Αυτοκινητιστικά νέα

Ακριβώς, επειδή θα τελειώσουν τα fossil fuels, γεννάται το ερώτημα με τι θα παράγεται η ενέργεια γιά να φορτισθούν, λέμε τώρα ``1.000.000.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα στη γή.....Φυσικά δε μιλάμε γιά μεθαύριο !
 
Ακριβώς, επειδή θα τελειώσουν τα fossil fuels, γεννάται το ερώτημα με τι θα παράγεται η ενέργεια γιά να φορτισθούν, λέμε τώρα ``1.000.000.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα στη γή.....Φυσικά δε μιλάμε γιά μεθαύριο !

τροποι να παραχθει ενεργεια για τα EVs υπαρχουν. Τροποι να δημιουργηθουν νεοι υδρογονανθρακες δεν υπαρχουν. Επομενως η ερωτηση δεν ειναι αυτη που θετεις, αλλα περισσοτερο "χρονικη". Θα προλαβει να γινει η μετατοπιση;
 
Τα fossil fuels "τελειώνουν" εδώ και 40 χρόνια.. έχουμε ακόμα κάποιο σεβαστό περιθώριο (οι εκτιμήσεις μιλάνε για πάνω από 50 χρόνια ακόμα).

Αλλά θα είναι μεγάλη ντροπή για την ανθρωπότητα αν τα καταφέρει και ξεμείνει από fossil fuels χωρίς να έχει προσαρμοστεί.
 
Τα fossil fuels "τελειώνουν" εδώ και 40 χρόνια.. έχουμε ακόμα κάποιο σεβαστό περιθώριο (οι εκτιμήσεις μιλάνε για πάνω από 50 χρόνια ακόμα).

Αλλά θα είναι μεγάλη ντροπή για την ανθρωπότητα αν τα καταφέρει και ξεμείνει από fossil fuels χωρίς να έχει προσαρμοστεί.
δεν νομιζω οτι θα συμβει αυτο για τον απλο λογο οτι η αγορα η ιδια θα "σπρωξει" προς την αλλαγη. Λεω πχ εναν τροπο, οτι σταδιακα θα αυξηθει η τιμη των ορυκτων καυσιμων και θα καταστει ασυμφορφη η χρηση τους.
 
Άλλο θέλει να πει ο spageo: ότι και πάλι μακροπρόθεσμα στην ίδια λούμπα θα πέσουμε από περιβαντολλογικής άποψης (που υποτίθεται ότι όλα γίνονται για το περιβάλλον). Αντί να ρυπαίνει η εξάτμισή μας θα ρυπαίνουν τα εργοστάσια που θα παράγουν το ρεύμα λόγω και υπέρογκης ζήτησης.
 
  • Like
Reactions: spageo
Μία παρατήρηση - τροφή για σκέψη.
Οικολογική και περιβαλλοντική ανάπτυξη και προστασία δεν μπορεί να υπάρχει, εάν δεν συνδυάζεται ταυτόχρονα και με μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας σε όλα τα επίπεδα.
 
Άλλο θέλει να πει ο spageo: ότι και πάλι μακροπρόθεσμα στην ίδια λούμπα θα πέσουμε από περιβαντολλογικής άποψης (που υποτίθεται ότι όλα γίνονται για το περιβάλλον). Αντί να ρυπαίνει η εξάτμισή μας θα ρυπαίνουν τα εργοστάσια που θα παράγουν το ρεύμα λόγω και υπέρογκης ζήτησης.

Όχι ακριβώς, γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι overall πολύ πιο efficient σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Αυτός μάλιστα είναι ο λόγος που τα υβριδικά έχουν καλύτερες καταναλώσεις, παρότι το ηλεκτρικό ρεύμα παράγεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Προφανώς για να γίνει 100% οικολογικό το αυτοκίνητο πρέπει να μεταβούμε σε 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας / ηλεκτρικού ρεύματος.
 
Νομίζω πρέπει κανείς να είναι αρκετά "ρομαντικός" γιά να πιστέψει ότι ένας "οικολογικός οίστρος" κατέλαβε ξαφνικά την Ευρώπη γιά να στρέψει τον κόσμο προς τα ηλεκτρικά. Ούτε φυσικά η υψηλή απόδοση των κινητήρων τους.....λες και πρέπει να έχουμε ισχύ 250 KW γιά να πάμε γιά ........ταβέρνα.
 
Άλλο θέλει να πει ο spageo: ότι και πάλι μακροπρόθεσμα στην ίδια λούμπα θα πέσουμε από περιβαντολλογικής άποψης (που υποτίθεται ότι όλα γίνονται για το περιβάλλον). Αντί να ρυπαίνει η εξάτμισή μας θα ρυπαίνουν τα εργοστάσια που θα παράγουν το ρεύμα λόγω και υπέρογκης ζήτησης.

ναι, αλλα τα εργοστασια δεν ειναι μεσα στην πολη, οπου συνηθως ειναι η ατομοσφαιρα πιο βεβαρημενη.

