Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αν απαγορεύσουν τα Euro 6, θα απαγορεύσουν και τα βενζινοκίνητα βάσει τιμών ρύπων. Not gonna happen.

Τα βενζινοκινητα δεν έχουν πρόβλημα με εκπομπές NOx ούτε βγάζουν κάπνα.

αυτά τα clickbait αρθρα του protothematos , πραγματικά με ξεπερνούν ...

Ελπίζω να μην θεωρούνται fake news και financial times και Reuters.

German coalition hit by fresh spat over diesel...https://www.ft.com/content/8c75b476-cc76-11e8-b276-b9069bde0956

Germany's SPD calls for fines for diesel carmakers if necessary...https://www.reuters.com/article/us-...r-diesel-carmakers-if-necessary-idUSKCN1MK1WV
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα βενζινοκινητα δεν έχουν πρόβλημα με εκπομπές NOx ούτε βγάζουν κάπνα.

Ούτε τα Euro 6, γι'αυτο εξαιρούνται της απαγόρευσης.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ούτε τα Euro 6, γι'αυτο εξαιρούνται της απαγόρευσης.

Μάλλον δεν έχεις ενημερωθεί για το Diesel Gate....http://www.mononews.gr/business/dieselgate-i-metochi-tis-volkswagen-zitoun-apozimiosi-92-dis-evro

Ούτε έχεις ενημερωθεί τι δήλωσε η αρμόδια επίτροπος...

Το τέλος των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ντίζελ προαναγγέλλει η ευρωπαία επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς και Βιομηχανίας Ελζμπιέτα Μπιενκόφσκα εκτιμώντας ότι το Dieselgate ήταν ένα «σημείο καμπής» για την Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Τα αυτοκίνητα που κινούνται με ντίζελ είναι τελειωμένα», δήλωσε σε συνέντευξη της στο Bloomberg η ευρωπαία επίτροπος προσθέτοντας ότι «σε μερικά χρόνια οι μηχανές ντίζελ θα έχουν εξαφανιστεί. Είναι τεχνολογία που ανήκει στο παρελθόν»
.

http://www.mononews.gr/latest/telos-to-diesel-sta-ich
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα βενζινοκινητα δεν έχουν πρόβλημα με εκπομπές NOx ούτε βγάζουν κάπνα.



Ελπίζω να μην θεωρούνται fake news και financial times και Reuters.

German coalition hit by fresh spat over diesel...https://www.ft.com/content/8c75b476-cc76-11e8-b276-b9069bde0956

Germany's SPD calls for fines for diesel carmakers if necessary...https://www.reuters.com/article/us-...r-diesel-carmakers-if-necessary-idUSKCN1MK1WV

δεν αναφέρθηκα σε fake news αλλά σε clickbait άρθρα

άλλο κλείνω το Βερολίνο στα diesel (ο τίτλος) και όταν ανοίγω το link διαβάζω για 11 δρόμους γύρω από το ιστορικό κεντρο του Βερολίνου

και δω π.χ στην Αθήνα θα μπορούσαν κάλλιστα να επεκτείνουν τον δακτύλιο και στα diesel euro 1-5
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μάλλον δεν έχεις ενημερωθεί για το Diesel Gate....http://www.mononews.gr/business/dieselgate-i-metochi-tis-volkswagen-zitoun-apozimiosi-92-dis-evro

Ούτε έχεις ενημερωθεί τι δήλωσε η αρμόδια επίτροπος...

Το τέλος των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ντίζελ προαναγγέλλει η ευρωπαία επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς και Βιομηχανίας Ελζμπιέτα Μπιενκόφσκα εκτιμώντας ότι το Dieselgate ήταν ένα «σημείο καμπής» για την Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Τα αυτοκίνητα που κινούνται με ντίζελ είναι τελειωμένα», δήλωσε σε συνέντευξη της στο Bloomberg η ευρωπαία επίτροπος προσθέτοντας ότι «σε μερικά χρόνια οι μηχανές ντίζελ θα έχουν εξαφανιστεί. Είναι τεχνολογία που ανήκει στο παρελθόν»
.

http://www.mononews.gr/latest/telos-to-diesel-sta-ich

Τι σχέση έχουν τα παραπάνω με την μη απαγόρευση στα Euro 6;
Όπως σου είπα, not gonna happen. Απλά οι εταιρίες στο μέλλον θα σταματήσουν την παραγωγή κινητήρων diesel και θα στραφούν προς τα ηλεκτρικά.
 
Για αυτό η Ελλάδα έχει γεμίσει ηλεκτρικά! Ούτε 1% δεν πρέπει να είναι η πραγματική αναλογία.
 
