Αυτοκινητιστικά νέα

Ευχαριστώ για την απάντηση Σιμο
Άρα ένα αυτοκίνητο με ΛΤ από 20 έως 25 μας δίνει ένα ποσο περίπου 8Κ εισόδημα που με το max συντελεστή πάει στα 3Κ.
Κάνω κάπου λάθος;
 
Με αφορμή της παρουσίασης της ανάπλασης του Πεδίον του Άρεως , οργανώνεται την Κυριακή το παρακάτω event με συμμετοχή ιστορικών και σύγχρονων οχημάτων:


Όσοι πιστοί προσέλθετε να ξελαμπικαρουμε λίγο από την μονοτονία της καθημερινότητας 👍😉
 
Ευχαριστώ για την απάντηση Σιμο
Άρα ένα αυτοκίνητο με ΛΤ από 20 έως 25 μας δίνει ένα ποσο περίπου 8Κ εισόδημα που με το max συντελεστή πάει στα 3Κ.
Κάνω κάπου λάθος;
εδώ υπάρχει ένα μεγάλο φάουλ, υπάρχει τρόπος να μαγειρευτεί η fix price από την leasing ώστε να σου βγει κάτω από τα 17.000 και να μην πληρώσεις φόρο.
Επειδή πλέον απέχω από το σπόρ από 2015, ειλικρινά δεν μπορώ να γνωρίζω τι ισχύει πλέον μέχρι όμως τότε συνέβαινε, για παράδειγμα θυμάμαι για XC60, έδιναν fix price 16.999 οπότε δεν ίσχυε ο φόρος.

Εταιρικά οχήματα: Σε ποιες περιπτώσεις είναι μηδενικός ο φόρος - Πώς φορολογούνται

στον σύνδεσμο γίνονται κάποιες αναφορές, δεν νομίζω πάντως ότι είναι και τόσο χρήσιμες, μίλα στον HR της εργασίας σου σίγουρα μπορεί να βρεθεί λύση
 
εδώ υπάρχει ένα μεγάλο φάουλ, υπάρχει τρόπος να μαγειρευτεί η fix price από την leasing ώστε να σου βγει κάτω από τα 17.000 και να μην πληρώσεις φόρο.
Επειδή πλέον απέχω από το σπόρ από 2015, ειλικρινά δεν μπορώ να γνωρίζω τι ισχύει πλέον μέχρι όμως τότε συνέβαινε, για παράδειγμα θυμάμαι για XC60, έδιναν fix price 16.999 οπότε δεν ίσχυε ο φόρος.

Εταιρικά οχήματα: Σε ποιες περιπτώσεις είναι μηδενικός ο φόρος - Πώς φορολογούνται

στον σύνδεσμο γίνονται κάποιες αναφορές, δεν νομίζω πάντως ότι είναι και τόσο χρήσιμες, μίλα στον HR της εργασίας σου σίγουρα μπορεί να βρεθεί λύση
Δεν θα χρειαστεί μαγείρεμα. Τελικά θα μου δώσουν το XC40 plug in hybrid που δεν έχει φόρο…
Όταν χρειαζόταν δεν σε ρώτησα όποτε πλήρωνα σαν …
 

Σταδιακή κατάργηση του φυσικού αερίου​

211005092748_CNG-Fueling-scaled-1.webp

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποφάσισε την χρηματοδότηση έργων υδρογόνου, δέσμευσης εκπομπών CO2 και αποθήκευσης ενέργειας.
Το «πάγωμα» της χρηματοδότησης έργων φυσικού αερίου με την παράλληλη ενίσχυση της χρήσης υδρογόνου, την δέσμευση εκπομπών CO2 αλλά και την αποθήκευση ενέργειας χωρίς όμως το κόστος να μετακυληθεί στους καταναλωτές αποφάσισε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για το αειφόρο και ενεργειακά αποδοτικό μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


Αυτό ορίζουν οι νέοι επικαιροποιημένοι κανόνες που υιοθέτησε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την επιλογή των ενεργειακών έργων που θα χρηματοδοτηθούν αποσκοπούν σε βιώσιμες διασυνοριακές υποδομές, ευθυγραμμισμένες με την Πράσινη Συμφωνία.

