Αυτοκινητιστικά νέα

Ελπίζω τουλάχιστον η Ευρώπη να δίνει κίνητρα στην Tesla για το παραπάνω, π.χ. να ευνοεί / διευκολύνει με κάποιο τρόπο την ανάπτυξη του δικτύου της.
Δεν χρειάζεται.
Η Tesla θέλει να γίνει εταιρία ενέργειας. Τα αμάξια είναι ουσιαστικά δευτερεύον στοίχημα. Κι ένα καλό χόμπυ για τον πλούσιο.
Στις ΗΠΑ προωθεί πάρα πολύ την εγκατάσταση μπαταριών για αποθήκευση ενέργειας. Έχει ήδη τεράστιες δικές της εγκαταστάσεις, των MW. Και τώρα ξεκινά virtual power plan με οικιακού καταναλωτές. Τους δίνει δάνειο για να αγοράσουν powerwall στο σπίτι, και τους πληρώνει ποσοστά αν χρησιμοποιεί το powerwall για να δώσει ρεύμα πίσω στο δίκτυο. Σκεφτείτε να μπορεί να κάνει το ίδιο με όλα τα Tesla που έχει πουλήσει... Φορτίζεις με νυχτερινό με τη χαμηλή χρέωση, το πουλάς το βραδάκι με τιμή μέγιστης χρέωσης!
 
Όσο για τον Ιταλό -και άλλους- ήδη στο εξωτερικό οι εταιρίες χρεώνουν το παρκάρισμα χωρίς φόρτιση πολύ ακριβότερα από την ίδια την φόρτιση. Σε εγκαταστάσεις που οι φορτιστές φτάνουν και περισσεύουν. Πχ μόνο η Βουδαπέστη (δεν πάω σε καμιά δυτική-δυτική πόλη) έχει περισσότερους Tesla superchargers απ' όσους ταχυφορτιστές έχει όλη η Ελλάδα (όχι μόνο η Tesla). Και στη Γαλλία υπάρχουν 300άριδες με δωρεάν χρήση σε supermarket.

Η Tesla ήδη χρεώνει το παρκάρισμα χωρίς φόρτιση με τρελές ταρίφες (και στην Ελλάδα), το λεγόμενο idle fee : https://www.tesla.com/en_eu/support/charging/supercharger/idle-fee

1€ το λεπτό, αν είναι κατηλλειμένο πάνω από το 50% των φορτιστών στο σημείο και αργήσεις πάνω από 5 λεπτά να ξεκουμπώσεις από τον φορτιστή. Και πολύ καλά κάνουν. Η γαϊδουριά πρέπει να κοστίζει.
 
  • Like
Reactions: Larry and DimAsi
Δεν χρειάζεται.
Η Tesla θέλει να γίνει εταιρία ενέργειας. Τα αμάξια είναι ουσιαστικά δευτερεύον στοίχημα. Κι ένα καλό χόμπυ για τον πλούσιο.
Στις ΗΠΑ προωθεί πάρα πολύ την εγκατάσταση μπαταριών για αποθήκευση ενέργειας. Έχει ήδη τεράστιες δικές της εγκαταστάσεις, των MW. Και τώρα ξεκινά virtual power plan με οικιακού καταναλωτές. Τους δίνει δάνειο για να αγοράσουν powerwall στο σπίτι, και τους πληρώνει ποσοστά αν χρησιμοποιεί το powerwall για να δώσει ρεύμα πίσω στο δίκτυο. Σκεφτείτε να μπορεί να κάνει το ίδιο με όλα τα Tesla που έχει πουλήσει... Φορτίζεις με νυχτερινό με τη χαμηλή χρέωση, το πουλάς το βραδάκι με τιμή μέγιστης χρέωσης!

Στις ΗΠΑ σκοτώνονται να κάνουν το πρότυπο φόρτισής τους (και το δίκτιο των Superchargers) το de facto πρότυπο, και το καταφέρνουν. Κλείνουν τη μια συνεργασία μετά την άλλη με τους κλασικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Βοηθάει πολύ το ότι τα υπόλοιπα δίκτυα φόρτισης που υπάρχουν (Electrify America κτλ) είναι εντυπωσιακά αναξιόπιστα / κακά.

Μακροχρόνια προφανώς έχει τρελά λεφτά η συγκεκριμένη μπίζνα. Θα είναι σαν να έχουν όλα τα "βενζινάδικα" της Αμερικής.
 
Στην Ευρώπη ευτυχώς, πάντα θα υπάρχουν εναλλακτικές. Να πέρναγε από τη DigiComp κάτι τέτοιο το θεωρώ αδύνατον.
Το δίκτυο των Ionity είναι πολύ καλό και ορισμένοι κατασκευαστές (πχ merc) από το mercedes me σου δίνουν τη δυνατότητα να φορτίζεις σε αρκετά μεγάλο δίκτυο (και στην Ελλάδα) με flat rate.

