Αυτοκινητιστικά νέα

Εντάξει, υπερβολές. Μεταβατική περίοδος είναι, όλα αυτά είναι αναμενόμενα. Το θέμα είναι να συγκρίνουμε το που είμαστε με το που θέλουμε να είμαστε σε 10 χρόνια, τα ενδιάμεσα θα τα ξεπεράσουμε, όπως συνέβη σε όλες τις μεγάλες τεχνολογικές αλλαγές (θυμήσου πόσο τραγικές ήταν οι πρώτες υλοποιήσεις των ABS φρένων, θυμήσου πχ τι γκρίνια ρίξαμε με την έλευση του usb, θυμήσου πόσο χειρότερες από τις CRT ήταν οι πρώτες LCD, κλπ κλπ).
Μια χαρά τα λέει και έχουν γίνει και χειρότερα....Στο Μεσολόγγι η Jaguar του γραφειου γυρισε με Express Service διοτι χαλασε η μανικα του Ηλεκτρικαδικου
ποσο surreal να βλεπεις το αυτοκινητο αυτο πανω σε παλτφορμα Express service....

O Τασος εχει δικιο σε μια 10ετια τα ξαναλεμε (Για Ελλαδα) προς το παρον υβριδικο με αεριο-(ηλεκτρικο plug-in με 50-60χλμ αυτονομια ) ειναι για μενο το πλεον οικονομικο
 
Αγαπημένε Τάσο μου

Ότι "γερνάνε" οι μπαταρίες χαχα ναι με 8 χρόνια εγγύηση και μετά οι μπαταρίες στο 70% που δίνουν.
Ας το κρατήσει κ μετά τα 8 , εδώ το κρατάει 15 , τα 8 τον μαράνανε ? Θα γεράσει μαζί του

"Καλύτερα με 150 και καίω πιο λίγο" (ειναι αυτός που ξέρει που είναι τα ραντάρ με 8 app στο τηλέφωνο κ μετά στο μπλόκο κλαίει ότι κάποιος πέθανε πάλι και βιάζεται ( ναι να σκοτώσει εμάς ο Hamilton της Ελλάδας) άσε δε που έχει κ γνώμη για τα αντιρανταρ (πανάκριβα) αλλά αυτός δεν τα χρειάζεται ...χαχα

Ότι " θα του πάρουν το καλώδιο" !! Ναι ναι θα βγάλει το καλώδιο και θα το βάλει μη σου πω που.. .κλαίω και μόνο που διαβάζω τους μπαστουνόβλαχους.Ήμαρτον . Αφού κλειδώνει ρε βλάχο κι από τις 2 πλευρές .

Το ότι ένα τέτοιο αμάξι κάνει 110Κ απλά δεν είναι το ίδιο με ένα Peugeot e-2008 που κάνει λιγότερα χλμ κ μπορεί κ καταναλώνει πιο λίγο ρεύμα σε αντίστοιχες συνθήκες.
Το κυριότερο που δε γράφουν οι άσχετοι είναι ότι δεν έχει Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης κανένα ηλεκτρικό ...αν το ξέρουν κι αυτό , που σημαίνει ότι 30.000 του έμειναν παντελόνι.
Αντίστοιχα και οι μικρότερες κατηγορίες δεν πληρώνουν από 3-5Κ . Η να πω για τα τέλη κυκλοφορίας ...0
Η για τα service ? ή . Η, ....και πάει λέγοντας .
Στην αυτονομία ας πάρουν Tesla.
Έχει και Ioniq που είπα ότι είναι πολύ μπροστά Απλά , αλλά και πάλι όσα δε φτάνει η Αλεπού …

Όσο για τη χρέωση τη NG της MotorOil τόσα χρέωσε.Ξέραμε στο τεστ ότι είναι ακριβή αλλά δεν πήγε σε άλλη και του το είπαμε ..αλλά άμα θες να προωθήσεις το app...καταλαβαίνεις …

