Αυτοκινητιστικά νέα

Δεκαετίες τώρα δεν υπάρχουν στα συνεργεία μηχανικοί με την κλασική έννοια του όρου. Μονταδόροι είναι ως επί το πλείστον. Χαλάει κάτι και το αλλάζουν με ανταλλακτικό. Προφανώς έννοιες όπως ρεκτιφιέ και πλανάρισμα θα εκλείψουν στο μέλλον, αλλά έτσι κι αλλιώς σε κάθε τομέα θες και διαφορετικό μηχανοτεχνίτη. Δεν κάνουν όλοι ρεκτιφιέ, ούτε όλοι είναι καρμπυρατεράδες π.χ. (τι θυμήθηκα τώρα; :LOL:)

Οι σχολές θα εξελίσσουν τη μαθητεία όπως θα εξελίσσεται η τεχνολογία των οχημάτων και η βιομηχανία των ανταλλακτικών έτσι κι αλλιώς box movers είναι αυτοί, τι να αλλάξουν; Τους κωδικούς των ανταλλακτικών; Αυτό κάνουν κάθε μέρα.


Και οι ζυγοσταθμισάδες.
ζυγοσταθμισάδες έγραψες, λαστιχάδες δλδ.. άρα αφήσαμε έξω τους ευθυγραμμισάδες :LOL:
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ωραίο βίντεο ούτως ή άλλως, αλλά έχει ενδιαφέρον η σκέψη απ' το 00:55 και μετά: τι θα γινόταν αν η αυτοκίνηση είχε ξεκινήσει με ηλεκτρικά οχήματα και ξαφνικά μας έφερναν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης ως το νέο trend.
 
και οι λαστιχάδες.. πρέπει να τρώει πολύ λάστιχο η ιπποδύναμη.. ή όχι ;;;; :LOL:
Αυτοί θα είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι.. Η γόμα φεύγει με τρελούς ρυθμούς με τις ροπές που έχουν..
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Το πρώτο Μ3 που είχε βγει πριν 5-6 χρόνια είχε μια ευαισθησία στους μπιλιοφόρους αν θυμάμαι καλά, αλλά το διόρθωσαν.
Σας παρακαλώ μην το αποκαλείτε Μ3. Μία είναι η Μ3!
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ωραίο βίντεο ούτως ή άλλως, αλλά έχει ενδιαφέρον η σκέψη απ' το 00:55 και μετά: τι θα γινόταν αν η αυτοκίνηση είχε ξεκινήσει με ηλεκτρικά οχήματα και ξαφνικά μας έφερναν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης ως το νέο trend.
Θα λέγαμε " τι μαγικός ήχος!! " :ROFLMAO:
 
400-1000 άλογα δεν τους φοράς 195/65/15
Θα βγουν τα λινά σε 2 οικοδομικά τετράγωνα... :ROFLMAO:

BTW , 195/65/15 φόραγε το focus της δικιάς μου από το εργοστάσιο (1,4L κινητήρας) !!

Αφού το καλοκαίρι στο χωριό (παρέα με τον mparaxir) είδαμε τα λινά έξω στο ένα και λίγο αργότερα είδα τα λινά και σε 2ο λάστιχο, τα άλλαξα (επιτέλους) και κατέβηκα λίγο σε διάσταση..
Το πάτημα από 195 έγινε 185
Πολύ πιο "ζωντανό" το ψοφίμι, λιγότερος θόρυβος κύλισης, περιμένω και καλύτερη κατανάλωση... :LOL:
 
Θα βγουν τα λινά σε 2 οικοδομικά τετράγωνα...

BTW , 195/65/15 φόραγε το focus της δικιάς μου από το εργοστάσιο (1,4L κινητήρας) !!

