Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν θελω να κατσω να ψαξω τον configurator της audi. Με πρωτη ματια μου φαινεται λιγο υπερβολικο το 53.000 για q2 (για q3 ανετα βγαινει τοσο αν το φορτωσεις). Αλλα μιλαμε τωρα οτι ο επιδοξος αγοραστης θα εχει βαλει πανω Ο,ΤΙ υπαρχει. Αυτο δεν το κανει σχεδον κανενας.
.
2.300 εχει μονο το χρωμα , 7.000 μεσα εξω σηματακι s-line και αλλα ποσα το καλο ηχοσυστημα. Βαλε και virtual cockpit και καμερες τα συστηματα υποβοηθησης. Μονο αυτα ειναι 20.000 . Και προσεξε. Με τον βασικο diesel κινητηρα. Που να βαλεις κανενα 2.0 με 4x4...

Με το ιδιο πακετο το Q3 αγγιζει τα 75.000 ...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

2.300 εχει μονο το χρωμα , 7.000 μεσα εξω σηματακι s-line και αλλα ποσα το καλο ηχοσυστημα. Βαλε και virtual cockpit και καμερες τα συστηματα υποβοηθησης. Μονο αυτα ειναι 20.000 . Και προσεξε. Με τον βασικο diesel κινητηρα. Που να βαλεις κανενα 2.0 με 4x4...

Με το ιδιο πακετο το Q3 αγγιζει τα 75.000 ...

Προφανώς δεν χρειάζεται να βάλεις τον sline εξοπλισμό και να φορτώσεις ότι έχει ο κατάλογος. Το μεσαίο πακέτο που είχα πάρει εγώ είχε μπόλικα εξτραδακια.
Μην γράφουμε υπερβολές.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Προφανώς δεν χρειάζεται να βάλεις τον sline εξοπλισμό και να φορτώσεις ότι έχει ο κατάλογος. Το μεσαίο πακέτο που είχα πάρει εγώ είχε μπόλικα εξτραδακια.
Μην γράφουμε υπερβολές.
Ειπα εγω οτι δεν ειναι υπερβολη; Εγω κοιταω πρωτα μηχανικα μερη και μετα μπλιμπλικια. Δεν γραφω υπερβολες. Το αμαξι κυκλοφορει στους δρομους απο την πρωτη μερα που ηρθε στην Ελλαδα το Q2 με τιμη 53.000. Οι αγοραστες ( ειναι διδυμα αδελφια που μοιραζονται τα παντα ) κοιταξαν εμφανιση και ανεση και το πληρωσαν με τιμοκαταλογο audi . Αν η τιμη 53.000 ειναι υπερβολη για κινητηρα 1.6 με 116 αλογα , δεν φτιαχνω εγω τον τιμοκαταλογο της audi...

Στον εξοπλισμο απο οσο ξερω εχει το κομμενο τιμονι με τα χειριστηρια αλλαγης ταχυτητας
Virtual cockpit
Το καλυτερο ηχοσυστημα νομιζω με 12 ηχεια που μπορεις να βαλεις
S-line μεσα εξω
Με γκρι περλε χρωμα
19" Ζαντες Μαυρου χρωματος
S tronic κιβωτιο
Led φωτα που αλλαζουν σκαλα αυτοματα
Συστηματα διατηρησης λωριδας και adaptive cruise control μαζι με το Traffic assist
Καμερα οπισθοπορειας
Και wifi

Αν εχει και αλλα που δεν ειδα δεν ξερω.

Το q2 των 52000 θα μπορούσε να λεγόταν και "Βάλε μια απ'ολα με τζατζίκι" :)
Κοιτουσαν και για δευτερο αμαξι το cx40 . Για να το "σουλουπωσουν "οπως μου ειπαν εφτασαν τα 55.000 και τους χαλουσε που ο κινητρας ηταν βενζινης 1.5 γιατι ο diesel εβγαινε σε 2.0...
 
Δηλαδή, τι βασικό στοιχείο που έψαχναν ήταν ντήζελ μικρού κυβισμού; Στο οικονομικό κομμάτι προφανώς και δεν είχαν ιδιαίτερο πρόβλημα.
Διόρθωσε με αν έχω καταλάβει κάτι λάθος.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δηλαδή, τι βασικό στοιχείο που έψαχναν ήταν ντήζελ μικρού κυβισμού; Στο οικονομικό κομμάτι προφανώς και δεν είχαν ιδιαίτερο πρόβλημα.
Διόρθωσε με αν έχω καταλάβει κάτι λάθος.
Diesel κατω απο τα 2.0 βασικα . Οχι δεν εχουν οικονομικο προβλημα... Diesel στα 2.0 δυσκολα μεταπωλειται. Γνωστος "σκοτωνε" το 2.0 diesel V40 με μεχρι αυτοματο παρκαρισμα , στα 13.000 και δεν το αγοραζε κανεις...
 
