δεν γνωριζω πως ακριβως γινεται η μετρηση αυτων των κινητηρων αλλα σιγουρα δεν κανουν απλη αθροιση των ιπποδυναμεων των δυο επιμερους κινητηρων.
Ολα τα VAG που ειναι phev, εχουν ως βαση τον 1.4 tsi των 150 ιππων. Απο οτι βλεπω στα διαφορα λινκ, ο ηλεκτροκινητηρας με τον οποιον συνδυαζεται ειναι ενας των 85kw (115hp). octavia rs, Leon, Leon cupra, passat gte, tiguan phev κτλπ ολα φορουν αυτο το συνδυασμο. Σε καποια π.χ. leon, αναφερουν συνδυαστικη ισχυ 204 hp, σε αλλα 245hp. Προφανως και δεν λενε ψεμματα ή κανουν λαθος, ειναι απλα θεμα ρυθμισης του κινητηρα.
Πριν λιγα χρονια, οντως βλεπαμε στα αρθρα (βασιζομενα προφανως στα εντυπα που τους εδιναν οι κατασκευαστες) να κανουν απλη αθροιση, αυτο εχει σταματησει εδω και 1-2 χρονια.
Επισης, το σιγουρο ειναι οτι αν σε ενα phev σου τελειωσει η μπαταρια, εχεις μεινει μονο με τον βενζινοκινητηρα ΚΑΙ το αυξημενο βαρος λογω του ηλεκτρικου κομματιου του συνολου (μπαταριες + ηλεκτροκινητηρας)