Αυτοκινητιστικά νέα

Οπτικές ίνες περνάει ο ΟΤΕ. Αλλά τρεις μήνες για μεταφορά τηλεφώνου στον Βόλο είναι φυσιολογική γιατί δεν υπάρχουν γραμμές; Και που να κάνεις αίτηση για γραμμή στο Περιστέρι.
 
Νίκο, καλά αυτά που λες, αλλά άντε να ανοίξεις συζήτηση για πυρηνική ενέργεια στην Ελλάδα. Άσχετα αν εισάγουμε από το επικίνδυνο Κοζλοντούο και σε λίγο από τους "κακούς Τούρκους που πήγαν κι έφτιαξαν εργοστάσιο δίπλα μας".
 
Νίκο, καλά αυτά που λες, αλλά άντε να ανοίξεις συζήτηση για πυρηνική ενέργεια στην Ελλάδα. Άσχετα αν εισάγουμε από το επικίνδυνο Κοζλοντούο και σε λίγο από τους "κακούς Τούρκους που πήγαν κι έφτιαξαν εργοστάσιο δίπλα μας".

Και λίγα λες.. Αν την τελευταία εικοσαετία είχαν δοθεί τα απαιτούμενα φράγκα στην έρευνα, τώρα θα είχαμε ενέργεια από σύντηξη. Αλλά μπήκαν τα λόμπυ υδρογονανθράκων στη μέση, και τα μοίρασαν με τους...πράσινους (μην πω καμιά κουβέντα). Όλοι ευχαριστημένοι....
 
Μου αρέσει να θυμίζω ότι η επένδυση που έκανε η Γαλλία για την έρευνα στην σύντηξη πριν 30 χρόνια ήταν όσα δώσαμε για τους Ολυμπιακούς της Αθήνας. Αλλά ποιος στην Ελλάδα σκέφτεται τόσο μακροπόθεσμα;
 
Πολλοί θαρραλέοι βλέπω.


50 χιλιαρικάκια για βόλτες στην πόλη; Μωρέ μπράβο.
 
Πολλοί θαρραλέοι βλέπω.


50 χιλιαρικάκια για βόλτες στην πόλη; Μωρέ μπράβο.
Έχουν έρθει tesla διακοπές από Γερμανια και Ρουμανία. Το προβλημα λες να είναι να πας Αθήνα Θεσσαλονίκη;
 
Βεβσιως και είναι πρόβλημα και πρέπει να προσέχεις πως θα πάς. Κι αν φτάσεις κατευθείαν στην μπριζα για ώρες.
Όπως έχω γράψει προηγουμένως για μένα αυτό είναι αγγαρεία .
 
ενω ολα τα volvo xc60 που κυκλοφορουν πανε συχνα ταξιδια; το κομματι τους θα κανουν και δικαιωμα τους να το κανουν
 
Στο YouTube υπάρχει κάποιος Έλληνας που ζει στην Σουηδία και έχει κάνει πολλα αναλυτικά reviews με το tesla του όπως και βίντεο για το ταξίδι του οδικώς στην Κρήτη από όπου κατάγεται.
 
Στο YouTube υπάρχει κάποιος Έλληνας που ζει στην Σουηδία και έχει κάνει πολλα αναλυτικά reviews με το tesla του όπως και βίντεο για το ταξίδι του οδικώς στην Κρήτη από όπου κατάγεται.

Ποιος; Δεν τον έχω πετύχει! Πόσταρε το κανάλι του.
 
Κύκλωμα διέπραττε απάτες με super cars – Πώς εισέπρατταν τα ποσά της ασφαλιστικής εταιρείας. Μετά την αποσυναρμολόγηση, άλλα μέλη της σπείρας μετέφεραν το σασί και άλλα μηχανικά μέρη του οχήματος στη Μεταμόρφωση, προκειμένου μετά τη δήλωση κλοπής να αιτηθεί ο κάτοχός του, αποζημίωση από την Ασφαλιστική Εταιρεία.
Ήταν κι έμπορος αυτοκινήτων στην ομάδα!
 
