Αυτοκινητιστικά νέα

Και επειδή όλοι γνωρίζουμε πού ζούμε, θυμίζω σε σοβαρότατα έργα, τρεις σταθμοί του μετρό έκαναν 10 χρόνια να παραδοθούν , στο ελληνικό που το ακούμε από τότε που έφυγε το αεροδρόμιο το 2004, καταφεραν να μπουν μπουλντόζες το 2022 κλπ.....

.....οπότε μέχρι το 2030+ ας πάρουμε κάνα υβριδικό (όχι plug-in)να κάνουμε την δουλειά μας 😉
 
Και το plug in που είναι μεταβατικό στάδιο μέχρι να πάμε σε φουλ ηλεκτρικά είναι πολύ καλό και μάλιστα αρχίζει και η εξοικείωση στην καθημερινότητα .
 
Διαφωνώ. Μικρό ντεπόζιτο , μικρή ηλεκτρική αυτονομία λόγω μικρής μπαταρίας και πρέπει να έχεις δικό σου χώρο για φόρτιση. Στο τέλος όλοι με.plug in πάνε μόνο με βενζίνη. Βαρίουνται να φορτίζουν.
 
Πάντως αν δεν βγει θεσμικό πλαίσιο με συγκεκριμένους όρους ώστε να μπορείς στο πάρκινγκ της πολυκατοικίας σου να φορτίζεις το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν πάμε πουθενά. Σε πολυκατοικίες προ του 1990 πολλές φορές δεν υπάρχει καν ιδιοκτησία στη θέση που έχει κάποιος για να μπει στη διαδικασία (αν επιτρέπεται) να κατεβάσει καλώδιο με ασφάλεια στον πίνακά του (αν μπορεί και έχει νόημα, γιατί αν έχεις μονοφασική παροχή στα 10 kVA.
Υπάρχει ένας κάποιος σχετικά παρόμοιος μπούσουλας με το φυσικό αέριο και τις αυτονομίσεις των διαμερισμάτων από κεντρική θέρμανση, αλλά διαφέρει τρελά.
Καλή ιδέα για startup να πηγαίνει σε πολυκατοικίες να βάζει ταχυφορτιστές από το μηδέν και όποιο και ναι είναι με καρτούλα να φορτίζεται και να χρεώνεται η κάρτα σου. Αυτό βέβαια αναιρεί το να μπορείς με φωτοβολταϊκά να φορτίζεις το αυτοκίνητό σου, που με εικονικό ενεργειακό συμψηφισμό όλοι μπορούν να έχουν ακόμη και σήμερα.

Και όλα αυτά να δούμε αν θα μπορέσει το δίκτυο διανομής να τα υποστηρίξει. Τουλάχιστον οι ΑΠΕ εξελίσσονται καλά και μάλλον θα έχουμε την απαιτούμενη ισχύ στο δίκτυο υψηλής.
 
Διαφωνώ. Μικρό ντεπόζιτο , μικρή ηλεκτρική αυτονομία λόγω μικρής μπαταρίας και πρέπει να έχεις δικό σου χώρο για φόρτιση. Στο τέλος όλοι με.plug in πάνε μόνο με βενζίνη. Βαρίουνται να φορτίζουν.

Νομίζω ότι το 2040+ όλοι θα θέλουμε υδρογονοκίνητο πάντως...θα γεμίζουμε στον ίδιο χρόνο με τη βενζίνη, είναι πρακτικά ένα υβριδικό που δεν έχει νόημα να είναι plug-in (εκτός και αν είναι τόσο φθηνότερη η τιμή της ενέργειας από φωτοβολταϊκά που να έχει νόημα για 30-50 κμ μέσα στην πόλη να το βάλεις στην πρίζα).

Υδρογονάδικά πάντως ήδη λειτουργούν πολλά στην κεντρική Ευρώπη (πας και γεμίζεις σήμερα όχι αύριο).
 
Πάντως αν δεν βγει θεσμικό πλαίσιο με συγκεκριμένους όρους ώστε να μπορείς στο πάρκινγκ της πολυκατοικίας σου
Ποιανής;😁😁😁😁

Ήθελα να ξερα έχει σκεφτεί κανένας τι ποσοστό πολυκατοικιών ανά την επικράτεια έχει πιλοτή; Εγώ νομίζω ότι είναι μονοψήφιο. Άντε 10% ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.
Καλά δεν συζητάω για υπόγειο πάρκινγκ. Αυτό είναι καραxtreme.

Θα με ενδιέφερε να έβλεπα ένα στατιστικό. Ρεαλιστικό όχι μούφα.
 
