Αυτοκινητιστικά νέα

Ειλικρινά κάθε μέρα μα κάθε μέρα ψάχνω μια ηλιαχτίδα ελπίδας για να μείνει κάποιος σ αυτή την χώρα και κάθε μέρα δικαιώνομαι που έστειλα και τα 3 παιδιά μου έξω. Ειλικρινά καμία ελπίδα.
Και μην μου πείτε για ήλιους και θάλασσες και τα κλασσικά κλισέ. Μιλάω για σεβασμό , για αξιοκρατία, για οργάνωση και όλα αυτά που δεν έχουμε και ούτε πρόκειται ποτέ να αποκτήσουμε.
Τάσο μπορεί να είναι κλισέ, αλλά ξέρω ψηφιακούς νομάδες από πραγματικά προηγμένες χώρες για όλα αυτά που δεν έχουμε να έρχονται και να ζουν εδώ για πολύ πολύ καιρό.
Το κακό είναι ότι μας συγκρίνουν με τριτοκοσμικούς παραδείσους φυσικού τοπίου που όντως σε σύγκριση με αυτούς είμαστε πολύ μπροστά σε πολλά. Και επίσης τα εισοδήματά τους από την εργασία τους είναι πολλαπλάσια από τον μέσο Έλληνα.
Και ακόμη και χώρες σαν την Σουηδία που θεωρητικά είναι χώρα μοντέλο φαντάζομαι βλέπεις τι γίνεται και εκεί...
 
Τι είναι αυτό πάλι; Ελληνική πατέντα; Δεν έχω διαβάσει να ισχύει κάτι τέτοιο σε άλλη χώρα.

Δηλαδή πριν παρκάρουμε θα πρέπει να "αποτιμούμε την ασφάλεια" του σημείου;!;

Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά;

Πάντως εδώ είναι η πρώτη ερώτηση που σου κάνει η ασφαλιστική σε καινούριο συμβόλαιο, είναι αν παρκάρεις στο δρόμο, σε πάρκινγκ, σε στεγασμένο πάρκινγκ, ή κλειστό γκαράζ, ενώ σε ρωτάνε και για το αν έχεις συναγερμό.

Άρα ίσως να μην είναι ελληνική πατέντα. Έχει και τη λογική του εδώ που τα λέμε (η ασφάλεια conceptually βασίζεται στην εκτίμηση ρίσκου).
 
Εννοείται και εδώ σε ρωτάνε και μάλιστα αν είναι "επικυνδυνο" το αμάξι μπορεί να μην το δεχτούν αν δεν έχεις κλειστό πάρκινγκ.
Άλλο αυτό όμως και άλλο αν στο κλέψουν από άσχετο σημείο. Πας μια επίσκεψη, αν δεν έχει ο άλλος στεγασμενο παρκινγκ απαγορεύεται να πας;
 
Τάσο μπορεί να είναι κλισέ, αλλά ξέρω ψηφιακούς νομάδες από πραγματικά προηγμένες χώρες για όλα αυτά που δεν έχουμε να έρχονται και να ζουν εδώ για πολύ πολύ καιρό.
Το κακό είναι ότι μας συγκρίνουν με τριτοκοσμικούς παραδείσους φυσικού τοπίου που όντως σε σύγκριση με αυτούς είμαστε πολύ μπροστά σε πολλά. Και επίσης τα εισοδήματά τους από την εργασία τους είναι πολλαπλάσια από τον μέσο Έλληνα.
Και ακόμη και χώρες σαν την Σουηδία που θεωρητικά είναι χώρα μοντέλο φαντάζομαι βλέπεις τι γίνεται και εκεί...
Βεβαίως και τα βλέπω. Και πάλι η ζυγαριά γέρνει υπέρ τους.....Αυτό πιστεύω εγώ. Κάποιος άλλος μπορεί να τα βλέπει θεϊικά εδώ.
Μόνο για διακοπές εδώ (και πάλι παίζεται) .
 
Τι είναι αυτό πάλι; Ελληνική πατέντα; Δεν έχω διαβάσει να ισχύει κάτι τέτοιο σε άλλη χώρα.

Στα συμβόλαια γράφει ότι δεν αποζημιώνει σε περίπτωση δόλου ή βαριάς αμέλειας.
Εμένα μου ακούγεται σαν "το άφησα στο Ζεφύρι με τα κλειδιά στο καπό"
Αυτό βέβαια το πως θα το ερμηνεύσει η ασφαλιστική δεν το γνωρίζω.
Δεν μπορεί να πει ότι το πάρκαρες σε μέρος που δεν έχει κάμερες (απαγορεύονται από το GDPR) ή ότι δεν είναι ασφαλές κάτω από το σπίτι σου!
Δεν είσαι εσύ υπεύθυνος ούτε για τον δημόσιο φωτισμό, ούτε για την ασφάλεια της πόλης.
Και αν το κλέψουν μέσα από γκαράζ, υπεύθυνος είναι αυτός που έχει το γκαράζ
Οπότε θα είναι σαν να λένε "δεν πρόκειται να σας πληρώσουμε για κανένα λόγο"
 
Αφού είναι θέμα ρίσκου για αυτούς ας μας αφήσουν κι εμάς να πάρουμε το Ρίσκο το δικό μας και να μην "χρειάζεται" να πληρώνουμε ένα σκασμό χρήματα υποχρεωτικά.
Πρώτα σε υποχρεώνει να πληρώσεις και μετά με τη σειρά τους αυτοί δεν είναι υποχρεωμένοι να σε πληρώσουν όταν έρθει η "κακιά" στιγμή.

