Αυτοκινητιστικά νέα

Βαλτε μεσα και το 3008 στην αντιγραφη που πολλοι το εχουν κανει.
Μητσε μου σορυ αλλα δεν εχεις γουστο. Ασχημο ειναι !! 

Το γούστο είναι υποκειμενικό γι αυτό και όλοι οδηγούμε διαφορετικά αυτοκίνητα .
Ευτυχως πάλι που δεν αντέγραψαν το ταμπλώ της Peugeot που είναι πάνω από το τιμόνι....χαχα και λόγω της γκαφας μικρυναν το τιμόνι γιατί αν το αφηναν νορμαλ όπως όλα τότε θα γέλαγε κ το παρδαλό κατσίκι .

Βεβαια περι ορέξεως ...

Οι πωλησεις θα δείξουν αν οι σχεδιαστές το έκαναν σωστα γιατί τα ίδια έλεγαν και για το i3 αλλά οι πωλήσεις ΔΙΕΘΝΩΣ όχι εδώ στην μπανανία τους διέψευσαν ..
 
Μητσε μου μονο χαζομαρα σχεδιασμο δεν ειχει το λιονταρι με το μικρο τιμονι.
Πλεον οτι αλλο οδηγω μου θυμιζει νταλικα !!!
Απιστευτα βολικο και ξεκουραστο.
😉
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μόνο εγώ θεωρώ κάτι τέτοια χαζομαρες των εταιρειών για να πουλήσουν?

https://youtu.be/6jxUIgZMQPQ

Η σωστη υλοποιηση ειναι να ψαχνει για parking μονο του , οπως εχει δειξει η Tesla . Δεν ξερεις ποσες φορες 1 το βραδυ θα ηθελα ενα τετοιο χαρακτηριστικο στη Χαριλαου. Τωρα αν εβρισκα το αμαξι στη Τουμπα παρκαρισμενο δεν το ξερω :p

Αυτο το remote της vw το εχει χρονια η bmw .
 
Το μεγάλο το γέλιο θα είναι όταν αρχίσουν να χαλάνε τα μπλιμπλίκια.. Γιατί ο μέσος Ευρωπαίος μπορεί να αλλάζει όχημα προτού λήξει η εγγύηση, ο μέσος Έλληνας όμως θα τσουλάει τις οθόνες και τα φωτάκια στον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς μπας και βρει άκρη.
 
Το μεγάλο το γέλιο θα είναι όταν αρχίσουν να χαλάνε τα μπλιμπλίκια.. Γιατί ο μέσος Ευρωπαίος μπορεί να αλλάζει όχημα προτού λήξει η εγγύηση, ο μέσος Έλληνας όμως θα τσουλάει τις οθόνες και τα φωτάκια στον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς μπας και βρει άκρη.
Και αυτοί τι θα γίνουν ρε συ Νίκο, κλέφτες?
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το μεγάλο το γέλιο θα είναι όταν αρχίσουν να χαλάνε τα μπλιμπλίκια.. Γιατί ο μέσος Ευρωπαίος μπορεί να αλλάζει όχημα προτού λήξει η εγγύηση, ο μέσος Έλληνας όμως θα τσουλάει τις οθόνες και τα φωτάκια στον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς μπας και βρει άκρη.
Αντε πες χαλασε του infotainment παει στο διαολο. τωρα ομως που εχουν και ψηφιακα οργανα και καποιοι μεχρι και τις ρυθμισεις του κλιματισμου βαζουν μεσα απο την οθονη!!!
 
Αν δεν μπορέσει να "σηκώσει" η τσέπη την ακριβή λύση, υπάρχει σχεδόν γιά τα πάντα πλέον ηλεκτρονικό cluster από Κίνα. Υπάρχει και αυτή η λύση γιά ώρα ανάγκης.
Βέβαια κανένα από αυτά δεν καθιστούν το όχημα μη οδηγήσιμο.
 
Ας μην ήταν η γελοία φορολογία στην Ελλάδα και θα χτύπαγα ένα τέτοιο:
Stinger-GT-Federation-1000-550x330.jpg

KIA Stinger GT
Που στο αμέρικα έχει σκάρτα $40k, αλλά εδώ σχεδόν τα διπλάσια!
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ας μην ήταν η γελοία φορολογία στην Ελλάδα και θα χτύπαγα ένα τέτοιο:
Stinger-GT-Federation-1000-550x330.jpg

KIA Stinger GT
Που στο αμέρικα έχει σκάρτα $40k, αλλά εδώ σχεδόν τα διπλάσια!
Το ειδα απο κοντα με Βουλγαρικες πινακιδες. Εντυπωσιακο αυτοκινητο και εσωτερικα.
 
