Αυτοκινητιστικά νέα

Απαπα τέτοια πράγματα οι Γερμανοί φίλοι μας? Να τα ακούνε οι Έλληνες που μόλις πιάσουν λίγο χρήμα αμέσως να πάρουν μπεμβε και μερσεντε. 8 στα 10 αυτοκίνητα είναι γερμανικά
 
Πάντως μετά την πατάτα με τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων του γκρούπ VW που έσκασε στην Αμερική, η μετοχή της εταιρείας -μέχρι στιγμής- έχει χάσει το 1/4 της χρηματιστηριακής της αξίας, σύμφωνα με εκτιμήσεις κάπου 15 δις ευρώ...!
 
Νταξει και οι αμερικανοι τοσα χρονια με τα "τεθωρακισμενα" αμαξια που ειχαν και τους κινητηρες με 4,5,6 χιλιαδες κυβικα τι ρυπους εβγαζαν?
Εχει παρει μια πιτα απ την αγορα της η VW η οποια τωρα θα μειωθει, συν το γεγονος οτι γενικα προσπαθουν να περιορισουν τη Γερμανια περισσοτερο (σου λεει εχω κινεζους και ρωσους να εχω και τους γερμανους?)
Εγω ομως θα το παω παραπερα μην σας κανει εντυπωση αν μελλοντικα αρχιζει και καταρρεει και το γερμανικο συστημα (τραπεζικο,επενδυτικο,βιομηχανικο και μη) και κατ επεκταση το ευρω...
 
Τα αμερικάνικα των χιλιάδων κυβικών όμως δεν διαφημίζουν ότι είναι enviroment friendly και τρίχες κατσαρές.

Γενικά ο αμερικάνος σαν φιλοσοφία λαού, πιστεύει ότι του πεις. Αν όμως αποδειχθεί ότι τον κοροϊδεύεις σε έσκισε. Κι αυτό ισχύει στα πάντα. Θέματα εφορίας, υγείας, παροχής υπηρεσιών, κατναλωτικά είδη κλπ ...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τεθωρακισμένα ...είναι μόνο τα άρματα μάχης .Οι αμερικανιές λέγονται muscle cars. Σε πρόσφατη επίσκεψή μου στο σαλόνι της Νέας Υόρκης οι ταμπέλες στους ρύπους στα αμερικάνικα ήταν σαν αυτές που βάζουν στα ψυγεία και όλες ήταν στο G+ FF κτλ καρακόκκινες .

Τι ίδιο έπαθε και η Hyundai στις ΗΠΑ .Είναι όπως λέει και ΔΔ , μην τους κοροϊδέψεις.

Αφορά 11.000,000 VW στην πλειοψηφία τα 2λιτρα
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τεθωρακισμένα ...είναι μόνο τα άρματα μάχης .Οι αμερικανιές λέγονται muscle cars. Σε πρόσφατη επίσκεψή μου στο σαλόνι της Νέας Υόρκης οι ταμπέλες στους ρύπους στα αμερικάνικα ήταν σαν αυτές που βάζουν στα ψυγεία και όλες ήταν στο G+ FF κτλ καρακόκκινες .

Τι ίδιο έπαθε και η Hyundai στις ΗΠΑ .Είναι όπως λέει και ΔΔ , μην τους κοροϊδέψεις

Τεθωρακισμενα τροπος του λεγειν...:p
 
Όποιος έχει δει diesel (δεν μιλάω για παλιό αλλά ακόμη και 3-4 ετών) να γκαζώνει θα έχει δει και το μαύρο καπνό που βγάζει πίσω....

Σε νέας γενιάς diesel, ειδικά Ι.Χ., δεν έχω δει ποτέ μαύρο καπνό.

Αυτό παρατηρείται κυρίως σε φορτηγά και παλαιά ταξί.....
 
Το θέμα είναι τι βλέπουμε (μικροσωματίδια κλπ) ή μήπως αυτά που δεν βλέπουμε?
Γιατί κι εγω πετρέλαιο έχω με μόλις 25000χλμ αλλά στο πάρκινγκ αφήνω ανοιχτά κανα δίλεπτο είτε μπαίνω είτε βγαίνω να ανανεώνεται λίγο ο αέρας γιατί καλό το πετρέλαιο δεν λέω, αλλά το ψιλοφοβάμαι..
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Σε νέας γενιάς diesel, ειδικά Ι.Χ., δεν έχω δει ποτέ μαύρο καπνό.

Αυτό παρατηρείται κυρίως σε φορτηγά και παλαιά ταξί.....
Και σε ΙΧ ισχύει αυτό ιδιαίτερα σε κάτι βουλγάρικα/πολωνικά βρωμιάρηδων που έχουν πλημμυρίσει τους δρόμους επειδή ΔΕΝ καθαρίζει κανείς τους τα BECK
 
Σε νέας γενιάς diesel, ειδικά Ι.Χ., δεν έχω δει ποτέ μαύρο καπνό.

