Αυτοκινητιστικά νέα

Περί κιβωτίου, οδηγώ αυτόματο από το 2012, κι έχω περάσει από όλα τα είδη, από παλιομοδίτικο μέχρι CVT και τώρα διπλό DSG. To CVT δε μου άρεσε σαν αίσθηση, το DSG είναι καταπληκτικό. Θεωρώ δε απίθανο το να μπορέσεις να πιάσεις επιδόσεις καλύτερες με χειροκίνητο (εκτός κι αν είσαι ρομπότ).

Κατά τα λοιπά, κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα που γυρνάω για ένα μήνα σε χειροκίνητο, δεν παλεύεται με τίποτα. Ενώ ξανασυνηθίζω μέσα σε δευτερόλεπτα (μυστήριο πράμα το ανθρώπινο μυαλό!), η αίσθηση του συμπλέκτη είναι τρομακτικά ενοχλητική. Δε θα γύρναγα με τίποτα πίσω, ακόμα κι αν είχα τη νωχελική συμπεριφορά ενός CVT.

Βέβαια, όταν το κατσαριδάκι μου του 2006 άρχισε να κάνει νερά στο κιβώτιο, εδώ μου ζήτησαν κάτι σαν 2 χιλιάρικα για να κάνουν διάγνωση, με πρόβλεψη είτε άλλα 4 χιλιάρικα για επισκευή, είτε 6-7 για αλλαγή. Προφανώς αμερικανικές τιμές, αλλά δεν ξέρω πόσο διαφορετικές θα ήταν στην Ελλάδα.
 
Περί κιβωτίου, οδηγώ αυτόματο από το 2012, κι έχω περάσει από όλα τα είδη, από παλιομοδίτικο μέχρι CVT και τώρα διπλό DSG. To CVT δε μου άρεσε σαν αίσθηση, το DSG είναι καταπληκτικό. Θεωρώ δε απίθανο το να μπορέσεις να πιάσεις επιδόσεις καλύτερες με χειροκίνητο (εκτός κι αν είσαι ρομπότ).

Κατά τα λοιπά, κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα που γυρνάω για ένα μήνα σε χειροκίνητο, δεν παλεύεται με τίποτα. Ενώ ξανασυνηθίζω μέσα σε δευτερόλεπτα (μυστήριο πράμα το ανθρώπινο μυαλό!), η αίσθηση του συμπλέκτη είναι τρομακτικά ενοχλητική. Δε θα γύρναγα με τίποτα πίσω, ακόμα κι αν είχα τη νωχελική συμπεριφορά ενός CVT.

Βέβαια, όταν το κατσαριδάκι μου του 2006 άρχισε να κάνει νερά στο κιβώτιο, εδώ μου ζήτησαν κάτι σαν 2 χιλιάρικα για να κάνουν διάγνωση, με πρόβλεψη είτε άλλα 4 χιλιάρικα για επισκευή, είτε 6-7 για αλλαγή. Προφανώς αμερικανικές τιμές, αλλά δεν ξέρω πόσο διαφορετικές θα ήταν στην Ελλάδα.

Το κιβώτιο ήταν αυτόματο ή χειροκίνητο στο κατσαριδακι;
 
Αυτόματο, παλαιού τύπου.

Δεν ξέρω τι κάνουν στην Ελλάδα αλλά έχω ακούσει και εγώ ότι όταν έρθει πραγματικά η ώρα του κιβωτίου, συνήθως πετάς όλο το αμάξι. Αν και τα χιλιόμετρα (ή πιο σωστά μίλια) δεν γίνονται στην Ελλάδα παρα μόνο από ταξί.
 
Καλά αυτό το 2000 για διάγνωση δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα.
Έχω ακούσει για περίπτωση αλλαγής κιβωτίου με 4000 καινούργιο και 2000 για μεταχειρισμένο.
Εξαρτάτε βέβαια και από την μάρκα.
Αν πάμε σε Mercedes εκεί παίζουν άλλες τιμές
 
Σε Citroen C4 Grand Picasso του 2008,αλλαγή αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (Δίσκος+πλατό+βαλβίδα+εργατικά) πριν 4 μήνες,πλήρωσα 650 ευρώ.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Βέβαια, όταν το κατσαριδάκι μου του 2006 άρχισε να κάνει νερά στο κιβώτιο, εδώ μου ζήτησαν κάτι σαν 2 χιλιάρικα για να κάνουν διάγνωση, με πρόβλεψη είτε άλλα 4 χιλιάρικα για επισκευή, είτε 6-7 για αλλαγή. Προφανώς αμερικανικές τιμές, αλλά δεν ξέρω πόσο διαφορετικές θα ήταν στην Ελλάδα.

Είναι γνωστό ότι το labor έξω ΧΟΝΤΡΟΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ. Από υδραυλικό μέχρι συνεργείο αυτοκινήτων , ΠΑΝΤΟΥ. Είμαι σε κάτι αμερικάνικα φόρουμ κι έχω καραφλιασει από τα νούμερα που γράφουν στα εργατικά. Τις περισσότερες φορές τα εργατικά είναι περισσότερα από τα ανταλλακτικά.

Πολλά παίρνεις πολλά δίνεις όπως λέει κι ο φίλος μου στην Αυστραλία.

Για διάγνωση όχι δεν υπάρχουν διχιάλιαρα εδώ. Ούτε για αστείο.

Για τιμές όμως ανταλλακτικών (ολόκληρο κιβώτιο) εξαρτάται την μάρκα. Υπάρχουν και πενταψήφια νούμερα σε premium μάρκες porsche, ferrari, lamborghini κλπ.

Είμαι λάτρης των γρήγορων ρομποτικών κιβωτιών, αλλά αν κάτσει ζημιά κλαις.
 
Σε Citroen C4 Grand Picasso του 2008,αλλαγή αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (Δίσκος+πλατό+βαλβίδα+εργατικά) πριν 4 μήνες,πλήρωσα 650 ευρώ.

Normal είσαι. 500 πληρώσαμε για το passat (κουτάλα) της μητέρας μου του (2006)
 
Tο σετ που δίνει η Valeo,υποτίθεται ότι μπαίνει ταμαμ στο αυτοκίνητο.Το αγόρασα λοιπόν 310 ευρώ και το πήγα στο συνεργείο.Τελικά έλειπε αυτή η βαλβίδα που έγραψα και πιο πάνω η οποία έκανε 180 ευρώ και 150 ευρώ τα εργατικά.
Έτσι βγήκαν τα 650.
 
Έχει ασχοληθεί κανείς με remap κινητήρα;
Σήμερα μίλαγα με έναν φίλο που έκανε πριν ένα χρόνο σε Mercedes Vito με κινητήρα Diesel 2200 κυβικών και από 136 ίππους,του έδωσε +70 (λέει).
Ποτέ μου δεν πίστευα σε μαγικές συνταγές,αλλά αυτός κόντεψε να με πείσει γιατί ήταν γεμάτος ενθουσιασμό.
Τα χρήματα που έδωσε ήταν 400 ευρώ.Το επιχείρημα του εγκαταστάτη (https://www.chiptronic.gr/) ήταν ότι ο κινητήρας αυτός είναι φτιαγμένος να αποδίδει +200 ίππους,αλλά λόγω υψηλής φορολογίας στα περισσότερα κράτη της Ευρώπης,κατεβάζουν την ιπποδύναμη στους 138.
 
Έχει κάνει φίλος μου αρκετά ψαγμένος στα αυτοκίνητα. Συνήθως υπάρχουν διαφορά stages όπου στο πρώτο δεν χρειάζεται να αλλάξεις κάτι, αλλά μετά χρειάζονται και αλλαγές στο hardware
 
Τα turbo και ειδικά τα πετρέλαια ανταποκρίνονται καλά σε τέτοιου είδους βελτιώσεις. Είναι συχνό φαινόμενο οι κατασκευαστές να δίνουν το ίδιο μοτέρ με διαφορετικές ιπποδυναμεις άλλωστε. Πιστευτό το +70 για 2.2 μοτέρ. Φυσικά αν το παρακάνεις υπάρχει περίπτωση να μαζεύεις μπιελες απ'το δρόμο. Αλλά γενικά το stage 1 είναι ασφαλές.
 
R.I.P.
O Xάνου Μίκολα, άφησε, τα ξημερώματα, την τελευταία του πνοή σε ηλικία 78 ετών, μετά από άνιση «μάχη» με τον καρκίνο.

Τον θυμάμαι σ' εκείνα τα Ακρόπολις με τα Audi Quattro...

Καλό του ταξίδι...
 
Φυσικά θα έπρεπε όταν άλλαξε τον συμπλέκτη, να πάρει ενισχυμένο για το ισχυρότερο μοντέλο. Πάλι καλά που δεν έχει αυτόματο, που θα ήταν οριακή η αύξηση στη ροπή για την αντοχή του.
 
Λογικό. Δεν θα προλάβουν να ξεστοκάρουν. Κι επίσης σκεφθείτε μια μεγάλη μπίζνα που χάνεται (λάδια κλπ) . Βέβαια ανοίγει μια άλλη (μπαταρίες κλπ)