ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ
Support Admin
Ναι και δώρο η μπαλαντεζα από το μπαλκόνι 
Εγώ θεωρώ μεγαλύτερο πρόβλημα το δίκτυο και ο χρόνος φόρτισης παρά η τιμή.
Εγώ θεωρώ μεγαλύτερο πρόβλημα το δίκτυο και ο χρόνος φόρτισης παρά η τιμή.
Πολλά γέλια γενικά οι τιμές στα ηλεκτρικά...Οι τιμές του ηλεκτρικού Fiat 500 στην Ελλάδα. Καλά νταξ.....
https://www.drive.gr/news/agora/fiat-500e-oi-times-olokliris-tis-gkamas
Που να δεις τι παίρνεις με τα "νέα" Mercedes Hybrid.Και τα Tesla είναι ακριβά αλλά τουλάχιστον παίρνεις επιδόσεις.. Με τα Fiat δεν παίρνεις τίποτα..
Φίλος ταρίφας, τώρα έχει Toyota πριν είχε Mercedes...Υπάρχει όντως κάποια σύγκριση μεταξύ mercedes και toyota;
Στη βιτρίνα δεν παίζονται οι ΓερμανοίΕνδιαφέρον. Συνεπώς ας πάρουμε όλοι skoda octavia;
Έχοντας μπεί σχετικά πρόσφατα σε ιαπωνικό αυτοκίνητο, με καθημερινή επαφή με γερμανικά, η διαφορά είναι της τάξης του πολιτισμικού σόκ.
Που φυσικά δικαιολογείται απόλυτα από τη διαφορά τιμής, ίσα ίσα μπορεί να προσφέρουν πολύ καλύτερο value. Παρά ταύτα μην κάνουμε το άσπρο μαύρο.
Ενδιαφέρον. Συνεπώς ας πάρουμε όλοι skoda octavia;
Έχοντας μπεί σχετικά πρόσφατα σε ιαπωνικό αυτοκίνητο, με καθημερινή επαφή με γερμανικά, η διαφορά είναι της τάξης του πολιτισμικού σόκ.
Που φυσικά δικαιολογείται απόλυτα από τη διαφορά τιμής, ίσα ίσα μπορεί να προσφέρουν πολύ καλύτερο value. Παρά ταύτα μην κάνουμε το άσπρο μαύρο.
Οτι στα 53.000 βαζεις τον καλυτερο εξοπλισμο και παιρνεις εναν κινητηρα diesel με 115 ιππους χωρις 4x4 και ισως με επιφυλαξη το λεω , με ημιακαμπτο αξονα πισω . Δηλαδη εκπτωση στα βασικα μερη ενος αυτοκινητου , για να εχεις οθονες, ηχοσυστημα και δερματινα με το σηματακι s-line επανω...Όχι βέβαια. Καμία σχέση η τιμή και το έγραψα.
Παραπάνω ειπώθηκε πως τα toyota είναι 30 χρόνα μπροστά από τα mercedes. Συγκεκριμένα επί παραδείγματι, στα phev της, ο power manager που αναλύει τη διαδρομή και προαποφασίζει εάν θα χρησιμοποιεί ηλ.ενέργεια ή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ο καλύτερος της αγοράς με διαφορά.
Για το Q2 που είναι ακριβώς το πρόβλημα; Εάν κάποιος θέλει το καλύτερο μικρό suv θα κινηθεί προς τα εκεί.
Οτι στα 53.000 βαζεις τον καλυτερο εξοπλισμο και παιρνεις εναν κινητηρα diesel με 115 ιππους χωρις 4x4 και ισως με επιφυλαξη το λεω , με ημιακαμπτο αξονα πισω . Δηλαδη εκπτωση στα βασικα μερη ενος αυτοκινητου , για να εχεις οθονες, ηχοσυστημα και δερματινα με το σηματακι s-line επανω...
Καλά κάτσε να έρθει το νέο Tuscon στην Ελλάδα να δούμε μετά τι πωλήσεις θα κάνουν τα αντίστοιχα γερμανικά...
Και το λέω εγώ που έχω και γερμανικό και κορεατικό αμάξι
Πανω κατω αλλαγες γινονται σε ολους. Η volvo εχει εκδοσεις. Που σου ερχονται καποια extra πιο φτηνα απο το να τα εβαζες σε μια φτηνοτερη εκδοση μετα. Αυτο ομως δεν στερει τις αλλαγες στις εκδοσεις, σε μεγεθος οθονης ζαντες και αλλα στυλιστικα.Σε ολα τα γερμανικα (και βαζω μεσα και τις φτηνοτερες μαρκες skoda, seat) ειναι γνωστο οτι αν αρχισεις και προσθετεις εξοπλισμο το κοστος εκτοξευεται. Απο την αλλη ομως χαιρομαι που υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, διοτι μπορει ο καθενας να κανει customise το αυτοκινητο του οπως το θελει. Αλλος γουσταρει οθονες, αλλος γουσταρει 19αρες ζαντες. Αν καποιος θελει να δωσει 53.000 για να παρει 115 ιππους, αλλα σε "ομορφο" πακετο, γιατι να του στερηθει αυτη η δυνατοτητα. Αλλιως να τρεξουν ολοι να παρουν το (συμπαθεστατο κατα αλλα) Dacia.
Με 53.000 θα προτιμούσα το Range Rover EvoqueΣε ολα τα γερμανικα (και βαζω μεσα και τις φτηνοτερες μαρκες skoda, seat) ειναι γνωστο οτι αν αρχισεις και προσθετεις εξοπλισμο το κοστος εκτοξευεται. Απο την αλλη ομως χαιρομαι που υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, διοτι μπορει ο καθενας να κανει customise το αυτοκινητο του οπως το θελει. Αλλος γουσταρει οθονες, αλλος γουσταρει 19αρες ζαντες. Αν καποιος θελει να δωσει 53.000 για να παρει 115 ιππους, αλλα σε "ομορφο" πακετο, γιατι να του στερηθει αυτη η δυνατοτητα. Αλλιως να τρεξουν ολοι να παρουν το (συμπαθεστατο κατα αλλα) Dacia.
Με 53.000 θα προτιμούσα το Range Rover Evoque
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.