Αυτοκινητιστικά νέα

Στον Άλιμο ο πρώτος κοινόχρηστος σταθμός δωρεάν φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων


Ο πρώτος κοινόχρηστος Σταθμός δωρεάν Φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Αττική είναι γεγονός! Βρίσκεται στον Άλιμο και λειτουργεί αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια! Την Τρίτη 9 Μαΐου, στις 10:30 το πρωί, ο Δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης εγκαινίασε τον πρώτο κοινόχρηστο Σταθμό Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Ι.Χ., ποδήλατα κ.λπ.), ο οποίος λειτουργεί αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια (φωτοβολταϊκά) και είναι δωρεάν για τους πολίτες.​

Καταγραφή6.png


Ο Σταθμός βρίσκεται στη λεωφόρο Αλίμου και Καβάφη και εντάσσεται στο πλαίσιο της πολιτικής του Δήμου Αλίμου για την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Σημειώνουμε ότι πρόσφατα ο Δήμος Αλίμου απέκτησε τα δύο πρώτα του ηλεκτρικά ημιφορτηγά, τα οποία φορτίστηκαν στο συγκεκριμένο Σταθμό, την Τρίτη 9 Μαΐου, κατά την τελετή εγκαινίων.

Ο σταθμός κατασκευάστηκε με τη χορηγία της εταιρείας Παύλος Ι. Κοντέλλης ΑΕΒΕ και την υποστήριξη της εταιρείας HANERGY, ενώ προσεχώς θα παραδοθεί σε χρήση και ο υπό κατασκευή δεύτερος Σταθμός Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων, δίπλα στο ΜΕΤΡΟ Αλίμου.

sta1753.jpg


[via]
(Sent from Nexus 6P)
 
Έχει ένα 100μ από το σπίτι μου. Αν βρω ευκαιρία θα το πάρω φωτογραφία.
 
Re: Στον Άλιμο ο πρώτος κοινόχρηστος σταθμός δωρεάν φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων


Ο πρώτος κοινόχρηστος Σταθμός δωρεάν Φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Αττική είναι γεγονός! Βρίσκεται στον Άλιμο και λειτουργεί αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια! Την Τρίτη 9 Μαΐου, στις 10:30 το πρωί, ο Δήμαρχος Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης εγκαινίασε τον πρώτο κοινόχρηστο Σταθμό Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Ι.Χ., ποδήλατα κ.λπ.), ο οποίος λειτουργεί αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια (φωτοβολταϊκά) και είναι δωρεάν για τους πολίτες.​

Καταγραφή6.png


Ο Σταθμός βρίσκεται στη λεωφόρο Αλίμου και Καβάφη και εντάσσεται στο πλαίσιο της πολιτικής του Δήμου Αλίμου για την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Σημειώνουμε ότι πρόσφατα ο Δήμος Αλίμου απέκτησε τα δύο πρώτα του ηλεκτρικά ημιφορτηγά, τα οποία φορτίστηκαν στο συγκεκριμένο Σταθμό, την Τρίτη 9 Μαΐου, κατά την τελετή εγκαινίων.

Ο σταθμός κατασκευάστηκε με τη χορηγία της εταιρείας Παύλος Ι. Κοντέλλης ΑΕΒΕ και την υποστήριξη της εταιρείας HANERGY, ενώ προσεχώς θα παραδοθεί σε χρήση και ο υπό κατασκευή δεύτερος Σταθμός Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων, δίπλα στο ΜΕΤΡΟ Αλίμου.

sta1753.jpg


[via]
(Sent from Nexus 6P)

αυτό το δωρεάν δε μου αρέσει καθόλου. Δηλαδή θα αγοράσει κάποιος 35.000 ευρώ αυτοκίνητο για δική του χρήση ή ταξί και θα έχει δωρεάν ενέργεια και μετακίνηση; Με ποιό σκεπτικό;
 
Προωθητική ενέργεια είναι προκειμένου να διαφημιστούν οι 2 εταιρίες που αναφέρθηκαν. Για πόσο διάστημα θα κρατήσει αυτό το ''δωρεάν'' κανείς δεν ξέρει.
 
