Αυτοκινητιστικά νέα

Όπως είχα ξαναγράψει παλαιότερα που είχα ψιλοενδιαφερθεί για το yaris,κολλητός Βέλγος,πωλητής αυτοκινήτων και πολύ γνώστης,με συμβούλευσε να μείνω μακρυά,για Κρήτη τουλάχιστον..Δεν αγαπάει καθόλου τις ανηφόρες,και ο Atkinson εκτοξεύει την κατανάλωση στα ύψη.Δεν είναι τυχαίο,μου είπε,πως για την Ευρωπαϊκή του παρουσίαση η Toyota επέλεξε την απόλυτα επίπεδη Ολλανδία.

Aαα .. γιαυτό ρωτάει ο φίλος για τις ανηφόρες ..

Eξαρτάται απο το πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία (σε KWh) .. αν βρεθείς σε παρατεταμένη ανηφόρα με τελειωμένη μπαταρία και μείνει μόνος ο "Atkinson" (κατά άλλους Miller ..) είναι σκούρα τα πράγματα ..

Ψάχνω για τεχνικά χαρακτηριστικά και δεν είμαι σίγουρος αν βρήκα τα σωστά .. https://www.toyota-tech.eu/HYBRID/ERG/EN/Yaris_NHP130_erg.pdf

Εκεί βλέπω μπαταρία NiMh 31Kg .. και δεν βρίσκω χωρητικότητα σε KWh :(
Λογικά (με μπακάλικους υπολογισμούς δηλ υπολογίζοντας 0.3 - 0.5x απο αντίστοιχου βάρους λιθίου) θα μπορούσε απο μόνη της αν ήταν τέρμα φορτισμένη να βγάλει 10-15Km σε φλατ διαδρομή και πολύ λιγότερο (πες 3Km) σε ανηφόρα .. δουλεύοντας βοηθητικά όμως .. ?? ..
και βέβαια παίζει ρόλο και η διαχείρηση .. για να ξεκινήσεις την ανηφόρα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη φόρτιση .. έχει άραγε ειδικό πρόγραμμα για διαφορετικές προτεραιότητες ?.
 
Ειδα σε βιντεο στο youtube και οταν αναφερθηκε στους κινητηρες, ο δημοσιογραφος ανεφερε οτι "τοσο οι πετρελαιοκινητηρες οσο και οι βενζινοκινητηρες θα εχουν particle filter". Αυτο πρακτικα τι σημαινει; θα χρειαζεται και στους βενζινοκινητηρες "αναγεννηση" οπως κανουν οι ντηζελ;
 
διορθωση. particulate filter οχι particle filter, αλλα νομιζω καταλαβαινετε για τι πραγμα μιλαω
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα


σωστα, αλλα πρακτικα για τον καταναλωτη/οδηγο δεν λεει τιποτα. Ξερω π.χ. οτι τα φιλτρα των ντηζελ για να γινει η αναγεννηση πρεπει να δουλευουν (αν θυμαμαι καλα) στις >2.000 για 10-20 λεπτα. Θα χρειαζεται κατι αντιστοιχο και για τα φιλτρα των βενζινοκινητηρων; Ενας λογος που δεν θελω ντηζελ ειναι γιατι λογω της καθημερινοτητας μου, δεν μπορω να εγγυηθω τετοιου τυπου χρηση. Θα υπαρχει το ιδιο θεμα και με τους βενζινοκινητηρες που εχουν αυτα τα φιλτρα;
 
Δύο χρόνια τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα με το ντίζελ και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, προφανώς θα έχουν κάποια αυτόματη διαδικασία για ότι βάλουν στους κινητήρες.

πλέον είναι τόσο πολλά τα ηλεκτρονικά τους που οτι και να κάνουμε θα ακολουθησουμε..
 
Υποχρεωτικός ο ήχος για τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα από 1 Ιουλίου του 2019


Τέλος στα αθόρυβα και για το λόγο αυτό επικίνδυνα αυτοκίνητα που κινούνται ηλεκτρικά σε περίπου ένα χρόνο από τώρα.​

Σε ενέργεια τίθεται από την 1η Ιουλίου του 2019 η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης σύμφωνα με την οποία τα καινούργια υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει να διαθέτουν αυτόματο σύστημα ηχητικής προειδοποίησης. Το σύστημα αυτό θα ενεργοποιείται αυτόματα όταν το αυτοκίνητο θα κινείται με ταχύτητες μέχρι και 20 km/h, καθώς και όταν ο οδηγός επιλέγει την όπισθεν. Ταυτόχρονα θα υπάρχει, σε θέση άμεσα προσβάσιμη από τον οδηγό και διακόπτης για την ενεργοποίηση ή την απενεργοποίησή του.

Φυσικά η υποχρεωτική ύπαρξη ηχητικής προειδοποίησης έχει σαν πρωταρχικό στόχο την προστασία των πεζών. Κι αυτό γιατί είναι γνωστό πως τα ηλεκτρικά μοντέλα καθώς και τα υβριδικά για όσο κινούνται με ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες τους είναι αθόρυβα και δεν γίνονται ακουστικά αντιληπτά από τους πεζούς. Οι οποίοι έτσι εκτίθενται σε κίνδυνο. Όσο για το όριο των 20 χλμ./ ώρα έχει επιλεγεί γιατί στις μεγαλύτερες ταχύτητες οι θόρυβος κύλισης των ελαστικών έχει τόση ένταση ώστε το όχημα να γίνεται αντιληπτό από τους πεζούς.