Όχι βέβαια οι άνθρωποι. Αλλά ξέρεις πολλούς που θα βάλουν χέρι σε ταμπλώ και αισθητήρες νέας γενιάς;
Θα μάθουν στην πορείας και θα βάλουν χέρι. Διαφορετικά, θα τους φάνε το ψωμί οι αντιπροσωπείες.
 
Δεν ξέρω γιά σας, εγώ, πάντως, θά ήθελα πολύ να δώ ένα τέτοιο σύστημα παρκαρίσματος γιά πραγματικές συνθήκες (5~10 εκ μπρος-πίσω) σε δρόμους όπου το πλάτος γιά κυκλοφορία έχει απομείνει όσο το εξωτερικό πλάτος του οχήματος +0.50 μ. (και πολλά λέω).....
....Σε χώρους που παρκάρει άνετα νταλίκα περιττεύουν.
 
Δεν ξέρω γιά σας, εγώ, πάντως, θά ήθελα πολύ να δώ ένα τέτοιο σύστημα παρκαρίσματος γιά πραγματικές συνθήκες (5~10 εκ μπρος-πίσω) σε δρόμους όπου το πλάτος γιά κυκλοφορία έχει απομείνει όσο το εξωτερικό πλάτος του οχήματος +0.50 μ. (και πολλά λέω).....
....Σε χώρους που παρκάρει άνετα νταλίκα περιττεύουν.

Εχω τετοιο συστημα στο δικο μου. Το δοκιμασα μια φορα (σε 2 χρονια χρησης του αυτοκινητου), ειπα "α ωραια δουλευει" και δεν το ξανα ακουμπησα. Θελει αρκετο χωρο, χοντρικα ωστε να παρκαρει με 2-3 κινησεις. Εκει που εχει ισως λιγο περισσοτερο ενδιαφερον ειναι σε "καθετες" θεσεις (τυπου αεροδρομιου, mall κτλπ) αλλα εκει δεν το εχω δοκιμασει. Η αληθεια ειναι οτι με αισθητηρες και περιμετρικες καμερες, το παρκαρισμα γινεται πολυ ευκολο και γρηγορο, οποτε δεν χρειαζεσαι τετοιο συστημα.

Αυτο ομως που θα ηθελα ειναι κατι που εχουν τα τεσλα και σιγα σιγα "κατεβαινει" και σε πολλα αλλα αμαξια (το δειχνει και στο touareg του βιντεο) αυτο που σαν εχει παρκαρει καποιος πολυ κοντα, δινεις εντολη στο αμαξι να προχωρησει μονο του μερικα μετρα, ωστε να μπορεσεις να ανοιξεις πορτα με ανεση.
 
Αυτο ομως που θα ηθελα ειναι κατι που εχουν τα τεσλα και σιγα σιγα "κατεβαινει" και σε πολλα αλλα αμαξια (το δειχνει και στο touareg του βιντεο) αυτο που σαν εχει παρκαρει καποιος πολυ κοντα, δινεις εντολη στο αμαξι να προχωρησει μονο του μερικα μετρα, ωστε να μπορεσεις να ανοιξεις πορτα με ανεση.

Αντίστοιχα, διάβασα σε αυτοκινητόφιλο forum, πως βρίσκουν χρήσιμη την λειτουργία "κλήτευσης" των Tesla.
Που το καλείς και έρχεται σε εσένα, υποθέτω σε μία λογική απόσταση
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αντίστοιχα, διάβασα σε αυτοκινητόφιλο forum, πως βρίσκουν χρήσιμη την λειτουργία "κλήτευσης" των Tesla.
Που το καλείς και έρχεται σε εσένα, υποθέτω σε μία λογική απόσταση

To summon λες .

https://vimeo.com/151422738

Ειχαν βγαλει και μια αλλη λειτουργια που δνε την βρισκω τωρα, που αφηνε στο Parking της Tesla το αυτο κινητο και εψαχνε μονο του ελευθερη θεση να παρκαρει. Αυτα πριν 5 χρονια...