Αυτοκινητιστικά νέα

Τάσο όχι αλλά οι σχεδιαστές κολλάνε και λίγο παρελθόν να δουν αν θα τσιμπήσει ο καταναλωτής .Αυτό γινόταν στα Σαλόνια Αυτοκινήτου κατά κόρον αλλά τώρα που παιζει τρελλά το ηλεκτρικο θα σκάσουν πολλά .
Ήδη το νομοσχέδιο ότι αν έχεις παλιό και θες να το κάνεις ηλεκτρικό θα βρει αρκετούς και για μένα θα βοηθήσει τα συνεργεία ν ανέβουν οπότε θα σκάσουν πολλά και από τα παλιά .Βέβαια ο ήχος δεν αλλάζει...
Φαντάσου Forrd Escort RS 2000 ηλεκτρικό να πλαγιάζει ....κ να ακούγονται μόνο λάστιχα
 
Μιας και ασχολείστε με το αυτοκίνητο , πήρα βανάκι και λόγω υποβραχιόνιου δε βολεύει να κουμπώνω την ζώνη , θα εμπιστευόσασταν κάτι σαν το παρακάτω ώστε να μπουν δύο μαζί και να ανέβει στο ύψος του υποβραχιόνιου η βάση για το κλιπ της ζώνης ;
2 seat belt clip

belt.JPG
 
Όχι γιατί θα πέφτει στο πλάι , ενώ τα άλλα θα κάθονται όρθια δίπλα ακριβώς από το υποβραχιόνιο , επίσης 10 εκατοστά εάν σηκωθεί είναι αρκετό . Φοβάμαι μη τυχόν και διαλυθούν σε περίπτωση που γίνει κάτι .
 
Είναι επίφοβο. Άλλο η μαμά εγγράφα που έχει τεσταριστει σε crash test κλπ και άλλο η αγνώστου προελεύσεως. Θες και 2 κιόλας. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος να σου απαντήσει με σιγουριά. Και εδώ μιλάμε για προστασία ζωής όχι για διακοσμητική παρέμβαση.
Πολύ επίφοβο. Δεν θα αισθανόμουν άνετα ψυχολογικά.
 
Τι είπατε; Θα είναι φθηνότερη η φόρτιση σε σχέση με την βενζίνη;

Ακόμα δεν τα είδαμε κι άρχισαν τα γλέντια στις τιμές.

Θέλετε να σας πω και την συνεχεια; Όταν γίνει πολύ της μόδας κι όλοι φορτίζουν ηλεκτρικα αμαξια στο σπίτι, θα ακριβυνει και το σπιτικό ρεύμα και θα ειμαστε ολοι μια ωραία οικογένεια...

https://www.newsauto.gr/electric/ilektrosok-i-times-fortisis-sto-dromo-kapelo-pano-apo-900/

Η αυταπάτη του αιώνα (για τους καταναλωτές) θα είναι η πράσινη ενέργεια και καλα. Αυτό βλέπω εγώ. Δεν γλυτώνουμε από πουθενά.

Τελικά έρχονται χαράτσια πολύ νωρίτερα απ' ότι περίμενα. Η κοροίδία του αιώνα έχει να γίνει......θα λέμε που είσαι φθηνή βενζινούλα μου......

 
Η είδηση των φόρων πάλι έρχεται από την Αυστραλία πάντως και οχι από χώρες όπως η Αμερική και ευρωπαϊκές παραγωγούς ηλεκτρικών οχημάτων.
Σε αντιστοιχία πάντως τα τέλη κυκλοφορίας είναι φτηνότερα και δικαιοτερα για τα ηλεκτρικά αφού χρεώνονται με το χιλιόμετρο ενώ σε ένα αντίστοιχης τιμής βενζινοκινητο είναι ακριβότερα και τα πληρώνεις ακομη και αν το έχεις στο γκαράζ με 0 χιλιόμετρα. Ευτυχώς που ήρθαν τα ηλεκτρικά και εφαρμόζουν σωστά μοντέλα φορολογισης!
 
