Γιαρίμης Ηλίας
Supreme Member
Όπως είχα ξαναγράψει παλαιότερα που είχα ψιλοενδιαφερθεί για το yaris,κολλητός Βέλγος,πωλητής αυτοκινήτων και πολύ γνώστης,με συμβούλευσε να μείνω μακρυά,για Κρήτη τουλάχιστον..Δεν αγαπάει καθόλου τις ανηφόρες,και ο Atkinson εκτοξεύει την κατανάλωση στα ύψη.Δεν είναι τυχαίο,μου είπε,πως για την Ευρωπαϊκή του παρουσίαση η Toyota επέλεξε την απόλυτα επίπεδη Ολλανδία.
Aαα .. γιαυτό ρωτάει ο φίλος για τις ανηφόρες ..
Eξαρτάται απο το πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία (σε KWh) .. αν βρεθείς σε παρατεταμένη ανηφόρα με τελειωμένη μπαταρία και μείνει μόνος ο "Atkinson" (κατά άλλους Miller ..) είναι σκούρα τα πράγματα ..
Ψάχνω για τεχνικά χαρακτηριστικά και δεν είμαι σίγουρος αν βρήκα τα σωστά .. https://www.toyota-tech.eu/HYBRID/ERG/EN/Yaris_NHP130_erg.pdf
Εκεί βλέπω μπαταρία NiMh 31Kg .. και δεν βρίσκω χωρητικότητα σε KWh
Λογικά (με μπακάλικους υπολογισμούς δηλ υπολογίζοντας 0.3 - 0.5x απο αντίστοιχου βάρους λιθίου) θα μπορούσε απο μόνη της αν ήταν τέρμα φορτισμένη να βγάλει 10-15Km σε φλατ διαδρομή και πολύ λιγότερο (πες 3Km) σε ανηφόρα .. δουλεύοντας βοηθητικά όμως .. ?? ..
και βέβαια παίζει ρόλο και η διαχείρηση .. για να ξεκινήσεις την ανηφόρα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη φόρτιση .. έχει άραγε ειδικό πρόγραμμα για διαφορετικές προτεραιότητες ?.