Η Επιτροπή Βιομηχανίας, Έρευνας και Ενέργειας του Κοινοβουλίου ενέκρινε πρόσφατα (50 υπέρ, 13 κατά, 12 αποχές) τη θέση της σχετικά με τα κριτήρια και τη μεθοδολογία για την επιλογή ενεργειακών Έργων Κοινού Ενδιαφέροντος (ΕΚΕ), όπως γραμμές ρεύματος υψηλής τάσης, αγωγούς ορυκτών καυσίμων, εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενέργειας και «έξυπνα» δίκτυα, τα οποία θα επωφεληθούν από ταχείες διοικητικές διαδικασίες και θα είναι επιλέξιμα για χρηματοδότηση από την ΕΕ.
210410090941_CNG.jpg

Σταδιακή κατάργηση του φυσικού αερίου

Οι ευρωβουλευτές της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής του Ευρωκοινοβουλίου στηρίζουν τη χρηματοδότηση της ανάπτυξης υποδομών υδρογόνου, όπως οι ηλεκτρολύτες, καθώς και της δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα και της αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας. Επιμένουν επίσης στην ανάγκη υποστήριξης δημόσιας συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής. Τα επιλέξιμα έργα θα πρέπει επίσης να προωθούν την ολοκλήρωση της αγοράς και να αυξάνουν την ασφάλεια του εφοδιασμού.

Σύμφωνα με τους κανόνες που προτείνει το Ευρωκοινοβούλιο, έργα που βασίζονται στο φυσικό αέριο δεν θα είναι πλέον επιλέξιμα για χρηματοδότηση από την ΕΕ. Ωστόσο, μια προσωρινή παρέκκλιση θα επιτρέψει, υπό αυστηρές προϋποθέσεις, έργα φυσικού αερίου από τον τέταρτο ή πέμπτο κατάλογο ΕΚΕ να είναι επιλέξιμα για ταχεία διαδικασία αδειοδότησης.

Τα επιλεγμένα έργα θα πρέπει να βοηθήσουν τα κράτη μέλη να εγκαταλείψουν τα στερεά ορυκτά καύσιμα, όπως ο άνθρακας, ο λιγνίτης, η τύρφη και ο πετρελαιούχος σχιστόλιθος, δηλώνουν οι ευρωβουλευτές. Προτείνουν επίσης τη χρηματοδότηση έργων που αναχρησιμοποιούν υφιστάμενες υποδομές φυσικού αερίου για τη μεταφορά ή την αποθήκευση υδρογόνου.

Να μην «τιμωρηθούν» οι καταναλωτές

Οι ευρωβουλευτές επαναλαμβάνουν ότι τα επιλέξιμα έργα πρέπει να συνάδουν με την αρχή «προτεραιότητα στην ενεργειακή απόδοση», η οποία ορίζει ότι η ενεργειακή αποδοτικότητα είναι ο ευκολότερος τρόπος εξοικονόμησης χρημάτων για τους καταναλωτές και μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Το κόστος των έργων θα πρέπει να διασφαλίζει ότι οι τελικοί χρήστες δεν επιβαρύνονται δυσανάλογα, ιδίως εάν αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε ενεργειακή φτώχεια.

Τέλος, η νομοθεσία δεν θα πρέπει να θίγει το δικαίωμα μιας χώρας να καθορίζει τον τρόπο χρήσης των ενεργειακών της πόρων και να καθορίζει το δικό της ενεργειακό μείγμα.