T
Τελικά έρχονται χαράτσια πολύ νωρίτερα απ' ότι περίμενα. Η κοροίδία του αιώνα έχει να γίνει......θα λέμε που είσαι φθηνή βενζινούλα μου......

Τάσο το πρόβλημα είναι ότι ανεβαίνει τρελά το κόστος του πετρελαίου στα επόμενα 5-15 χρόνια και δεν μπορεί να το αποφύγει κανένας. Οπότε το φθηνή βενζίνη θα είναι έτσι και αλλιώς μια ανάμνηση άλλης εποχής. Άντε να βγάλεις ασβεστολιθικό πετρέλαιο σε σχέση με την αντλία στη Μέση Ανατολή.
Από την άλλη αν θες να φορτίζεις φθηνά το ηλεκτρικό σου και έχεις χώρο για Φ/Β μπορείς να το κάνεις εύκολα με net-metering. Το κόστος της kWh από Φ/Β έχει πέσει τρελά. Στις δημοπρασίες στην Ελλάδα μιλάμε πια για 3-4 σεντς μόνο η kWh και προφανώς οι εταιρίες βγάζουν κέρδος με αυτή την τιμή πώλησης. Ένα μέσο ηλεκτρικό θέλει 15 kWh για 100 κμ δηλαδή θεωρητικά 75 σεντς σε ρεύμα με αυτές τις τιές, άντε 1.5 ευρώ με διπλό κόστος για μικρές εγκαταστάσεις στο σπίτι, ενώ ένα βενζινοκίνητο ακόμη και πχ με κατανάλωση 6 λίτρα/100 κμ μιλάμε για τιμές από 9 ευρώ και πάνω.
Τώρα αν αγοράζεις από ταχυφορτιστή ρεύμα σου πουλάει η εταιρία και την υπηρεσία και είμαι σίγουρος ότι κοιτάνε πόσο κοστίζει η βενζίνη για να ορίσουν τις τιμές τους. Για παράδειγμα η παρακάτω εταιρία χρεώνει 0.79 ευρώ την kWH δηλαδή ~12 ευρώ. Αυτό είναι το ίδιο κόστος για ένα βενζινοκίνητο με κατανάλωση ~8 λίτρα/100 κμ με τιμή 1.5 ευρώ το λίτρο.
Πάντως στο παρελθόν δεν είχες ποτέ την δυνατότητα να "γεμίζεις" μόνος σου το αυτοκίνητό σου. Τώρα θα έχεις!


ΥΓ. Πήρα την απολύτως ακριβότερη τιμή ρεύματος από την Ionity, αν έχεις αυτοκίνητο με σύμβαση από την εταιρία μπορείς να έχεις χαμηλότερη χρέωση πχ η mercedes έχει συμφωνήσει για 0.29 ευρώ την kWh για σένα. Αυτές οι τρελές αποκλίσεις δείχνουν και τα περιθώρια κέρδους.
 
  • Like
Reactions: avpap
Νέα τεχνολογία από τη Ford για να προβλέπει τα τροχαία ατυχήματα
ford-atyxhmata.jpg.webp

Η Ford εξελίσσει ένα ψηφιακό εργαλείο οδικής ασφάλειας που μπορεί να προβλέπει επικίνδυνα σημεία στα οποία μπορούν να συμβούν ατυχήματα.
Μία κοινοπραξία με επικεφαλής τη Ford εξελίσσει ένα καινοτόμο εργαλείο πρόγνωσης με επίκεντρο την οδική ασφάλεια, το οποίο μπορεί να αναβαθμίσει τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας στις πόλεις χρησιμοποιώντας δεδομένα από διασυνδεδεμένα οχήματα και έξυπνους αισθητήρες παραπλεύρως του δρόμου. Το εργαλείο οδικής ασφάλειας βάσει δεδομένων (Data-Driven Road Safety Tool) θα αναλύει πληροφορίες από διασυνδεδεμένα οχήματα, έξυπνους αισθητήρες παραπλεύρως του δρόμου και δεδομένα τοπικής αυτοδιοίκησης, ώστε να προβλέπει πιθανές τοποθεσίες και αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων. Τα ευρήματα θα επιτρέψουν στις πόλεις να λάβουν προληπτικά μέτρα σε δρόμους και διασταυρώσεις που εγκυμονούν τους υψηλότερους κινδύνους για τους χρήστες των δρόμων.

