Αυτοκινητιστικά νέα

Αισθητικά ποτέ δεν ήταν κάτι φρέσκο οι Porsche, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια!
Οδηγικά είναι "προχώ" αλλά στην εποχή του GT-R αντιλαμβάνεσαι ότι τα στερεότυπα έχουν γκρεμιστεί!
Όλοι μπορούν να φτιάξουν καλά και γρήγορα αυτοκίνητα!
Η τεχνολογία έχει κάνει φίρμες με παράδοση στα σουπερκαρ να χάσουν κάτι από τη "μαγεία" τους!
Μοναδική εξαίρεση, ίσως το "Cavallino Rampante"!
Από την άλλη τα τελευταία supercar έχουν μια τάση να μοιάζουν με τρανσφόρμερς κάτι που αισθητικά με απωθεί!
Προτιμώ τη σιλουέτα μιας 8C ή μιας 4200 Grandsport σε σχέση με μια Zonda π.χ. αλλά αυτά είναι γούστα!
 
Και εγω ειμαι Λαβοργινιος αλλα ... της παλιας σχολης ! ... του '71.

lamborghini_countach_lp500_prototype_7.jpg


Lamborghini-lp500-prototype-wallpaper.jpg
 
Από τη στιγμή που όλοι ξεκίνησαν να αντιγράφουν τις σχεδιαστικές γραμμές των Ιαπώνων δεν θα ξαναδούμε "ξεχωριστά" αυτοκίνητα. Κρατάω μια επιφύλλαξη εάν κάποιος τρελλαμένος κομπιουτεράς φτιάξει έναν ιό που να απενεργοποιεί τις ρουτίνες σχεδίασης καμπυλών Bezier από τα προγράμματα CAD των αυτοκινητοβιομηχανιών.
 
Ferrariζει λιγο ! :p

Οχι οτι η Miura δεν ειναι εμβλημα (να μην πω, σημαια) της Lamborghini.
Η Countach ομως δεν εχει την παραμικρη σχεδιαστικη ομοιοτητα με μοντελο της Ferrari.
Ειναι τοσες πολλες οι γωνιες (και η χαλια αεροδυναμικη) που ο Pininfarina θα κοβοταν.

Μισο αιωνα μετα .... Countach και Miura στεκονται στο δικο τους βαθρο (και Πανθεον) !!
Ο Marcello Gandini, μεσα απο τον οικο Bertone ... παρεδωσε ΜΑΘΗΜΑΤΑ σχεδιασμου που
βαστηξαν μισο αιωνα και δεν εχω λογο να μην πιστεψω οτι θα συναρπαζουν για αλλο τοσο.
 
Last edited:
Η Μιούρα είναι η αγαπημένη μου. Και -δυστυχώς- ήταν πολύ όμορφη σε πράσινο ανοιχτό.

Στο Δουβλίνο συνάντησα άτομο, επιχειρηματία περίπου 60 χρονών που είχε για τις καθημερινές μετακινήσεις του Jensen (!!!), για το ΣΚ Μιούρα (αριστεροτίμονη) και για να πηγαίνει για χόρτα και λάσπες ένα από τα πρώτα Range Rover. Όλα αυτοκίνητα 30ετίας και βάλε...
 
Μερικες ειναι ξεχασμενες (-θαμμενες) σε απιθανα μερη ...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nα τρελλαινεσαι :furious3:
 
Εμένα πάντως δε με χαλάνε τα transformers και οι νέες γραμμές των supercars. Των 70's τώρα που τα βλέπω είναι ωραία αλλά σαν κομμάτι της ιστορίας.
Προσωπικά δεν μου δημιουργούν την ίδια επιθυμία να τα οδηγήσω σε σχέση με κάποιο σημερινό supercar και είμαι σίγουρος και η αίσθηση θα είναι μέρα-νύχτα.
 
Eιναι !!!
Ομως, καποια στιγμη, το σημερινο απιαστο transformerακι θα καταντησει Θεια Μελπομενη.

Να σε δω τοτε ... :p

Κοίτα επειδή δε πιστεύω πως στη ζωή μου θα έχω δικό μου κάποιο supercar να κλαίω τα λεφτά μου χρόνο με το χρόνο νομίζω πάλι τα τότε μοντέλα θα μου αρέσουν πιο πολύ! :P :P
 
Αν και δεν αναφέρθηκα σε παλαιά μοντέλα (8C & 4200) δεν είναι τυχαίο ότι παρότι σούπερκαρ βγήκαν πολλά ακόμα μνημονεύουμε τις miura, τις Τ33 stradale, τις mistal, τις montreal...........και πολλές άλλες!Δεν νομίζω ότι είναι θέμα τύχης!Απλά είναι κλασσικές και αξεπέραστες!
Οδηγικά ξεπερασμένες ίσως από πολύ πιο "καθημερινά" αυτοκίνητα αλλά αυτό είναι κάτι αναμενόμενο!
Δεν τις λατρεύουμε επειδή είναι καλύτερες αλλά επειδή ασκούν την ίδια γοητεία 50-60 χρόνια μετά!
Σαν τη Σοφία Λόρεν ένα πράγμα!Σαν το Μετρόπολις, το Θωρηκτό Ποτέμκιν ή το Νοσφεράτου που 90 χρόνια μετά παραμένουν αξεπέραστα, μπροστα στα σουπερ ντουπερ ουαου μπλογκμπαστερς, για την αισθητική τους!!
 
Αν και δεν αναφέρθηκα σε παλαιά μοντέλα (8C & 4200) δεν είναι τυχαίο ότι παρότι σούπερκαρ βγήκαν πολλά ακόμα μνημονεύουμε τις miura, τις Τ33 stradale, τις mistal, τις montreal...........και πολλές άλλες!Δεν νομίζω ότι είναι θέμα τύχης!Απλά είναι κλασσικές και αξεπέραστες!
Οδηγικά ξεπερασμένες ίσως από πολύ πιο "καθημερινά" αυτοκίνητα αλλά αυτό είναι κάτι αναμενόμενο!
Δεν τις λατρεύουμε επειδή είναι καλύτερες αλλά επειδή ασκούν την ίδια γοητεία 50-60 χρόνια μετά!
Σαν τη Σοφία Λόρεν ένα πράγμα!Σαν το Μετρόπολις, το Θωρηκτό Ποτέμκιν ή το Νοσφεράτου που 90 χρόνια μετά παραμένουν αξεπέραστα, μπροστα στα σουπερ ντουπερ ουαου μπλογκμπαστερς, για την αισθητική τους!!

+1
 
BMW 7 Series: Παρκάρισμα με τηλεχειριστήριο




To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
Μα το εσωτερικό του αυτοκινήτου εκμεταλλεύεσαι κατά κύριο λόγο. Παρόλαυτά ο περισσότερος κόσμος στα πλαίσια της ομορφιάς κρίνει κατά 90% βάσει του έξω και 10% για μέσα. Αν και όσο πάμε περισσότερο σε ακριβές λιμουζίνες νομίζω το εσωτερικό αποκτά μεγαλύτερη απήχηση. Και στα οικονομικά αυτοκίνητα όμως έχει ανάλογη σημασία, άλλο που δεν το κοιτάμε όσο το έξω.