Αυτοκινητιστικά νέα

https://inews.co.uk/essentials/lifestyle/cars/car-news/ford-ecoboost-failure-refund/

ένας βασικός λόγος που δεν πήγα για ecoboost και προτίμησα diesel ήταν οι αμφιβολίες μου για την αντοχή τόσο μικρού κινητήρα για μεγάλες επιδόσεις.
Ο 1000άρης ecoboost δίνονταν για 100, 120 και τώρα 140 ίππους, από 3 κυλίνδρους.
Τωρα θα μου πεις κι άλλοι δίνουν αντίστοιχα, όμως υπήρχε και το boost του κινητήρα με υπερφόρτωση του turbo για κάτι δευτερόλεπτα. Είναι εύκολο να γίνει πατάτα.
Όταν οι κινητήρες είναι σχεδιασμένοι στην τσίτα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πηγαίνουν στην τσίτα.
Επειδή κάνω μεγάλα ταξίδια μου φάνηκε επίφοβο.
Επίσης υπάρχουν όλοι οι κάγκουρες στο youtube που μόλις πάρουν ένα αμάξι βιάζονται να το ανεβάσουν για ξέσκισμα σε 0-100 και τελική.
Υπάρχουν 10άδες βίντεο.
Δεν θέλει πολύ να πάρουν αέρα τα μυαλά.

Μικρός κινητήρας σημαίνει μικρός κινητήρας.
Σημαίνει αυξημένες προσοχές, αυξημένο κούρντισμα, πολλοί σένσορες και σωληνάκια από τα οποία κρέμεται η ζωή του και η δικιά σου.
better go safe...

οσο για το μάπα θα διαφωνήσω.
 
Καλά ecoboost υπάρχουν πάρα πολλοί κινητήρες όχι μόνο ο 3κύλινδρος 1000αρης. Εγώ έχω 1.6 turbo (4κύλινδρο) που είναι πολύ τίμιο μοτέρ, ενώ ecoboost είναι και ο 2.5 λίτρων του ευρωπαϊκού Mustang.
Γενικά 5 χρόνια που έχω το focus μπορώ να πω ότι στα χρήματά του δύσκολα βρίσκεις κάτι καλύτερο. Η ποιότητα κατασκευής σε πλαστικά κλπ είναι μέτρια όπως αναφέρθηκε (είναι εμφανίσιμα αλλά όχι ποιοτικά), αλλά μηχανικά πρακτικά δεν έχει βγάλει τίποτα, ενώ οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές (κρατήματα / επιταχύνσεις / φρένο). Και από πλευράς οικονομίας η κατανάλωση μέσα στην πόλη για 1.6 turbo είναι σούπερ - άσε που μπαίνει και πράσινο δακτύλιο.
 
Πάντως έστω και αργά την έκαναν την ανάκληση. Επίσης έχω ακούσει για κινητήρα που κόλλησε από το κλασσικό θέμα με το τρύπιο σωληνάκι ψυκτικού (χωρίς να πάρει φωτιά) στην Ελλάδα, 2 μήνες μετά την λήξη της 3ετούς εγγύησης (δεν είχε πάρει την επέκταση στα 5 χρόνια) και προς τιμήν της η ελληνική ford άλλαξε τον κινητήρα δωρεάν.
 
δεν εξελίσσονται οι πετρελαιοκινητήρες?

διάβαζα αυτές τις μέρες στους 4 τροχούς...
Peugeot, Ford, Hyundai παρουσίασαν νέους κινητήρες...
 
Διάβασα χτες δύο άρθρα για την ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα.
Στο πρώτο ο υπεύθυνος της BMW δεν είναι καθόλου αισιόδοξος ότι η ηλεκτροκίνηση θα προχωρήσει θεαματικά στα επόμενα χρόνια, πιστεύει ότι θα πάει μετά το 2030 λόγου υψηλού κόστους και αδυναμίας παραγωγής μπαταριών σε ικανές ποσότητες.
Στο δεύτερο άρθρο πάλι αναφέρεται ότι η Κίνα έχει δεσμεύσει όλες τις ποσότητες από το παγκόσμιο λίθιο και κοβάλτιο με εμπορικές συμφωνίες και θεμιτούς και αθέμιτους τρόπους και η παραγωγή μπαταριών είναι ασύμφορη και ουσιαστικά αδύνατη στην Ευρώπη και την Αμερική.

