Αυτοκινητιστικά νέα

δεν αναφερομαι στα ηλεκτρικα αυτοκινητα, αλλα στα ηλεκτρονικα συστηματα των αυτοκινητων εσωτερικης καυσης. Καλα και χρυσα και τα λατρευω τα μπλιμπλικια, αλλα αντικειμενικα ανεβαζουν το κοστος ενος π.χ. μικρου αυτοκινητου. Αναφερομαι σε μικρο, διοτι εκει επειδη η τιμη ειναι σχετικα χαμηλη, φαινεται περισσοτερο η αυξηση που εχει γινει τα τελευταια χρονια
Δεν μιλαει για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα αλλα για τα συστηματα. Συστηματα που αντικατεστησαν τα "παλια" αν το προσεξεις , δεν ανεβαζουν το κοστος. Πχ το ηλεκτρικο χειροφρενο. Συστηματα ασφαλειας οπως ειναι η αποφυγη πεζων , διατηρηση λωριδας κλπ ανεβαζουν το κοστος και ειναι λογικο καθως ειναι προσθετο σε σχεση με τα παλια. Και μιας και λες για μικρα αυτοκινητα , εκει εγω δεν εχω δει διαφορα στην τιμη. Οταν πηγα να αγορασω πριν 11 χρονια το yaris , η εκδοση που κοιτουσα τοτε(ως premium) με την σημερινη βασικη , εχουν το ιδιο κοστος και με καλυτερο εξοπλισμο το σημερινο... Εκει που βλεπω μεγαλη διαφορα ειναι στην μεσαια κατηγορια , αλλα αν το προσεξεις, αυτο που ηταν καποτε μεσαια ειναι η σημερινη μικρομεσαια και τα σημερινα μεσαια εχουν ανεβει σε χωρους και διαστασεις μια κατηγορια.
 
σε αυτο που λες για τις διαστασεις εχεις απολυτο δικιο. Τα παλια σουπερ-μινι δεν εχουν καμμια σχεση με τα τωρινα, τα οποια υπο προϋποθεσεις, μπορουν να καλυψουν τις αναγκες μιας οικογενειας. Αντε να χωρεσεις οικογενεια σε π.χ. polo ή fiesta του 2000. Τωρα ομως ανετα! Πιθανοτατα για αυτο θεωρω αυξημενες τις τιμες
 
σε αυτο που λες για τις διαστασεις εχεις απολυτο δικιο. Τα παλια σουπερ-μινι δεν εχουν καμμια σχεση με τα τωρινα, τα οποια υπο προϋποθεσεις, μπορουν να καλυψουν τις αναγκες μιας οικογενειας. Αντε να χωρεσεις οικογενεια σε π.χ. polo ή fiesta του 2000. Τωρα ομως ανετα! Πιθανοτατα για αυτο θεωρω αυξημενες τις τιμες
Ποιο fiesta...Θυμασαι κατι fiat cinquecento ; Αυτα ηταν μικροτερα απο το σημερινο Mini...
 
  • Like
Reactions: avpap
Αυτά που λένε όλοι οι κάτοχοι και τα κρύβουν οι εταιρείες.

Απολαύστε ξεβράκωμα:

Τέρμα γκάζι με 130;;; 😁😁😁😁😁😁

Και με μερικά προσπερασματα (με σοβαρές ταχύτητες) και κάτι air condition κλπ κατεβαίνει κι άλλο.
 
Αυτά που λένε όλοι οι κάτοχοι και τα κρύβουν οι εταιρείες.

Απολαύστε ξεβράκωμα:

Τέρμα γκάζι με 130;;; 😁😁😁😁😁😁

Και με μερικά προσπερασματα (με σοβαρές ταχύτητες) και κάτι air condition κλπ κατεβαίνει κι άλλο.
Παλι καλα θα ελεγα. Ειχα την εντυπωση οτι ηταν πιο κοντα στο 50%
 
Βέβαια εκπρόσωπο της πιο σοβαρής εταιρίας στα ηλεκτρικά (Tesla) δεν είδα.
 
Καλά δεν πάνε κι αυτοί πίσω. Μην νομίζεις. Πήρε ο κουμπάρος μου model 3. Καμία σχέση τα χαρτιά με την πραγματικότητα.
Μην ξεχνάτε: ανεβοκατεβάζεις παράθυρα; ανοίγεις κλιματισμό; μουσική στο στερεοφωνικό; φορτίζεις κινητά; ΟΛΑ έχουν επίπτωση στην αυτονομία! Αδιανόητο, με τον τρόπο χρήσης αυτοκινητου που έχουμε συνηθίσει μια ζωή.
 
