Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Και τα Tesla είναι ακριβά αλλά τουλάχιστον παίρνεις επιδόσεις.. Με τα Fiat δεν παίρνεις τίποτα..
Που να δεις τι παίρνεις με τα "νέα" Mercedes Hybrid.
Γελάει η Tesla και ο κόσμος με τους απατεώνες.Αλλά τι να πεις.Το αστέρι πουλάει από μόνο του και ας είναι 20,30 χρόνια πίσω (Toyota)σε αυτή την τεχνολογία.
 
Ενδιαφέρον. Συνεπώς ας πάρουμε όλοι skoda octavia;

Έχοντας μπεί σχετικά πρόσφατα σε ιαπωνικό αυτοκίνητο, με καθημερινή επαφή με γερμανικά, η διαφορά είναι της τάξης του πολιτισμικού σόκ.
Που φυσικά δικαιολογείται απόλυτα από τη διαφορά τιμής, ίσα ίσα μπορεί να προσφέρουν πολύ καλύτερο value. Παρά ταύτα μην κάνουμε το άσπρο μαύρο.
 
Ενδιαφέρον. Συνεπώς ας πάρουμε όλοι skoda octavia;

Έχοντας μπεί σχετικά πρόσφατα σε ιαπωνικό αυτοκίνητο, με καθημερινή επαφή με γερμανικά, η διαφορά είναι της τάξης του πολιτισμικού σόκ.
Που φυσικά δικαιολογείται απόλυτα από τη διαφορά τιμής, ίσα ίσα μπορεί να προσφέρουν πολύ καλύτερο value. Παρά ταύτα μην κάνουμε το άσπρο μαύρο.
Στη βιτρίνα δεν παίζονται οι Γερμανοί
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ενδιαφέρον. Συνεπώς ας πάρουμε όλοι skoda octavia;

Έχοντας μπεί σχετικά πρόσφατα σε ιαπωνικό αυτοκίνητο, με καθημερινή επαφή με γερμανικά, η διαφορά είναι της τάξης του πολιτισμικού σόκ.
Που φυσικά δικαιολογείται απόλυτα από τη διαφορά τιμής, ίσα ίσα μπορεί να προσφέρουν πολύ καλύτερο value. Παρά ταύτα μην κάνουμε το άσπρο μαύρο.

Μπηκες δηλαδη σε αντιστοιχης τιμης με mercedes ιαπωνικο πχ lexus και Infinity και επαθες πολιτισμικο σοκ; Απο μπλιμπλικια κορυφαιοι οι Γερμανοι. ο 4χρονος γιος μου λεει οτι πρεπει να παρουμε audi γιατι μπηκε σε ενα Q2 των 53.000 και εντυπωσιάστηκε με τις οθονες . Αλλα ειναι μικρος και δεν ξερει...
 
Όχι βέβαια. Καμία σχέση η τιμή και το έγραψα.
Παραπάνω ειπώθηκε πως τα toyota είναι 30 χρόνα μπροστά από τα mercedes. Συγκεκριμένα επί παραδείγματι, στα phev της, ο power manager που αναλύει τη διαδρομή και προαποφασίζει εάν θα χρησιμοποιεί ηλ.ενέργεια ή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ο καλύτερος της αγοράς με διαφορά.

Για το Q2 που είναι ακριβώς το πρόβλημα; Εάν κάποιος θέλει το καλύτερο μικρό suv θα κινηθεί προς τα εκεί.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Όχι βέβαια. Καμία σχέση η τιμή και το έγραψα.
Παραπάνω ειπώθηκε πως τα toyota είναι 30 χρόνα μπροστά από τα mercedes. Συγκεκριμένα επί παραδείγματι, στα phev της, ο power manager που αναλύει τη διαδρομή και προαποφασίζει εάν θα χρησιμοποιεί ηλ.ενέργεια ή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ο καλύτερος της αγοράς με διαφορά.

Για το Q2 που είναι ακριβώς το πρόβλημα; Εάν κάποιος θέλει το καλύτερο μικρό suv θα κινηθεί προς τα εκεί.
Οτι στα 53.000 βαζεις τον καλυτερο εξοπλισμο και παιρνεις εναν κινητηρα diesel με 115 ιππους χωρις 4x4 και ισως με επιφυλαξη το λεω , με ημιακαμπτο αξονα πισω . Δηλαδη εκπτωση στα βασικα μερη ενος αυτοκινητου , για να εχεις οθονες, ηχοσυστημα και δερματινα με το σηματακι s-line επανω...
 
Καλά κάτσε να έρθει το νέο Tuscon στην Ελλάδα να δούμε μετά τι πωλήσεις θα κάνουν τα αντίστοιχα γερμανικά...
Και το λέω εγώ που έχω και γερμανικό και κορεατικό αμάξι
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Οτι στα 53.000 βαζεις τον καλυτερο εξοπλισμο και παιρνεις εναν κινητηρα diesel με 115 ιππους χωρις 4x4 και ισως με επιφυλαξη το λεω , με ημιακαμπτο αξονα πισω . Δηλαδη εκπτωση στα βασικα μερη ενος αυτοκινητου , για να εχεις οθονες, ηχοσυστημα και δερματινα με το σηματακι s-line επανω...