Αφού το καλοκαίρι στο χωριό (παρέα με τον mparaxir) είδαμε τα λινά έξω στο ένα και λίγο αργότερα είδα τα λινά και σε 2ο λάστιχο, τα άλλαξα (επιτέλους) και κατέβηκα λίγο σε διάσταση..
Το πάτημα από 195 έγινε 185
Πολύ πιο "ζωντανό" το ψοφίμι, λιγότερος θόρυβος κύλισης, περιμένω και καλύτερη κατανάλωση...
Το 195/65/15 ήταν η πιο κλασική διάσταση. Πλέον ακομη και στα μικρά βάζουν 16αρες ζάντες.
Το coltακι φορούσε μαμά 205/45/16 .
Ωραίο κράτημα στις στροφές αλλά 45αρι για ελληνικούς δρόμους ήταν θάνατος για τις ζάντες.
Πήγα σε 195/50/15 και καλύτερη κατανάλωση και λιγότερο θόρυβο και καλύτερη απόσβεση στις λακκούβες και φυσικά φτηνότερα ελαστικά. Έχασα ελάχιστα σε τελική.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Μ αυτά και μ αυτά κάπως έτσι θα αρχίσουν να αντικαθίστανται τα μικρά αυτοκίνητα με τα ηλεκτρικά. Κι ένω έδινες 15-20 χιλιάρικα κι έπαιρνες ένα αμάξι που πήγαινες όπου ήθελες, όποτε ήθελες, τώρα θα παίρνεις μια ηλεκτρική τοστιέρα που έτσι κάνεις ότι βγεις εκτός νομού θα πρέπει να έχεις κάνει "ασκήσεις επί χάρτου".. Ως γνωστόν τα ηλεκτρικά τέτοιας αξίας έχουν αστεία αυτονομία.

Υ.Γ.βλεπετε τι ωραία αγαστή συνεργασία έχει η ΕΕ με τις αυτοκινητοβιομηχανίες για να ακριβύνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ;
 
Μ αυτά και μ αυτά κάπως έτσι θα αρχίσουν να αντικαθίστανται τα μικρά αυτοκίνητα με τα ηλεκτρικά. Κι ένω έδινες 15-20 χιλιάρικα κι έπαιρνες ένα αμάξι που πήγαινες όπου ήθελες, όποτε ήθελες, τώρα θα παίρνεις μια ηλεκτρική τοστιέρα που έτσι κάνεις ότι βγεις εκτός νομού θα πρέπει να έχεις κάνει "ασκήσεις επί χάρτου".. Ως γνωστόν τα ηλεκτρικά τέτοιας αξίας έχουν αστεία αυτονομία.

Υ.Γ.βλεπετε τι ωραία αγαστή συνεργασία έχει η ΕΕ με τις αυτοκινητοβιομηχανίες για να ακριβύνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ;

Ένα ακόμη αστείο άρθρο που παραβλέπει ότι αυτοκίνητα δεν φτιάχνουν μόνο στην Ευρώπη. Οι Κινέζοι δεν σάρωσαν όλα αυτά τα χρόνια στην Ευρώπη γιατί η ΕΕ έβαζε συνέχεια αυστηρά πρότυπα ρύπων που δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν οι Κινέζοι. Με τα ηλεκτρικά δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Οι ευρωπαϊκές εταιρείες δεν μπορούν να ακολουθήσουν το κόστος παραγωγής των Κινέζων. Κάτω από 20.000 θα σαρώσουν οι Κινέζοι. Από εκεί και πάνω θα τους παίζει για πλάκα η Tesla και οι Ευρωπαίοι θα μείνουν με ακριβά ηλεκτρικά. Επειδή οι Ευρωπαίοι δεν μπορούν να βγάλουν καλο ηλεκτρικό κάτω από 20.000 δε σημαίνει ότι δεν μπορούν και οι Κινέζοι. Έχουν την πίτα έχουν και το μαχαίρι ( μπαταρίες, φτηνά εργατικά χερια) .
 
  • Like
Reactions: athlon6401
ΟΚ. Θα πάρεις κινεζικο αμάξι; Τολμάς; Τι είναι το αμάξι; κινητό; Βάλαμε μια μπαταρία σε 4 ρόδες κι έγινε αμάξι; Πιστεύεις ότι θα έχουν ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας σε τρακάρισμα κλπ;
Σόρυ αλλά εγώ δεν τολμάω.
 