Κριτήρια βιωσιμότητας

«Στόχος της παρούσας αναθεώρησης είναι η ευθυγράμμιση του κανονισμού ΔΕΔ-Ε με τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας. Θα πρέπει, ωστόσο, να έχουμε κατά νου ότι οι προτεραιότητες της Ενεργειακής Ένωσης εξακολουθούν να ισχύουν και θα πρέπει να αντικατοπτρίζονται στους κανόνες που διέπουν τη χρηματοδότηση σημαντικών έργων ενεργειακών υποδομών. Εκτός από τα γενικά κριτήρια βιωσιμότητας, τα έργα θα εξακολουθήσουν να αξιολογούνται με βάση τη συμβολή τους στην ενεργειακή ασφάλεια, την ενοποίηση της αγοράς και την οικονομική προσιτότητα για τους τελικούς χρήστες», δήλωσε ο αρμόδιος ευρωβουλευτής Zdzisław Krasnodębski.

 
Να που κέρδισαν οι "το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του". Τα οποία ανήκουν στους Τούρκους ψαράδες.
 
Παράλληλα, φαίνεται ότι έτσι επιβραβέβεται και η ΤΟΥΟΤΑ για την επιλογή της και την προνοητικότητα να επενδύσει στην υδρογονοκίνηση
 

Chaos: Το ελληνικό ultracar των 12,4 εκατομμυρίων ευρώ​

b25e10c4f62d3071485cfbdd0e3ca811_L.jpg

Το ελληνικό ultracar που θα κοστίζει όσο δύο Bugatti Chiron και τα τρία ρεκόρ που θα επιχειρήσει να καταρρίψει
Για την πρώτη μέρα του Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί η πολυαναμενόμενη επίσημη παρουσίαση του ελληνικού ultracar της Spyros Panopoulos Automotive, ονόματι Chaos.

Το νέο αυτοκίνητο πρόκειται να παρουσιαστεί στο παγκόσμιο κοινό σε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση, με σκοπό την ανάδειξη της ελληνικής καινοτομίας, ενώ λέγεται πως θα κάνει την εμφάνισή του και στη δημοφιλή εκπομπή του BBC, Top Gear.

Σύμφωνα με την Spyros Panopoulos Automotive το εν λόγω ultracar έχει ως στόχο να καταρρίψει τα τρία σημαντικότερα ρεκόρ υπεραυτοκινήτων ταχύτητας.

Το πρώτο είναι αυτό για το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στον κόσμο, που μέχρι στιγμής κατέχει το SSC Tuatara, με μέσο όρο τελικής ταχύτητας 455,3 χιλιόμετρα/ώρα.
Το δεύτερο ρεκόρ είναι αυτό του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nürburgring, το οποίο κατέχει η Mercedes-AMG GT Black Series, με τον οδηγό Maro Engel, ο οποίος ολοκλήρωσε τον γύρο των 20.832 μέτρων πάνω στην ευθεία για το τμήμα T13, σε 6’ 48” 047.

Τέλος, το Chaos επιδιώκει να κατακτήσει τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου επιτάχυνσης από το 0 στα 402 μέτρα, το οποίο προς το παρόν κατέχει το ηλεκτρικό Rimac Nevera με 8.58’’.

Σύμφωνα με το Carscoops, το ελληνικό ultracar θα κοστίζει, στην κορυφαία του έκδοση, 12,4 εκατομμύρια ευρώ, λίγο παραπάνω δηλαδή από δύο Bugatti Chiron, ενώ η πιο «απλή» του έκδοση καθοριστεί στα 5,5 εκατομμύρια ευρώ.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο συλλεκτικού χαρακτήρα, του οποίου η παραγωγή φαίνεται πως δεν θα ξεπεράσει τα 100 κομμάτια.

Όπως αποκαλύπτει το Carscoops, η πρώτη πώληση έχει ήδη γίνει, με την παράδοση του αυτοκινήτου να έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2022, λίγο μετά την επίσημη παρουσίασή του.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Όπως ανακοινώθηκε με κάθε επισημότητα, η πλήρης αποκάλυψη της εμφάνισης και των τεχνικών λεπτομερειών του Chaos θα γίνει μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας (δείτε εδώ).