Μόνο τα 119 ευρώ είναι; Βλέπετε πόλεις; Πιό περιποιημένα και από το σπίτι μας..... Χαίρεσαι να βλέπεις βιντεάκια από την dashcam από το εξωτερικό.

Οσο για την συντήρηση προβλέπω τα ηλεκτρικά να είναι η ταφόπλακα των απανταχού συνεργειατζήδων. Και αφού οι περισσότεροι έλεγχοι γίνονται online, μάλλον στο μέλλον θα σου έρχεται ένα κιτ σπίτι με τα φίλτρα και θα τ' αλλάζεις μόνος σου όπως αλλάζεις την σακούλα στην ηλεκτρική σκούπα. Στο συνεργείο μόνο όταν τρακάρεις.
 

Attachments

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    89.6 KB · Views: 26
Last edited:
Εκείνο, που με βάζει σε σκέψεις, όχι γιά το άμεσο μέλλον είναι : Ωραία ! Τα κάναμε όλα ηλεκτρικά (τα οχήματα), αυτά θέλουν ενέργεια, απ' την πρίζα, που παράγεται με κάποιο τρόπο, τουλάχιστον μέχρι τώρα, από καύσιμα που "ρυπαίνουν" ή όχι; Πάμε, παρακάτω : όσο πληθαίνουν τα ηλεκτροκίνητα, τόσο θα αυξάνονται οι απαιτήσεις σε κατανάλωση ενέργειας....άρα και σε παραγωγή. Πώς θα γίνεται αυτή ; Με "καθαρές" μεθόδους ; Επαρκούν αυτές ; Μάλλον όχι με τα σημερινά μέτρα! Ρε, που πάμε; ....θα' λεγε κι'ο Αυλωνίτης..!
 
Η αλλαγη δεν θα γινει εν μια νυκτι, αλλα σταδιακα, επομενως σταδιακα θα αυξηθουν και οι αναγκες ενεργειας. Επισης, μην ξεχνατε οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των EVs θα φορτιζονται το βραδυ (ωστε να εκμεταλλευτουν τις χαμηλες χρεωσεις αλλα και επειδη τοτε δεν θα χρησιμοποιουνται), οπου το δικτυο λειτουργει undercapacity ετσι και αλλιως.
Επισης, σταδιακα θα ερχονται online και περισσοτεροι σταθμοι με ανανεωσιμες πηγες ενεργειας ενω θα υπαρξει δυνατοτητα καλυτερης αποθηκευσης της παραγομενης ενεργειας απο τις ΑΠΕ.
Το βασικο ειναι οτι ολα αυτα ΔΕΝ θα γινουν με το γυρισμα ενος διακοπτη, αλλα σε βαθος 20-30-40 χρονων. Πιθανοτατα θα παραμεινουν καποια οχηματα για εξειδικευμενες χρησεις (ειτε ως χομπι ειτε επαγγελματικα οχηματα, εργαλεια πχ εκσκαφεις, μπουλντοζες κτλπ) με κινητηρες εσωτερικης καυσης αλλα θα ειναι μειοψηφια.
Ολα αυτα θα γινουν οχι γιατι "το επιτασσει η βιομηχανια" ή επειδη "θελουν να μας βαλουν σε εξοδα", αλλα επειδη α. τα fossil fuels θα τελειωσουν, β. η εμπειρια χρησης ηλεκτρικου ειναι καλυτερη απο ενος με ΚΕΚ. Ειναι αθορυβα, γρηγοροτερα, αποδιδουν σταδιακα την δυναμη τους, δινουν ολη την ροπη κατευθειαν ΚΑΙ ειναι πιο οικονομικα (αυτην τη στιγμη) κατα την χρηση τους.