Για αυτό η Ελλάδα έχει γεμίσει ηλεκτρικά! Ούτε 1% δεν πρέπει να είναι η πραγματική αναλογία.

Για αυτό θα αργήσει και η καθολική απαγόρευση των diesel. Το πολύ να απαγορεύσουν τα παλιά στον δακτύλιο.
 
δεν αναφέρθηκα σε fake news αλλά σε clickbait άρθρα

άλλο κλείνω το Βερολίνο στα diesel (ο τίτλος) και όταν ανοίγω το link διαβάζω για 11 δρόμους γύρω από το ιστορικό κεντρο του Βερολίνου

και δω π.χ στην Αθήνα θα μπορούσαν κάλλιστα να επεκτείνουν τον δακτύλιο και στα diesel euro 1-5

Σαν να λεμε απαγορευονται τα diesel Μεσογειων , Κηφησιας και Συγγρου.

Τα Euro 5 απαγορευονται σημερα σε λιγα χρονια θα ειναι και τα Euro 6.
Αν και τα diesel δεν θα πεθανουν απο τις απαγορευσεις αλλα απο την σταση των καταναλωτων απεναντι στα θανατηφορα καυσαερια τους.

* Diesel car sales sharply down in Europe to 36.5 pct

* Demand for diesel fuel falters in August

* Governments and cities cracking down on diesel pollution

European diesel car sales plummet -IEA....https://www.reuters.com/article/europe-diesel/european-diesel-car-sales-plummet-iea-idUSL8N1WS22L
 
Σαν να λεμε απαγορευονται τα diesel Μεσογειων , Κηφησιας και Συγγρου.

Τα Euro 5 απαγορευονται σημερα σε λιγα χρονια θα ειναι και τα Euro 6.
Αν και τα diesel δεν θα πεθανουν απο τις απαγορευσεις αλλα απο την σταση των καταναλωτων απεναντι στα θανατηφορα καυσαερια τους.

* Diesel car sales sharply down in Europe to 36.5 pct

* Demand for diesel fuel falters in August

* Governments and cities cracking down on diesel pollution

European diesel car sales plummet -IEA....https://www.reuters.com/article/europe-diesel/european-diesel-car-sales-plummet-iea-idUSL8N1WS22L

Αν το πρόβλημα είναι οι nox ρύποι φαντάζομαι η ίδια απαγόρευση ισχύει και τα βενζινοκίνητα euro 1-3 αφού έχουν τις ίδιες εκπομπές nox με τα diesel euro 5. 0,15 με 0,18 σωστά; Υπάρχει κάτι άλλο που δεν βλέπω;
 
Αν το πρόβλημα είναι οι nox ρύποι φαντάζομαι η ίδια απαγόρευση ισχύει και τα βενζινοκίνητα euro 1-3 αφού έχουν τις ίδιες εκπομπές nox με τα diesel euro 5. 0,15 με 0,18 σωστά; Υπάρχει κάτι άλλο που δεν βλέπω;
Αυτες οι τιμες αφορουν ορια βασισμενα σε εργαστηριακες μετρησεις (test cycle measurements). Στην πραγματικοτητα (real world conditions) οι εκπομπες ρυπαντων των diesel ειναι σημαντικα υψηλοτερες απο αυτες της βενζινης (real world vs nedc test cycle measurement).
 
Αυτες οι τιμες αφορουν ορια βασισμενα σε εργαστηριακες μετρησεις (test cycle measurements). Στην πραγματικοτητα (real world conditions) οι εκπομπες ρυπαντων των diesel ειναι σημαντικα υψηλοτερες απο αυτες της βενζινης (real world vs nedc test cycle measurement).

σωστά υπάρχει απόκλιση, αλλά η απόκλιση υπάρχει και στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Επίσης τα αυτοκίνητα με βενζίνη έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα, άρα παράγουν και περισσότερους ρύπους. Ένα αυτοκίνητο που καίει 9 λίτρα στα 100 χλμ. παράγει περισσότερα καυσαέρια από ένα άλλο που καίει 7 λίτρα. Άρα παράγει περισσότερους ρύπους στο σύνολο κι όχι μόνο αναλογικά ανά 100 γρ. Κάνω λάθος;
 
Αυτες οι τιμες αφορουν ορια βασισμενα σε εργαστηριακες μετρησεις (test cycle measurements). Στην πραγματικοτητα (real world conditions) οι εκπομπες ρυπαντων των diesel ειναι σημαντικα υψηλοτερες απο αυτες της βενζινης (real world vs nedc test cycle measurement).

https://www.youtube.com/watch?v=JJZ2ibpJk70

Ακριβώς , και δεν είναι μόνο η Κουβαγκεν που έχει πρόβλημα με τα diesel αλλά όλοι οι κατασκευαστές.
 