Τα περί Punto κτλ τα αντιπαρέρχομαι καθώς και τα υπόλοιπα. Πιστεύεις ποτέ ότι αυτός ο κάτοχος θα πάρει ηλεκτρικό ? Όχι θα κυκλοφορεί με αυτό , δε θα πληρώνει ΚΤΕΟ , service , ασφάλεια ,θα πηγαίνει χωρίς τακάκια , λάστιχα κ θα βρίσκει ευφάνταστους τρόπους να περνάει από το πλάι των διοδίων και όλη μα όλη τη μέρα θα κλαίγεται για το κράτος .Είναι ο γνωστός ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ που πάει μπροστά στο φανάρι να στρίψει κ κλείνει το ένα ρεύμα και άμα τύχει σε αυτός βρίζει έχοντας μέσα τα παιδιά του ή κλείνει τη ράμπα τον ΑΜΕΑ για 5 λεπτά μωρέ δε θ αργήσω ..αλλά άμα του κλείσουν το παρκινγκ κάνει χαμό και φυσικά πάει από τη ΛΕΑ κτλ κτλ .Αυτός δεν μπορεί να γίνει ούτε ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ στη μετάβαση οπότε δεν έχουμε ελπίδα από αυτούς να σωθούμε.Πάντα κάποιος φταίει, σήμερα το ρεύμα αύριο το καύσιμο, μετά θα φταίει το υδρογόνο ..Ε μετά να τα κλείσουμε όλοι τα μαγαζιά να ψωνίζουμε από το Internet όπως η Tesla και μετά θα διαμαρτύρεται ότι χάθηκαν οι θέσεις εργασίας ..
Μεθαύριο θα σε βρίζει επειδή δεν κάνει θόρυβο το αμάξι όταν περνάς ενώ προχωράει στο δρόμο αντί στο πεζοδρόμιο , που δεν μπορεί γιατί οι πλάκες είναι χαλασμένες και τα δέντρα ακλάδευτα ..
Ειναι ο ίδιος που διαμαρτυρεται γιατί κλεινει το κέντρο από αυτοκίνητα αλλά κατεβαίνει με το χρέπι και μολύνει μέχρι τα Καμίνια αφού δεν αλλάζει λάδια κ δεν παίρνει το μετρό , που ειχε πει ότι δε θα γίνει ποτέ.
Οχι τιποτε άλλο αλλά το παρκάρει στη σκιά σε κάνα δάσος να στάζει και λαδάκι από κάτω κ μετά παίρνει φωτιά το δέντρο επειδή δεν καθάρισε ο Δήμος Πιάσε το αυγό...

Τώρα στη μετάβαση θ ακούσουν τ αυτάκια μας πολλά από τους γνωστούς του διαδικτύου που ούτε στο όνειρό τους δε θα οδηγήσουν ηλεκτρικό.
Τα παιδιά τους επειδή θα έχουν μόρφωση ίσως.
Οι ίδιοι και οι ίδιοι γράφουν κάτω από αυτόν και άμα τους δεις δεν έχουν 2ο μαντήλι να κλάψουν.

Γραφικοί όπως πάντα και είναι αυτοί που γεμίζουν τα Σαλόνια Αυτοκινήτου για να μπουν μέσα και να βγάλουν φωτό ακόμα και στο iD4 .

Είναι αυτοί που κάνουν τη μαγκιά στο Σαλόνι και λένε " Το έχεις τώρα να το πάρω 1ος?" και μόλις πεις το βγάζω έξω αύριο σου λέει οκ πάρε τηλ χαχα. Έχω δει τέτοιους ουου
.Μια μέρα έρχεται ένας κ μου λέει πόσο κάνει αυτό , του λέω 120Κ , αν το βγάλεις τώρα το αγοράζω , οκ φωνάζω το συνεργείο και λέω ν ανοίξει την πίσω πόρτα παρουσία του κ λέει ωπα κάτσε να το συζητήσουμε ....Έλα ρε διάδοχε του Σωρρα ! Που κρυβόσουν

Και το ινδικό ηλεκτρικό να ερχόταν με 4Κ πάλι κάτι θα έβρισκαν ...

Εννοείται ότι δεν έχω κάτι από τον Σαρημπαλίδη κ ούτε είμαστε χορηγοί του αλλά κάνει και αυτός τη δουλειά του αφού έχει βρει κ τον διαβάζουν .