Κοινή διαπίστωση από τα δύο άρθρα είναι ότι δεν επαρκούν τα μέταλλα (λιθιο και κοβάλτιο ) για να μετατραπεί ο παγκόσμιος στόλος των αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα


Κάποιος θα μπορούσε να προτείνει οτι αν θέλουν να έχουν πρόσβαση σ'αυτό το λίθιο, ας έρθουν να φτιάξουν εργοστάσια ηλ.αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Αλλά κι έτσι βέβαια, αν κινδυνεύει η ορεινή πέρδικα της περιοχής το έργο δεν θα προχωρούσε... Βάλε και την μόλυνση... Και κανα αρχαίο τάφο... Επανάληψη σκηνών Χαλκιδικής θα είχαμε.
 
Αυτό που δεν μας λένε, είναι ότι στην πραγματικότητα είναι τελείως ασύμφορη η χρήση μπαταριών.
Θα είχαμε δει την επανάσταση ήδη στα ποδήλατα και στα scooters.
Δυστυχώς όποιος δοκίμασε δεν ξαναδοκίμασε.
Μετά από ένα το πολύ δύο χρόνια τα ηλεκτρικά ποδήλατα καθίστανται άχρηστα καθώς η μπαταρία τους θέλει αντικατάσταση. Μέ κόστος σχεδόν όσο η αρχική τιμή του ποδηλάτου αν επιλέξεις πραγματικά καλή μπαταρία.
Αν ήταν θα είχε γεμίσει η αγορά ηλεκτρικά ποδήλατα και ηλεκτρικά scooter και μηχανές, πριν έρθει η ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα.
 

.. πρωταπριλιάτικο αστείο ήταν αυτό το άρθρο ..

http://greeklignite.blogspot.com/20...showComment=1491171675992#c386217162608226714

"Μερικές φορές -ή έστω μια φορά το χρόνο- είναι καλό να διαβάζουμε και τι γράφει πάνω απ' τον τίτλο της ανάρτησης. Καλό μήνα σε όλους!"
 
Αυτό που δεν μας λένε, είναι ότι στην πραγματικότητα είναι τελείως ασύμφορη η χρήση μπαταριών.
Θα είχαμε δει την επανάσταση ήδη στα ποδήλατα και στα scooters.
Δυστυχώς όποιος δοκίμασε δεν ξαναδοκίμασε.
Μετά από ένα το πολύ δύο χρόνια τα ηλεκτρικά ποδήλατα καθίστανται άχρηστα καθώς η μπαταρία τους θέλει αντικατάσταση. Μέ κόστος σχεδόν όσο η αρχική τιμή του ποδηλάτου αν επιλέξεις πραγματικά καλή μπαταρία.
Αν ήταν θα είχε γεμίσει η αγορά ηλεκτρικά ποδήλατα και ηλεκτρικά scooter και μηχανές, πριν έρθει η ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα.

Παντως tesla και i3 κυκλοφορουν αρκετα χρονια και εχουμε ακουσει ενα σωρο παραπονα, αλλα οτι "πεφτει" η διαρκεια της μπαταριας, δεν ειναι κατι που εχω διαβασει πουθενα.
 
Παντως tesla και i3 κυκλοφορουν αρκετα χρονια και εχουμε ακουσει ενα σωρο παραπονα, αλλα οτι "πεφτει" η διαρκεια της μπαταριας, δεν ειναι κατι που εχω διαβασει πουθενα.

Στα e-bike/scouter .. είναι αστεία/ανύπαρκτη η διαχείριση της μπαταρίας .. γιαυτό είναι πιθανό να χαλάει πολύ πιο γρήγορα ..

Οι σοβαρές υλοποιήσεις στα αυτοκίνητα έχουν εκτεταμένο management τόσο θερμικό (την κρατάνε εντος της βέλτιστης περιοχής θερμοκρασιών) όσο και σωστής φόρτισης/εκφόρτισης .. εκεί παίζεται κυρίως το παιχνίδι .. και εκεί είναι που υπερέχει η Tesla κυρίως .. φυσικά το σύστημα διαχείρισης κοστίζει και δεν συμφέρει σε μικρή κλίμακα (ποδήλατα ..)
 
Αυτό που δεν μας λένε, είναι ότι στην πραγματικότητα είναι τελείως ασύμφορη η χρήση μπαταριών.
Θα είχαμε δει την επανάσταση ήδη στα ποδήλατα και στα scooters.
Δυστυχώς όποιος δοκίμασε δεν ξαναδοκίμασε.
Μετά από ένα το πολύ δύο χρόνια τα ηλεκτρικά ποδήλατα καθίστανται άχρηστα καθώς η μπαταρία τους θέλει αντικατάσταση. Μέ κόστος σχεδόν όσο η αρχική τιμή του ποδηλάτου αν επιλέξεις πραγματικά καλή μπαταρία.
Αν ήταν θα είχε γεμίσει η αγορά ηλεκτρικά ποδήλατα και ηλεκτρικά scooter και μηχανές, πριν έρθει η ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα.