Προσωπικά έχω κάποιες απορίες για τις εκπομπές ρύπων όταν οχήματα με αεροδυναμική πεσμένου περιπτέρου ,βάρους 1400-1500 κιλών κενά [χωρίς επιβάτες] και με κινητήρες 1.4 κ.ε αν καταναλώνουν [στη πραγματικότητα ] τα νούμερα που μας δίνουν οι εταιρίες .Δεν συζητάμε για τα μικρότερα περίπτερα με τρικύλινδρους 1.000 κ.ε ....
 
σωστά υπάρχει απόκλιση, αλλά η απόκλιση υπάρχει και στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Επίσης τα αυτοκίνητα με βενζίνη έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα, άρα παράγουν και περισσότερους ρύπους. Ένα αυτοκίνητο που καίει 9 λίτρα στα 100 χλμ. παράγει περισσότερα καυσαέρια από ένα άλλο που καίει 7 λίτρα. Άρα παράγει περισσότερους ρύπους στο σύνολο κι όχι μόνο αναλογικά ανά 100 γρ. Κάνω λάθος;

Πάντως - αν δεν κάνω λάθος - οι τιμές εκπομπών CO2 που ανακοινώνονται είναι ανά χιλιόμετρο (δηλαδή ανεξάρτητα κατανάλωσης). Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για τους ρύπους γενικά.
 
Οι εκπομπες co2 των αυτοκινητων βενζινης σε gco2/km ειναι υψηλοτερες απο τα αυτοκινητα ντιζελ, για το ιδιο τμημα αγορας (supermini, mini, κλπ).
Δεν ισχυει το ιδιο για τους αεριους ρυπαντες. Εκει δεν παει αναλογικα αλλα εξαρταται απο το ειδος μηχανης και την κατηγορια euro.
Αναφορικα με τις αποκλισεις μεταξυ εργαστηριακων και πραγματικων μετρησεων ειδικων εκπομπων co2, επειδη αυτες ολο και αυξαναν τα τελευταια χρονια εγινε αλλαγη στον τροπο μετρησης (nedc σε wltp). Πραγματι, πλεον η αποκλιση θα ειναι της ταξης 15% μεταξυ των ανακοινωσεων των κατασκευαστων και της πραγματικοτητας.
Εξαλλου, μεχρι σημερα, με τον προηγουμενο προτυπο κυκλο μπορουσες να δεις αποκλισεις της ταξης του 40 με 50%, ειτε μιλαμε για βενζινη ειτε ντιζελ. Τελος, οι αποκλισεις στους αεριους ρυπαντες ειναι ταξης μεγεθους υψηλοτερες απο τις εργαστηριακες μετρησεις, αναλογικα πολυ υψηλοτερες για ντιζελ.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Προσωπικά έχω κάποιες απορίες για τις εκπομπές ρύπων όταν οχήματα με αεροδυναμική πεσμένου περιπτέρου ,βάρους 1400-1500 κιλών κενά [χωρίς επιβάτες] και με κινητήρες 1.4 κ.ε αν καταναλώνουν [στη πραγματικότητα ] τα νούμερα που μας δίνουν οι εταιρίες .Δεν συζητάμε για τα μικρότερα περίπτερα με τρικύλινδρους 1.000 κ.ε ....

Εννοείται ότι μικρότερα και ελαφρύτερα οχήματα με καλύτερη αεροδυναμική θα καίνε και λιγότερο καύσιμο.

Το να αγοράζει κάποιος ένα περίπτερο με ρόδες βάρους 2+ τόνων και μετά να ισχυρίζεται ότι έκανε οικονομία λόγω diesel είναι αστείο όταν θα μπορούσε να πάρει ένα μικρότερο και πιο αεροδυναμικό αμάξι και να κάνει οικονομία και στην αγορά και την χρήση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Εννοείται ότι μικρότερα και ελαφρύτερα οχήματα με καλύτερη αεροδυναμική θα καίνε και λιγότερο καύσιμο.

Το να αγοράζει κάποιος ένα περίπτερο με ρόδες βάρους 2+ τόνων και μετά να ισχυρίζεται ότι έκανε οικονομία λόγω diesel είναι αστείο όταν θα μπορούσε να πάρει ένα μικρότερο και πιο αεροδυναμικό αμάξι και να κάνει οικονομία και στην αγορά και την χρήση.

Η μόδα είναι πεσμένα περίπτερα με βενζίνη 1000-1400 κ.ε .
Μπήκα σε ένα Q2 1.000 κ.ε [115HP /1315 Kgr αδειο] με 3 άτομα μέσα ,άστο καλύτερα .
Βέβαια δεν ξέρω γιατί αγοράστηκε αντι π.χ Α1