Σε ολα τα γερμανικα (και βαζω μεσα και τις φτηνοτερες μαρκες skoda, seat) ειναι γνωστο οτι αν αρχισεις και προσθετεις εξοπλισμο το κοστος εκτοξευεται. Απο την αλλη ομως χαιρομαι που υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, διοτι μπορει ο καθενας να κανει customise το αυτοκινητο του οπως το θελει. Αλλος γουσταρει οθονες, αλλος γουσταρει 19αρες ζαντες. Αν καποιος θελει να δωσει 53.000 για να παρει 115 ιππους, αλλα σε "ομορφο" πακετο, γιατι να του στερηθει αυτη η δυνατοτητα. Αλλιως να τρεξουν ολοι να παρουν το (συμπαθεστατο κατα αλλα) Dacia.
 
Καλά κάτσε να έρθει το νέο Tuscon στην Ελλάδα να δούμε μετά τι πωλήσεις θα κάνουν τα αντίστοιχα γερμανικά...
Και το λέω εγώ που έχω και γερμανικό και κορεατικό αμάξι

Να δουμε και την τιμη του πρωτα ομως! Η hyundai κανει εμφανεστατη αποπειρα να κινηθει upmarket. Μην ξεχνατε οτι πριν 10 χρονια ελεγες skoda και του γυριζαν του συνομιλητη τα αντερα. Τωρα βλεπουμε octavia και λεμε "ουαου ποιοτητα!"
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Σε ολα τα γερμανικα (και βαζω μεσα και τις φτηνοτερες μαρκες skoda, seat) ειναι γνωστο οτι αν αρχισεις και προσθετεις εξοπλισμο το κοστος εκτοξευεται. Απο την αλλη ομως χαιρομαι που υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, διοτι μπορει ο καθενας να κανει customise το αυτοκινητο του οπως το θελει. Αλλος γουσταρει οθονες, αλλος γουσταρει 19αρες ζαντες. Αν καποιος θελει να δωσει 53.000 για να παρει 115 ιππους, αλλα σε "ομορφο" πακετο, γιατι να του στερηθει αυτη η δυνατοτητα. Αλλιως να τρεξουν ολοι να παρουν το (συμπαθεστατο κατα αλλα) Dacia.
Πανω κατω αλλαγες γινονται σε ολους. Η volvo εχει εκδοσεις. Που σου ερχονται καποια extra πιο φτηνα απο το να τα εβαζες σε μια φτηνοτερη εκδοση μετα. Αυτο ομως δεν στερει τις αλλαγες στις εκδοσεις, σε μεγεθος οθονης ζαντες και αλλα στυλιστικα.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Σε ολα τα γερμανικα (και βαζω μεσα και τις φτηνοτερες μαρκες skoda, seat) ειναι γνωστο οτι αν αρχισεις και προσθετεις εξοπλισμο το κοστος εκτοξευεται. Απο την αλλη ομως χαιρομαι που υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, διοτι μπορει ο καθενας να κανει customise το αυτοκινητο του οπως το θελει. Αλλος γουσταρει οθονες, αλλος γουσταρει 19αρες ζαντες. Αν καποιος θελει να δωσει 53.000 για να παρει 115 ιππους, αλλα σε "ομορφο" πακετο, γιατι να του στερηθει αυτη η δυνατοτητα. Αλλιως να τρεξουν ολοι να παρουν το (συμπαθεστατο κατα αλλα) Dacia.
Με 53.000 θα προτιμούσα το Range Rover Evoque
 
Δεν θελω να κατσω να ψαξω τον configurator της audi. Με πρωτη ματια μου φαινεται λιγο υπερβολικο το 53.000 για q2 (για q3 ανετα βγαινει τοσο αν το φορτωσεις). Αλλα μιλαμε τωρα οτι ο επιδοξος αγοραστης θα εχει βαλει πανω Ο,ΤΙ υπαρχει. Αυτο δεν το κανει σχεδον κανενας.

Οσο για το "θα προτιμουσα το evoque". Καμμια αντιρρηση, αλλα τοσο κοστιζει (τιμη καταλογου) το πιο απλο μοντελο evoque με μονο τον βασικο εξοπλισμο. Αυτη ειναι μια αλλη κουβεντα, τιπροτιμαει ο καθενας. Να αναλωσει ολο του το budget σε ενα ακριβο αλλα "γυμνο" μοντελο ή να κανει λιγο εκπτωση στις απαιτησεις του και να παρει προαιρετικο εξοπλισμο. Προσωπικα ανοικω στην δευτερη σχολη, αλλα περι ορεξεως.. κολοκυθοπιτα.