Η απομάκρυνση της κουκούλας του Chaos θα γινόταν στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η ακύρωσή της, ωστόσο, μετά από κραυγαλέες απουσίες γνωστών κατασκευαστών, άλλαξε τα σχέδια του Σπύρου Πανόπουλου, ο οποίος επέλεξε τα social media.


«Δίπλα» στο χάος θα υπάρχει και ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, όπως και ένα hypercar υδρογόνου.

Επιπροσθέτως, παρουσιάστηκε και το πρόγραμμα της εταιρείας για την προσεχή χρονιά, που περιλαμβάνει παρουσίαση του Chaos στην ελληνική κυβέρνηση και προσπάθεια κατάρριψης ρεκόρ τελικής ταχύτητας στο Nurburgring.


Αναλυτικά η ανακοίνωση του Σπύρου Πανόπουλου

«Μετά από σειρά κατοχυρώσεων πατεντών και σχεδίων και εφόσον είμαστε πλέον προστατευμένοι, είναι η ώρα να αποκαλύψουμε την δουλειά μας.

Μετά από 4 έτη σκληρής δουλειάς, η στιγμή της αποκάλυψης του CHAOS είναι πιό κοντά από ποτέ. Και με αφορμή την ματαίωση της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης (GIMS) 2021/22 που είχαμε σκοπό να κάνουμε επίσημη παρουσίαση.


Συγκεκριμένα, την Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 θα δημοσιευθούν εικόνες και λεπτομέρειες μέσα από την ιστοσελίδα της SP Automotive www.spyrospanopoulos.com

Το Πρόγραμμα μας το 2022-23 έχεις ως εξής.
* Παρουσίαση του αυτοκινήτου από την ελληνική κυβέρνηση.
* Παρουσίαση του αυτοκινήτου για το κοινό στο καινούριο μας κέντρο – εργοστάσιο.
* Παρουσίαση και δοκιμή από το bbc-top gear
* Προσπάθεια ρεκόρ τελικής ταχύτητας για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής. (Χορηγός Red Bull)
* Προσπάθεια ρεκόρ χρόνου στην πίστα Nurburgring για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής.
* Προσπάθεια ρεκόρ επιτάχυνσης στα 0-402 μέτρα για το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής.

Παράλληλα την ίδια μέρα 1/11/21 θα παρουσιάσουμε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, και το υπέρ αυτοκίνητο υδρογόνου όπως και διάφορες άλλες δουλειές μας που ετοιμάζαμε τόσο καιρό αθόρυβα.

Όπως και θα μπορούμε πλέον να δεχτούμε παραγγελίες.

Ευχαριστούμε όλους για την υποστήριξη σας και την αναμονή σας, και την αγάπη σας και για το μεγάλο ενδιαφέρον για αυτό το τεχνολογικό αριστούργημα, το πρώτο ultracar του πλανήτη – περήφανα εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο στην Ελλάδα από Έλληνες.

“Work hard, be patient, make history”»
200430171629_Chaos1.jpg


Project "Chaos"​


Sneak Peek​

Engine: 3988cc V-10 90degrees – billet Aluminum 5 axis engine block & cylinder heads.
Lubrication – Dry sump.
12.3:1 compression ratio.
20 x fuel injectors (10 x direct injection).
40 x valves.
Titanium Camshafts.
Titanium – Inconel valves.
2000hp - 11.000rpm red line version ("anadiaplasi" titanium 3d printed pistons & rods).
3000hp - 12.000rpm red line version ("anadiaplasi" ceramics 3d printed pistons & carbon fiber rods).
Twin turbocharges – Carbon Fiber gen2 compressor wheels and Carbon fiber compressor Covers, titanium & ceramic compound turbine wheels.
Transmission: 8 speed Dual clutch gearbox, all-wheel drive system.
Chassis: Monocoque Zylon – body parts carbon fiber & Kevlar – titanium & magnesium 3D printed "anadiaplasi" mechanical parts.
Wheels: 22" x 13" rear wheels "anadiaplasi" Titanium 3d Printed & 21" x 9" frond titanium 3d printed.
Brakes: 428mm ceramics discs frond and 416mm rear with "anadiaplasi" magnesium 3d printed calipers.
Suspension geometry: Double wishbone fully independent suspension.
Interior: 2 seats, Augmented reality.
 
