Αυτοκινητιστικά νέα

Όλες οι πλατφόρμες της Alfa εφεξής θα είναι μόνο πισωκίνητες και 4κίνητες αρχής γενομένης από την Guiliaη οποία στις 34 του Ιούνη θα παρουσιαστεί και στην έκδοση QV με 500+ άλογα από τον νέο τούρμπο κινητήρα των 2.9 λίτρων!
Έχουν ανακοινώσει μέχρι το 2018 ένα σωρό μοντέλα μόνο πισωκίνητα και 4κίνητα!
http://www.autoguide.com/auto-news/2014/05/alfa-romeo-targets-germany-big-product-offensive.html

Για το "προσιτά" έχω αμφιβολίες καθώς πάνε να χτυπήσουν τους γερμανούς στα ίσια και αυτό βεβαια δε γίνεται με προσιτά μοντέλα!
Πολύ καλό νέο, αν εφαρμοστεί! Ειδικά τη σήμερον ημέρα που και οι λίγοι εναπομείναντες rwd κατασκευστές το γυρνάνε σε fwd (στα προσιτά τους μοντέλα τουλάχιστον...).
 
Αυτα ισχυαν ορθως πριν 20-30 χρονια. Πλέον οι πιθανότητες αστοχιας ειναι ιδιες για ολους σχεδον τους κατασκευαστές.

Συνάδελφος μου στην δουλειά πούλησε την 156 στα 2 χρόνια λόγω προβλημάτων με τον κινητήρα , σε άλλον γνωστό με 147 κάθισαν οι πόρτες απο την αρχή και την πούλησε και αυτός και πήρε Toyota.

Μιλάμε βέβαια για παλιότερα μοντέλα αλλά σίγουρα όχι 20ετίας.
 
Το μικρό SUV της Hyundai θα ονομάζεται… Κρήτη!

hyundai-creta-render-1.jpg




Μία ευχάριστη έκπληξη επιφύλασσε η Hyundai για τους Έλληνες, καθώς θα βαφτίσει το νέο της μοντέλο με το όνομα του μεγαλύτερου ελληνικού νησιού. Το Creta θα είναι ένα baby-SUV, το οποίο ως global car θα κυκλοφορήσει σε όλα τα σημεία του πλανήτη. Το λανσάρισμά του θα αρχίσει από την Ινδία, προς το τέλος του 2015.


«Ευρισκόμενη στη Μεσόγειο θάλασσα, η Κρήτη αποτέλεσε στην ακμή της το επίκεντρο της παγκόσμιας κυριαρχίας της Ελλάδας στους τομείς του εμπορίου και του πολιτισμού, συνδέοντας την Ευρώπη, την Ασία και την Αφρική», αναφέρεται στο δελτίο Τύπου της Hyundai.

To Creta θα είναι προφανώς το ix25 (πωλείται στην Κίνα) με άλλο όνομα. Προς το παρόν πάντως δεν γνωρίζουμε αν – και πότε – το Hyundai Creta θα εισαχθεί στην Ευρώπη και συνεπώς και στην Ελλάδα.
 
Εξάδερφος πούλησε το E200 του στα 4 χρόνια με 60.000 χλμ με παρόμοια προβλήματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας πως τα Merc χαλάνε.

Όσο για την Toyota, ιδία πείρα. Μόλις γύρισα από την αντιπροσωπεία που πήγα το Αυγό (4ετίας με 37.000χλμ) της συζύγου. 585 + εργασία για εγκέφαλο ηλεκτρικού τιμονιού.

Επειδή ρώτησα συνάδερφο, υπάρχει ένα θέμα με το σχετικό ανταλλακτικό και στα τρία αδερφάκια, Aygo, C1 και 107.

Δεν είμαι fan της Alfa, αλλά αυτές οι γενικεύσεις με εκνευρίζουν. Η μοναδική εμπειρία που έχω από ιταλικά αυτοκίνητα είναι ένα Seicento που είχαμε πριν το Αυγό, χωρίς AC και υποβοηθούμενο τιμόνι, το οποίο στα 5 χρόνια που το είχαμε (το πουλήσαμε με 80.000χλμ) δεν είχε κάνει κιχ. Βέβαια δεν είχε και τίποτα πάνω για να χαλάσει...