Last edited:
ΟΚ. Θα πάρεις κινεζικο αμάξι; Τολμάς; Τι είναι το αμάξι; κινητό; Βάλαμε μια μπαταρία σε 4 ρόδες κι έγινε αμάξι; Πιστεύεις ότι θα έχουν ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας σε τρακάρισμα κλπ;
Σόρυ αλλά εγώ δεν τολμάω.
Διαβάζεις πρώτα τι ανεβαζεις; μιλάει για τα πρώτα ηλεκτρικά που είχαν έρθει το 2018. Οι κινεζοι σαρώνουν αυτή τη στιγμή τα 5 αστέρια σε ευρωπαϊκά crash test. https://www.autogreeknews.gr/nea/do...ests/kataigismos-5asteron-sto-euroncap-videos
Το υψηλοτερο σκορ στο c-ncap πλεον το έχει κινέζικο.

Η Ευρώπη πλεον δεν μπορεί απλά να ειναι θεατής σε αυτό που έρχεται. Όπως κορόιδευαν παλιά την Hyundai και πλεον ειναι πιο αξιόπιστη από κάθε Ευρωπαίο.
 
Εδώ και 10 χρόνια αν θέλουν οι Κινέζοι μπορούν να φτιάξουν ασφαλή αυτοκίνητα .
Στην Ευρώπη αυτοκίνητο που δεν πληρεί τις προϋποθέσεις δεν θα πουληθεί. Όλα είναι θέμα "ψυχολογιας" και προκατάληψης.
Καποτε τα ιαπωνικά, μετά με τα κορεάτικα τώρα με τα κινέζικα...
 
Η Ευρώπη πλεον δεν μπορεί απλά να ειναι θεατής σε αυτό που έρχεται. Όπως κορόιδευαν παλιά την Hyundai και πλεον ειναι πιο αξιόπιστη από κάθε Ευρωπαίο.

Ούτε παλιά χαλούσαν τα Hyundai πάντως. Ο κόσμος τα αγόραζε επειδή ήταν οικονομικά.
Τα καλά μοντέλα τους σήμερα έπαψαν να είναι και οικονομικά. Βγάζουν και αυτοκίνητα των 40+ χιλιάδων.
Κατά τα άλλα, ο καταναλωτής που επιλέγει καλό Ευρωπαϊκό το επιλέγει για διαφορετικούς λόγους.

Πέρυσι, σε νησί μου έδωσαν από τη Hertz ένα KIA stonic. Ίσως στα χρήματα του να μην αγοράζεις άλλο crossover-οειδές, ωστόσο ήταν στη καλύτερη μετριότατο. Ναι, είχε το Infotainment οθόνη και android auto/carplay με μια οθόνη που φαινόταν το grid των pixel, ένα πολύ μέτριο ποιοτικά εσωτερικό και οτιδήποτε δεν ήταν εμφανές είχε πάθει cost cutting. Η πόρτα του χώρου αποσκευών από την εσωτερική πλευρά ήταν στο χρώμα του αυτοκινήτου αλλά ματ, αυτό δεν το έχω ξαναδεί. Δεν αναφέρομαι στο μηχανικό σύνολο, ήταν ένας μικρός ατμοσφαιρικός, φαντάζομαι η βασική έκδοση, ενοικιαζόμενο ήταν. Θα βγαίνουν και καλύτεροι κινητήρες.

Σε κάθε περίπτωση, αφήνοντας έξω τα premium, ένα t-roc της vw που νομίζω είναι το ανάλογο, δεν έχει καμία σχέση.
 
Σε κάθε περίπτωση, αφήνοντας έξω τα premium, ένα t-roc της vw που νομίζω είναι το ανάλογο, δεν έχει καμία σχέση.

Πως να έχουν σχέση; το t-roc ειναι 9.000€ ακριβότερο στην βασική έκδοση ενώ η full extra κορυφαία του stonic είναι 2.000 φτηνότερη από την βασική του t-roc...
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο στα 2/3 της τιμής του t-roc...
 
  • Like
Reactions: ln()
Ούτε παλιά χαλούσαν τα Hyundai πάντως. Ο κόσμος τα αγόραζε επειδή ήταν οικονομικά.
Τα καλά μοντέλα τους σήμερα έπαψαν να είναι και οικονομικά. Βγάζουν και αυτοκίνητα των 40+ χιλιάδων.
Κατά τα άλλα, ο καταναλωτής που επιλέγει καλό Ευρωπαϊκό το επιλέγει για διαφορετικούς λόγους.

