Αυτοκινητιστικά νέα

Οι πετρελαιομηχανές αν εξαιρέσουμε τον θόρυβο που κάνουν, κατά όλα τα άλλα υπερτερούν στους περισσότερους τομείς από τους βενζινοκινητήρες. Ροπή, δύναμη, οικονομία, χρόνος ζωής της μηχανής κτλ.


Πλέον είναι τόσο καλή η μόνωση στον χώρο του κινητήρα (φαντάζομαι και στα περισσότερα νέα πετρελαιοκίνητα της αγοράς έτσι θα είναι) και τέτοια η εξέλιξή τους, που σε φυσιολογικές συνθήκες ο χαρακτηριστικός ήχος του μοτέρ είναι ελάχιστα αντιληπτός.


chiptunung%20engine%20%20Volvo%20V40.jpg



Volvo-V40-D2.jpg
 
Η τακτικη συντηρηση ενος ντιζελ είναι σημαντικά πιο φθηνή από του βενζινοκινητηρα. Εχω οδηγησει πολλα πετρέλαια κι έχω συνολικά 235.000 χλμ με πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (όχι φορτηγά). Εχω τωρα 167.000 χλμ με ένα ford smax tdci. Εχω αλλάξει μόνο λάδια (5-30) φίλτρα λαδιού πετρελαίου κ αέρος κ τιποτε αλλο στον κινητήρα. Συντήρηση στην αντιπροσωπεία. Καταναλωση για αυτοκίνητο 2τόνων 7,4 λτρ με σκληρη χρήση . Αν ειχα βενζινοκινητο η μέση κατανάλωση θα ήταν μεγαλύτερη απο 10,5 λτρ.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ο θόρυβος εξαρτάται από την ηλικία σχεδίασης του κινητήρα. Πχ ο 1.7 της opel είναι παλιό μοτέρ. Ο 1.9 της vag επίσης. Και στο δικό μου έχω θόρυβο περισσότερο από τον αντίστοιχο βενζίνης ειδικά τα πρωινά με λιγότερο από -5 θερμοκρασία.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα περί ήχων και συγκρίσεων με ταξί είναι μόνο ελληνικά φαινόμενα ως συνήθως ...

Και επειδή έχει λίγο παραπάνω θόρυβο τι έγινε ? Εφ όσον καιεί σημαντικά λιγότερο , έχει μεγαλύτερα διαστήματα service λιγότερες φθορές στο κιβώτιο ,σασμάν αφού δεν γίνεται συχνή αλλαγή ταχυτήτων και αλλα πολλά ο θόρυβος μας μάρανε...

Τα service μόνο ακριβά δεν είναι αφού οι φθορές είναι ελάχιστες . Πχ το νέο i20 θέλει service ανά 2 έτη !!

Αυτά με τα λάδια ν αλλάζουν ανά 5-7000 χλμ τα λένε τα συνεργεία του κ@λου για να βγάζουν μεροκάματο. Τα λένε βέβαια και εξουσιοδοτημένα αλλά να διαβάζουμε και το βιβλιαράκι του κατασκευαστή και όχι ότι λέει ο μηχανικός .

Ειδικά όσοι πάνε σε "εξειδικευμένα" την έχουν πατήσει από χέρι ...με το γνωστό :

" Έλα μωρέ ακούς τι σου λένε στην αντιπροσωπεία ? και γω ήμουν αλλά έφυγα .." Μάλλον σε φύγανε μεγάλε γιατί ήσουν πολύ καλός ..

Πλέον οι κινητήρες ειδικά Euro6 diesel είναι μακράν σε τεχνολογία . Δεν είναι τυχαία τα βραβεία κινητήρων που δίνονται κάθε χρόνο πχ στην BMW , MB κ.α.

Για τα προσπεράσματα τώρα , όσοι δεν ειχαν εμπειρία με πετρέλαιο πριν καλό είναι να μάθουν το αυτοκίνητο πρώτα και μετά οι ταρζανιές .
Αλλιώς η ροπή diesel και μάλιστα σε ποιο PEAK και αλλιώς στην βενζίνη.