Last edited:

Xiaomi: Ετοιμάζει το πρώτο της μοντέλο​

211020184044_Xiaomi-car-2.webp

Ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός πλέον στρέφεται στην κατασκευή του πρώτου του μοντέλου, εξαγγέλλοντας το λανσάρισμά του.
Αφού ολοκλήρωσε τις διαδικασίες για την εταιρική του σύσταση στα τέλη Αυγούστου, το τμήμα κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Xiaomi, Xiaomi EV Company Limited έχει εστιάσει όλες τις δυνάμεις του στην εξέλιξη του πρώτου μοντέλου.

Και όπως αναφέρει το Reuters, ο ιδρυτής του τεχνολογικού κολοσσού, Lei Jun, ανήγγειλε ότι θα λανσαριστεί στην αγορά εντός του πρώτου τριμήνου του 2024. Οι πληροφορίες του πρακτορείου ειδήσεων επιβεβαιώθηκαν λίγο αργότερα από τον επικεφαλής μάρκετινγκ της Xiaomi, Zang Ziyuan, μέσω ανάρτησής του στο Weibo.

210804113129_Xiaomi-autonomous-2.jpg


Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, λοιπόν, υπό το έμβλημα της Xiaomi EV βρίσκεται προ των πυλών, με την εταιρεία να ανακοινώνει «άλμα» στη τιμή της μετοχής της κατά 5,4%.
Προσώρας δεν έχει διαρρεύσει ο τύπος του οχήματος με το οποίο θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στην αυτοκινητοβιομηχανία, ούτε ξεκαθαρίζει αν για την εξέλιξή του θα βασιστεί στις δικές της δυνάμεις, ή θα αναζητήσει εταίρους.


Όπως, ωστόσο, σας έχουμε ενημερώσει
, ο επικεφαλής της μάρκας, Zang Ziyuan, έχει αναφέρει πως το εύρος των τιμών των τετράτροχων προϊόντων της θα ορίζεται στα 12.500-37.000 ευρώ, μ’ αποτέλεσμα να είναι αρκετά προσιτά.

Κρίνοντας, λοιπόν, από την τιμολογιακή πολιτική, η Xiaomi δεν βάζει στο στόχαστρο την πανίσχυρη στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης Tesla, αλλά εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως είναι οι Nio,Xpeng Motors, BYD και η νεοσύστατη Zeekr.

Η εταιρεία θα επενδύσει σε βάθος δεκαετίας 10 δισεκατομμύρια δολάρια, με στόχο «να προσφέρει έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα που θα καθιστούν τις υπηρεσίες της προσιτές σε όλο τον κόσμο».


Xiaomi M1 : Δείτε τα πρώτα εκπληκτικά Renders από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας​

xiaomi-mi-1-car-renders-main.jpg


το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Xiaomi M1 υιοθετεί έναν βελτιωμένο σχεδιασμό αμαξώματος.

Φαίνεται απλό και κομψό και οι τροχοί έχουν μια μοναδική υφή. Αν λοιπόν το επερχόμενο μοντέλο έχει παρόμοια εμφάνιση όταν τελικά κυκλοφορήσει, θα είναι αρκετά εύκολο να προσελκύσει πολλούς νέους πελάτες.
Όσον αφορά τις υπόλοιπες προδιαγραφές, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Xiaomi M1 θα τρέχει ένα ειδικό λειτουργικό σύστημα του MIUI με το όνομα MIUI For Car, το οποίο θα παρέχει έξυπνο έλεγχο, αυτόματη υποβοηθούμενη οδήγηση, φωνητικό βοηθό Xiao Ai, μεγάλη κεντρική οθόνη κλπ.