Με πιάνει ένας οίστρος ίσως έχει Ανάδρομο αλλά Τάσο μου αν δε σου κάνει απλά δεν το παίρνεις ούτε τώρα ούτε σε 10 χρόνια.Δικαίωμά σου αλλά οι εταιρίες έχουν κοινό να πουλήσουν κ θα πουλήσουν

Για να ελαφρύνω διάβασα νήμα για την ομπρέλα θαλάσσης το οποίο είχε 200 σελίδες ! Μιλάμε κόπηκα ! Στο τέλος δεν ήξερα τι να πάρω αφού νόμιζα ότι στο τέλος θα πω τον καιρό αφού είχα μάθει για το μποφόρ, τις αντηρίδες , τους κόλπους όλης της νησιωτικής χώρας , που θα πρέπει να φυτέψω το παλούκι , πως να φέρω από το AliExpress αλλά θα πέρναγε το καλοκαίρι και πάει λέγοντας.

Στο τέλος την έπεσα σε ξαπλώστρες από τον πονοκέφαλο .Εις υγείαν[
 
Για να παράξεις Η2 σε υψηλή πίεση χρειάζεσαι αρκετό ρεύμα και στη συνέχεια αυτό το Η2 θα παράξει ρεύμα (μέσα στο αυτοκίνητο). Αυτό ρίχνει κατά πολύ το βαθμό απόδοσης της μετατροπής της μιας μορφής ενέργειας στην άλλη. Και στην τελική, γιατί να μη χρησιμοποιήσω το ρεύμα για την παραγωγή του H2 για να φορτίσω τη μπαταρία του ηλεκτρικού? Δεν είναι πιο "λογικό"?
Επιπλέον, τα "βενζινάδικα" ανεφοδιασμού H2 είναι πολύ πιο ακριβά (~x30 φορές) στην κατασκευή από τους σταθμούς φόρτισης.
Τέλος, μην υποτιμάμε ότι το ηλεκτρικό grid φτάνει ήδη μέχρι το σπίτι μου και η ευκολία του να φορτίζω κάθε βράδυ 3-4 ώρες το ηλεκτρικό μου είναι ανυπέρβλητη...
Τα μόνα προβλήματα μέχρι στιγμής είναι το κόστος απόκτησης και η διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Όμως όλο το χρήμα (εταιρειών και κυβερνήσεων) πέφτει στα ηλεκτρικά, οπότε...
Που να δεις βαθμό απόδοσης στα e-fuels, κάνουν το υδρογόνο να φαίνεται παράδεισος. Απλά στις οδικές μεταφορές εμπορευμάτων είναι τρελά δύσκολο να βάλεις τις μπαταρίες που χρειάζεσαι για να σου δώσουν την σημερινή αυτονομία σε κμ σε συνδυασμό με το χρόνο που απαιτείται για τις ταχυφορτίσεις. Για αυτό πάρθηκε η απόφαση για υδρογόνο, γιατί δεν υπάρχει ανταγωνιστική τεχνολογία. Η επαγωγική φόρτιση στα ποσά που απαιτούνται για μια νταλίκα είναι δύσκολη ενώ άντε να πείσεις να τα κάνεις τρόλεϋ και να στήσεις τις αντίστοιχες υποδομές από όπου περνάνε...
 
Που να δεις βαθμό απόδοσης στα e-fuels, κάνουν το υδρογόνο να φαίνεται παράδεισος. Απλά στις οδικές μεταφορές εμπορευμάτων είναι τρελά δύσκολο να βάλεις τις μπαταρίες που χρειάζεσαι για να σου δώσουν την σημερινή αυτονομία σε κμ σε συνδυασμό με το χρόνο που απαιτείται για τις ταχυφορτίσεις. Για αυτό πάρθηκε η απόφαση για υδρογόνο, γιατί δεν υπάρχει ανταγωνιστική τεχνολογία. Η επαγωγική φόρτιση στα ποσά που απαιτούνται για μια νταλίκα είναι δύσκολη ενώ άντε να πείσεις να τα κάνεις τρόλεϋ και να στήσεις τις αντίστοιχες υποδομές από όπου περνάνε...