Αυτό παρατηρείται κυρίως σε φορτηγά και παλαιά ταξί.....


κι όμως φίλε μου και τα καινούρια το κάνουν. Και το δικό μου. Πρέπει να "ξεμπουκώνουν". Δηλαδή; Τα ντίζελ όπως και οι βενζινοκινητήρες, πρέπει κάπου κάπου να ανεβάζουν στροφές για κάποιο διάστημα. Όμως τα περισσότερα επειδή δουλεύουν μόνο με τη ροπή τους (π.χ. στις 1500-2000 σαλ) έχουν την ανάγκη κάπου κάπου να "ανοίξουν" στροφές. Έτσι κι εγώ μετά από μια εβδομάδα μέσα στην πόλη, βρίσκω ένα απόμερο και κάνω μια εκκίνηση 1η 4000 σαλ, 2η 3500 σαλ, 3η 3500 σαλ και πάλι κόβω. Βοηθά πολύ. Το περίεργο είναι ότι βγάζω καπνό, αλλά σε μετρημένα καυσαέρια και ρύπους δεν έχω διαφορά, ούτε στην αντιπροσωπεία, ούτε στον ΚΤΕΟ. Εκεί όμως που έχω διαφορά είναι στους ρυπαντές συνολικά. Του γείτονα το αυτοκίνητο που είναι SMAX 20ι βενζίνη, έχει μεγαλύτερες εκπομπές ρύπων συνολικά και ειδικά, κι ακόμη περισσότερο αν υπολογίζουμε ότι καίει περίπου 25-30% περισσότερο καύσιμο για τα ίδια χλμ.
 
"Aποκεφαλιστηκε" ο capo dei capi, Μartin Winterkorn ... σε μολις δυο μερες μετα την δημοσιοποιηση !
Εντωμεταξυ, οι αγωγες εναντιον της VW, απο αντιπροσωπους και πωλητες που θα ξεμεινουν με λαμαρινες
αξιας ... χιλιαδων ευρω, λογω της κατακορυφης πτωσης της αγοραστικης ζητησης σε VW, αυξανει ραγδαια !

http://www.bbc.com/news/business-34340997

Με πιανει κλαυσιγελος για το πως θα εκτυλισονταν ενα τετοιο σκανδαλο .... εδω, στην Ελλαδα.
 
"Aποκεφαλιστηκε" ο capo dei capi, Μartin Winterkorn ... σε μολις δυο μερες μετα την δημοσιοποιηση !
Εντωμεταξυ, οι αγωγες εναντιον της VW, απο αντιπροσωπους και πωλητες που θα ξεμεινουν με λαμαρινες
αξιας ... χιλιαδων ευρω, λογω της κατακορυφης πτωσης της αγοραστικης ζητησης σε VW, αυξανει ραγδαια !

http://www.bbc.com/news/business-34340997

Με πιανει κλαυσιγελος για το πως θα εκτυλισονταν ενα τετοιο σκανδαλο .... εδω, στην Ελλαδα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Και η BMW μπλεγμένη...http://www.protothema.gr/world/arti...s-vw-kai-pano-apo-tin-vmw-grafei-to-autobild/

Όταν έχουμε πραγματικές μετρήσεις όλων των μοντέλων και στην Ευρωπαϊκή αγορά θα φανεί η τεράστια απάτη με τα "φιλικά στο περιβάλλον" αμάξια diesel. Ειδικά στην Ελλάδα που τα diesel επιδοτούνται σκανδαλωδώς (έχουμε την μεγαλύτερη διαφορά τιμής βενζίνης και diesel κίνησης σε όλη την EE). Ήταν άλλο ένα "δωράκι" των προηγούμενων κυβερνήσεων στην Γερμανική βιομηχανία μετά τα TSI της VW που ευνοούνταν επι σειρά ετών λόγω κυβικών.

Και αυτό το λέω εγώ που ξέρετε ότι ούτε με τους Γερμανούς έχω κόμπλεξ και έχω και αλλεργία με την τρέχουσα κυβέρνηση.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το Autobild δεν πήρε φαίνεται διαφήμιση από την BMW γι αυτό φαίνεται έγραψε.Χρόνια το ίδιο βιολί το σκουπιδοπεριοδικό .

Ακολουθεί και την ίδια τακτική και σε άλλες χώρες που εκδίδεται ...δεν λέω για να μην φάω καμιά μήνυση...Τώρα θα τους μάθουμε ? Αντε μην τ ανοίξω και τρέχουν να κρυφτούν σε άλλη χώρα ....

Εσείς λέτε ότι η Ελληνίδα δεν έχει τσεκάρει την BMW ?