Αυτοκινητιστικά νέα

Τι είπατε; Θα είναι φθηνότερη η φόρτιση σε σχέση με την βενζίνη;

Ακόμα δεν τα είδαμε κι άρχισαν τα γλέντια στις τιμές.

Θέλετε να σας πω και την συνεχεια; Όταν γίνει πολύ της μόδας κι όλοι φορτίζουν ηλεκτρικα αμαξια στο σπίτι, θα ακριβυνει και το σπιτικό ρεύμα και θα ειμαστε ολοι μια ωραία οικογένεια...

https://www.newsauto.gr/electric/ilektrosok-i-times-fortisis-sto-dromo-kapelo-pano-apo-900/

Η αυταπάτη του αιώνα (για τους καταναλωτές) θα είναι η πράσινη ενέργεια και καλα. Αυτό βλέπω εγώ. Δεν γλυτώνουμε από πουθενά.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τι είπατε; Θα είναι φθηνότερη η φόρτιση σε σχέση με την βενζίνη;

Ακόμα δεν τα είδαμε κι άρχισαν τα γλέντια στις τιμές.

Θέλετε να σας πω και την συνεχεια; Όταν γίνει πολύ της μόδας κι όλοι φορτίζουν ηλεκτρικα αμαξια στο σπίτι, θα ακριβυνει και το σπιτικό ρεύμα και θα ειμαστε ολοι μια ωραία οικογένεια...

https://www.newsauto.gr/electric/ilektrosok-i-times-fortisis-sto-dromo-kapelo-pano-apo-900/

Η αυταπάτη του αιώνα (για τους καταναλωτές) θα είναι η πράσινη ενέργεια και καλα. Αυτό βλέπω εγώ. Δεν γλυτώνουμε από πουθενά.

α. ειναι γνωστο οτι η φορτιση σε δημοσιους φορτιστες ειναι ακριβοτερη σε σχεση με το σπιτι
β. οι συγκρισεις που γινονται ειναι με τις τιμες καυσιμων εδω που βρισκονται τωρα. Να δουμε σε λιγο καιρο που θα βρισκονται...
 
Η βενζινουλα πάντως τσουκου τσούκου έφτασε στις προ-πανδημιας τιμές.

Εγώ δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα είναι φθηνότερη η χρηση του ηλεκτρικού. Όλο και με κάποιες πατέντες θα μας τα παίρνουν (once again).
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Η βενζινουλα πάντως τσουκου τσούκου έφτασε στις προ-πανδημιας τιμές.

εχει μειωθει πολυ η προσφορα πετρελαιου, οποτε ηταν λογικο να συμβει αυτο.
Ισως να σκεφτουν διαφορους φορους, ωστε να φορολογουν τα ηλεκτρικα. Αυτο ομως θα συμβει σταδιακα, ενω οι τιμες των ηλεκτρικων θα συνεχισουν να κατεβαινουν. Μην ξεχναμε οτι αυτη τη στιγμη δεν πληρωνει ο αγοραστης τελος ταξινομησης κατα την αγορα ηλεκτρικου. Παντως ειμαι 99% σιγουρος οτι η καθημερινη μετακινηση θα ειναι φτηνοτερη, φτανει να μπορει να φορτιζει κανεις στο σπιτι του. Τεσπα, αν ζουμε και ειμαστε εδω, θα τα ξαναπουμε :)
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ;1058639229 .................................................................... Θέλετε να σας πω και την συνεχεια; Όταν γίνει πολύ της μόδας κι όλοι φορτίζουν ηλεκτρικα αμαξια στο σπίτι said:
Μπά! Δεν είναι ανάγκη ν' ακριβύνει το οικιακό, δε φταίνε σε τίποτα αυτοί που δεν έχουν καν αμάξι....Θα βάλουν τους ηλεκτρολόγους εγκαταστάτες να δηλώνουν την παροχή φόρτισης, που δεν θα είναι μιά απλή σούκο πρίζα....
 
