Περί κιβωτίου, οδηγώ αυτόματο από το 2012, κι έχω περάσει από όλα τα είδη, από παλιομοδίτικο μέχρι CVT και τώρα διπλό DSG. To CVT δε μου άρεσε σαν αίσθηση, το DSG είναι καταπληκτικό. Θεωρώ δε απίθανο το να μπορέσεις να πιάσεις επιδόσεις καλύτερες με χειροκίνητο (εκτός κι αν είσαι ρομπότ).
Κατά τα λοιπά, κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα που γυρνάω για ένα μήνα σε χειροκίνητο, δεν παλεύεται με τίποτα. Ενώ ξανασυνηθίζω μέσα σε δευτερόλεπτα (μυστήριο πράμα το ανθρώπινο μυαλό!), η αίσθηση του συμπλέκτη είναι τρομακτικά ενοχλητική. Δε θα γύρναγα με τίποτα πίσω, ακόμα κι αν είχα τη νωχελική συμπεριφορά ενός CVT.
Βέβαια, όταν το κατσαριδάκι μου του 2006 άρχισε να κάνει νερά στο κιβώτιο, εδώ μου ζήτησαν κάτι σαν 2 χιλιάρικα για να κάνουν διάγνωση, με πρόβλεψη είτε άλλα 4 χιλιάρικα για επισκευή, είτε 6-7 για αλλαγή. Προφανώς αμερικανικές τιμές, αλλά δεν ξέρω πόσο διαφορετικές θα ήταν στην Ελλάδα.
Κατά τα λοιπά, κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα που γυρνάω για ένα μήνα σε χειροκίνητο, δεν παλεύεται με τίποτα. Ενώ ξανασυνηθίζω μέσα σε δευτερόλεπτα (μυστήριο πράμα το ανθρώπινο μυαλό!), η αίσθηση του συμπλέκτη είναι τρομακτικά ενοχλητική. Δε θα γύρναγα με τίποτα πίσω, ακόμα κι αν είχα τη νωχελική συμπεριφορά ενός CVT.
Βέβαια, όταν το κατσαριδάκι μου του 2006 άρχισε να κάνει νερά στο κιβώτιο, εδώ μου ζήτησαν κάτι σαν 2 χιλιάρικα για να κάνουν διάγνωση, με πρόβλεψη είτε άλλα 4 χιλιάρικα για επισκευή, είτε 6-7 για αλλαγή. Προφανώς αμερικανικές τιμές, αλλά δεν ξέρω πόσο διαφορετικές θα ήταν στην Ελλάδα.