Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Άσε αδερφέ περάσαμε μία εβδομάδα μέσα στην Αθήνα με το Cactus 1.4 και έχουμε πάθει πλάκα... δεν καίει τίποτα, και δεν έχω και ελαφρύ πόδι !!!

Τα Hyundai τι λένε είπαμε από κάψιμο ??? :flipout:
Στο i30 το προσπέκους γράφει 4,8 και καίει 6,5 . Τα άλλα είναι σαν να μιλάω εγώ για δορυφορικές εγκαταστάσεις και συ για αυτοκίνητα . Πιο σαπάκι αυτοκίνητο τενεκές από το Cactus δεν υπάρχει
 
ότι πεις !!! ο γιατρός είπε να σου λέω ναι σε όλα !!!

Δες τα sms σου...
 
Πάντως αγαπητέ DimAsi σε citroen C3 1.4 diesel hdi που κάνει σχεδόν αποκλειστικά κάθε μέρα 40 χλμ στο κέντρο Αθήνας/Πειραιά και με συνεχώς πολλή κίνηση η κατανάλωση είναι σταθερά max 5.5 λίτρα/100 χλμ...

Για ταξιδάκι σε ανοιχτό δρόμο δεν το συζητώ...
 
Να σας κάνω μια ερώτηση; Αυτά τα 1.4 diesel και γενικότερα οι μικροί κινητήρες diesel σε επαρχιακό δίκτυο πως τα πάνε; Από ροπή/ισχύ; Μπήκα σε ένα x5 με τον 3.0 twin turbo και πέταγε, έχοντας αρκετά χαμηλή κατανάλωση για αυτό που είναι.

(Για το cactus, περί ορέξεως :D εμένα δεν μου αρέσει πάντως.)
 
Τα Γαλλικα που εχω οδηγησει ειναι εξαιρετικα, εχουν ροπη απο χαμηλα..
 
Να σας κάνω μια ερώτηση; Αυτά τα 1.4 diesel και γενικότερα οι μικροί κινητήρες diesel σε επαρχιακό δίκτυο πως τα πάνε; Από ροπή/ισχύ; Μπήκα σε ένα x5 με τον 3.0 twin turbo και πέταγε, έχοντας αρκετά χαμηλή κατανάλωση για αυτό που είναι.

(Για το cactus, περί ορέξεως :D εμένα δεν μου αρέσει πάντως.)


Σε ότι με αφορά και από την εμπειρία μου τα τελευταία χρόνια με το ντηζελάκι θα έλεγα ότι κάνουν μια χαρά για μέσα στην πόλη και χαλαρά ταξιδάκια, σε επαρχιακό δίκτυο δεν κινούμε για να σου πω. Το δικό μας πχ έχει ροπούλα αλλά από ισχύ άστα να πάνε (70 αλογατάκια) δηλαδή δεν κινείσαι και πολύ γρήγορα... τώρα με 3λιτρο twinturbo... τι σύγκριση να υπάρχει! :ridinghorse:
 
Εδώ και ένα επτάμηνο έχω το Volvo V40 Livstyl με τον κινητήρα D2 turbo των 1.6 λίτρων.

115 ίπποι στις 3.600 στροφές και ροπή 270Nm διαθέσιμη από τις 1750 στροφές το λεπτό.

Οι Σουηδοί δίνουν κατανάλωση σε μικτό κύκλο 3,4 lit/100km και σε αυτοκινητόδρομο 3,1 lit/100km.

Τα παραπάνω νούμερα σαφώς και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Εντός πόλης η κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 5,4 - 5,8 lit/100km. Βέβαια κάνω κάθε μέρα και κάμποσα χιλιόμετρα σε Εθνική οδό και Αττική οδό. Συνεπώς κάπου προς κατανάλωση μικτού κύκλου θα έλεγα πως τείνει η συγκεκριμένη.

Σε ταξίδι με 6η σχέση και σταθερά 120 χιλιόμετρα, η κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 5,0 lit/100km.