αυτό το δωρεάν δε μου αρέσει καθόλου. Δηλαδή θα αγοράσει κάποιος 35.000 ευρώ αυτοκίνητο για δική του χρήση ή ταξί και θα έχει δωρεάν ενέργεια και μετακίνηση; Με ποιό σκεπτικό;

Αν όντως λειτουργεί αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια (λιγο too good to be true), δεν ειναι κακή ιδέα για προώθηση των εναλλακτικών πηγών.
 
Αν όντως λειτουργεί αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια (λιγο too good to be true), δεν ειναι κακή ιδέα για προώθηση των εναλλακτικών πηγών.


είναι πολύ κακή ιδέα, διότι δημιουργείται τεράστια προσδοκία. Δεν είναι δυνατόν όλοι οι σταθμοί που θα δημιουργηθούν να προσφέρουν δωρεάν φόρτιση την ίδια ώρα που οι φόροι στα καύσιμα είναι εξοντωτικοί. Και, το ξαναλέω, στις μέρες μας θα αγοράσει ηλεκτρικό κάποιος χιπστερας ή κάποιος που κάνει πολλά χλμ. μέσα στην πόλη, επαγγελματίας. Στην πρώτη περίπτωση δεν έχει ανάγκη τα χρήματα, στη δεύτερη νοθεύει τον ανταγωνισμό. Φαντάζεστε ένα ταξί ηλεκτρικό, να έχει μόνιμα πιασμένη τη θέση φόρτισης και μηδέν κόστος καυσίμουμ, τί σημαίνει αυτό για όλους τους άλλους;
 
Από καπου πρέπει να αρχίσουμε όμως, αν θέλουμε να έχει μέλλον στην χωρα μας το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Δες την Νορβηγία που πλέον τα μισά από τα αυτοκίνητα που πωλούνται είναι ηλεκτρικά.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Από καπου πρέπει να αρχίσουμε όμως, αν θέλουμε να έχει μέλλον στην χωρα μας το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Δες την Νορβηγία που πλέον τα μισά από τα αυτοκίνητα που πωλούνται είναι ηλεκτρικά.

τί μας εμποδίζει να τιμολογήσουμε την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας;
 
Πάντως (αν δεν κάνω λάθος) οι σταθμοί φόρτισης στο campus εδώ δωρέαν είναι προς χρήση. Προφανώς μπορούν να κάνουν κάποια ρύθμιση για να γλυτώσουν την κατάχρηση από επαγγελματίες, αλλά ως ιδέα, ειδικά όταν δεν υπάρχει κόστος ενέργειας είναι πολύ καλό και κίνητρο για να πάει κανείς σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Στην τελική η πόλη (Δήμος ή ό,τι άλλο) θα ωφεληθεί μακροπρόθεσμα.
 
Το ότι για να φορτίσει ένα από αυτά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρειάζεται κοντά στην μισή ώρα (και αυτό αφού έχεις περιμένει στην ουρά ποιος ξέρει πόσο μέχρι να έρθει η σειρά σου) λογικά θα είναι αρκετό αντι-κίνητρο για τους "τζαμπατζήδες".. ;)
 
Μπαα... θα παρκάρει ο Ελληνάρας που δεν βρίσκει θέση και δεν θα φορτίσει κανένας . Στην Γερμανία πρόσφατα σε παρκινγκ μεγάλου mall έχει τεράστια στρογγυλή διαγράμμιση για φόρτιση αυτοκινήτου και εκεί είχε παρκάρει αυτοκίνητο Ελληνάρα Λαζοντόιτς που βγαίνοντας λέει στη γυναίκα του που κόκκινη άκουγε "γαλλικά" από τους Γερμανούς ...Ελα ρε γυναίκα για 20 λεπτά που αργήσαμε άστους να φωνάζουν και μείναμε παγωτό όλοι ...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Μπαα... θα παρκάρει ο Ελληνάρας που δεν βρίσκει θέση και δεν θα φορτίσει κανένας . Στην Γερμανία πρόσφατα σε παρκινγκ μεγάλου mall έχει τεράστια στρογγυλή διαγράμμιση για φόρτιση αυτοκινήτου και εκεί είχε παρκάρει αυτοκίνητο Ελληνάρα Λαζοντόιτς που βγαίνοντας λέει στη γυναίκα του που κόκκινη άκουγε "γαλλικά" από τους Γερμανούς ...Ελα ρε γυναίκα για 20 λεπτά που αργήσαμε άστους να φωνάζουν και μείναμε παγωτό όλοι ...

like!
 