Η Ford Mobility συνεργάζεται με το Συμβούλιο της Κομητείας της Οξφόρδης (Oxfordshire County Council), τους ειδικούς στους αισθητήρες τεχνητής νοημοσύνης (AI) της Vivacity Labs, και κορυφαίους ακαδημαϊκούς από το Κέντρο Έρευνας Ασφάλειας Μεταφορών (Transport Safety Research Centre) του Πανεπιστημίου του Loughborough, με την υποστήριξη της TfL. Στόχος είναι το εργαλείο αυτό να εξελιχθεί σε μία λύση επωφελή για πόλεις και οδηγούς σε όλο τον κόσμο. Η πρωτοβουλία χρηματοδοτείται από την υπηρεσία προώθησης καινοτομιών της Βρετανικής κυβέρνησης Innovate UK.

Η Ford έχει πραγματοποιήσει εκτενή έρευνα πάνω στον τρόπο με τον οποίο τα διασυνδεδεμένα οχήματα και οι διάφορες αναλύσεις μπορούν να βελτιώσουν την οδική ασφάλεια. Τώρα, μέχρι 700 επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα θα συνδεθούν στην περιοχή της Οξφόρδης και του Λονδίνου στο πλαίσιο του 18-μηνου project που ξεκινά φέτος το καλοκαίρι. Λεπτομερή δεδομένα τηλεματικής από το στόλο των οχημάτων – όπως η χρήση φρένου ή γκαζιού και η γωνία περιστροφής του τιμονιού – θα αναλύονται παράλληλα με πληροφορίες από 25 πρόσθετους, έξυπνους αισθητήρες που θα προμηθεύσει στην κομητεία της Οξφόρδης η Vivacity Labs, η οποία ειδικεύεται στην καταγραφή της κυκλοφορίας, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό που χρησιμοποιούνται σε 100.

Οι αισθητήρες της Vivacity παραπλεύρως του δρόμου χρησιμοποιούν αλγορίθμους Μηχανικής Μάθησης για την ανίχνευση «παρ’ ολίγον» ατυχημάτων και μπορούν να αναλύουν μοτίβα κινήσεων ευάλωτων χρηστών των δρόμων όπως οι δικυκλιστές και οι πεζοί, καθώς και τα μη-διασυνδεδεμένα οχήματα.


Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/aytokinito/tehnologia-ford-gia-na-ta-trohaia-atyhimata
 
Η χρηματοδοτική μίσθωση (leasing) επιβατικού αυτοκινήτου αποτελεί μια πρακτική η οποία αναπτύσσεται διαρκώς ως τάση και στην ελληνική αγορά. Ας δούμε ποια είναι τα πιο φτηνά αυτοκίνητα που μπορεί κάποιος να αποκτήσει βάσει αυτής της επιλογής.

Η επιλογή τού leasing για την απόκτηση (μεσοπρόθεσμα) και τη χρήση (άμεσα) ενός καινούργιου επιβατικού αυτοκινήτου παρουσιάζεται ως μια ιδανική λύση για όσους δεν έχουν τον χρόνο ή τη διάθεση να ασχοληθούν με τις διαδικασίες και τις ανάγκες που απαιτεί ένα όχημα πριν και κατά τη διάρκεια της κτήσης του.

