Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Το ηλεκτρονικό πείραγμα γίνεται και προς τα κάτω και προς τα πάνω...

Τους ξέρουμε (τους φορομπήχτες) : δεν το' χουν σε τίποτε να σου τραβήξουν "τεκμαρτά" χλμ ή ακόμα ευκολότερο ένα νούμερο, ανάλογο της τιμής αγοράς.....
 
Tesla: Ανοίγει Service Center στην Αθήνα "το πρώτο στα Βαλκάνια"


Μιλώντας με τον υπεύθυνο επικοινωνίας της εταιρείας για την Ελλάδα για το πότε θα ξεκινήσει τις λειτουργίες του το
Service Center, μας αποκαλύφθηκε ότι αυτό θα συμβεί τον Ιανουάριο.​

Ήδη και για τους υπάρχοντες κατόχους μοντέλων της Tesla υπάρχει ομάδα στη χώρα μας που μπορεί να πραγματοποιήσει
μια σειρά από εργασίες συντήρησης, ωστόσο μέσα στον επόμενο μήνα το Κέντρο θα είναι πλήρως λειτουργικό.

Τονίζουμε ότι η παρουσία του Service Center της Tesla στην Αθήνα είναι πολύ σημαντική όχι μόνο για τη χώρα μας
αλλά γενικά για τα Βαλκάνια
, αφού αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο άλλο στην περιοχή μας (το κοντινότερο είναι
στην Πράγα της Τσεχίας ή στη Βιέννη της Αυστρίας, ενώ ετοιμάζεται και αυτό της Σλοβενίας).

Ως προς το που ακριβώς θα βρίσκεται το Tesla Service Center της Αθήνας, πληροφορίες αναφέρουν ότι θα είναι σε
γνωστή εταιρεία, παροχής υψηλού επιπέδου αντίστοιχων υπηρεσιών, που εδρεύει στη Νοτιοδυτική Αττική
κοντά στην Εθνική Οδό Αθήνας-Λαμίας
.



Tesla-service.jpg


[via]
 
ΝΔ και Αθηνών-Λαμίας;

Ε! Καλά τώρα, έχουν φτάσει να ονομάζουν Αθηνών-Λαμίας όλο το "ποτάμι" μέχρι το Ν. Φάληρο. Όπως και η "Κατεχάκη" (μήκος < 1 χλμ.) που την έχουν φτάσει μέχρι τον Άλιμο.....
 
Re: Tesla: Ανοίγει Service Center στην Αθήνα "το πρώτο στα Βαλκάνια"

Ήδη και για τους υπάρχοντες κατόχους μοντέλων της Tesla υπάρχει ομάδα στη χώρα μας .......

......;;;;;;;;;; Υπάρχουν τέτοιοι; Μήπως η ομάδα της Τέσλα είναι πιό πολυπληθής από τους κατόχους.....;

Ότι υπάρχουν, ουκ ολίγοι που μπορούν να σκάσουν 150 ή 200 χιλιαρικάκια δεν αμφιβάλλω!
 


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.




To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Όμορφες οι οθόνες αλλά θα προτιμούσα με τα ίδια λεφτά περισσότερη ουσία κι ας είχα απλούστερο ταμπλό. Υποθέτω δε θα είναι standard χαρακτηριστικό και θα το πληρώνεις και ακριβά. Αν ήθελα κάτι καλύτερο θα πήγαινα στον επόμενο κινητήρα κι ας άφηνα τη standard οθόνη. Περί ορέξεως βέβαια κολοκυθόπιτα, κάποιος άλλος μπορεί να έχει προτεραιότητα την αναβάθμιση του εσωτερικού ή να μπορεί να τα έχει όλα :-) Επιλογές πάντα είναι καλό να υπάρχουν.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Όμορφες οι οθόνες αλλά θα προτιμούσα με τα ίδια λεφτά περισσότερη ουσία κι ας είχα απλούστερο ταμπλό. Υποθέτω δε θα είναι standard χαρακτηριστικό και θα το πληρώνεις και ακριβά. Αν ήθελα κάτι καλύτερο θα πήγαινα στον επόμενο κινητήρα κι ας άφηνα τη standard οθόνη. Περί ορέξεως βέβαια κολοκυθόπιτα, κάποιος άλλος μπορεί να έχει προτεραιότητα την αναβάθμιση του εσωτερικού ή να μπορεί να τα έχει όλα :-) Επιλογές πάντα είναι καλό να υπάρχουν.
Προφανώς υπάρχει ( ακόμα τουλάχιστον) η επιλογή να πάρεις το αυτοκίνητο σου χωρίς κάποια χαρακτηριστικά επιλέγοντας μεταξύ αυτών πχ όπως λες έναν μεγαλύτερο κινητήρα.
Και φυσικά δεν έχουν όλοι τις ίδιες προτιμήσεις και προτεραιότητες.
 