Επίσης η σε ότι αφορά την αυτονομία του, με μία πλήρη φόρτιση θα μπορεί να μπορεί να διανύσει μέχρι και τα 1.000 χιλιόμετρα.

Αν και αυτό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi που έχει σχεδιάσει ο “Mo Fei“, υπάρχει προς το παρόν μόνο στην τολμηρή φαντασία του, ωστόσο δεν αποκλείεται να εμπεριέχει και πολλά στοιχεία που θα γίνουν αφορμή να εμπνεύσει διάφορους σχεδιαστές της Xiaomi, και δεν αποκλείεται πολύ σύντομα και άλλοι χρήστες να δημιουργήσουν τις δικές τους αποδόσεις.
xiaomi-mi-1-car-renders-1.jpg
xiaomi-mi-1-car-renders-3.jpg
xiaomi-mi-1-car-renders-2.jpg

XIAOMI CAR PROJECT

Τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, ο διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, Lei Jun, ανακοίνωσε επίσημα την είσοδό της Xiaomi στη βιομηχανία έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων. Στην ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, η εταιρεία δήλωσε ότι θα επενδύσει περισσότερα 10 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ στα επόμενα 10 χρόνια.

Ο Lei Jun είπε ότι το Xiaomi Auto είναι το τελευταίο μεγάλο επιχειρηματικό Project που θα αναλάβει ως ενεργό στέλεχος της εταιρείας, ενώ πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή είναι πρόθυμος να δώσει όλες τις δυνάμεις του και να αγωνιστεί για την υλοποίηση της αυτού του Project με επιτυχία.
 
Last edited:

Chaos: Τα ρεκόρ που θα προσπαθήσει να καταρρίψει το ελληνικό… ultracar των €12,4 εκατομμυρίων!​

SP-Automotive-Chaos-2.jpg

Αρχής γενομένης από την επίσημη παρουσίαση του Chaos την 1η Νοεμβρίου, που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα, το ελληνικό ultracar της Spyros Panopoulos Automotive θα έχει μπροστά του μια γεμάτη διετία, όπως δήλωσε η εταιρεία, με μπόλικες παρουσιάσεις και κυνήγι κάμποσων ρεκόρ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Spyros Panopoulos Automotive και προς ανάδειξη της ελληνικής καινοτομίας, το Chaos θα παρουσιαστεί στο παγκόσμιο κοινό σε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση, ενώ φέρεται να έχει ήδη «κανονιστεί» η τηλεοπτική του παρουσία στη γνωστή εκπομπή αυτοκινήτου του BBC, Top Gear.
Από εκεί και πέρα, το Chaos θα μετρήσει τις δυνάμεις του με τα υπόλοιπα υπεραυτοκίνητα του πλανήτη προσπαθώντας να καταρρίψει τα σημαντικότερα ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής που έχουν ως προσόν τους την ταχύτητα.

Το πρώτο ρεκόρ που θα προσπαθήσει να καταρρίψει είναι αυτό για το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στον κόσμο. Ρεκόρ που με μέσο όρο τελικής ταχύτητας 455,3 km/h σε δύο κατευθύνσεις, κατέχει από τις 17 Ιανουαρίου 2021 μέχρι σήμερα το SSC Tuatara.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Το δεύτερο ρεκόρ που θα κυνηγήσει είναι του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nürburgring, το οποίο κατέχει η Mercedes-AMG GT Black Series. Το σημείωσε πριν από περίπου ένα χρόνο με τον Maro Engel -οδηγό GT3- στο τιμόνι ολοκληρώνοντας τον μεγάλο γύρο, εκείνο των 20.832 m με μέτρηση πάνω στην ευθεία για το τμήμα T13, σε 6’ 48” 047. Χωρίς τη μέτρηση της ευθείας στο Τ13, ο γύρος των 20,6 km ολοκληρώθηκε σε 6’ 43” 616.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Το τρίτο και τελευταίο ρεκόρ που θα επιδιώξει είναι επιτάχυνσης και συγκεκριμένα τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο 1/4 μιλίου (0-402 m), που κατέχει το ηλεκτρικό Rimac Nevera με 8.58’’.