Ειπα εγω οτι δεν ειναι υπερβολη; Εγω κοιταω πρωτα μηχανικα μερη και μετα μπλιμπλικια. Δεν γραφω υπερβολες. Το αμαξι κυκλοφορει στους δρομους απο την πρωτη μερα που ηρθε στην Ελλαδα το Q2 με τιμη 53.000. Οι αγοραστες ( ειναι διδυμα αδελφια που μοιραζονται τα παντα ) κοιταξαν εμφανιση και ανεση και το πληρωσαν με τιμοκαταλογο audi . Αν η τιμη 53.000 ειναι υπερβολη για κινητηρα 1.6 με 116 αλογα , δεν φτιαχνω εγω τον τιμοκαταλογο της audi...

Στον εξοπλισμο απο οσο ξερω εχει το κομμενο τιμονι με τα χειριστηρια αλλαγης ταχυτητας
Virtual cockpit
Το καλυτερο ηχοσυστημα νομιζω με 12 ηχεια που μπορεις να βαλεις
S-line μεσα εξω
Με γκρι περλε χρωμα
19" Ζαντες Μαυρου χρωματος
S tronic κιβωτιο
Led φωτα που αλλαζουν σκαλα αυτοματα
Συστηματα διατηρησης λωριδας και adaptive cruise control μαζι με το Traffic assist
Καμερα οπισθοπορειας
Και wifi

Αν εχει και αλλα που δεν ειδα δεν ξερω.


Κοιτουσαν και για δευτερο αμαξι το cx40 . Για να το "σουλουπωσουν "οπως μου ειπαν εφτασαν τα 55.000 και τους χαλουσε που ο κινητρας ηταν βενζινης 1.5 γιατι ο diesel εβγαινε σε 2.0...

Υπερβολή λέω το να φορτώσεις τόσο πολύ ένα q2 που να πλησιάζει σε τιμή ένα q5 με βασικό εξοπλισμό. Δεν είναι αντιπροσωπευτικό το παράδειγμα των φίλων σου.
 
Επομένως καταλήγουμε ότι ήταν απολύτως λογική η επιλογή τους. Βγήκαν κατευθείαν απέξω όλα τα ιαπωνικά. Ήθελαν μικρό ντήζελ αλλά κυριλατο και ωραία εξοπλισμένο.
Νομίζω τα BMW diesel είναι διλιτρα. Τα Merc δεν τα ξέρω. Οι Γάλλοι βγάζουν 1.5 αλλά τα μικρά τους δεν είναι τόσο χλιδατα.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Και ναι όπως είπε ο @takisot , είναι πολύ μακριά από τον μέσο όρο οι φίλοι σου!
Εγω παντως απο αυτα που εχουν επανω δεν θα εβαζα το ηχοσυστημα, wifi , τα s-line και το ακριβο χρωμα . Αμεσως πεφτεις καμια 10αρια χιλιαδες μπορει και παραπανω.. Τα συστηματα ασφαλειας τα θεωρω απαραιτητα και το μονο θα κρατουσα ως περιττο , αλλα ωραιο ειναι το cockpit. Στα 35-40,000 νομιζω οτι θα ηταν φυσιολογικη τιμη.
 
Εάν δεν τα βάλεις, μπορείς να πάρεις το t-roc. Η διαφορά στις premium εταιρίες μεταξύ άλλων είναι ο διαφορετικός εξοπλισμός. Εάν το πάρει κανείς με φώτα αλογόνου και χωρίς infotainment, μάλλον έκανε κακή επιλογή.
Στη τελική αυτό που μετράει είναι ο κάθε ένας να χαίρεται το αυτοκίνητο του όπως εκείνος επιθυμεί. Εν προκειμένω προφανώς οι ανάγκες ήταν για ένα μικρό premium suv.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εάν δεν τα βάλεις, μπορείς να πάρεις το t-roc. Η διαφορά στις premium εταιρίες μεταξύ άλλων είναι ο διαφορετικός εξοπλισμός. Εάν το πάρει κανείς με φώτα αλογόνου και χωρίς infotainment, μάλλον έκανε κακή επιλογή.
Στη τελική αυτό που μετράει είναι ο κάθε ένας να χαίρεται το αυτοκίνητο του όπως εκείνος επιθυμεί. Εν προκειμένω προφανώς οι ανάγκες ήταν για ένα μικρό premium suv.
Δεν νομίζω ότι αξίζει να δώσεις 2300 για χρωμα ακομη και για το q2 . Τώρα αν κάποιος θέλει να ακούει μουσική όπως το σαλονι του, πασο, αλλά δεν νομίζω ότι είναι βασικό μέρος του αυτοκινήτου ή αξεσουάρ premium ώστε να πεις ότι αν δεν βάλω ηχοσυστημα με 12 ηχεία καλύτερα να πάρω το t-roc ...
Τα φώτα είναι βασικό μέρος του αυτοκινήτου και ειναι μέρος της ασφάλειας. Πρεπει να μπαίνει το καλύτερο .