Από την άλλη φίλος με Punto Sporting του 2003 και 170.000 χλμ, έχει αλλάξει μόνο λάμπες και έναν αιθητήρα λάμδα.
 
Θαύμασα τον Παρθενώνα
και στην κάθε του κολόνα
βρήκα τον χρυσό κανόνα.

Όμως σήμερα το λέω
βρίσκω το καλό κι ωραίο
σε μια σπορ Alfa Romeo.

Οδυσσέας Ελύτης
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Θαύμασα τον Παρθενώνα
και στην κάθε του κολόνα
βρήκα τον χρυσό κανόνα.

Όμως σήμερα το λέω
βρίσκω το καλό κι ωραίο
σε μια σπορ Alfa Romeo.

Οδυσσέας Ελύτης

Με κούφανες ρε φίλε!!! Δεν είχα ιδέα!:grinning-smiley-043
 
Εξάδερφος πούλησε το E200 του στα 4 χρόνια με 60.000 χλμ με παρόμοια προβλήματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας πως τα Merc χαλάνε.

Δεν έχουν και το καλύτερο όνομα στην αγορά τα Γερμανικά (VW , Mercedes , BMW , Audi) όσο αφορά τις βλάβες. Επειδή από VW έχω και ιδία πείρα (2 Polo άλλαξε η σύζυγος και ένα η μάνα μου) και τα τρία ήταν χάλια , η μάνα μου όταν το πούλησε πήρε KIA Ceed και έχει βγει άψογο εδώ και μια 5ετία που το έχει. Εμείς δώσαμε πρόσφατα το Polo και πήραμε το νέο Hyundai i10 (φοβερό αμαξάκι).

Το Aygo είναι Γαλλικό με Ιαπωνικό σήμα δεν αποτελεί και υπόδειγμα ποιότητας (άσχετο αλλά 6 χρόνια εγγύηση δεν εχει η Toyota?).
 
Δεν έχουν και το καλύτερο όνομα στην αγορά τα Γερμανικά (VW , Mercedes , BMW , Audi) όσο αφορά τις βλάβες. Επειδή από VW έχω και ιδία πείρα (2 Polo άλλαξε η σύζυγος και ένα η μάνα μου) και τα τρία ήταν χάλια , η μάνα μου όταν το πούλησε πήρε KIA Ceed και έχει βγει άψογο εδώ και μια 5ετία που το έχει. Εμείς δώσαμε πρόσφατα το Polo και πήραμε το νέο Hyundai i10 (φοβερό αμαξάκι).

Το Aygo είναι Γαλλικό με Ιαπωνικό σήμα δεν αποτελεί και υπόδειγμα ποιότητας (άσχετο αλλά 6 χρόνια εγγύηση δεν εχει η Toyota?).

Σωστή η παρατήρηση για την εγγύηση... αλλά το πήρα μεταχειρισμένο μέσω εταιρίας leasing στις οποίες δίνουν 3 χρόνια εγγύηση.
Επίσης η τριάδα συρναμολογείτο στην Τσεχία. Δεν ξέρω για υπόλοιπα ηλεκτρικά αλλά ο συγκεκριμένος εγκέφαλος ήταν Fujitsu συρναμολογημένος στην Γερμανία.

Ο κινητήρας ήταν ιαπωνικός, δεν ξέρω στην καινούργια γενιά τι γίνεται.

Για την Volkswagen άστα.. μην τα συζητάς. Το πρώτο Mk3 που αγόρασα του ήπια το αίμα, 160.000 χλμ σε 6 χρόνια, αλλαγμένες αναρτήσεις, μηχανικές μετατροπές και με άφησε μόνο μια φορά από αντλία βενζίνης.

Το Μk4 το αγόρασα μεταχειρισμένο με 80.000 χλμ του έκανα 20.000 χλμ σε 2 χρόνια ... και το πλήρωσα όσο πούλησα το τριάρι μεταχειρισμένο. Χαλάσε ότι ήταν δυνατό να χαλάσει από περιφερειακά.