Δεν είπα ότι θα δεις τη μέρα με τη νύχτα με Tesla αλλά σε σχέση με όλους τους άλλους είναι μια γενιά μπροστά, οπότε για μια τέτοια σύγκριση θεωρώ απαραίτητο να υπάρχει έστω κι ένα. Το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή είναι τουλάχιστον άβολο (το θέτω ευγενικά) να έχεις ηλεκτρικό ειδικά στην Ελλάδα δεν αναιρεί το γεγονός ότι, κατά τα φαινόμενα τουλάχιστον, η αγορά οδεύει προς τα εκεί. Δεδομένου λοιπόν ότι αργά ή γρήγορα θα γίνουν μέρος της καθημερινότητάς μας και πιθανότατα η μόνη επιλογή αγοράς (όχι αύριο ούτε μεθαύριο ούτε όμως και στο πολύ μακρινό μέλλον) καλό είναι μην τα απορρίπτουμε εντελώς. Κάπου θα ξεβολευτούμε αλλά λύσεις θα υπάρξουν.
 
Καλά δεν πάνε κι αυτοί πίσω. Μην νομίζεις. Πήρε ο κουμπάρος μου model 3. Καμία σχέση τα χαρτιά με την πραγματικότητα.
Μην ξεχνάτε: ανεβοκατεβάζεις παράθυρα; ανοίγεις κλιματισμό; μουσική στο στερεοφωνικό; φορτίζεις κινητά; ΟΛΑ έχουν επίπτωση στην αυτονομία! Αδιανόητο, με τον τρόπο χρήσης αυτοκινητου που έχουμε συνηθίσει μια ζωή.
Φαντάζομαι το σκηνικό αποκλεισμού σε κανέναν χιονισμένο αυτοκινητόδρομο για μια νύχτα χωρίς ρεύμα.......
 
Δεν είπα ότι θα δεις τη μέρα με τη νύχτα με Tesla αλλά σε σχέση με όλους τους άλλους είναι μια γενιά μπροστά, οπότε για μια τέτοια σύγκριση θεωρώ απαραίτητο να υπάρχει έστω κι ένα. Το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή είναι τουλάχιστον άβολο (το θέτω ευγενικά) να έχεις ηλεκτρικό ειδικά στην Ελλάδα δεν αναιρεί το γεγονός ότι, κατά τα φαινόμενα τουλάχιστον, η αγορά οδεύει προς τα εκεί. Δεδομένου λοιπόν ότι αργά ή γρήγορα θα γίνουν μέρος της καθημερινότητάς μας και πιθανότατα η μόνη επιλογή αγοράς (όχι αύριο ούτε μεθαύριο ούτε όμως και στο πολύ μακρινό μέλλον) καλό είναι μην τα απορρίπτουμε εντελώς. Κάπου θα ξεβολευτούμε αλλά λύσεις θα υπάρξουν.
Εννοείται δεν τα απορρίπτουμε. Απλά η δική μου η σκέψη είναι ότι τα ξαναλέμε σε καμία δεκαριά χρονάκια που θα φορτίζονται οι μπαταρίες στο φουλ σε μερικά λεπτά.
Μέχρι τότε η λύση που βλέπω εγώ (ειδικά για την χώρα μας) είναι τα υβριδικά.
 
  • Like
Reactions: FSword
BMW XM:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Εκτιμώμενη κυκλοφορία, τέλος 2022.
Το ειχε χασει σχεδιαστικα η bmw εδω και καμια 5 χρονια, αλλα τωρα το τερματησε. Official καγκουραμαξο. μην πω για το εσωτερικο πισω οτι μοιαζει με pimp car...
 
Εννοείται δεν τα απορρίπτουμε. Απλά η δική μου η σκέψη είναι ότι τα ξαναλέμε σε καμία δεκαριά χρονάκια που θα φορτίζονται οι μπαταρίες στο φουλ σε μερικά λεπτά.
Μέχρι τότε η λύση που βλέπω εγώ (ειδικά για την χώρα μας) είναι τα υβριδικά.
Όντως δεν διαφωνώ και εγώ. Υβριδικό plug-in που στην ουσία η μπαταρία είναι μια χαρά για τις μετακινήσεις εντός πόλης μάλλον είναι η καλύτερη βραχυπρόθεσμη λύση στην Ελλάδα.
 