Η πρακτική της χρηματοδοτικής μίσθωσης ενός επιβατικού αυτοκινήτου έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα τα οποία σε πολλούς «μεταφράζονται» με τη λύση της καταβολής ενός μηνιαίου μισθώματος για την καθημερινή χρήση του και με την απαλλαγή του επωφελούμενου αυτών (πλεονεκτήματα) από έγνοιες και απρόοπτα που συμβαίνουν κατά την καθημερινή μετακίνησή μας.

leasing-i_77761_398422.JPEG


Βεβαίως, η απόφαση για το εάν κάποιος θα καταφύγει στη λύση του leasing ή θα προτιμήσει την κλασική μέθοδο της ιδιοκτησίας ενός καινούργιου οχήματος είναι το ένα σκέλος στη διαδικασία. Το άλλο, αφορά στην τελική επιλογή του αυτοκινήτου και στα χαρακτηριστικά που αυτό θα διαθέτει. Ας δούμε ποια είναι τα φτηνότερα που προσφέρουν κάποιες από τις εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης.

Για την επιλογή τους θέσαμε ως κριτήρια να υπάρχει προκαταβολή 20% της τιμής του οχήματος και 48μηνη διάρκεια (τέσσερα χρόνια) της χρηματοδοτικής μίσθωσης. Το ποσό της προκαταβολής θεωρείται ταυτόχρονα ως η πρώτη δόση για την επιλεγμένη διάρκεια του leasing.
leasing-iii_77761_398423.JPG

Οι τιμές που αναφέρονται είναι χωρίς τον ΦΠΑ 24%. Εννοείται ότι εάν ο ενδιαφερόμενος αλλάξει κάποιο από τα κριτήρια, μεταβάλλεται αντιστοίχως τόσο το ποσό της απαιτούμενης προκαταβολής όσο και αυτό της μηνιαίας δόσης.

1. Toyota Aygo 1.0 72 PS «X-Play».
Το όχημα πόλης της Toyota διακρίνεται για τον σχεδιασμό του αλλά και για την αξιοπιστία του σε βάθος χρόνου. Το ταμπλώ του είναι νεανικό σε όψη και σχεδίαση και στο εσωτερικό του μπορούν να μεταφερθούν τέσσερις σχετικά υψηλόσωμοι ενήλικοι.

Ο τρικύλινδρος, ατμοσφαιρικός κινητήρας του έχει χωρητικότητα ενός λίτρου και αποδίδει 72 PS. H μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 4,8 l/100 km (WLTP) και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 109 g/km (WLTP). Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του, επιταχύνεται από τα 0-100 km/h σε 13,8 sec και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 160 km/h.

H προσφορά που το αφορά έχει ως εξής: Προκαταβολή 2.500 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, μηνιαία δόση 103 ευρώ χωρίς 24% ΦΠΑ, διάρκεια 48 μήνες και προϋπολογισμένα 20.000 χλμ./έτος.
Άλλη εταιρεία leasing προσφέρει τη συγκεκριμένη εξοπλιστική έκδοση του Aygo («X-Play») με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων («MMT») με μηνιαία δόση 106,30 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, προκαταβολή 2.400 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, διάρκεια 48 μήνες και προϋπολογισμένα 20.000 χλμ./έτος.

2. Citroën C1 1.0 VTi 72 PS «iTouch»

Η ευρωπαϊκή όψη του και το γαλλικό στυλ στη σχεδίασή του, κάνουν το Citroën C1 να είναι περισσότερο ελκυστικό από το γιαπωνέζικο «αδελφάκι» του. Το όχημα πόλης της εταιρείας δεν διαφέρει σε ό,τι αφορά στα μηχανικά μέρη του από το Aygo, ωστόσο έχει καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού, συγκριτικά. Επίσης, στο εσωτερικό του υπάρχουν περισσότερα κοσμητικά στοιχεία που το κάνουν πιο ελκυστικό αισθητικά.
Όπως και στο Aygo, ο χιλιάρης κινητήρας του αποδίδει 72 PS, η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 4,9 l/100 km (WLTP) και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 109 g/km (WLTP). Το C1 επιταχύνεται από τα 0-100 km/h σε 13,8 sec και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 160 km/h.
H προσφορά που το αφορά έχει ως εξής: Προκαταβολή 2.090 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, μηνιαία δόση 125 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, διάρκεια 48 μήνες και προϋπολογισμένα 20.000 χλμ./έτος.