Ο προειδοποιητικός ήχος θα πρέπει να είναι ανάλογος του ήχου ενός αυτοκίνητου με κινητήρα εσωτερικής καύσης ανάλογου μεγέθους και αντιστοίχων επιδόσεων, ενώ από κει και πέρα η επιλογή είναι ελεύθερη για κάθε κατασκευαστή. Το τελευταίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όσους ο ήχος από τους κινητήρες των συμβατικών μοντέλων τους αποτελεί στοιχείο αναγνώρισης.

[via]
(Sent from Huawei P20 Pro)
 
Μεγάλη ήττα η απαγόρευση των euro 5 αν και αναμενόμενη.
Που θα πάνε όλα αυτά τα αυτοκίνητα;

Ανδρέα ,θα απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε τμήματα μεγαλουπόλεων ή και σε κάποιες απ αυτές καθ ολοκληρία ,στην υπόλοιπη Ευρώπη θα κυκλοφορούν κανονικά .
 
Ανδρέα ,θα απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε τμήματα μεγαλουπόλεων ή και σε κάποιες απ αυτές καθ ολοκληρία ,στην υπόλοιπη Ευρώπη θα κυκλοφορούν κανονικά .
Ναι μεν αλλά αυτό από μόνο του αρκεί στο να κάνει τον ιδιοκτήτη να θέλει να διώξει όσο πιο γρήγορα γίνεται των 3-5 ετών αυτοκινητο του.
Επίσης τα μεταχειρισμένα σε αυτές τις χώρες δεν θα τα πλησιάζουν οι πελάτες μεταχειρισμένων είτε μένουν σε μεγάλες πόλεις είτε σε μικρές.
Η συγκεκριμένη απόφαση προδίδει πρόσθεση για τον μέλλον που δεν μπορεί να αγνοηθει από τον αγοραστή
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τώρα που αλλάζει το standard σε Euro 6c είναι θέμα χρόνου να απαγορευτούν και τα Euro 6.

Αν απαγορεύσουν τα Euro 6, θα απαγορεύσουν και τα βενζινοκίνητα βάσει τιμών ρύπων. Not gonna happen.
 
Ναι μεν αλλά αυτό από μόνο του αρκεί στο να κάνει τον ιδιοκτήτη να θέλει να διώξει όσο πιο γρήγορα γίνεται των 3-5 ετών αυτοκινητο του.
Επίσης τα μεταχειρισμένα σε αυτές τις χώρες δεν θα τα πλησιάζουν οι πελάτες μεταχειρισμένων είτε μένουν σε μεγάλες πόλεις είτε σε μικρές.
Η συγκεκριμένη απόφαση προδίδει πρόσθεση για τον μέλλον που δεν μπορεί να αγνοηθει από τον αγοραστή

Αν διαβάσεις προσεκτικά την είδηση θα δείς ότι ο τίτλος με το περιεχόμενο δεν έχουν και μεγάλη σχέση .
Επειδή βλέπω συχνά τις τιμές των μτχ στη Γερμανία δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερο .
 
Αν διαβάσεις προσεκτικά την είδηση θα δείς ότι ο τίτλος με το περιεχόμενο δεν έχουν και μεγάλη σχέση .
Επειδή βλέπω συχνά τις τιμές των μτχ στη Γερμανία δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερο .

Την είδηση την έχω διαβάσει σε διάφορες σελίδες.
https://www.autoblog.gr/2018/10/10/telos-ta-palia-diesel-oxhmata-kai-sto-berolino/
Σε όλες αναφέρεται απόφαση για απαγόρευση κυκλοφορίας σε περιοχές του Βερολίνου.

Δικαστήριο του Βερολίνου διέταξε σήμερα την πρωτεύουσα της Γερμανίας να απαγορεύσει σε πολλούς οδικούς άξονες της πόλης την κυκλοφορία παλαιότερων ντιζελοκίνητων οχημάτων, οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου των οποίων ξεπερνούν τα επιτρεπτά όρια.

Μετά το Αμβούργο, τη Στουτγκάρδη και τη Φρανκφούρτη η γερμανική δικαιοσύνη επιβάλει και σε 11 δρόμους του Βερολίνου, απαγόρευση κυκλοφορίας σε οχήματα που φορούν πετρελαιοκινητήρες που πληρούν τα πρότυπα του Euro 1 μέχρι και του Euro 5.

Σύμφωνα με σημερινή απόφαση του Διοικητικού Δικαστηρίου της γερμανικής πρωτεύουσας, μέχρι την 31η Μαρτίου του 2019 η Γερουσία του Βερολίνου θα πρέπει να καταθέσει συνολικό σχέδιο με αυστηρότερους ανώτατους επιτρεπτούς ρύπους. Και μέχρι, το αργότερο, τέλη Ιουνίου να απαγορεύσει την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και φορτηγών των κατηγοριών Euro 1 μέχρι και Euro 5. Τα ντιζελοκίνητα οχήματα με κινητήρες diesel Euro 5 και παλαιότερα, δεν θα επιτρέπεται πλέον να κυκλοφορούν σε ορισμένους δρόμους του κέντρου της πόλης από την 1η Απριλίου 2019, αναφέρεται στην απόφαση του δικαστηρίου το οποίο επέκρινε τον δήμο επειδή δεν έχει ενεργήσει έτσι ώστε η ατμοσφαιρική ρύπανση να παραμείνει εντός των επιτρεπτών ορίων.