Στο πετρέλαιο θέλει όταν είσαι σχεδόν στο τέρμα της ροπής τότε ν αλλάξεις προς τ απάνω για να πέσουν οι στροφές πάνω από τις 2.000 ή οπου σου λεει ο κατασκευαστής για να μην κρεμάσεις . Στην βενζίνη είναι διαφορετικά τα πράγματα αφού τα διαγράμματα είναι διαφορετικά για κάθε αυτοκίνητο και εξαρτώνται από πολλά πχ κοντές οι μακριές σχέσεις κτλ
 
Η διαφορά στην αξία καυσίμου με αριθμούς. Μέχρι σήμερα εχω δώσει περίπου 14.800 ευρώ σε πετρέλαιο. Για τα ίδια χλμ.θα είχα δώσει για βενζίνη περισσότερα από 29.300 ευρώ με το ίδιο αυτοκίνητο κ τον αντίστοιχο κινητήρα κ την σχεδόν μισή ροπή. Κι έχω κρατημενες τις αποδείξεις πληρωμής δεν μιλώ στον αέρα.
 
σωστα για τη συντηρηση ,
και στα 2 που εχω 1ο service στα 2 χρονια
λαδια στο golf στα 30000 , ενω στο clio μου ειπαν στα 15000 :hmmmm:

απλα διαβαζω στα πετρελαια ειναι να μη σου κατσει το dpf
 
Η διαφορά στην αξία καυσίμου με αριθμούς. Μέχρι σήμερα εχω δώσει περίπου 14.800 ευρώ σε πετρέλαιο. Για τα ίδια χλμ.θα είχα δώσει για βενζίνη περισσότερα από 29.300 ευρώ με το ίδιο αυτοκίνητο κ τον αντίστοιχο κινητήρα κ την σχεδόν μισή ροπή. Κι έχω κρατημενες τις αποδείξεις πληρωμής δεν μιλώ στον αέρα.

Μιας κι εγώ καταγράφω πάντα τα χιλιόμετρα και τις αποδείξεις των καυσίμων, μόλις τώρα κοίταξα τους πίνακες και έκανα τους υπολογισμούς.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

Opel Astra 1,4 92hp

Από 1/1/2014 έως και 8/8/2014:

Διένυσα 17.270 km και πλήρωσα για βενζίνη 2.102 €


Volvo V40 D2 1.6 115hp

Από 21/1/2015 έως και 30/7/2015:

Διένυσα 17.323 km και πλήρωσα για πετρέλαιο 1.390 €


Για τα ίδια χιλιόμετρα 712,00 € λιγότερα χρήματα.

Με βάση τα παραπάνω και το γεγονός ότι διανύω περίπου 30.000 - 35.000 km ανά έτος, θα έχω λιγότερα έξοδα καυσίμων περίπου 1.400,00 €/έτος....
 
Ναι, και άνετα θα έλεγα.

Ηταν μάλιστα ένα από τα πρώτα πράγματα που δοκίμασα όταν έκανα test drive και το έβγαλα στην Εθνική οδό.

Επίσης άλλο χαρακτηριστικό που με έχει εκπλήξει θετικά, είναι η συμπεριφορά του στις ανηφορικές διαδρομές.

Ενδεικτικά αναφέρω το κομμάτι της Ε.Ο. Κορίνθου - Τριπόλεως πριν την σήραγγα του Αρτεμισίου στην κατεύθυνση προς Τρίπολη, όπου η ανηφορική κλίση είναι παραπάνω από εμφανής.

Το αυτοκίνητο άνετα μπορεί και επιταγχύνει ακόμη και αν κάποιος προπορευμένος σε κόψει, και μάλιστα έχοντας τη μέγιστη σχέση στο κιβώτιο.

Σε λίγα τμήματα της διαδρομής χρειάστηκε να κατεβάσω ταχύτητα.

Από την μέχρι τώρα συμβίωσή μου με το Diesel, αισθάνομαι πως δύσκολα θα επέστρεφα πλέον σε βενζινοκίνητο.