Και ποιος σου είπε ότι σ' αυτή την χώρα πληρώνουν τα σπασμένα μόνο αυτοί που φταίνε; Δεν το έχεις εμπεδώσει ακόμα το εργο;

Εγώ είμαι 99% σίγουρος όταν θα γίνει mainstream το ηλεκτρικό θα μας τα παίρνουν κανονικότητα.

Μην ξεχνάς το πιο σημαντικό: η χώρα που βρισκόμαστε έχει μακρά παράδοση στην αρπαχτή. Και με αναδρομικη ισχύ και από όλα.
 
Κραξτε αν θελετε, αλλα για πραγματα που ισχυουν τωρα (κακο δικτυο φορτισης, μικρη αυτονομια, αργη φορτιση, υψηλη τιμη αγορας), αλλα να κραζετε για κατι που μπορει να συμβει στο μελλον, ε πραγματικα με ξεπερνα!! :)
 
Δεν έχω καμμία αμφιβολία ότι θα βρουν κάποιον τρόπο ώστε να μην χάσουν από τα έσοδα,αλλά δεν γίνεται να στύβω το μυαλό μου από τώρα να σκεφτώ τι θα κάνουν. Η ιστορία έχει δείξει άλλωστε ότι συνήθως βρίσκουν την πιο ηλίθια «απάντηση» σε ένα πρόβλημα

Οι απαλλαγές προμοτάρουν την αγορά ηλεκτρικών τώρα που η τεχνολογία είναι σχετικά νέα,το αγοραστικό κοινό δύσπιστο και οι τιμές υψηλές. Όταν αυτά τα προβλήματα δεν υφίστανται πλέον, προφανώς δεν θα υπάρχει λόγος και για κρατικές επιδοτήσεις.
 
Μιας και το ανέφερες, για ηλεκτρικό ψήνεσαι; Όχι απαραίτητα Audi. Όπως είπες δεν κανείς καθημερινά πολλά χιλιόμετρα, υποδομή φόρτισης πρέπει να υπάρχει,ενώ προσφέρουν και καλές επιδόσεις τα περισσότερα.

Ψήνομαι πολύ ως tech enthusiast, αλλά με τη βενζίνη εδώ να κοστίζει 2μιση δολάρια το γαλόνι (3.8 λίτρα), είναι καθαρή τρέλα να δώσεις παραπάνω φράγκα για ηλεκτρικό.

Εκτός αν μιλάμε για Audi
 
Ψήνομαι πολύ ως tech enthusiast, αλλά με τη βενζίνη εδώ να κοστίζει 2μιση δολάρια το γαλόνι (3.8 λίτρα), είναι καθαρή τρέλα να δώσεις παραπάνω φράγκα για ηλεκτρικό.

Εκτός αν μιλάμε για Audi

Ναι κατανοώ. Ωστόσο, εδώ που η βενζίνη είναι ακριβότερη, είναι πολύ ακριβότερα και τα ηλεκτρικά.
 
Ποιος θα πληρώσει την απαραίτητη υποδομή για τη διανομή του -αυξημένου- ηλεκτρικού ρεύματος; Ο ιδιωτικοποιημένος ΔΕΔΔΗΕ. Και πώς θα βρει τα λεφτά; Από τον λογαρισμό του ρεύματος. Και τα λεφτά πρέπει να τα βγάλει πριν αρχίσει να φτιάχνει τα καλώδια. Θα δούμε επανάληψη του έργου με τα διόδια στις εθνικές οδούς.
Και θα φτιαχτούν νέα εργοστάσια για να καλύψουν τη ζήτηση. Πράσινα με επιδότηση. Ακόμα κι αν τα αιολικά είναι τόσο φτηνά στην κατασεκυή πλέον που οι περισσότερες χώρες έχουν σταματήσει τις επιδοτήσεις τους; Ακόμα κι αν θα εισάγουμε το στάρι γιατί στη Θεσσαλία φυτέβουν φωτοβολταϊκά;
Αν όλοι φορτίζουν τα αμάξια το βράδυ, τι θα γίνει η τιμή του νυχτερινού; Αυτή τη στιγμή είναι φτηνό γιατί η ενέργεια βάσης προέρχεται κυρίως από τον λιγνίτη και τα εργοστάσια αυτά δεν μπορούν να σβήνουν και να ξανανάβουν. Θυμάστε την Καλιφόρνια που κανένας βιομήχανος δεν ήθελε να προσφέρει ενέργεια βάσης (γιατί ήταν χαμηλότερη η τιμή) με αποτέλεσμα τις συνεχείς διακοπές;
 