Εμένα πάντως αυτό που με προβληματίζει είναι ο χρόνος φόρτισης και οι ειδικές εγκαταστάσεις. Ξέρω πως είναι πολύ νωρίς ακόμη για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά δεν παύει να είναι πραγματικότητα.

Δεν ξέρω στο άμεσο μέλλον πως θα επιλυθεί αυτό. Διαβάζω μάλιστα πως υπάρχει και λογική διαρροή ενέργειας. Οπότε αν έχεις ένα αυτοκίνητο για μερικές μέρες ακίνητο τότε θα είναι σχεδόν αφορτιστο. Όσο και να με συναρπάζει ένα Tesla δεν ξέρω αν θα το αγόραζα αν δεν είχα τουλάχιστον επτά ψηφία στην τράπεζα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Χακάροντας ένα αυτοκίνητο Mazda μόνο με ένα… USB flash drive


Mazda-logo-1997-1920x1080_01_01.png

Μέσω ενός hack, αυτοκίνητα της Mazda που είναι εξοπλισμένα με next-gen Mazda MZD Connect system μπορούν να παραβιαστούν με ένα απλό USB flash drive.

Όπως διαβάζουμε στο secnews.gr, το hack είναι δυνατό χάρη σε μια σειρά από σφάλματα που έχουν γίνει γνωστά πριν από περίπου τρία χρόνια. Σύμφωνα με τον Bleeping Computer, το πρόβλημα ανακαλύφθηκε και δοκιμάστηκε από χρήστες του forum Μazda3Revolution πριν από περίπου τρία χρόνια. Από τότε, οι ιδιοκτήτες της Μazda χρησιμοποιούν αυτά τα hacks για να προσαρμόσουν το σύστημα ψυχαγωγίας τους, να εγκαταστήσουν νέες εφαρμογές και πολλά άλλα.

Ο μηχανικός ασφαλείας εφαρμογών Jay Turla ανέπτυξε την εφαρμογή mazda_getInfo, ένα project που αυτοματοποιεί τις αδράνειες αυτοκινήτων της Μazda. “Ήθελα απλώς να ελέγξω ποιοι ήταν οι πιθανοί φορείς επίθεσης για το αυτοκίνητό μου και να το δοκιμάσω στο αυτοκίνητό μου”, δήλωσε ο Turla στο Bleeping Computer.

Το project είναι open-sourced και επιτρέπει σε οποιονδήποτε με ένα flash USB να εκτελέσει κακόβουλο κώδικα σε ένα αυτοκίνητο της Μazda. “Δεν χρειάζεται αλληλεπίδραση χρηστών, απλά πρέπει να τοποθετήσετε τη μονάδα USB στη θύρα USB του αυτοκινήτου σας. Φανταστείτε μια λειτουργία αυτόματης αναπαραγωγής στα Windows που εκτελεί απευθείας ένα script”, ανέφερε ο ερευνητής. Ωστόσο, πριν εκτελεστεί το script, το αυτοκίνητο πρέπει να βρίσκεται σε κατάσταση αξεσουάρ ή ο κινητήρας να λειτουργεί.

Τον περασμένο μήνα, η Μazda κυκλοφόρησε μια ενημέρωση του υλικολογισμικού (59.00.502) η οποία διορθώνει τα θέματα στο MZD Connect. Ωστόσο, εάν το αυτοκίνητο σας δεν έχει ενημερωθεί, εξακολουθεί να είναι ανοικτό σε επιθέσεις.

Η Μazda φυσικά υπερασπίζεται τον εαυτό της, λέγοντας ότι το Μazda Connect μπορεί να ελέγξει μόνο περιορισμένες ρυθμίσεις χαρακτηριστικών του οχήματος, όπως η είσοδος χωρίς κλειδί, ποιες πληροφορίες εμφανίζονται στην Ενεργή Οδήγηση, κλπ. “Η παραποίηση σε οποιαδήποτε από αυτά τα χαρακτηριστικά δεν αποκτά έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης, επιτάχυνσης ή φρεναρίσματος του οχήματος”, επισημαίνει η εταιρεία.

Τα μοντέλα που επηρεάζονται είναι τα Μazda CX-3, CX-5, CX-7, CX-9, Μazda2, Μazda3, Μazda6 και Mazda MX-5.

[via] . [via]
(Sent from Nexus 6P)