Αυτοκινητιστικά νέα

Στα φαναρια της Τσιμισκη .... αν ξεχαστεις και ξεκινησεις με αυτον τον τετραγωνικο παλμο ....
θα κλαψει πολυς κοσμος. Δεν ξερω αλλα μεσα σε πολη πρεπει να απαγορευεται τετοια επιταχυνση.
Ο λογος που εχουμε βενζινοκινητα αμαξια ειναι οτι επιταχυνουν τοσο βαθμιαια ωστε ενα λαθος που
θα οδηγησει σε ακουμπημα προφυλακτηρων .... δεν μετατρεπεται σε θρηνο και οδυνη θανατου.

Χωρις καμια δοση ειρωνιας ...... 0-100 σε 3 δευτερα ειναι ενα επικινδυνο ατου για οικογενειακο αυτοκινητο.
Το insane mode που διαφημιστηκε (μεσα σε κατοικημενη περιοχη) ειναι αποκλειστικα για την πιστα του
Nurbugring. Οτι ελαφρυντικο και αν βρουμε για την περισταση .... :icon15:
 
Last edited:
Ναι όντως όλα με μέτρο, το 0 - 100 σε 3 δευτερόλεπτα είναι πολύ καλό αλλά για τις πίστες. Όταν μιλάμε για οικογενειακό αμάξι πόλης τότε τα standards αλλάζουν.
Αν το δούμε σφαιρικά το ηλεκτρικό αμάξι είναι καλό και φιλικό για το περιβάλλον όπως έχει διαφημιστεί κατά πολύ αν και δεν ισχύει (παραγωγή ρύπων κατά την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας, υγρά μπαταριών κλπ), αλλά μέσα σε λογικά πλαίσια κάτι πρέπει να αλλάξει σε αυτό το αμάξι.
 
Στα φαναρια της Τσιμισκη .... αν ξεχαστεις και ξεκινησεις με αυτον τον τετραγωνικο παλμο ....
θα κλαψει πολυς κοσμος. Δεν ξερω αλλα μεσα σε πολη πρεπει να απαγορευεται τετοια επιταχυνση.

Στους υπολογιστές λέμε συχνά "το πρόβλημα βρίσκεται μεταξύ της οθόνης και της καρέκλας", εννοώντας ότι φταίει ο χρήστης.

Το ίδιο ισχύει και εδώ. Αν ο οδηγός είναι "γκασμάς", τι να του κάνει το αμάξι. Ο ίδιος οδηγός θα βρει τρόπο να σκοτώσει κόσμο και με πιο αργό όχημα.

Ο λογος που εχουμε βενζινοκινητα αμαξια ειναι οτι επιταχυνουν τοσο βαθμιαια ωστε ενα λαθος που
θα οδηγησει σε ακουμπημα προφυλακτηρων .... δεν μετατρεπεται σε θρηνο και οδυνη θανατου.

Ο λόγος που έχουμε βενζινοκίνητα οχήματα είναι ότι πρέπει να πουλάνε πετρέλαιο οι πετρελαϊκές και ότι τα πραγματικά ηλεκτροκίνητα είναι ακόμα πανάκριβα.

Δε νομίζω να έχει υπάρξει άνθρωπος που να έχει πει ποτέ "ας πάρω συμβατικό αυτοκίνητο γιατί τα ηλεκτρικά είναι επικίνδυνα".

Χωρις καμια δοση ειρωνιας ...... 0-100 σε 3 δευτερα ειναι ενα επικινδυνο ατου για οικογενειακο αυτοκινητο.
Το insane mode που διαφημιστηκε (μεσα σε κατοικημενη περιοχη) ειναι αποκλειστικα για την πιστα του
Nurbugring. Οτι ελαφρυντικο και αν βρουμε για την περισταση .... :icon15:

Πάντα υπήρχαν οικογενειακά αυτοκίνητα που ήταν και βρωμόγκαζα. Δεν είναι κάτι πρωτοφανές το συγκεκριμένο. Μια Καγιέν για παράδειγμα θα μπορούσε να κάνει πολύ μεγαλύτερη ζημιά με έναν στόκο πίσω από το τιμόνι.
 