Αλλο πραγμα το "ολα γινονται για το περιβαλλον" και αλλο το "θα επωφεληθουν καποιοι απο αυτην την ιστορια". Ειναι αδυνατον να σπρωξεις τους καταναλωτες προς κατευθυνση που δεν θελουν να πανε.
Οσο για το σχολιο για τα 250kw και την ταβερνα, κανεις το λαθος και εξισωνεις EVs με Tesla και αλλα υψηλων επιδοσεων. Το ηλεκτρικο 208 εχει 130 ιππους. Τα μικρα ηλεκτρικα VAG εχουν 82 ιππους. Το id3 στην μεγαλη του εκδοση εχει 204 ιππους.
Η tesla εδωσε τεραστια ωθηση στην ηλεκτροκινηση γιατι την εκανε "cool", αλλα mass market δεν εχει γινει ουτε καν με το model 3. Οι τιμες ολων των EVs ειναι ακομα υψηλες,θα πεσουν ομως σταδιακα.
 
Πρεπει να ειναι εκτελωνισμοι και να ειναι οι παραγγελιες που εχουν πεσει απο τοτε που ανοιξε το σαιτ για ελλαδα. Τελος χρονια θα φανει πραγματικα τι συμβαινει
 
Ότι και να πλασσαριστεί στην αγορά εδώ, αποκλείεται να μη το πάρει κανείς όσο ακριβό και να' ναι !
 
Εντάξει αντικειμενικά έχει αποκτήσει ΤΕΡΑΣΤΙΟ hype η Tesla. Λογικό να βρεθούν σε μια ολόκληρη χώρα και 1000 άτομα να παραγγείλουν τυφλά. Είπαμε: η χώρα είναι φτωχή, όχι οι κάτοικοι ;)
 
  • Like
Reactions: avpap
H Tesla δεν είναι κάποια τυχαία εταιρεία. Υπάρχει στον χώρο εδώ και 18 χρόνια, έχει σε παραγωγή πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα εδώ και 12 χρόνια (ενώ οι παραδοσιακοί κατασκευαστές τώρα ουσιαστικά "ξυπνάνε" σιγά σιγά) και τουλάχιστον στις πολιτισμένες χώρες EV = Tesla. Δεν είναι θέμα hype.
 
  • Like
Reactions: avpap and takisot
hype .. promote or publicize (a product or idea) intensively, often exaggerating its benefits.

Μπά .. είναι χειρότερα .. αν αρχίσεις να διαβάζεις τεσλάκηδες (και είναι πολλοί ..) την υποστηρίζουν σαν θρησκεία ενα πράγμα .. σαν τους γάβρους τον Θρύλο.
 
Έχοντας δεί από κοντά σε έκθεση τους στο εξωτερικό -αλλά όχι οδηγήσει- πρέπει να αναγνωρίσουμε πως επιτάχυναν τη λογική του αυτοκινήτου που βελτιώνεται με τον χρόνο μέσω OTA updates. Στους παραδοσιακούς κατασκευαστές -premium- αυτά δεν υπήρχαν. Να σου έβαζαν ένα update τον χρόνο στο Infotainment από το service στη καλύτερη.

Η ποιότητα τους δεν είναι ότι καλύτερο, κάθε άλλο. Η ποιότητα των επενδύσεων μέτρια, υπήρχαν μέρη που τα πήραν κατευθείαν από άλλους κατασκευαστές και φαινόταν και άλλα πολλά. Ωστόσο, ειδικά πριν 5-6 χρόνια, ήταν το next gen στα αυτοκίνητα. Δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στην αγορά.

Πλέον, εάν κάποιος είναι στην αγορά για EV σε αυτές τις τιμές, μάλλον πως είναι καλύτερα να πάει σε υλοποίηση παραδοσιακού premium κατασκευαστή.
 
Jim ξέρεις πόσα ήταν με leasing ?
Ελάχιστα .Είναι παραγγελίες retail ιδιωτών και αυτό διότι η Tesla στην Ελλάδα δεν έχει κάποιον να μιλάει με τις Leasing όπως όλες οι άλλες εταιρίες που συνήθως δίνουμε προμήθεια σε αυτές .

Είναι φίλε ΚΑΘΑΡΟ κέρδος για την εταιρία εκτός των λιγοστών εξόδων που έχει. Βάλε 165 χ 50.000 μέσω όρο.Απίστευτο νούμερο.
Ακόμα και αν συσσωρεύτηκαν οι παραγγελίες (που έτσι έγινε) .
Φαντάσου ότι αυτό πιέζει όλους εμάς με τα premium ηλεκτρικά (JAGUAR , BMW , MB , AUDI κτλ) γιατί αυτό αποτυπώνετε σε πινακίδες που θέλουν οι έξω.
 
Άντε να καθαρίζει λίγο ο χώρος από τους λαμογιομαντράδες

 
Άπατη πήγε κι αυτή η τεχνολογία.


Τρανταχτή απόδειξη ότι όλες αυτές οι νέες τεχνολογιες θέλουν SUPPORT !

Ικανή και αναγκαία συνθήκη για την επιτυχία δεν είναι το χαμηλό κόστος κτήσης αλλά να μην αλλάξει τις συνήθειες του ο χρήστης: Ούτε να προσεύχεται μην μείνει στην μέση του πουθενά ούτε να περιμένει ώρες στα βενζινάδικα.
 
  • Like
Reactions: koupa