3. Nissan Micra 1.0 92 PS «T-Energy»

Το supermini μοντέλο της Nissan έχει εγκωμιαστεί για τη σχεδίασή του και το στυλ του, σε σχέση με ό,τι ίσχυε αντίστοιχα στην προηγούμενη γενιά του μοντέλου. O τρικύλινδρος κινητήρας του αποδίδει 92 PS και επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0-100 km/h σε 11,8 sec.
H μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 5,4 l/100 km (WLTP) και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 123 g/km (WLTP). Η τελική ταχύτητα του οχήματος φτάνει τα 178 km/h.
H προσφορά που το αφορά έχει ως εξής: Προκαταβολή 3.300 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, μηνιαία δόση 125 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, διάρκεια 48 μήνες και προϋπολογισμένα 20.000 χλμ./έτος.

4. Opel Corsa 1.5 Diesel 102 PS

H καινούργια γενιά του γερμανικού supermini εγκαινίασε τη νέα εποχή της Opel, τόσο αισθητικά όσο και σε ό,τι αφορά στις δομικές καταβολές του, δηλαδή τα μηχανικά μέρη του. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση διαθέτει τον χωρητικότητας 1,5 λίτρου κινητήρα οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 102 PS και μέγιστη ροπή 250 Nm. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 4,0 l/100 km (WLTP) και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 105 g/km (WLTP). Ο κινητήρας επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0-100 km/h σε 10,2 sec και η τελική ταχύτητα του οχήματος φτάνει τα 188 km/h. H προσφορά που το αφορά έχει ως εξής: Προκαταβολή 3.600 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, μηνιαία δόση 125 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, διάρκεια 48 μήνες και προϋπολογισμένα 20.000 χλμ./έτος.

5. Peugeot 208 1.2 PureTech 75 PS «Active»
To «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2020, όπως το ψήφισαν πέρυσι οι δημοσιογράφοι-μέλη του θεσμού «Car of the Year», εντυπωσιάζει με την αισθητική του αλλά και με τα γενικότερα χαρακτηριστικά του. Η έκδοση με την ατμοσφαιρική εκδοχή του τρικύλινδρου 1.2 PureTech κινητήρα αποδίδει 75 PS και δίνει έμφαση στη γραμμική απόδοση της ροπής του, όπως και στην οικονομία καυσίμου. Αναφορικά με την τελευταία, η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 5,3 l/100 km (WLTP) και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 119 g/km (WLTP). Το αυτοκίνητο επιταχύνεται από τα 0-100 km/h σε 14,9 sec και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 170 km/h. Η προσφορά που το αφορά έχει ως εξής: Προκαταβολή 2.800 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, μηνιαία δόση 128 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 24%, διάρκεια 48 μήνες και προϋπολογισμένα 20.000 χλμ./έτος.


Στο συγκεκριμένο άρθρο, αυτό ίσως δεν παραθέτει, είναι εάν μεσα στο χρόνο δεν καλυφθούν τα χιλιόμετρα και για την ακρίβεια είναι λιγότερα από τα προϋπολογισμένα, θα πρέπει να επιστέφονται χρήματα με την λήξη της μισθωτικής περιόδου.

Περισσότερα εδώ
 
Επι τη ευκαιρία του άρθρου του σιμου για το leasing, αν κάποιος δεν περνάει το μίσθωμα στα έξοδα εταιρείας, έχει νόημα αυτός ο τρόπος απόκτησης αυτοκινήτου; Λίγο που το είχα ψάξει, είχα δει ότι μετά την τετραετία, ο χρήστης έχει πληρώσει περίπου το 70% της αξίας του αυτοκινήτου ΚΑΙ δεν έχει αυτοκίνητο.
 
Όντως έτσι είναι, από την άλλη δεν πληρώνεις λειτουργικά έξοδα, ασφάλεια, σέρβις, ελαστικά, τέλη, ζημιές δικής σου ευθύνης και δεν έχεις την έγνοια να το μεταπωλησεις κάποτε αν το επιθυμείς αυτό ειδικά αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα . Θέμα επιλογών, αναγκών και προτεραιοτητων είναι η μίσθωση.