Same Sh1t...Different Day..
 
"Η Σλοβάκικη εταιρία Patak παρουσίασε το νέο της ηλεκτρικό microcar που κλέβει
τις εντυπώσεις με το ξεχωριστό στυλ που αντλεί έμπνευση από το παρελθόν"



Patak_rodster__4_.jpg

Patak_rodster__3_.jpg
 
Προφανώς πρόκειται για fancy car που δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό εκτός της γκομενότσαρκας (θα είστε και κολλητά ;)
Και προφανώς απευθύνεται σε αυτούς που δεν ξέρουν τι να κάνουν τα 25 χιλιάρικα που τους περισσεύουν.
Πάμε παρακάτω.
 
  • Like
Reactions: mdvq and vlad66
Κουβαδάκι το ένα, κουβαδάκι και το άλλο.. :D
στα 20-25k μεταχειρισμενο ειναι πολυ καλη επιλογη! Εχει το καλο οτι εχει πολυ καλο thermal management για την μπαταρια και ακομα και μετα απο πολυετη χρηση δεν πεφτει κατω απο το 70-80% η υγεια της μπαταριας. Ειχε μεν μικρη χωρητικοτητα απο την αρχη, αλλα για πολη ειναι μια χαρα!
 
  • Like
Reactions: DimAsi
Λοιπόν, εδώ και μια εβδομάδα έχω παραλάβει και ζω με το Model 3 RWD.

Υπάρχουν κάποια πράγματα που μου έχουν κάνει μεγάλη εντύπωση.

Το βασικότερο είναι το ότι όσο πιο αργά πηγαίνεις, τόσο πιο λίγη ενέργεια καις. Θα μου πείτε, λογικό. Όχι, δεν είναι λογικό όταν ισχύει και για το μποτιλιάρισμα!

Όσο πιο σοβαρό το μποτιλιάρισμα, τόσο λιγότερο καις! Αυτό είναι το εντελώς ανάποδο από αυτό που ισχύει στα θερμικά, και είναι κυριολεκτικά ο'τι πρέπει για την κυκλοφοριακή κόλαση που λέγεται Αθήνα.

Παράδειγμα: Για να πάω και να έρθω από τη δουλειά μου διανύω συνολικά περίπου 33 χιλιόμετρα, σε συνθήκες ζόρικου μποτιλιαρίσματος (τα περισσότερα στον Κηφισό).

Μια από αυτές τις ημέρες που σημείωσα τα στατιστικά του αυτοκινήτου την απόσταση αυτή την έκανα σε σύνολο μιάμιση ώρα και κατανάλωσα παρά κάτι 4 KWh.

Με το θερμικό θα είχα μέση κατανάλωση στην καλύτερη 9l/100km και άρα θα είχα κάψει περίπου 3l, δηλαδή με την βενζίνη στο 1.9€ σχεδόν 6€.

Με την KWh στα περίπου 0,15€ με το ηλεκτρικό μου κόστισε 0,6€.

Το 1/10 κυριολεκτικά.

Αλλά και σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης τα πράγματα είναι παρόμοια..

Μια από αυτές τις ημέρες έφυγα από το γραφείο βράδυ, οπότε οι δρόμοι ήταν σχετικά άδειοι. Οπότε το πάτησα κάπως.. Απόσταση 17km έγινε σε 17 λεπτά και η συνολική κατανάλωση ήταν 2,8KWh (167 Wh/km).

Οπότε και πάλι, η κατανάλωση ήταν αστεία σε σχέση με θερμικό. Και το fun factor απλά καμία σχέση.....

Ειδικά αν συν-υπολογίσεις ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει παρά κάτι 1800 kgr και που έχει επιδόσεις που -κυριολεκτικά- ντρέπεσαι να τις αξιοποιείς, το κόστος κίνησης είναι παρανοϊκά χαμηλό.

Αυτά τα ολίγα όσο αφορά την κατανάλωση.

Κατά τα άλλα, το αμάξι είναι απλά άψογο. Ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό που μπορεί να μην νιώθει σαν BMW ή Merc αλλά σίγουρα είναι παραπάνω από ικανοποιητική.
Ποιότητα κύλισης και απόσβεσης πολύ καλή, θόρυβος στο εσωτερικό ελάχιστος.

Το βασικότερο ατού όμως είναι το software. Οι άνθρωποι το εξελίσσουν εδώ και σχεδόν 15 χρόνια και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα.

Εύκολα τους λες την Apple της αυτοκίνησης (αλλά με την καλή έννοια :P).

Στα μειονεκτήματα μπορώ να εντοπίσω μόνο ένα: τις διαστάσεις του. No problem για τους Αμερικάνους, slight problem για τους Έλληνες..

Overall το θεωρώ σουρεάλ value for money με την επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά.

Αλλά και χωρίς αυτή, πάλι δεν ξέρω τι παρόμοιο μπορεί να βρεθεί στην αγορά σε αυτή την τιμή (~42Κ).

Αυτά τα ολίγα για την ώρα..