Διαφορετικές προτεραιότητες για τον καθένα. Εγώ κοιτάω πρωτα μηχάνηκα μέρη και μετα τα extra . Και δεν θεωρώ λογικό να κάνεις εκπτώσεις σε κινητήρα και μηχανικά μερη και να τα δώσεις στα εξτρα για να έχεις Alcantara και σημα premium στο τιμόνι.
 
Μα δεν εκαναν εκπτωση στον κινητηρα! Ηταν συνειδητη επιλογη να παρουν μικρο κινητηρα και μαλιστα επελεξαν μοντελο αυτοκινητου, το οποιο τους προσεφερε τετοιον κινητηρα ως επιλογη.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μα δεν εκαναν εκπτωση στον κινητηρα! Ηταν συνειδητη επιλογη να παρουν μικρο κινητηρα και μαλιστα επελεξαν μοντελο αυτοκινητου, το οποιο τους προσεφερε τετοιον κινητηρα ως επιλογη.

Μπορουσαν να παρουν βενζινης με περισσοτερα αλογα( τον 1.4 τοτε) που κινουσε καλυτερα το αμαξωμα . Η αλλαγη θα τους κοστιζε οσο το Premium χρωμα.... Αν το εκαναν για την καταναλωση κακως επραξαν γιατι ο συγκεκριμενος diesel αν εχεις βαρυ ποδι χτυπαει ανετα τα 8.5 λιτρα σε αυτο το βαρυ αμαξωμα και ειναι και πιο αργος.
 
Εάν δεν είχαν τους περιβαλλοντικούς όρους μπορεί να μην τα ανακάλυπταν ποτέ :flipout:
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εάν δεν είχαν τους περιβαλλοντικούς όρους μπορεί να μην τα ανακάλυπταν ποτέ :flipout:

Ουπς!!!
Κι επειδή την απάτη την έχουν στο αίμα τους οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες,διαφημίζουν την σειρά A με κατανάλωση 1lt-1,5lt/100χλμ.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μπορουσαν να παρουν βενζινης με περισσοτερα αλογα( τον 1.4 τοτε) που κινουσε καλυτερα το αμαξωμα . Η αλλαγη θα τους κοστιζε οσο το Premium χρωμα.... Αν το εκαναν για την καταναλωση κακως επραξαν γιατι ο συγκεκριμενος diesel αν εχεις βαρυ ποδι χτυπαει ανετα τα 8.5 λιτρα σε αυτο το βαρυ αμαξωμα και ειναι και πιο αργος.

Βασικά δικά τους τα λεφτά και επιλέγουν ότι θέλουν. Δεν ξέρω για τον diesel του q2, αλλά εγώ είδα τεράστια διαφορά στη κατανάλωση από τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα του παλιού Q5 στον αντίστοιχο diesel του νέου. Το δε diesel αν και λιγότερα άλογα έχει περισσότερη ροπή.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Βασικά δικά τους τα λεφτά και επιλέγουν ότι θέλουν. Δεν ξέρω για τον diesel του q2, αλλά εγώ είδα τεράστια διαφορά στη κατανάλωση από τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα του παλιού Q5 στον αντίστοιχο diesel του νέου. Το δε diesel αν και λιγότερα άλογα έχει περισσότερη ροπή.
Ο 1.6 diesel εχει την ίδια ροπη με τον 1.4 turbo . Και ειναι 2 δευτερόλεπτα πιο αργός σε επιταχυνση στα 0-100... απλά στην ίδια τιμή με τον 1.6 η audi έδινε τον 1.0 κινητήρα. Ο 1.4 ήταν πιο ακριβός. Σαν κατανάλωση πανω κάτω ειναι ίδιοι ( ως λίτρα άσχετα με το φτηνότερο πετρέλαιο) καθώς ο 1.4 απενεργοποιει κυλίνδρους και ειναι ελαφρύτερος δίνοντας καλύτερη αίσθηση στον έλεγχο του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου. Η επιλογή του diesel για το q2 οταν έχεις τη δυνατότητα να δώσεις 50.000 είναι λάθος απο όπου και να το δεις...