Πέρυσι, σε νησί μου έδωσαν από τη Hertz ένα KIA stonic. Ίσως στα χρήματα του να μην αγοράζεις άλλο crossover-οειδές, ωστόσο ήταν στη καλύτερη μετριότατο. Ναι, είχε το Infotainment οθόνη και android auto/carplay με μια οθόνη που φαινόταν το grid των pixel, ένα πολύ μέτριο ποιοτικά εσωτερικό και οτιδήποτε δεν ήταν εμφανές είχε πάθει cost cutting. Η πόρτα του χώρου αποσκευών από την εσωτερική πλευρά ήταν στο χρώμα του αυτοκινήτου αλλά ματ, αυτό δεν το έχω ξαναδεί. Δεν αναφέρομαι στο μηχανικό σύνολο, ήταν ένας μικρός ατμοσφαιρικός, φαντάζομαι η βασική έκδοση, ενοικιαζόμενο ήταν. Θα βγαίνουν και καλύτεροι κινητήρες.

Σε κάθε περίπτωση, αφήνοντας έξω τα premium, ένα t-roc της vw που νομίζω είναι το ανάλογο, δεν έχει καμία σχέση.
εδώ και πολλά χρόνια το εξωτερικό χρώμα δεν "πάει μέσα" σε πολλά αυτοκίνητα.. μηχανοστάσιο , χώρος αποσκευών βάφονται με υπόστρωμα.
το κόστος των χρωμάτων και η οικονομία του χρόνου είναι οι αιτίες.
κάποτε και τα πιο φθηνά αυτοκίνητα ήταν βαμμένα με το εξωτερικό χρώμα από την κορυφή έως τα νύχια.. nissan cherry ('84) πχ, το seat ibiza του '91 που είχα κάποτε σε μεταλλικό χρώμα..
κάποια στιγμή κάποιος έκανε την αρχή και όλοι ακολούθησαν.
πιθανόν κάποια ακριβά αυτοκίνητα δεν ακολουθούν το μοτίβο, αλλά τι χρεώνουν (έμμεσα ή άμεσα) για αυτό...
 
χτες είδα για 1η φορά στην τιβί διαφήμιση ιδιωτικού ΙΕΚ για μηχανικό ηλεκτρικών αυτοκινήτων..
το μέλλον έρχεται.. τα νέα παιδιά εδώ το βλέπουν.. εμείς τα παπούδια έχουμε πρόβλημα όρασης μέχρι να "σκάσει" στα μούτρα μας... :LOL:
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Πως να έχουν σχέση; το t-roc ειναι 9.000€ ακριβότερο στην βασική έκδοση ενώ η full extra κορυφαία του stonic είναι 2.000 φτηνότερη από την βασική του t-roc...
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο στα 2/3 της τιμής του t-roc...

Το οποίο t-roc στην προ facelift εκδοχή είχε σκληρά πλαστικά παντού. Στη μετά facelift εκδοχή τα σκληρά πλαστικά μετακόμισαν στα... σημεία που δε βλέπει η πεθερά.
 
Το οποίο t-roc στην προ facelift εκδοχή είχε σκληρά πλαστικά παντού. Στη μετά facelift εκδοχή τα σκληρά πλαστικά μετακόμισαν στα... σημεία που δε βλέπει η πεθερά.
μην "κατηγορείτε" τα σκληρά πλαστικά παίδες...
στο baleno μου (12/97) τα σκληρά πλαστικά του είναι σαν καινούργια, το ίδιο στο seicento του '02.. το ίδιο και στο focus του '01.
ξέρετε σε πόσες corolla συναδέρφων (του '10 πάνω κάτω) τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλώ έχουν ανοίξει σαν καρυδότσουφλα;;
μην με βάλετε να βγάλω και να ανεβάσω φωτογραφίες...

ΥΣ.. αυτή η vw έμαθε επιτέλους να φτιάχνει σωστά την ταπετσαρία στον ουρανό των αυτοκινήτων της;;
μόλις κλείσει 12 χρόνια το αμάξι, κρεμάει το ύφασμα και ακουμπάει στα κεφάλια...