Στις υψηλές ταχύτητες η οικονομία πάει περίπατο. Στα 4-5 ταξίδια που έχω κάνει μέχρι τώρα η κατανάλωση κυμάνθηκε μεταξύ 6,5 - 7,0 lit/100km. Βέβαια στο 60% της διαδρομής είχα ταχύτητες από 140 km/h έως 200 km/h.


Ενδεικτικά αναφέρω, και για να έχετε μία εικόνα σε σύγκριση με την βενζίνη, για την ίδια ακριβώς διαδρομή των 540 km (Αθήνα - χωριό και επιστροφή) στο Opel Astra 1.4 του 2005 των 92 ίππων, χρειαζόμουν περίπου 75,00 € βενζίνη, και στο VW Jetta GTI του 2007 των 170 ίππων γύρω στα 85,00 € (με βενζίνη 98 οκτανίων). Κατανάλωση δηλαδή από 9,5 lit/100km (για το Opel) έως 11,0 lit/100km (για το VW).

Το κόστος για το ίδιο ταξίδι με το Volvo είναι στα 46,00 € περίπου με καύσιμο Diesel Avio της ΕΚΟ.
 
Από ροπή πώς πάει; Δεν εννοώ τα νούμερα αλλά στην πράξη. Στην πόλη πχ. τραβάει από χαμηλά ή πρέπει να πιάσει κάποιες στροφές για να ξυπνήσει;
 
Αν άλλαζα το getz μου ,που ειναι ενα από τα πρωτα που κυκλοφόρησαν, Αύγουστος 2002,ειναι για να δοκιμαζα ενα μικρό πετρέλαιο.Βέβαια από την στιγμή που πλέον κάνω λιγα χιλιόμετρα και το άτιμο δεν λέει να βγάλει ενα μικρό έστω πρόβλημα...εδω δισκο συμπλεκτη έχει της μάνας του ,με 210χ χιλιόμετρα, δεν το βλέπω.
Πάντως ενημερωτικά ποιο έιναι το οικονομικότερο μικρό πετρέλαιο μέχρι 1.4 και υπάρχει κάτι σε κορεατικο-γιαπωνέζικο ή μονο γαλλικά,ιταλικά που πάντα είχαν παράδοση στα πετρέλαια ;
 
Από ροπή πώς πάει; Δεν εννοώ τα νούμερα αλλά στην πράξη. Στην πόλη πχ. τραβάει από χαμηλά ή πρέπει να πιάσει κάποιες στροφές για να ξυπνήσει;


Δεν έχω διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα.

Ειδικά αφού η ροπή είναι διαθέσιμη από τις 1750 στροφές. Με το που πατάς λίγο το γκάζι αμέσως φτάνεις τις στροφές αυτές. Ούτε είναι εμφανής κάποια ιδιαίτερη υστέρηση (lag) του turbo.

Η υψηλή ροπή βοηθάει σε ρεπρίζ και στις γρήγορες προσπεράσεις.

Μειονέκτημα το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου (1.450kg). Καλά θα ήταν να ζύγιζε καμιά 150ριά κιλά λιγότερο.

Ωραίο πράγμα πάντως να πηγαίνεις με 200 km/h και το στροφόμετρο να δείχνει 3.500 στροφές...... :p
 
Η υψηλή ροπή βοηθάει σε ρεπρίζ και στις γρήγορες προσπεράσεις.

Αυτό ήταν το δεύτερο που ήθελα να ρωτήσω. Δηλαδή σε προσπεράσεις τραβάει; Ok, ροπή προφανώς έχει αλλά αν δεν έχει και λίγο διάρκεια (βλέπε ισχύς) μπορεί και να σε κρεμάσει πάνω που πας για την προσπέραση. Υπόψιν ρωτάω συγκριτικά με τα δεδομένα της κατηγορίας, δεν εννοώ αν τραβάει σε σχέση με 3λιτρο, αλλά αν σου δίνει μια αυτοπεποίθηση ότι θα προσπεράσεις χωρίς πρόβλημα. Επίσης με αυτόματο κιβώτιο το έχεις ή με μηχανικό;
 
Οι πετρελαιοκινητήρες γενικά αποδίδουν πολύ γρηγορότερα τη δύναμη τους από τους βενζινοκινητήρες. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις προσπέραση με μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων.
 
Καλά το γνωρίζω ότι αυτό ισχύει για τους πετρελαιοκινητήρες γενικά, αλλά επειδή δεν έχω οδηγήσει ιδιαίτερα πετρελαιοκίνητα μ' ενδιαφέρει τι συμβαίνει στην πράξη. Γιατί ναι μεν έχουν ροπή από χαμηλά αλλά δεν ανεβάζουν και στροφές ψηλά οπότε πιθανόν να θες και πιο συχνή αλλαγή σχέσης - προφανώς αυτό εξαρτάται κι απ' το μοντέλο. Και ειδικά σε προσπέραση καλό είναι να διατηρείς την ίδια σχέση στο κιβώτιο.
 
Αυτό ήταν το δεύτερο που ήθελα να ρωτήσω. Δηλαδή σε προσπεράσεις τραβάει; Ok, ροπή προφανώς έχει αλλά αν δεν έχει και λίγο διάρκεια (βλέπε ισχύς) μπορεί και να σε κρεμάσει πάνω που πας για την προσπέραση. Υπόψιν ρωτάω συγκριτικά με τα δεδομένα της κατηγορίας, δεν εννοώ αν τραβάει σε σχέση με 3λιτρο, αλλά αν σου δίνει μια αυτοπεποίθηση ότι θα προσπεράσεις χωρίς πρόβλημα. Επίσης με αυτόματο κιβώτιο το έχεις ή με μηχανικό;

Ναι, και άνετα θα έλεγα.

Ηταν μάλιστα ένα από τα πρώτα πράγματα που δοκίμασα όταν έκανα test drive και το έβγαλα στην Εθνική οδό.

Επίσης άλλο χαρακτηριστικό που με έχει εκπλήξει θετικά, είναι η συμπεριφορά του στις ανηφορικές διαδρομές.

Ενδεικτικά αναφέρω το κομμάτι της Ε.Ο. Κορίνθου - Τριπόλεως πριν την σήραγγα του Αρτεμισίου στην κατεύθυνση προς Τρίπολη, όπου η ανηφορική κλίση είναι παραπάνω από εμφανής.

Το αυτοκίνητο άνετα μπορεί και επιταγχύνει ακόμη και αν κάποιος προπορευμένος σε κόψει, και μάλιστα έχοντας τη μέγιστη σχέση στο κιβώτιο.

Σε λίγα τμήματα της διαδρομής χρειάστηκε να κατεβάσω ταχύτητα.

Από την μέχρι τώρα συμβίωσή μου με το Diesel, αισθάνομαι πως δύσκολα θα επέστρεφα πλέον σε βενζινοκίνητο.

Απομένει να δω το κόστος συντήρησης και τις βλάβες που πιθανόν εμφανιστούν με την πάροδο του χρόνου, για να έχω μία πιο ολοκληρωμένη άποψη.
 
Οι πετρελαιομηχανές αν εξαιρέσουμε τον θόρυβο που κάνουν, κατά όλα τα άλλα υπερτερούν στους περισσότερους τομείς από τους βενζινοκινητήρες. Ροπή, δύναμη, οικονομία, χρόνος ζωής της μηχανής κτλ.

Μην ξεχνάμε ότι ολόκληρη η Ευρώπη χρησιμοποιεί πετρέλαιο στις πόλεις εδώ και δεκαετίες. Μόνο εμείς στην Ελλαδίτσα το είχαμε απαγορεύσει....
 
Απ οσο ξερω το πετρελαιο εχει πιο ακριβο service απο τη βενζινη βεβαια η συχνοτητα των προβληματων στους πετρελαιοκινητηρες ειναι πιο μικρη απ οτι στους βενζινοκινητηρες...
Αν θυμαμαι καλα εχει γυρω στα 22.500 χωρις να βαλεις κατι extra αλλα για την ηλικια μου προτιμω το Golf...:p