supersonic
Μέλος Σωματείου
- 17 June 2006
- 49,660
https://inews.co.uk/essentials/lifestyle/cars/car-news/ford-ecoboost-failure-refund/
ένας βασικός λόγος που δεν πήγα για ecoboost και προτίμησα diesel ήταν οι αμφιβολίες μου για την αντοχή τόσο μικρού κινητήρα για μεγάλες επιδόσεις.
Ο 1000άρης ecoboost δίνονταν για 100, 120 και τώρα 140 ίππους, από 3 κυλίνδρους.
Τωρα θα μου πεις κι άλλοι δίνουν αντίστοιχα, όμως υπήρχε και το boost του κινητήρα με υπερφόρτωση του turbo για κάτι δευτερόλεπτα. Είναι εύκολο να γίνει πατάτα.
Όταν οι κινητήρες είναι σχεδιασμένοι στην τσίτα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνουν στην τσίτα.
Επειδή κάνω μεγάλα ταξίδια μου φάνηκε επίφοβο.
Επίσης υπάρχουν όλοι οι κάγκουρες στο youtube που μόλις πάρουν ένα αμάξι βιάζονται να το ανεβάσουν για ξέσκισμα σε 0-100 και τελική.
Υπάρχουν 10άδες βίντεο.
Δεν θέλει πολύ να πάρουν αέρα τα μυαλά.
Μικρός κινητήρας σημαίνει μικρός κινητήρας.
Σημαίνει αυξημένες προσοχές, αυξημένο κούρντισμα, πολλοί σένσορες και σωληνάκια από τα οποία κρέμεται η ζωή του και η δικιά σου.
better go safe...
οσο για το μάπα θα διαφωνήσω.
ένας βασικός λόγος που δεν πήγα για ecoboost και προτίμησα diesel ήταν οι αμφιβολίες μου για την αντοχή τόσο μικρού κινητήρα για μεγάλες επιδόσεις.
Ο 1000άρης ecoboost δίνονταν για 100, 120 και τώρα 140 ίππους, από 3 κυλίνδρους.
Τωρα θα μου πεις κι άλλοι δίνουν αντίστοιχα, όμως υπήρχε και το boost του κινητήρα με υπερφόρτωση του turbo για κάτι δευτερόλεπτα. Είναι εύκολο να γίνει πατάτα.
Όταν οι κινητήρες είναι σχεδιασμένοι στην τσίτα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνουν στην τσίτα.
Επειδή κάνω μεγάλα ταξίδια μου φάνηκε επίφοβο.
Επίσης υπάρχουν όλοι οι κάγκουρες στο youtube που μόλις πάρουν ένα αμάξι βιάζονται να το ανεβάσουν για ξέσκισμα σε 0-100 και τελική.
Υπάρχουν 10άδες βίντεο.
Δεν θέλει πολύ να πάρουν αέρα τα μυαλά.
Μικρός κινητήρας σημαίνει μικρός κινητήρας.
Σημαίνει αυξημένες προσοχές, αυξημένο κούρντισμα, πολλοί σένσορες και σωληνάκια από τα οποία κρέμεται η ζωή του και η δικιά σου.
better go safe...
οσο για το μάπα θα διαφωνήσω.