Απομένει να δω το κόστος συντήρησης και τις βλάβες που πιθανόν εμφανιστούν με την πάροδο του χρόνου, για να έχω μία πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Κάτι ακόμα, το αυτόματο έχεις ή το manual;
 
για καταγραφη καταναλωσης , χλμ , MO κλπ και συγκρισεις με αλλα αυτοκινητα υπαρχει ενα site το fuelly.com

επισης σε κινητο (android) χρησιμοποιω το fuelio που καταγραφω καθε γεμισμα
 
Πετρέλαιο αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα, είναι μονόδρομος.
Είχα βενζινοκίνητο 1.6lt(πειραγμένο λίγο,οκ) με 45lt τεπόζιτο και με συγκεκριμένη σχετικά μαλακή χρήση μου έβγαζε 380χλμ / τεπόζιτο.

Πήρα πετρελαιοκίνητο 2.0lt με 45lt τεπόζιτο κι αυτό και με την ίδια χρήση(κάνω καθημερινά ακριβώς την ίδια διαδρομή με συγκεκριμένα τρόπο οδήγησης και συγκεκριμένα χαω) πλέον βγάζω 600χλμ/τεπόζιτο και χωρίς να μπω στην ρεζέρβα(!!)

Αυτό που ίσως ξενίσει κάποιους είναι το μικρό Lag που πιθανόν να νιώσετε ειδικά αν έχετε αυτόματο όπως εγώ μέχρι να κατεβάσει ταχύτητα -αν χρειάζεται φυσικά.
Βέβαια, εγώ οδηγώ το αυτοκίνητο μου σε eco mode οπότε όλα δουλεύουν λίγο πιο αργά έτσι ώστε να πετυχαίνει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Σε normal mode ή race mode(τρομάρα του) δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό Lag.

Κάνω καθημερινά εκτός ΣΚ, 150χλμ ανα ημέρα οπότε τα λεφτά του θα τα βγάλει πολύ γρήγορα..
Επίσης το παλιό μου αυτοκίνητο ήταν και τραγικά ζημιάρικο κι έχω γλυτώσει άπειρα φράγκα σε συνεργεία κλπ
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα περί ήχων και συγκρίσεων με ταξί είναι μόνο ελληνικά φαινόμενα ως συνήθως ...

Και επειδή έχει λίγο παραπάνω θόρυβο τι έγινε ? Εφ όσον καιεί σημαντικά λιγότερο , έχει μεγαλύτερα διαστήματα service λιγότερες φθορές στο κιβώτιο ,σασμάν αφού δεν γίνεται συχνή αλλαγή ταχυτήτων και αλλα πολλά ο θόρυβος μας μάρανε...

Τα service μόνο ακριβά δεν είναι αφού οι φθορές είναι ελάχιστες . Πχ το νέο i20 θέλει service ανά 2 έτη !!

Αυτά με τα λάδια ν αλλάζουν ανά 5-7000 χλμ τα λένε τα συνεργεία του κ@λου για να βγάζουν μεροκάματο. Τα λένε βέβαια και εξουσιοδοτημένα αλλά να διαβάζουμε και το βιβλιαράκι του κατασκευαστή και όχι ότι λέει ο μηχανικός .

Ειδικά όσοι πάνε σε "εξειδικευμένα" την έχουν πατήσει από χέρι ...με το γνωστό :

" Έλα μωρέ ακούς τι σου λένε στην αντιπροσωπεία ? και γω ήμουν αλλά έφυγα .." Μάλλον σε φύγανε μεγάλε γιατί ήσουν πολύ καλός ..

Πλέον οι κινητήρες ειδικά Euro6 diesel είναι μακράν σε τεχνολογία . Δεν είναι τυχαία τα βραβεία κινητήρων που δίνονται κάθε χρόνο πχ στην BMW , MB κ.α.

Για τα προσπεράσματα τώρα , όσοι δεν ειχαν εμπειρία με πετρέλαιο πριν καλό είναι να μάθουν το αυτοκίνητο πρώτα και μετά οι ταρζανιές .
Αλλιώς η ροπή diesel και μάλιστα σε ποιο PEAK και αλλιώς στην βενζίνη.