Το πρόβλημα είναι όταν είσαι εκτός αυτών των δικτύων, που θα βρεθείς όπως και να έχει.
Να πάρουμε ως δεδομένο το ότι σε λίγα χρόνια από σημερα, τα εθνικά οδικά δίκτυα όλης της ΕΕ θα έχουν supercharges και Ionity σε επαρκείς αριθμούς καθ'όλο το μήκος του δρόμου. Μένει να λυθεί το μεγαλύτερο θέμα που είναι οι διάσπαρτοι στθαμοί φόρτισης, ειδικά στην επαρχία. Εκεί πρέπει να γίνει η υλοποίηση με το ενσωματομένο pos, ώστε να μην ασχολείσαι με τα διάφορα apps και να λειτουργούν και offline με πιστωτικές.
 
Με τη charging card που σου δίνουν έχει μπόλικα σημεία που φορτίζεις πέραν από τους ionity.
Και σε όλα τα σημεία αυτά πληρώνεις συγκεκριμένο flat rate, ανεξαρτήτως τι τιμολογιακή πολιτική έχει ο κάθε πάροχος του φορτιστή.
Στον φλοίσβο λ.χ. βλέπω 150KW φορτιστή στα 21€ την ώρα, όπως σε όλους τους DC. Σε όλους τους AC είναι 36c/KWh, ανεξαρτήτως ισχύος.

1693385249243.png
 
"Δήμος Αθηναίων: Παρατείνεται για έναν επιπλέον χρόνο η δωρεάν φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων σε 25 σταθμούς μέσα στην πόλη"

Protergia-1024x682.jpeg
 
  • Like
Reactions: anderm
Όσοι από σας φορτίζετε στο κέντρο , γενικά υπάρχει σεβασμος ή πάτε να φορτίσετε και έχει παρκάρει μπροστά κάποιος άσχετος;
Το λέω γιατί ειδικά στο κέντρο στα σημεία που βλέπω στα οποία βρίσκονται οι φορτιστές δεν υπάρχει χώρος ούτε για ποδήλατο.
 
Ο χώρος πάντως είναι σωστά μαρκαρισμένος..

1693463124444.jpeg

Το πιο πιθανό είναι όποιοι με θερμικά "μπερδεύονται" και παρκάρουν εκεί να γράφονται πάραυτα, μέχρι να μάθουν να φέρονται.

Πάντως εντυπωσιακά τα στατιστικά του προγράμματος..

"Σύμφωνα με στοιχεία της Protergia, τον τελευταίο χρόνο, έχουν καταγραφεί συνολικά 17.173 φορτίσεις στους 19 σταθμούς του Δήμου Αθηναίων, που αντιστοιχούν σε κάλυψη απόστασης με «πράσινη» ενέργεια ίσης με 1,52 εκατ. χλμ. ή -διαφορετικά- διάνυσης της περιμέτρου της γης, 38 φορές."

Με το καλό να μπουν όμως idle fees για να μην τις χρησιμοποιεί ο κόσμος ως τζάμπα παρκότοπο..
 

Attachments

  • 1693463113962.jpeg
    1693463113962.jpeg
    466.7 KB · Views: 18
Να ρωτήσω κάτι σαν άσχετος με το αντικείμενο? Μη βαράτε...
Πείτε ότι βάζω το δικό μου καλώδιο στον φορτιστή και μπαίνω στο γραφείο για δουλειά...Ποιός μου λέει ότι δεν θα περάσει ο Μήτσος με το τρίκυκλο και δεν θα "δανειστεί" το καλώδιο μου και θα το ψάχνω??
Φαντάζομαι κάπως θα ασφαλίζει αλλά δεν έχω ιδέα..
 
Το καλώδιο κλειδώνει και δεν αφαιρείται.
Ανάλογα με την υλοποίηση του κάθε κατασκευαστή η διαδικασία γίνεται λίγο διαφορετικά, αλλά σε γενικές γραμμές, εάν δεν πείς στο αυτοκίνητο να σταματήσει τη ζεύξη, δεν αφαιρείται.
 
  • Like
Reactions: karajim80 and avpap
Χέστηκαν οι γύφτοι αν είναι η δεν είναι κλειδωμένο. Τον χαλκό θέλουν για να πάνε να τον πουλήσουν στον Ασπροπυργο. Με μια μεγάλη τανάλια, άντε γεια. Καθίστε να δείτε τι παρενέργειες θα έχει η όλη φάση. Ακόμα είμαστε στα γεννητουρια.
 
Δεν θέλω να κατηγορήσω τον ιδιοκτήτη, καθώς δεν ξέρω τι ακριβώς είχε κάνει.

Α.η προετοιμασία για τις στάσεις φορτίσεις γίνεται πριν το ταξίδι. Δεν ψάχνεις εκείνη την ώρα
Β. Από τη στιγμή που υπήρχε δυνατότητα για φόρτιση με σουκο στον τελικό προορισμό, όλα καλά
Γ. Στο Αθήνα Ηγουμενίτσα πραγματικά υπάρχουν αρκετοί φορτιστές.
Δ. Οι φορτιστές στα σουπερμάρκετ είναι επικίνδυνες περιπτώσεις διότι βρίσκονται συνήθως μέσα σε κατοικημένες περιοχές όποτε παρατηρούνται φαινόμενα όπως περιέγραψες ή να έχουν καταληφθεί οι θέσεις από θερμικά. Καλύτερα φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο.
Ε. Για αυτό μοσχοπουλάνε τα τεσλα. Στη διαδρομή αυτή θα είχατε σίγουρη και γρηγορη φόρτιση στον ψαθοπυργο.
Στ. Καταλαβαίνω αν αυτή γταν η εμπειρία σου από ηλεκτρικό να είσαι τόσο διστακτικός και ναι τραγικό να μην χρησιμοποιείτε AC σε αυτοκίνητο των 70-90 χιλιάδων.

Μήπως ήταν το πρώτο ταξίδι του ιδιοκτήτη και δεν το είχε ψάξει το όλο θέμα;
3 χρονια κατοχος και ψαγμενος πιστευω εχει ολα τα app αλλα δεν ξερω εαν εχει το Plugshare θα μαθω συντομα
Παντως 1η χρονια ερχομενος απο Κερκυρα εμεινε στην Κορινθο και τον εφερε πισω η EXPRESS SERVICE διοτι ο φορτιστης τοτε ειχε καμενο gun
 
3 χρονια κατοχος και ψαγμενος πιστευω εχει ολα τα app αλλα δεν ξερω εαν εχει το Plugshare θα μαθω συντομα
Παντως 1η χρονια ερχομενος απο Κερκυρα εμεινε στην Κορινθο και τον εφερε πισω η EXPRESS SERVICE διοτι ο φορτιστης τοτε ειχε καμενο gun
και τα θερμικά μένουν από αντλίες καυσίμου.... ;)
(και όχι μόνο...)
 
  • Like
Reactions: avpap
3 χρονια κατοχος και ψαγμενος πιστευω εχει ολα τα app αλλα δεν ξερω εαν εχει το Plugshare θα μαθω συντομα
Παντως 1η χρονια ερχομενος απο Κερκυρα εμεινε στην Κορινθο και τον εφερε πισω η EXPRESS SERVICE διοτι ο φορτιστης τοτε ειχε καμενο gun
Το PlugShare και το ABRP είναι οι πρώτες εφαρμογές που κατεβάζει κανείς.
Καλό είναι να έχει κανείς που ταξιδεύει τουλάχιστον μια εναλλακτική τοποθεσία φόρτισης αν δεν δουλεύει ο πρωταρχικός στόχος. Επίσης, στο PlugShare βλέπεις εμπειριες προηγούμενων χρηστών όποτε πχ ίσως να είχε δει την δυσλειτουργία και να τον είχε αποφύγει.
 
ναι αλλα καθε ΣΕΑ εχει 5-10 αντλιες το 3λεπτου
τι να τις κάνεις τις αντλίες όταν μείνεις από τρόμπα;;; ή εγκέφαλο;;
τεςπα.. είμαι κατά του ηλεκτρικού γιατί είναι πολύ νωρίς ακόμα....
να φύγω φορτωμένος μες το καλοκαίρι για μακρινό προορισμό και να είμαι με την ψυχή στο στόμα ;;;
όχι ευχαριστώ.....
χαρά στο κουράγιο όσων αγοράζουν τα νέα αυτά αυτοκίνητα.. θα πληρώσουν το τίμημα της πρωτιάς φυσικά μέχρι η τεχνολογία να ωριμάσει και να έχουμε πραγματικές αυτονομίες των 700-800 χιλ σε κάθε συνθήκες...
(του Αγ... Πού... δλδ)
 
  • Like
Reactions: Simos.I
Παντως 1η χρονια ερχομενος απο Κερκυρα εμεινε στην Κορινθο και τον εφερε πισω η EXPRESS SERVICE διοτι ο φορτιστης τοτε ειχε καμενο gun
Νταξ, συμβαινει και στους καλύτερους

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.