Διαφωνώ. Μικρό ντεπόζιτο , μικρή ηλεκτρική αυτονομία λόγω μικρής μπαταρίας και πρέπει να έχεις δικό σου χώρο για φόρτιση. Στο τέλος όλοι με.plug in πάνε μόνο με βενζίνη. Βαρίουνται να φορτίζουν.
εξαρταται ποιος το εχει το οχημα. Αν το εχει εταιρικος χρηστης, που η δουλεια του καλυπτει το κοστος των καυσιμων, τοτε προφανως δεν εχει κανεναν λογο να ασχολειται να φορτιζει, ειδικα αν δεν παρεχεται αυτη η διευκολυνση σε παρκινγκ της δουλειας. Σπιτι του δεν εχει κανενα λογο να φορτιζει (ακομα και να μπορει), διοτι δεν θα του καλυψει η εργασια του την αξια του ρευματος που καταναλωσε.
Αν ομως το phev το εχει ιδιωτης, ο οποιος το αγορασε συνειδητοποιημενα επειδη ηθελε την οικονομια των ηλεκτρικων οχηματων αλλα και φοβοταν τους περιορισμους τους (φορτιση στο εθνικο δικτυο), τοτε πιστεψε με, θα φορτιζει οποτε πρεπει.
 
Ναι εντάξει, μόνο και μόνο που αρχίζουμε τα if δείχνει πόσα κενά και πόσες παραδοχές έχει η χρηση.
Αυτοκίνητο να κάνουμε την δουλειά μας θέλουμε ΧΩΡΙΣ να σκεφτόμαστε. Χωρίς να λύνουμε εξισώσεις που θα πάμε, πότε θα πάμε, με τι ταχύτητα θα πάμε κλπ Γίνεται;
Το είδα στον κουμπάρο μου που του είχε δώσει η τράπεζα Χ1 plug-in και είχαμε πάει στο Μαίναλο και έβριζε συνέχεια , είχε σταματήσει 2 φορές να βάλει βενζίνη λόγω μικρού ντεπόζιτου και του κάναμε καζουρα......😕😁😁😁
 
Ναι εντάξει, μόνο και μόνο που αρχίζουμε τα if δείχνει πόσα κενά και πόσες παραδοχές έχει η χρηση.
Αυτοκίνητο να κάνουμε την δουλειά μας θέλουμε ΧΩΡΙΣ να σκεφτόμαστε. Χωρίς να λύνουμε εξισώσεις που θα πάμε, πότε θα πάμε, με τι ταχύτητα θα πάμε κλπ Γίνεται;
Το είδα στον κουμπάρο μου που του είχε δώσει η τράπεζα Χ1 plug-in και είχαμε πάει στο Μαίναλο και έβριζε συνέχεια , είχε σταματήσει 2 φορές να βάλει βενζίνη λόγω μικρού ντεπόζιτου και του κάναμε καζουρα......😕😁😁😁
36 λιτρα βλεπω χωρητικοτητα του ντεποζιτου του X1 phev. Χρειαστηκε 70λιτρα για να κανει 180 χλμ;;;;;
Εχεις δικιο οτι τα phev εχουν μικροτερη δεξαμενη καυσιμου απο τα κλασσικα, αλλα δεν ειναι ΤΟΣΟ μικροτερη. πχ το tiguen phev εχει 45 λιτρα και το κανονικο 58. Η Χ1 εχει 36 (phev) και το κλασσικο 50 λιτρα
 
Last edited:
  • Like
Reactions: mikemtb
Ε ναι. Τι είναι 30 λίτρα; Για Χ1 μιλάμε που έχει και κάποιο βάρος. Δεν το ρισκάρεις να είσαι στο μηδέν όταν πας σε βουνό. Το 36 σημαίνει στα 26 σε ζώνουν τα φίδια.
 
Ε ναι. Τι είναι 30 λίτρα; Για Χ1 μιλάμε που έχει και κάποιο βάρος. Δεν το ρισκάρεις να είσαι στο μηδέν όταν πας σε βουνό. Το 36 σημαίνει στα 26 σε ζώνουν τα φίδια.
σορρυ που επιμενω, αλλα κοψε απο εδω κοψε απο εκει, αλλαζεις τα νουμερα για να καταληξεις στο αποτελεσμα που υποστηριζεις (αχρηστα τα phev). Δεν ειπα 30, ειπα 36 λιτρα, το οποιο πρακτικα σημαινει πιο κοντα στα 40 λιτρα, υπολογιζοντας ολη τη σωληνωση. Με μια καταναλωση 10 l /100km (που ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να ειχε τοσο), βγαζει ανετα 300 χλμ. Δηλαδη, αντε να εβαλε μια φορα βενζινη στο γυρισμο, μονο και μονο για να μην νιωθει αγχος. Πρακτικα η καταναλωση για τετοιο ταξιδι (ακομα και με 4 ατομα) θα ηταν πηγαινε-ελα γυρω στα 8 l/100km (για κλασσικο αυτοκινητο), το phev θα εκαψε κατι λιγοτερο. Ολα αυτα βεβαιως με λογικες ταχυτητες, διοτι αν πηγαινε συνεχως με 160km/h στην εθνικη οδο,αλλαζουν ολα αυτα. Αλλα εκει υπαρχουν αλλα προβληματα, που δεν εχει κανενα νοημα να αναλυσουμε
 