Μου αρέσει που είχα αγοράσει αυτό με τον παλιό κινητήρα, με τα 102 άλογα, γιατί φοβόμουν τον FSi...
 
http://www.drive.gr/news/nea-montela/alfa-romeo-giulia-protes-episimes-fotografies

Τεχνολογικά "σπέρνει", σχεδιαστικά αδιάφορη για Alfa!Θα μπορούσε να φοράει το έμβλημα οποιαδήποτε άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας!
Όχι άσχημη απλά άοσμη για Alfa!

Specs για την 2.9:
-510hp
-2,99kg/hp
-0-100km/h 3"9

-κατανομή 50-50
-Χαμηλότερο βάρος στη κατηγορία
-Υψηλότερη στρεπτική ακαμψία στη κατηγορία
-Μεγαλύτερο αεροδυναμικό φορτίο στη κατηγορία
-Χαμηλότερος αεροδυναμικός συντελεστής στη κατηγορία

Kιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag.
 
Last edited:
Ήταν τόσο μεγάλο το hype που το τελικό αποτέλεσμα θα το χαρακτήριζα απογοητευτικό.

Κυκλοφορούν ερασιτεχνικές επεξεργασμένες εικόνες (CGI) με πολύ πιο όμορφο αποτέλεσμα.
 
Σαν Audi είναι :-( Ένα πλεονέκτημα είχε η Alfa Romeo, πάει να το απολέσει κι αυτό...
 
Αυτοκίνηση 2015

Auto_Kinisi_2015_avclub_gr.png



Η προστασία του περιβάλλοντος απέκτησε μεγαλύτερη σημασία. Οι τεχνολογικές εξελίξεις είναι ραγδαίες.
Η ασφάλεια και η συνδεσιμότητα είναι δυο τομείς που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον όλων των οδηγών.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυξάνουν τις επενδύσεις τους για να δημιουργήσουν νέα μοντέλα και να καλύ-
ψουν τις ανάγκες μας. Η ελληνική αγορά σημειώνει αξιόλογη αυξητική τάση και υπόσχεται νέες προκλή-
-σεις.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο και με γνώμονα τη καλύτερη δυνατή ενημέρωση των οδηγών και των μελλοντικών
αγοραστών – ποντάρουμε στη δημιουργία μιας νέας γενιάς ευαισθητοποιημένων οδηγών με άποψη και αυξη-
-μένη κρίση – αποφασίσαμε, να δημιουργήσουμε την Έκθεση Αυτοκινήτου «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2015».

Η φετινή γιορτή του αυτοκινήτου θα είναι λαμπρή και φιλοδοξούμε να είναι η αρχή μιας νέας πορείας για
τον κλάδο.

Η Έκθεση Αυτοκινήτου «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2015» θα πραγματοποιηθεί 14 έως 21 Νοεμβρίου στο Ολυμπιακό
Ακίνητο Ξιφασκίας, πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο
. Έχουμε εξασφαλίσει έγκαιρα, όλες τις νομικές και οικο-
-νομικές απαιτήσεις, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια έκθεση ανάλογη των υψηλών προσδοκιών του
κλάδου μας.
 
Μιλαμε για μεγα τρολλαρισμα :flipout:

Εδω ο κοσμος καιγεται και το αυτο χτενιζεται...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Σαν Audi είναι :-( Ένα πλεονέκτημα είχε η Alfa Romeo, πάει να το απολέσει κι αυτό...

Επιτέλους ξαναγύρισαν στην πίσω κίνηση όμως.
Καιρός ήταν!
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Επιτέλους ξαναγύρισαν στην πίσω κίνηση όμως.
Καιρός ήταν!

Αυτό είναι όντως μια ευχάριστη έκπληξη, εκεί που και οι εναπομείναντες πισωκίνητοι το γυρνάνε σιγά σιγά στους μπροστά τροχούς!
 
Εμενα μονο μια πισωκινητη μ'αρεσε ... και ηταν και γερμανικη :proud:

228981-1000-0.jpg


ΗΔΟΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ........... !!!!!!!!!!

Δεν μπορουσες να οδηγησεις ισια :p ... μονο με το πλαι ! :laugh:

opel-manta-gsi-hatchback-02.jpg


Και ειχε εναν κωλο .... ονειρεμενο .... :love: