Αυτοκινητιστικά νέα

WLTP και τριχες κατσαρές. Όταν λέω ότι άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη είμαι εγκάθετος.....

Μπράβο στον δημοσιογράφο που έγραψε την πραγματικότητα χωρίς φόβο και πάθος.

Διαβάστε πώς τα τα 580 !!!!!! χιλιόμετρα αυτονομίας γίνονται 370 !! Και μιλάμε για Tesla ,όχι κάνα κινέζικο.

https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-tesla-model-3-long-range/

Σας ξαναλέω κι επιμένω: Όλα έχουν επίπτωση στην αυτονομία: aircondition, παράθυρα, οθονες
κλπ.
Και δεν βάζουμε και τα ελληνικά καλοκαίρια με τα 40αρια που εννοείται έχουν επίπτωση στις μπαταρίες.

Μέχρι να ανακοινωθούν 1000 χιλιόμετρα αυτονομίας (για να είναι στην πράξη 600-700 με οτιδήποτε στυλ οδήγησης και κατανάλωσης ρευματος) έχουμε μέλλον.

Τάσο επειδή τον γνωρίζω τον συγκεκριμένο το πήγαινε τάπα αλλά δεν μπορεί να το γράψει .Αμα μπεις μέσα και το πας θα καταλαβεις ότι ειναι αδύνατο να πηγαινεις 130 συνέχεια με απόλυτη ησυχία . Επειδή ρωτησα και τους δικούς του αφού το πήραν κι άλλοι απλά το σκίσανε . 580 μπορεί να μην βγάζει συμφωνώ αλλά 450 τα είχε ανετα με τετοιο καιρό .Το καλοκαίρι θα πέφτει .Ετσι κάνει και το δικό μας .

Εντάξει εχουμε δρόμο αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα .Ειπαμε με μια 400αρα θα φορτιζεις καπου στην Εθνική και μετά αλλού . Εγω σου είπα φορτίζω στο Βόλο και μετά φτάνω Χαλκιδική απλά δεν πάω 200 .Ειμαι στα 140 περίπου γιατι με εχουν πιάσει με πολλά και δεν ξαναπαω δικαστηριο ...
 
Καλά, εσείς μιλάτε για ηλεκτρικά και εγώ έχω πάθει σιελόρροια, από το πρωί που διάβασα ένα άρθρο, με την Alfa Romeo Stelvio. Τι αμάξι Θεέ μου...

Με μπερδεύει αυτό το αυτοκίνητο. Ενώ είναι το τέλειο (εμφανισιακά αν μη τι άλλο) SUV, δε μπορώ να σταματήσω να αναρωτιέμαι, "γιατί SUV ρε Alfa"? Η απάντηση φαντάζομαι έχει να κάνει με την αμερικανική αγορά, αλλά...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τάσο επειδή τον γνωρίζω τον συγκεκριμένο το πήγαινε τάπα αλλά δεν μπορεί να το γράψει .Αμα μπεις μέσα και το πας θα καταλαβεις ότι ειναι αδύνατο να πηγαινεις 130 συνέχεια με απόλυτη ησυχία . Επειδή ρωτησα και τους δικούς του αφού το πήραν κι άλλοι απλά το σκίσανε . 580 μπορεί να μην βγάζει συμφωνώ αλλά 450 τα είχε ανετα με τετοιο καιρό .Το καλοκαίρι θα πέφτει .Ετσι κάνει και το δικό μας .

Εντάξει εχουμε δρόμο αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα .Ειπαμε με μια 400αρα θα φορτιζεις καπου στην Εθνική και μετά αλλού . Εγω σου είπα φορτίζω στο Βόλο και μετά φτάνω Χαλκιδική απλά δεν πάω 200 .Ειμαι στα 140 περίπου γιατι με εχουν πιάσει με πολλά και δεν ξαναπαω δικαστηριο ...

Αυτο ειχα γραψει και εγω κατευθειαν, οτι το πηγαινε ταπα. Εχω δυο ενστασεις με αυτο.
α. ειναι παρανομο και επικινδυνο
β. το κανει που το κανει, ΑΝ ξερει εστω και λιγο σχετικα με το αντικειμενο του, γνωριζει οτι ανεβασε, με αυτον τον τροπο οδηγησης, την καταναλωση στα υψη. Αν εκανε το ιδιο πραγμα σε ενα βενζινοκινητο το οποιο κυκλοφορει ευρεως (και ετσι το κοινο εχει ιδια αποψη) θα επεφταν να τον φανε και θα ηταν δικαιολογημενοι οι αναγνωστες! Εδω, επειδη ειναι ενα εξωτικο αυτοκινητο, δεν ξερει ο πολυς κοσμος τι ακριβως παιζει και το δεχονται. Ειναι ομως ακρως παραπλανητικος! Παω να ξαναδω το αρθρο ναδω ποιος ειναι ο συγγραφεας να τον σταμπαρω.
 
Όποιος έχει πάρει Tesla με 440 HP και πάει με 80 μάλλον έκανε λάθος κι έπρεπε να πάρει prius.

Εννοείται θα κανεις τα ρεπριζ σου. Αν δεν τα κάνεις στο Tesla που θα τα κάνεις;
Δεν σημαίνει σόνι και καλά ότι πας με 200+ χιλ. συνέχεια.

Εν πάση περίπτωση προσωπικά και τα 400-450 χιλιόμετρα αυτονομία , μου δημιουργούν ανασφάλεια για ταξίδι. Και δεν θέλω να σταματήσω πουθενά για φόρτιση για ώρες. Απλά δεν το δέχομαι να με αναγκάζει το αμάξι.

Είπαμε. Έχουμε μέλλον μέχρι τα 1000 χιλιόμετρα στα χαρτιά για να είναι 700 στην πράξη.

Και μην μου πείτε υπερβολές. Θα δείτε εκεί θα το πάνε. Και θα το διαφημίζουν με bold γράμματα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ειναι ομως ακρως παραπλανητικος! Παω να ξαναδω το αρθρο ναδω ποιος ειναι ο συγγραφεας να τον σταμπαρω.

Ενώ αν έβγαινε κι έγραφε έκανα ακριβώς 580 χιλιόμετρα , δεν θα ήταν παραπλανητικός ε;
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Όποιος έχει πάρει Tesla με 440 HP και πάει με 80 μάλλον έκανε λάθος κι έπρεπε να πάρει prius.

Εννοείται θα κανεις τα ρεπριζ σου. Αν δεν τα κάνεις στο Tesla που θα τα κάνεις;
Δεν σημαίνει σόνι και καλά ότι πας με 200+ χιλ. συνέχεια.

Ειναι σιγουρo οτι θα συμπεριφερθει καποιος ετσι στην αρχη. Θα το κανει μια, θα το κανει δυο, θα το κανει δεκα, θα του φυγει η κ@υλα. Μετα θα ειναι χρησιμο αν ποτε χρειαστει ως κομματι της ενεργητικης ασφαλειας του αυτοκινητου. Τα τωρινα αυτοκινητα εχουν πολυ περισσοτερους ιππους απο οτι αυτα προ 20ετιας. Δεν σημαινει οτι πρεπει να πηγαινουμε με 200 στην εθνικη.
Η ενσταση μου ειναι οτι ολα αυτα τα πραγματα δεν τα συνυπολογισε στο αρθρο του ο συγγραφεας. Και ειναι και σαιτ ειδικου τυπου παναθεμα τον, δεν ειναι κανενας youtube reviewer. Θες να κανεις τα κολπα σου; ευχαριστως, κανε τα. Μετα πριζωσε σε το εως το 100% και δες την αυτονομια με ρεαλιστικο τροπο
 
Νομίζω πως το έφτιαξαν καθαρά για να έχουν παρουσία στην κατηγορία. Για όποιο λόγο πάντως και να το έκαναν, είναι πόθος!

4 χρόνια μετά βρε Νίκο;
Καλλιο αργά παρά ποτέ βέβαια. Αυτά τα λέγαμε το '17 που βγήκε.

Ισχύει αυτό που λες, όπως δήλωσαν και οι ίδιοι, έπρεπε να μπουν στην κατηγορία που πουλάει περισσότερο.
Τώρα περιμένουμε την Tonale. Ας ελπίσουμε μέχρι του χρόνου να την βγάλουν.


Με μπερδεύει αυτό το αυτοκίνητο. Ενώ είναι το τέλειο (εμφανισιακά αν μη τι άλλο) SUV, δε μπορώ να σταματήσω να αναρωτιέμαι, "γιατί SUV ρε Alfa"? Η απάντηση φαντάζομαι έχει να κάνει με την αμερικανική αγορά, αλλά...

Στις πολιτείες έχει 30χιλ. πωλήσεις και στην Ευρώπη έχει 80χιλ.
Ας ελπίσουμε πως ισχύει αυτό που δήλωσαν, πως ήθελαν παρουσία στην κατηγορία και όχι αυτό που λες.
Άλλωστε οι συμπολίτες σου, αρέσκονται σε θηρία της κατηγορίας. Φαντάζει μικρή η Stelvio γιά εκεί.
 