Όντως, οι οδικές μεταφορές εμπορευμάτων είναι άλλη ιστορία και εκεί το Η2 τα πάει καλύτερα.
 
Για μέσα στην γειτονιά. τα ηλεκτρικά είναι καλά. Και για την πόλη ίσως, αν δεν σκοπεύεις να πας κάπου ξαφνικά ή δεν τύχει κάποιο απρόοπτο, γιατί το έβαλες για φόρτιση... Για να πάει Αθήνα-Ξάνθη (700km) μια οικογένεια με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θέλει 3 στάσεις της μιας ώρας για φόρτιση... - κι όχι στον Αγ.Κων/νο και στα Τέμπη όπως παλιά που σταματούσες ΑΝ ήθελες κι έκανες και την βόλτα σου, αλλά σε βενζινάδικο στην εθνική οδό... Και το ταξίδι απο 7 ώρες γίνεται 10... Δηλαδή, μισός χρόνος διαδρομής παραπάνω, με ταλαιπορία, με άγχος και με περισσότερα έξοδα...
Η ηλεκτροκίνηση είναι οτι πρέπει για να κλειστεί ο κόσμος στο σπίτι. Να το σκέφτεται 3 και 4 φορές πριν πεί "σήκω, πάμε για καφέ στην Χαλκίδα". ή έστω "πάμε μια γύρα στην παραλιακή"... ίσως γιατί την άλλη μέρα θα χρειάζεται το αυτοκίνητο να είναι φορτισμένο... Κάποιους πιθανόν δεν τους ενοχλεί, άλλοι όμως είναι μαθημένοι αλλιώς...
 
Οι περισσότεροι θα έχετε παρατηρήσει ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα,οι λάμπες ημέρας έχουν αντικατασταθεί από σωλήνες led σε σχήμα φρυδιού.
Όμορφος σχεδιασμός και μεγάλη φωτεινότητα...μέχρι να αρχίσει να χάνει την φωτεινότητά του και στο τέλος να καεί.
Με αφορμή λοιπόν το πρόβλημα με το after market full led φανάρι του Vito μου,πήγα σήμερα στην Mercedes και ρώτησα αν υπάρχει ανταλλακτικό σε λάμπα ή σωλήνα led.
Η απάντηση ήταν αρνητική και μου είπαν ότι αλλάζει όλο το φανάρι αν καεί ο σωλήνας με τον υποχρεωτικό φωτισμό ημέρας...
H τιμή του;
2.400 ευρώ μόνο.
Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα συμβαίνει και με τα "φρύδια" των Peugeot,VW,Skoda,Audi,BMW κτλ.
 
Οι περισσότεροι θα έχετε παρατηρήσει ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα,οι λάμπες ημέρας έχουν αντικατασταθεί από σωλήνες led σε σχήμα φρυδιού.
Όμορφος σχεδιασμός και μεγάλη φωτεινότητα...μέχρι να αρχίσει να χάνει την φωτεινότητά του και στο τέλος να καεί.
Με αφορμή λοιπόν το πρόβλημα με το after market full led φανάρι του Vito μου,πήγα σήμερα στην Mercedes και ρώτησα αν υπάρχει ανταλλακτικό σε λάμπα ή σωλήνα led.
Η απάντηση ήταν αρνητική και μου είπαν ότι αλλάζει όλο το φανάρι αν καεί ο σωλήνας με τον υποχρεωτικό φωτισμό ημέρας...
H τιμή του;
2.400 ευρώ μόνο.
Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα συμβαίνει και με τα "φρύδια" των Peugeot,VW,Skoda,Audi,BMW κτλ.

Ναι αλλά γιατί να καεί; Θεωρητικά η LED έχει διάρκεια ζωής μέχρι και 50 χιλιάδες ώρες. Ακόμα κι αν πούμε ότι στα αμάξια υπάρχουν διάφορες έξτρα καταπονήσεις (θερμοκρασίες, καιρός, αέρηδες, νερά, κλπ), και πάρουμε το 1/3 αυτής της διάρκειας (πχ 15 χιλιάδες ώρες), μιλάμε για 21 χρόνια δίωρης οδήγησης της μέρα.