Φιλε Δημητρη

δεν ειναι μονο ο 20χρονος καγκουρας με το βαρυ ποδι που πρεπει να τον κοιταξουν ολες.
Ειναι και η θειτσα που συνηθισε 30 χρονια με πολυ πιο αργες επιταχυνσεις (και λιγο δυσκολα να ξεσυνηθισει τωρα).
Ειναι και η μανουλα που της εχει σπασει τα νευρα το πιτσιρικι στο πισω καθισμα (και δεν εχει το βλεμμα μπροστα).
Ειναι ο τηλεφωνακιας που οταν χαιρεται παταει λιγο παραπανω γκαζι.

Ειναι ο οποιοσδηποτε απο μας σε μια στιγμη απροσεξιας.
Η απροσεξια σε μια επιταχυνση 0-100 σε 8/9 δευτερα δημιουργει αλλα "τετελεσμενα" απο μια επιταχυνση
0-100 σε 3 δευτερα. Ειναι απλα μαθηματικα. Οσο μικραινεις τον χρονο αντιδρασης τοσο αυξανεται η πιθανοτητα
λαθους (μοιραιου οχι συζητησιμου).

Απο την αλλη, χαιρετιζω την αμιγως ηλεκτροκινητη αυτοκινηση ως το μεγαλο βημα που περιμενε ο κοσμος
για τουλαχιστον μισο αιωνα. Αυτο επρεπε να γινει, οχι μονο για οικολογικους λογους αλλα και οικονομικους.
Και εγινε ! Περα απο το θεμα των οξεων της μπαταριας ΔΕΝ βρισκω αλλο μειονεκτημα. Αναμφιβολα ενα μεγαλο
βημα μπροστα. Εγω το περιμενω απο το 1990 (θυμασε το Impact της GM ? )

Gm-impact.jpg


Eχω γερασει περιμενοντας .... :icon15:
 
Last edited:
Φιλε Δημητρη

δεν ειναι μονο ο 20χρονος καγκουρας με το βαρυ ποδι που πρεπει να τον κοιταξουν ολες.
Ειναι και η θειτσα που συνηθισε 30 χρονια με πολυ πιο αργες επιταχυνσεις (και λιγο δυσκολα να ξεσυνηθισει τωρα).

Θα πάρει η θείτσα σπορ αυτοκίνητο 100.000 δολαρίων;

Ας πάρει Nissan Leaf που είναι και αυτό ηλεκτρικό αλλά χρειάζεται 11 δεύτερα για 0-100.
 
Δεν ειναι τίποτα , λέμε για να λέμε , wtf , δεν διαβάσατε δεν ακούσατε εχει επιλογή insane mode , παράς ρημάδι κουμπί , touch screen , για να το κάνει αυτό .
Μια πορσε ή Φεράρι ; Έχουν τέτοιο κουμπί , ενα τοθρμπισμενο καγκουρό αμαξο ;
Μην ποσταρεται αβέρτα ! Διαβάστε και λίγο ......
 
Το παρατηρησα το insane mode (και το γραψα).
Ομως, εγω δεν βλεπω αποκλειστικα το σημερα !
Προσπαθω να δω τι θα συμβει οταν κατι γινει mainstream.
Και η τιμη του καγκουροαμαξου ... θα πεσει, πολυ συντομα.
Τα γκαζια του, απο την αλλη, (ηλεκτρισμος γαρ) θα ανεβουν.

Τι να διαβασω λοιπον ? Το προφανες για ηλεκτροκινητηρα ?
Εγραψα κατι για δραματικη μειωση χρονου αντιδρασης.
Και ειμαστε ανθρωποι ακομα, οχι μαγκουστες !
 
Πολύ όμορφο αμάξι πραγματικά, και η τιμή στα φυσιολογικά επίπεδα.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πολύ όμορφο αμάξι πραγματικά, και η τιμή στα φυσιολογικά επίπεδα.

Δυστυχως οι τιμες στην Ευρωπη τουλαχιστον στη Γερμανια που ειδα ειναι αρκετα υψηλοτερες.
 
Παιδιά ποτέ μην συγκρίνετε τιμές Αμερικής με Ευρώπης. Ούτε η ισοτιμία παίζει ρόλο ούτε τίποτα. Μόνο ένα πάιζει ρόλο: volume.

Και σ' αυτό η Αμερική είναι άλλος πλανήτης.
 
Το είδα χθες από κοντά, δε μου άρεσε και τόσο ο κώλος του. Στα 21000 περίπου έβγαινε με τον 2.0l νομίζω.
 
Η τιμή του στην Αμερική είναι κοντά στα 22.000 $, έχει δίκιο ο Τάσος.