Εγώ ξέρω ότι το έδωσε πίσω με μεγάλη χαρά......Σιγα μην έχουμε άγχος για το αμάξι και στις εκδρομές μας.
το ξερει οτι με αυτο δεν πληρωνει φορο; ισως να το εδινε με μικροτερη χαρα αν το ηξερε. Αντικειμενικα, αυτος ειναι ο κυριος λογος που επιλεγουν τα phev οι εταιρικοι χρηστες
 
Προφανώς ο καθένας κάνει τα κουμάντα του ανάλογα με τις ανάγκες του ρε παιδιά. Αν πχ έχω ένα αμάξι για να πηγαίνω δουλειά κάθε μέρα, και πάω και κάνα 2-3 ΣΚ το χρόνο εκδρομές, ας γεμίζω βενζίνη και κάθε 100km αν είναι η καθημερινότητά μου να είναι σαφώς οικονομικότερη. Αν κάποιος κάνει 200km τη μέρα, ας το σκεφτεί αλλιώς.
 
  • Like
Reactions: #@george@#
Μου κάνει φοβερή εντύπωση, που ακόμα μιλάμε για βενζίνες και αμπερ, την στιγμή που έχουν ΈΤΟΙΜΟ το υδρογόνο που ,και έχει μηδενικους ρύπους και ΕΤΟΙΜΑ μοτέρ εδώ και τώρα
Ίσως αυτό που έκανε ο κολοσσός TOYOTA να φέρνει ένα χαμόγελο αισιοδοξίας.
Ρίχτε μια ματιά....έτσι για να δούμε τι εχούμε μπροστα μας και δεν μας αφήνουν να το δούμε
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Δεν μπορεί ρε φούστη μου τα (τεράστια )συμφέροντα να θάβουν τέτοια πράγματα.
 
  • Like
Reactions: #@george@#
Μου κάνει φοβερή εντύπωση, που ακόμα μιλάμε για βενζίνες και αμπερ, την στιγμή που έχουν ΈΤΟΙΜΟ το υδρογόνο που ,και έχει μηδενικους ρύπους και ΕΤΟΙΜΑ μοτέρ εδώ και τώρα
Ίσως αυτό που έκανε ο κολοσσός TOYOTA να φέρνει ένα χαμόγελο αισιοδοξίας.
Ρίχτε μια ματιά....έτσι για να δούμε τι εχούμε μπροστα μας και δεν μας αφήνουν να το δούμε
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Δεν μπορεί ρε φούστη μου τα (τεράστια )συμφέροντα να θάβουν τέτοια πράγματα.
https://www.autotrader.co.uk/content/news/hydrogen-cars-explained

δεν ειναι τα συμφεροντα, ειναι οτι ειναι δυσκολοτερο και θερμοδυναμικα λιγοτερο αποδοτικο εγχειρημα. Στα disadvantages το αρθρο ξεχναει να αναφερει οτι ΚΑΙ τα αυτοκινητα υδρογονου απαιτουν μπαταριες (με οτι αυτο συνεπαγεται).
 
Η Toyota ξέρει τι κάνει και ξέρει πολύ καλά ότι το Η2 είναι αυτό που θα επικρατήσει στην αυτοκίνηση. Εχει βγάλει μοντέλο (Mirai) στην αγορά το οποίο ήδη πουλιέται σε Γερμανία & UK. Εαν υπήρχαν και σημεία τροφοδοσίας θα ήταν σε πλήρη ανάπτυξη και οι πωλήσεις της. Παρακολουθούμε κάθε εξέλιξη και υποστηρίζουμε την TOYOTA
 
  • Like
Reactions: #@george@#
Πόσους καταγράφουν τα διόδια στις εξόδους ανά ΣΚ ή γιορτές ?
300.000 .Αυτοί ας μην πάρουν κ να κάτσουν με τ αυτοκίνητα που έχουν ή να μην πάρουν plug in & ηλεκτρικό.

Προσωπικά στον κλάδο εμείς όλοι σε αυτούς τους πελάτες θα ξεφορτώσουμε ότι έχουμε.
Στην καθημερινή παραγγελιοληψία η αναλογία είναι 3 προς 10
τα 9 είναι plug in κ το 10ο ηλεκτρικό
τα 3 είναι η βενζίνη η πετρέλαιο σκέτο και μάλιστα επαρχίας που κάνουν πολλά χλμ και δεν τους ενδιαφέρει το plug in .
Τα περί μικρού ντεπόζιτου παντρεύονται με το βαρύ ποδαράκι και πάνω από 120 . Ας πάει νορμάλ να του βγει η κατανάλωση και τα χλμ.
Εξάλλου ο χρήστης επιλέγει το αυτοκίνητο στη Leasing βάση του μισθώματος που του επιτρέπει .
Ας έπαιρνε άλλο μοντέλο με μεγαλύτερο ντεπόζιτο .
 
  • Like
Reactions: mikemtb