Στο πετρέλαιο θέλει όταν είσαι σχεδόν στο τέρμα της ροπής τότε ν αλλάξεις προς τ απάνω για να πέσουν οι στροφές πάνω από τις 2.000 ή οπου σου λεει ο κατασκευαστής για να μην κρεμάσεις . Στην βενζίνη είναι διαφορετικά τα πράγματα αφού τα διαγράμματα είναι διαφορετικά για κάθε αυτοκίνητο και εξαρτώνται από πολλά πχ κοντές οι μακριές σχέσεις κτλ

Δημήτρη, τους μικρούς πετρελαίου της MB είναι αλήθεια ότι τους φτιάχνει η Renault; Στο E320 CDI πάντως είναι πολύ smooth. Και κατανάλωση κάτω από 8 l/100.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δημήτρη, τους μικρούς πετρελαίου της MB είναι αλήθεια ότι τους φτιάχνει η Renault; Στο E320 CDI πάντως είναι πολύ smooth. Και κατανάλωση κάτω από 8 l/100.
Ναι υπάρχει μία συνεργασία όπως και η BMW έχει αντίστοιχη .Και μεις στην ΑΜ θα παίρνουμε κινητήρες από την AMG της ΜΒ !!
Δίνει ο ένας τεχνογνωσία στον άλλο που έχει πείρα σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητα . Η BMW πχ ξεκίνησε έτσι με το ΜΙΝΙ αλλά σιγά σιγά άμα δει περισσότερο κέρδος θα πάει σε εξ ολοκλήρου κατασκευή. Οι μεγάλοι πάντα έτσι κάνουν .
Πλευρίζουν τους άλλους , μαθαίνουν πολλά και μετά άντε γεια . Αλλά ξοδεύουν μετά τεράστια ποσά στην εξέλιξη ενώ οι υπόλοιποι εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι τα νούμερα παγκοσμίως στην λιανική .
Για το Ε320 έτσι είναι αλλά το εμποδίζει το βάρος να κατέβει πιο κάτω . Πρέπει η μηχανή του να έχει περισσότερα κράματα αλουμινίου ώστε να ελαφρύνει.Τώρα επειδή είδε η ΜΒ ότι η BMW το γύρισε σε 3πλό και πάει για 4πλό turbo !! χωρίς προβλήματα ετοιμάζει κινητήρες .Είναι σε τεστ συνέχεια .Τα τεστάρουν στην πίστα στο Nurb με διαφορετικά βάρη και μεγάλη πίεση για να δουν πως ανταποκρίνονται. Ειδωμεν
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Skoda Octavia vrs
Με Motorkote στο τεπόζιτο όσο παιρνει μία συριγγα τροφής σε κάθε γέμισμα θα δεις περισσότερα χλμ και άλλο ρεπριζ .Τα μπεκ σου θα ναι πεντακάθαρα
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Με Motorkote στο τεπόζιτο όσο παιρνει μία συριγγα τροφής σε κάθε γέμισμα θα δεις περισσότερα χλμ και άλλο ρεπριζ .Τα μπεκ σου θα ναι πεντακάθαρα

Ποιο απο όλα Δημήτρη? (εσυ βάζεις?)
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ποιο απο όλα Δημήτρη? (εσυ βάζεις?)
Αυτό που είναι για ντίζελ βάζω .Ξέρει αυτός στην Καλλιρρόης άμα του πεις .Μεγάλη διαφορά εγώ είδα .Αφού πήρα και για βενζίνη στον πεθερό μου και πια δεν στάζει πίσω στην εξάτμιση .Την καίει ολη
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό που είναι για ντίζελ βάζω .Ξέρει αυτός στην Καλλιρρόης άμα του πεις .Μεγάλη διαφορά εγώ είδα .Αφού πήρα και για βενζίνη στον πεθερό μου και πια δεν στάζει πίσω στην εξάτμιση .Την καίει ολη

Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος αν θες..