Εγώ απότι ακούω κατάλαβα οτι ειδικά τα ηλεκτρικά ποδήλατα πάνε καλά .. οχι ακριβώς η ανατροπή της αγοράς .. αλλά πάνε καλά ..

Πόσο κοστίζει η ανταλλακτική μπαταρία και λές οτι ισούται με την αρχική τιμή του ποδηλάτου ?? !!! .. δεν εννοώ μανίσια γιατί εκεί σε ξεσκίζουν .. third party δεν παίζει ? (παίρνω παράδειγμα απο τις φωτογραφικές όπου οι ιμιτασιον πολύ καλής ποιότητας κοστίζουν 1/3 - 1/2 της μανίσιας ..)
 
Μια καλή Samsung κοστίζει 550 ευρώ. Και δυστυχώς ενώ αναφέρει κύκλο φορτίσεων 1000 φορτίσεις, δεν φτάνει ούτε τους 500 κύκλους. Σε ιμιτασιόν έχω δει να μη φτάνει ούτε 200 κύκλους και φοβάσαι σαν να έχεις μια βόμβα ανάμεσα στα πόδια σου γιατί σε λίγη ανηφόρα καίει τόσο πολύ που δεν μπορείς να την αγγίξεις περισσότερο και από δίχρονος κινητήρας.
Στην ουσία θέλεις ένα 500ευρο τον χρόνο. Δεν θα συμβούλευα κανένα να το δοκιμάσει εκτός αν κάνε καμια απόσταση 1-2 χιλιόμετρα. Για αποστάσεις 7-8 χιλιόμετρα είσαι για μπαταρία κάθε χρόνο.
 
Στα e-bike/scouter .. είναι αστεία/ανύπαρκτη η διαχείριση της μπαταρίας .. γιαυτό είναι πιθανό να χαλάει πολύ πιο γρήγορα ..

Οι σοβαρές υλοποιήσεις στα αυτοκίνητα έχουν εκτεταμένο management τόσο θερμικό (την κρατάνε εντος της βέλτιστης περιοχής θερμοκρασιών) όσο και σωστής φόρτισης/εκφόρτισης .. εκεί παίζεται κυρίως το παιχνίδι .. και εκεί είναι που υπερέχει η Tesla κυρίως .. φυσικά το σύστημα διαχείρισης κοστίζει και δεν συμφέρει σε μικρή κλίμακα (ποδήλατα ..)

σωστά. το ίδιο ισχύει και για τις μπαταρίες των υβριδικών toyota,
από τα οποία οι περισσότερες, είναι νικελίου υδριδίου μετάλλου

αυτές που είχαμε κάποτε στα κινητά, με φαινόμενο μνήμης (έπρεπε να τις ξεφορτίζουμε τελείως πριν τη φόρτιση), μικρή διάρκεια ζωής κλπ

ε αυτές στα αυτοκίνητα έχουν ειδική διαχείριση, δεν τις αφήνει να ξεφορτίσουν, δουλεύουν σε ένα στενό περιθώριο της χωρητικότητας
και έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά ανθεκτικές στο χρόνο, αν και φορτίζουν ξεφορτίζουν πολλές φορές τη μέρα, ειδικά σε ταξί
 
Τραγική εταιρία, απαράδεκτη ποιότητα των παραγόμενων προιόντων της και παραγωγή φασόν, μεταξύ αρκετών brands με διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές. Από το chevrolet camaro μέχρι τα buick και ορισμένα opel έβλεπες το ίδιο τιμόνι, καντράν, infotainment, μέχρι και διακόπτη για τα φώτα. Τραγικοί κινητήρες, πολύ κακή ποιότητα εσωτερικού, με χαμηλό κόστος βέβαια για τα δεδομένα των ΗΠΑ. Χωρίς φυσικά να σχολιάσουμε τα ανεκδιήγητα pickup που όχι απλά τα αγοράζουν χωρίς να τα έχουν ανάγκη, πολλές φορές τους ακούς να λένε πως είναι και τα οχήματα των ονείρων τους.

Δεν είναι εταιρία που προάγει τεχνολογία αιχμής, δεν ποδηγετεί τον κλάδο, δεν καινοτομεί. Αυτές οι εταιρίες σιγά σιγά θα σβήσουν. Όσο αυξάνεται το βιωτικό επίπεδο του κόσμου, θα αυξάνονται και οι απαιτήσεις αυτού, εάν δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από την εγχώρια τους αγορά -παρά το εξαιρετικά υψηλό εθνικό φρόνιμα στις ΗΠΑ- προφανώς και θα οδηγηθούν αλλού.