Κλείνοντας, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην αποκλειστικότητα του -πάντα δικού μας- Θάνου Παππά για λογαριασμό του Carscoops, μέσω του οποίου μάθαμε ότι το ελληνικό ultracar, όπως το χαρακτηρίζει η Spyros Panopoulos Automotive, θα κοστίζει στην κορυφαία του έκδοση όσο δύο Bugatti Chiron και κάτι ψηλά!!!

Σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες στόχος της Spyros Panopoulos Automotive είναι να κατασκευάζει 15-20 αυτοκίνητα το χρόνο με τον twin-turbo V10 κινητήρα των 4,0 λίτρων. Με την συνολική παραγωγή του Chaos να μην ξεπεράσει τα 100 κομμάτια, ώστε να διατηρήσει έναν συλλεκτικό χαρακτήρα. Υπενθυμίζουμε, ότι σύμφωνα με την εταιρεία η βασική έκδοση του Chaos θα αποδίδει 2.000 PS, ενώ η κορυφαία του 3.000 PS.

H τιμή έναρξης για την «μικρή» έκδοση έχει καθοριστεί στα €5,5 εκατομμύρια, ενώ για την κορυφαία έκδοσή του το τελικό ποσό θα μπορεί να φθάσει έως και τα €12,4 εκατομμύρια!
SP-Automotive-Chaos-Teasers-11.jpg
SP-Automotive-Chaos-1.jpg

Στο βιβλίο παραγγελιών έχει ήδη καταγραφεί η πρώτη πώληση, με την Spyros Panopoulos Automotive να διαρρέει ότι στόχος της είναι να παραδώσει το πρώτο Chaos στον ιδιοκτήτη του στις αρχές του 2022, λίγο μετά την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.
 
χθες 1/11/2021 η spyrospanopoylos automotive ανακοίνωσε τα χαρακτηριστικά του CHAOS

Chaos: Αποκαλύφθηκε το ελληνικό hypercar - Design που εντυπωσιάζει και χαρακτηριστικά που ζαλίζουν​

f3e69344-edce-4b42-882c-307cf40aaab7.jpg

Σοκάρουν τα χαρακτηριστικά του πρώτου ελληνικού hypercar ονόματι Chaos, που αποκαλύφθηκαν την πρώτη Νοεμβρίου από την εταιρία Spyros Panopoulos Automotive. Το μόνο βέβαιο είναι ότι το ελληνικό υπεραυτοκίνητο θα σπάσει πολλά ρεκόρ και θα γράψει τη δική του ιστορία στον χώρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και μάλιστα με χρυσά γράμματα.

Η πρώτη έκδοση του ταχύτατου αυτοκινήτου θα αποδίδει 2.049 ίππους και η δεύτερη 3.064 ίππους. H τελική ταχύτητα θα ξεπερνά και στις δύο περιπτώσεις τα 500 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας η έκδοση Earth Version από την στάση μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα χρειάζεται 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ στην έκδοση Zero Gravity η επιτάχυνση έρχεται σε μόλις 1,55 δευτερόλεπτα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Πρόκειται για το πρώτο υπεραυτοκίνητο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που θα χρησιμοποιεί έναν V10 κινητήρα βενζίνης 4.000 κ.εκ. με δύο turbo, ο οποίος θα λειτουργεί ως τις 11.000 σ.α.λ. στη βασική έκδοση Earth Version και ως τις 12.200 σ.α.λ. στην κορυφαία Zero Gravity.
%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%BF-Chaos.jpg

Πρόκειται για το πρώτο υπεραυτοκίνητο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που θα χρησιμοποιεί έναν V10 κινητήρα βενζίνης 4.000 κ.εκ. με δύο turbo, ο οποίος θα λειτουργεί ως τις 11.000 σ.α.λ. στη βασική έκδοση Earth Version και ως τις 12.200 σ.α.λ. στην κορυφαία Zero Gravity. Η πρώτη έκδοση θα αποδίδει 2.049 ίππους και η δεύτερη 3.064 ίππους.