Μιλάτε λες και η αλλαγή θα γίνει εν μια νυκτι και ο ελληνικός στόλος θα γίνει ηλεκτρικός μονομιάς. Προφανώς θα γίνει σταδιακά και πολύ πιο αργά σε σχέση με άλλες χώρες.
Ο Έλληνας είναι πιο συντηρητικός, εχει χαμηλότερο διαθέσιμο εισόδημα και η κυβέρνηση δίνει λιγότερα οικονομικά κίνητρα σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Στο θέμα της υποδομής, να φέρω ως παράδειγμα τον ΟΤΕ που μια χαρά πέρασε οπτικές ίνες χωρίς αύξηση των τιμών;
 
Εγώ πάλι θα θυμηθώ τις εκ νέου εγκαταστασεις υγραερίου των πρατηρίων βενζίνης.
Πριν δεκα χρόνια τα έψαχνες στο Google maps και τώρα υπάρχουν παντού.
Το κόστος μια τέτοιας εγκατάστασης έφτανε ως και τα 100 χιλιάρικα.
 
Ποιος θα πληρώσει την απαραίτητη υποδομή για τη διανομή του -αυξημένου- ηλεκτρικού ρεύματος; Ο ιδιωτικοποιημένος ΔΕΔΔΗΕ. Και πώς θα βρει τα λεφτά; Από τον λογαρισμό του ρεύματος. Και τα λεφτά πρέπει να τα βγάλει πριν αρχίσει να φτιάχνει τα καλώδια. Θα δούμε επανάληψη του έργου με τα διόδια στις εθνικές οδούς.
Και θα φτιαχτούν νέα εργοστάσια για να καλύψουν τη ζήτηση. Πράσινα με επιδότηση. Ακόμα κι αν τα αιολικά είναι τόσο φτηνά στην κατασεκυή πλέον που οι περισσότερες χώρες έχουν σταματήσει τις επιδοτήσεις τους; Ακόμα κι αν θα εισάγουμε το στάρι γιατί στη Θεσσαλία φυτέβουν φωτοβολταϊκά;
Αν όλοι φορτίζουν τα αμάξια το βράδυ, τι θα γίνει η τιμή του νυχτερινού; Αυτή τη στιγμή είναι φτηνό γιατί η ενέργεια βάσης προέρχεται κυρίως από τον λιγνίτη και τα εργοστάσια αυτά δεν μπορούν να σβήνουν και να ξανανάβουν. Θυμάστε την Καλιφόρνια που κανένας βιομήχανος δεν ήθελε να προσφέρει ενέργεια βάσης (γιατί ήταν χαμηλότερη η τιμή) με αποτέλεσμα τις συνεχείς διακοπές;

Κάπως έτσι...

Δεν είναι καθόλου εκτός πραγματικότητας αυτοί οι προβληματισμοί, μην ξεχνάμε όμως ότι η συζήτηση αυτή γίνεται υπό τη θεώρηση ότι υπάρχουν άπειρα ορυκτά καύσιμα, και είναι προσβάσιμα σε όλους για πάντα.

Επειδή όμως δεν έχουν έτσι τα πράγματα, ας σκεφτούμε ότι είναι αναπόφευκτη μια μεταβατική περίοδος που θα κρατήσει αρκετές δεκαετίες, ώστε να φτάσουμε (όχι εμείς λογικά, αλλά ίσως τα παιδιά μας) σε ένα νέο σημείο ισορροπίας όπου η ηλεκτρική/ανανεώσιμη ενέργεια θα είναι το αυτονόητο.