Εννοείται δεν τα απορρίπτουμε. Απλά η δική μου η σκέψη είναι ότι τα ξαναλέμε σε καμία δεκαριά χρονάκια που θα φορτίζονται οι μπαταρίες στο φουλ σε μερικά λεπτά.
Μέχρι τότε η λύση που βλέπω εγώ (ειδικά για την χώρα μας) είναι τα υβριδικά.

Στην Αμερική (που προφανώς είναι μπροστά κάποια χρόνια σε αυτόν τον τομέα..) ένα Model 3 φορτίζει από 0% σε 80% σε 15 λεπτά σε έναν Supercharger (250KW), τον οποίο θα βρει αρκετά εύκολα στο οδικό τους δίκτυο. Συνολικά έχουν εγκατασταθεί πάνω από 30.000 superchargers παγκοσμίως.

Οπότε το πρόβλημα δεν είναι η τεχνολογία, είναι καθαρά οικονομικό / επενδύσεων.

Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή φτιάχνονται 3 σταθμοί με superchargers, στη Λαμία, στη Λάρισα και στην Θεσσαλονίκη και προφανώς αυτό είναι μόνο η αρχή.
 
Δημήτρη, ο supercharger είναι μόνο το 1 κομμάτι του παζλ που το βλέπουμε εμείς.
Μπορεί το δίκτυο ηλεκτροδότησης να υποστηρίξει 1 MW συνεχή παροχή ρεύματος κάπου στην Εθνική οδό (ή ακόμη και μέσα στις πόλεις) για να φορτίζονται απλά 4 αυτοκίνητα παράλληλα;;;
 
Στην Αμερική σήμερα, σε 10 χρόνια εδώ. Συμφωνώ. Ούτε τα 15 λεπτά δέχομαι: 1) δεν είναι ίδιος ο χρόνος από το 0-80 και από το 80-100 2) θα υπάρχουν παντού 250KW; Αποκλείεται. 3) Αν είναι κατειλλημένοι τι κάνεις;

Υ.Γ. ωστόσο την λέξη κλειδί "ταχυφορτιστής" την έχουν πάρει χαμπάρι πολλοί λίγοι. Ολοι σκέφτονται πόσα βενζινάδικα θα έχουν φορτιστές γενικά.....θα πέσει πολύ γέλιο.....
 
Δημήτρη, ο supercharger είναι μόνο το 1 κομμάτι του παζλ που το βλέπουμε εμείς.
Μπορεί το δίκτυο ηλεκτροδότησης να υποστηρίξει 1 MW συνεχή παροχή ρεύματος κάπου στην Εθνική οδό (ή ακόμη και μέσα στις πόλεις) για να φορτίζονται απλά 4 αυτοκίνητα παράλληλα;;;

Όλα τον χρόνο τους θέλουν.. Για αρχή οι απαιτήσεις από το δίκτυο θα είναι μικρές, με λίγα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κυκλοφορούν στους δρόμους, και ακόμα λιγότερα από αυτά να φορτίζουν σε superchargers.

Αλλά χρόνο με τον χρόνο θα πρέπει να αναβαθμιστούν και τα δίκτυα ηλεκτροδότησης για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις.
 
Στην Αμερική σήμερα, σε 10 χρόνια εδώ. Συμφωνώ. Ούτε τα 15 λεπτά δέχομαι: 1) δεν είναι ίδιος ο χρόνος από το 0-80 και από το 80-100 2) θα υπάρχουν παντού 250KW; Αποκλείεται. 3) Αν είναι κατειλλημένοι τι κάνεις;

Υ.Γ. ωστόσο την λέξη κλειδί "ταχυφορτιστής" την έχουν πάρει χαμπάρι πολλοί λίγοι. Ολοι σκέφτονται πόσα βενζινάδικα θα έχουν φορτιστές γενικά.....θα πέσει πολύ γέλιο.....

Με δεδομένο ότι στην Ελλάδα έχουν πωληθεί κάπου 700 Tesla, για την ώρα τουλάχιστον δεν θα υπάρχει πρόβλημα με ουρές.. Ο κάθε σταθμός supercharger έχει αν έχω καταλάβει καλά 6 θέσεις φόρτισης.

Αν ο κόσμος περιμένει να κάνει τη δουλειά του με απλούς φορτιστές σε βενζινάδικα, θα απογοητευτεί πολύ άσχημα.. No point..

Για να έχεις ηλεκτρικό θα πρέπει είτε να έχεις γκαράζ στο σπίτι σου με φορτιστή, είτε να φορτίζεις σε ταχυφορτιστή, είτε να είσαι πολύ τυχερός και να μένεις ή δουλεύεις πολύ κοντά σε πιο αργό φορτιστή.