Απλά νομίζω ότι είναι λάθος το aftermarket σε τέτοιες τεχνολογίες, μαμά και πάλι μαμά. Αν έχει κάποιο κατασκευαστικό θέμα, το πιθανότερο είναι να το βγάλει μέσα στην εγγύηση.
 
...Η απάντηση ήταν αρνητική και μου είπαν ότι αλλάζει όλο το φανάρι αν καεί ο σωλήνας με τον υποχρεωτικό φωτισμό ημέρας...
H τιμή του;
2.400 ευρώ μόνο.
...

Τότε και το άλλο φανάρι θα είναι στα τελευταία του. Με το καινούργιο επάνω, το άλλο θα φαίνεται νυσταγμένο... Αρα θα πας τελικά για 2 φανάρια... Βρες σε ιμιτασιόν με κλασσικές λυχνίες (αν υπάρχει)
 
Για μέσα στην γειτονιά. τα ηλεκτρικά είναι καλά. Και για την πόλη ίσως, αν δεν σκοπεύεις να πας κάπου ξαφνικά ή δεν τύχει κάποιο απρόοπτο, γιατί το έβαλες για φόρτιση... Για να πάει Αθήνα-Ξάνθη (700km) μια οικογένεια με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θέλει 3 στάσεις της μιας ώρας για φόρτιση... - κι όχι στον Αγ.Κων/νο και στα Τέμπη όπως παλιά που σταματούσες ΑΝ ήθελες κι έκανες και την βόλτα σου, αλλά σε βενζινάδικο στην εθνική οδό... Και το ταξίδι απο 7 ώρες γίνεται 10... Δηλαδή, μισός χρόνος διαδρομής παραπάνω, με ταλαιπορία, με άγχος και με περισσότερα έξοδα...
Η ηλεκτροκίνηση είναι οτι πρέπει για να κλειστεί ο κόσμος στο σπίτι. Να το σκέφτεται 3 και 4 φορές πριν πεί "σήκω, πάμε για καφέ στην Χαλκίδα". ή έστω "πάμε μια γύρα στην παραλιακή"... ίσως γιατί την άλλη μέρα θα χρειάζεται το αυτοκίνητο να είναι φορτισμένο... Κάποιους πιθανόν δεν τους ενοχλεί, άλλοι όμως είναι μαθημένοι αλλιώς...

Όταν πάμε σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα τους συμπεριφερόμαστε όπως και στα κινητά μας. Δηλαδή όταν γυρίζουμε σπίτι το βράδυ, θα τα βάζουμε να φορτίζουν.

Οπότε μέχρι το πρωί θα είναι άνετα στο 100% οι μπαταρίες τους.

Οπότε για μέσα στην πόλη, ή και την Χαλκίδα, δεν θα υπάρχει κανένα θέμα.

Για μεγάλο ταξίδι βέβαια τα πράγματα θα είναι αλλιώς.. Αλλά μέχρι να πάρει ο πολύς κόσμος ηλεκτρικό θα έχει φτιαχτεί και το δίκτυο των ταχυφορτιστών, οπότε με μία στάση του τετάρτου θα βγαίνουν τα 700km.
 
Το βασικό βέβαια που ξεχνάνε να αναφέρουν όταν υπόσχονται δήθεν καθολική ηλεκτροκίνηση σε 10 χρόνια, είναι ότι ο μέσος Έλληνας ζει σε διαμέρισμα, και η μέση ελληνική πολυκατοικία δεν έχει parking. Άρα θα φορτίζουμε με μπαλαντέζες απ'το παράθυρο. 🤣
 
Ναι αλλά γιατί να καεί; Θεωρητικά η LED έχει διάρκεια ζωής μέχρι και 50 χιλιάδες ώρες. Ακόμα κι αν πούμε ότι στα αμάξια υπάρχουν διάφορες έξτρα καταπονήσεις (θερμοκρασίες, καιρός, αέρηδες, νερά, κλπ), και πάρουμε το 1/3 αυτής της διάρκειας (πχ 15 χιλιάδες ώρες), μιλάμε για 21 χρόνια δίωρης οδήγησης της μέρα.