Μας αρέσει δεν μας αρέσει (προφανώς δεν μας αρέσει) εκεί το πάνε οι εταιρείες. Οσο το δυνατόν περισσότερα ανταλλακτικά να μην φτιάχνονται και να σου λένε αλλαγή. Και το σημαντικότερο: να σε κάνουν να πηγαίνεις υποχρεωτικά στην αντιπροσωπεία. Γιά πηγαίνετε να φτιάξετε Tesla εκτός . (δεν μιλάω για βάψιμο προφυλακτήρα)

Τα λεφτά θα έρχονται από το service και όχι από πωλήσεις.
 
Τα λεφτά θα έρχονται από το service και όχι από πωλήσεις.

Αυτο ισχύει εδώ και πολλά χρόνια.
Το θέμα δεν είναι ότι υπάρχουν περισσότερα συστήματα που μπορεί να παρουσιάσουν βλάβη που σημαίνει επιπλέον κόστος συντήρησης, αλλά ότι τα σύνηθες μέρη όπως πχ ένα φανάρι είναι πολύ πιο ακριβά.
Λέτε παραπάνω για τις οθόνες... Γνωρίζεται πόσο κοστίζει πλέον ένα φανάρι (που πολύ εύκολα από μια απροσεξία μπορούμε να σπάσουμε) σε σχέση με πριν 10 χρόνια;
Πριν 10 χρόνια ήθελες 300 - 400 ευρώ και τώρα θέλεις 800 και 1000 ευρώ.
Ανέβηκε τόσο πολύ πολύ η τεχνολογία των φαναριών ώστε να υπάρχει τέτοια αύξηση;
Προφανώς όχι.
 
Αν επιτρέπεται σε ποιο i30 ( εννοώ έτος και κινητήρα)

Δεκέμβριος του 2009 είναι Αντρέα, 1400 κυβικά αλλά μόνο 22500 χλμ.έχει κάνει.

Για αυτοκίνητο δεκαετίας το λες και καινούριο.

Δεν κινείται γενικά..
 
Δεκέμβριος του 2009 είναι Αντρέα, 1400 κυβικά αλλά μόνο 22500 χλμ.έχει κάνει.

Για αυτοκίνητο δεκαετίας το λες και καινούριο.

Δεν κινείται γενικά..

Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς όταν γράφεις σου έσκασε, αλλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δίσκος πλατο και ρουλεμάν το κόστος των ανταλλακτικων είναι 100 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ.
Δεν μιλώ για ιμιτασιον αφού εργοστασιακά φοράει Valeo.
Τα 400 ευρώ δεν ξέρω πως τα βρήκαν και σου τα χρεώσαν αφού και βαλβολινες να σου άλλαζαν ( που δεν βρίσκω τον λόγο) θα έπρεπε να πληρώσεις 200 αντε 220 ευρώ μαζί με τα περαστικά.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πολύ φθηνά ανταλλακτικά εν συγκρισει με το τελευταίο i30 που έχει ξεφύγει.
Να υποθέσω πως μπήκες στην διαδικασία να τον αλλάξεις λόγο κάποιου θορύβου στην όπισθεν;