Το μπροστινό μέρος έχει στοιχεία από την Formula 1. To Chaos έχει φτιαχτεί εξ’ ολοκλήρου στην χώρα μας και ένα μεγάλο μέρος του οχήματος είναι φτιαγμένο σε 3d εκτυπωτή. Οι διαστάσεις του θα είναι 5.053 x 2.068 x 1.121μ και το μεταξόνιο φτάνει τα 2.854 μ. Το βάρος θα είναι 1.388 κιλά στη βασική έκδοση και 1.272 κιλά στη Zero Gravity. H τελική ταχύτητα θα ξεπερνά και στις δύο περιπτώσεις τα 500 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας η έκδοση Earth Version από την στάση μέχρι τα πρώτα 100χλμ/ώρα χρειάζεται 1,9 δευτερόλεπτα, ενώ στην έκδοση Zero Gravity η επιτάχυνση έρχεται σε μόλις 1,55 δευτερόλεπτα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν το μοναδικής αισθητικής τιμόνι που θυμίζει ταινία επιστημονικής φαντασίας. Εσωτερικά μπορούν να φιλοξενηθούν δύο επιβάτες, ενώ αίσθηση προκαλούν τα καθίσματα τύπου μπάκετ που προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες των οδηγών.

Η πρώτη έκδοση θα κοστίζει 5,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ δεύτερη που είναι και η πιο δυνατή στοιχίζει 12,5 εκατομμύρια ευρώ. Το εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται το υπεραυτοκίνητο είναι 38.000 τ.μ σε έκταση 108 στρεμμάτων.
 
Ημουν έτοιμος να χειροκροτήσω την ελληνική προσπάθεια αλλά μάλλον πέσαμε σε νέο Σώρρα.......
Αν έχεις τόσο μεγάλα μπαλάκια, ασε τα λόγια και βγάλε βιντεάκι 1 λεπτό σε πίστα να μείνουν όλοι με το στόμα ανοικτό. Οχι photoshop με φωτογραφίες από βιβλιοθήκη φωτογραφιών:
Απλά ντροπή.

Με το δίκιο τους πέφτει ασύστολο κράξιμο:

Πολύ μεγάλη περιέργεια ποιός έσκασε εκατομύρια για την πρώτη παραγγελία που λέει.

Οταν έχεις το θράσος να ξεστομίσεις τιμή 12.5 εκατομύρια για αμάξι (που ούτε Bugatti, Pagani κλπ δεν τολμάνε να πετάξουν τέτοια νούμερα) πρέπει να έχεις και την ανάλογη σοβαρότητα.
 
Και φυσικά τίποτα από όλα αυτά δεν θα γινόταν αν δεν υπήρχε και το ανάλογο "σπρώξιμο" από τα ΜΜΕ.

Διαβάστε τι έγραφε το κολληταρι του ο Σαρημπαλιδης Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το μέρος που έχει φωτογραφηθεί το CHAOS. Πρόκειται για το εργοστάσιο που θα παράγεται το μοντέλο.
Και μόλις ανακαλύφθηκε ότι είναι photoshop το απέσυρε.

Έλα που όμως όλα μένουν στο ίντερνετ.

 
  • Like
Reactions: takisot
Αυτό πάντως που θα δείτε είναι από πηλό και ξύλο όπως γίνεται σε όλες τις εταιρίες .
Ούτε απ έξω δεν υπάρχει αυτό αλλά ούτε και σε matchbox