Απλά νομίζω ότι είναι λάθος το aftermarket σε τέτοιες τεχνολογίες, μαμά και πάλι μαμά. Αν έχει κάποιο κατασκευαστικό θέμα, το πιθανότερο είναι να το βγάλει μέσα στην εγγύηση.

Μου συνέβη στο s3 μέσα στον χρόνο, έχασε το 50% της φωτεινότητας το ένα, ευτυχώς το κάλυψε η -με επέκταση- εγγύηση. Διαφορετικά 2,5-3,5K για multibeam φανάρι.
 
Μου συνέβη στο s3 μέσα στον χρόνο, έχασε το 50% της φωτεινότητας το ένα, ευτυχώς το κάλυψε η -με επέκταση- εγγύηση. Διαφορετικά 2,5-3,5K για multibeam φανάρι.

Αυτό λέω, ότι αν κάτι τρέχει κατασκευαστικά με το φανάρι θα φανεί σχετικά σύντομα. Αλλιώς από φυσική φθορά δε νομίζω να έβλεπες κάτι αισθητό.
 
Τότε και το άλλο φανάρι θα είναι στα τελευταία του. Με το καινούργιο επάνω, το άλλο θα φαίνεται νυσταγμένο... Αρα θα πας τελικά για 2 φανάρια... Βρες σε ιμιτασιόν με κλασσικές λυχνίες (αν υπάρχει)
Έχω φυλάξει τα μαμίσια φανάρια,αλλά το αυτοκίνητο δείχνει εντελώς διαφορετικό με τα Full Led.
 
Ένας καλός ηλεκτρονικός θα μπορούσε να το φτιάξει. Στο κάτω-κάτω λεντοταινίες είναι, σε κουλούρες των 5 μέτρων βγαίνουν.
 
Έχω φυλάξει τα μαμίσια φανάρια,αλλά το αυτοκίνητο δείχνει εντελώς διαφορετικό με τα Full Led.
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι? Γιατί δεν απενεργοποιεις την λειτουργία των φώτων την ημέρα έτσι ώστε να κρατήσουν περισσότερο ? Δεν υπάρχει νόμος στην Ελλάδα για υποχρεωτική χρήση τους όπως π. χ. στην Σουηδία. Απλά φαντάζομαι οι Έλληνες αντιπροσωποι όπως τους έρχεται το αυτοκίνητο απ'εξω έτσι το αφήνουν. Φαντάζομαι ότι η απενεργοποιηση της λειτουργίας αυτής πρέπει να είναι κάτι εύκολο.
 
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι? Γιατί δεν απενεργοποιεις την λειτουργία των φώτων την ημέρα έτσι ώστε να κρατήσουν περισσότερο ? Δεν υπάρχει νόμος στην Ελλάδα για υποχρεωτική χρήση τους όπως π. χ. στην Σουηδία. Απλά φαντάζομαι οι Έλληνες αντιπροσωποι όπως τους έρχεται το αυτοκίνητο απ'εξω έτσι το αφήνουν. Φαντάζομαι ότι η απενεργοποιηση της λειτουργίας αυτής πρέπει να είναι κάτι εύκολο.
Tόσο στα μαμίσια που έχουν απλές λάμπες,όσο και στα after market full led ,δεν μπορείς να απενεργοποιήσεις τα φώτα ημέρας.
 
Ένας καλός ηλεκτρονικός θα μπορούσε να το φτιάξει. Στο κάτω-κάτω λεντοταινίες είναι, σε κουλούρες των 5 μέτρων βγαίνουν.
Αν ξέρεις στην Αθήνα κάποιο καλό ηλεκτρονικό,μετά χαράς να μου πεις που είναι να πάω,με λύπη μου όμως σου λέω ότι πριν πάρω τα νεα φανάρια,είχα ψάξει να βάλω σωλήνα led -και όχι λεντοταινία-στα παλιά.
Μετά από πάαααρα πολύ ψάξιμο,βρήκα ένα παλικάρι στη Νίκαια ο οποίος μου ζήτησε 350 ευρώ για εργασία +το κόστος του σωλήνα (120ευρώ).