Εμένα η Άλφα που μ'εκανε να χάσω τον ύπνο μου πριν από αρκετά χρόνια ήταν η Brera, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε ως κόνσεπτ (αφού ως παραγωγή ήταν ελάχιστα λιγότερο ουάου).

2002_AlfaRomeo_BreraConcept4.jpg
 
Δεν είμαι αντικειμενικός ως Alfista, αλλά η Brera ήταν όνειρο ως concept και φοβερή ως παραγωγής!
 
Πως να κοιμηθώ...
Πείτε την γνώμη σας.
Με την ίδια σχεδόν μηνιαία δόση,μπορώ να αποκτήσω με leasing 48 ή 60 μηνών τα:
Audi A3 Sport Back 30 TFSI 1.0 5D,βενζίνη,110 ίπποι,χειροκίνητο κιβώτιο(Δόση 366 ευρώ)
ή
Skoda Kamiq 1.6. TDI,πετρέλαιο,116ίπποι,DSG AMBITION (Δόση 377 ευρώ)
Τα πλεονεκτήματα του Audi είναι η απίστευτη εξωτερική του εμφάνιση και η κύλισή του.
Του Skoda,οι πολύ άνετοι εσωτερικοί χώροι του,το θεικό αυτόματο κιβώτιο DSG και το τουλάχιστον 20-25% φθηνότερο κόστος καυσίμων.
Για να σας δω...
IMG_20200812_121203.jpg
 

Attachments

  • IMG_20200812_121137.jpg
    IMG_20200812_121137.jpg
    110.1 KB · Views: 99
  • SKODA KAMIQ.jpg
    SKODA KAMIQ.jpg
    96.5 KB · Views: 99
  • SKODA KAMIQ 2.jpg
    SKODA KAMIQ 2.jpg
    90.4 KB · Views: 99
Συγνώμη Σωκράτη που θα σου την σπάσω αλλά για μένα κανένα: Το Audi λόγω κουταλας (δεν ξαναγοραζω κουτάλα ας κάνει και 5000 τ αμάξι)
Το Skoda λόγω πετρελαιου (είπαμε το πετρέλαιο είναι μόνο για τον καυστήρα)

Και εξηγούμαι:

Από την στιγμή που όλη αυτή η κατηγορία δεν είναι αυτοκίνητα ούτε εντυπωσιακά στην εμφάνιση, ούτε επιδόσεων , δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο, αντικειμενικά δεν θα γυρίσεις ποτέ να τα κοιτάξεις στο δρόμο, είναι συνηθισμένα καθημερινά αυτοκίνητα, για μένα το 99.9% του κριτηρίου στην αγορά είναι η πρακτικότητα στην χρηση:
Αυτόματο για ευνόητους λόγους ειδικά μέσα στην πόλη και υβριδικό για οικονομία. Βρωμερό πετρέλαιο με τίποτα. Εδώ καταργείται σε ολη την Ευρώπη κι εδώ τα πουλάνε σαν σωτηρία ακόμα.

Οταν έρθει η σειρά μου και μπω σε μια leasing θα τους πω πιάστε ένα υβριδικό + αυτόματο παρακαλώ μεσαίου μεγεθους. Μάρκα; Μοντέλο; Αδιάφορο. Ειλικρινά , δεν κάνω πλάκα. Δεν μου κάνει κλικ κανένα από αυτά , αυτό που λέμε πω πω αμάξι πόθος. Όλα αυτά μου φαίνονται copy paste.

Υβριδικό + αυτόματο. Η γνώμη μου.
 
Αν έχεις οικογένεια και μεταξύ αυτών των δυο επιλογών, πας για το kamiq. Δεν θα αναφέρω την αξιοπιστία του κινητήρα ως θετικό, ούτε το πετρέλαιο ως αρνητικό, διότι είναι leasing, όποτε δεν σε ενδιαφέρουν ούτε ζημιές ούτε «πως θα το πουλήσω μετά;»

Θα τα σχολιάσω από την χρηστικότητα τους. Πετρέλαιο σημαίνει χαμηλά έξοδα μετακίνησης. Το Skoda λόγω αμαξώματος έχει καλύτερους χώρους και μπαινοβγαίνεις πιο εύκολα ενώ το Dsg είναι τεράστιο πλεονέκτημα. Δεν θέλω να ξανά αλλάξω ταχύτητα ποτέ στη ζωή μου.

Αν είσαι εργένης και θες να κανείς τον χαβαλέ σου, πάρε το Audi που είναι πιο μουρατο. Πιο γκαζιαρικο δεν ξέρω αν είναι. Ο κινητήρας 1.0 είναι πολύ καλός αλλά σε αμάξωμα τύπου α3 δεν νομίζω ότι θα βάζει φωτιά στον δρόμο.