είναι όντως καφενειακές συζητήσεις. Μιλάμε για βενζίνη πάντα, γιατί αυτός είναι ο συντριπτικός όγκος μέχρι στιγμής. Για τους πετρελαιοκινητηρες δεν εκφέρω γνώμη γιατί απλά δεν υπάρχουν στοιχεία.
Και πάλι όμως διαφωνώ με αυτό το δόγμα του : Ιταλικό=αναξιόπιστο, με τη λογική ότι στην μεσαία κατηγορία παρουσιάζουν τα ίδια ή και λιγότερα προβλήματα με βλάβες σε σχέση με τα VW πχ.
Παρεπιμπτόντως δεν ισχύει το ίδιο με την Ford μέχρι πρόσφατα, πριν την έλευση των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων.
Η Opel πάλι παρουσιάζει σχετικά χαμηλό ρυθμό βλαβών, αλλά σε οποιαδήποτε περίπτωση ακόμα και μικρής βλάβης το κόστος επισκευής είναι μάλλον υπερβολικό.