Αυτοκινητιστικά νέα

Δίσκους έχει πίσω το Focus;
Το χειρόφρενο δεν είμαι σίγουρος αν έχει σχέση με τα υγρά φρένων, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Μια ντίζα που τραβάει διαφορετικές δαγκάνες από εκείνες που έχουν τα πίσω φρένα είναι το χειρόφρενο όταν πρόκειται για ταμπούρα.
Μια φορά εμένα είχανε κολλήσει και τρίβονταν χωρίς λόγο.
 
Κι εγώ το ίδιο έτρεχα αμέσως και τον άλλαξα. Γιατί αν ανάψει σταθερά οφείλεις να κάνεις δεξιά και να σβήσεις. Δεν είναι για πειράματα αυτό με τα λάδια. Ευτυχώς ήταν μόνο ο αισθητήρας.
καλά την έβγαλες μόνο με αισθητήρα.. φαντάζεσαι να ήταν η τρόμπα των λαδιών ;;; ούτε να το σκέφτομαι....

να προβλήματα που ποτέ δεν θα έχει κάποιος με ηλεκτρικό.. το μόνο που θα παρακαλάει είναι να μην του ανάψει το "Low Batt" που έγραψε παραπάνω ο Νίκος... :ROFLMAO:
 
καλά την έβγαλες μόνο με αισθητήρα.. φαντάζεσαι να ήταν η τρόμπα των λαδιών ;;; ούτε να το σκέφτομαι....

να προβλήματα που ποτέ δεν θα έχει κάποιος με ηλεκτρικό.. το μόνο που θα παρακαλάει είναι να μην του ανάψει το "Low Batt" που έγραψε παραπάνω ο Νίκος... :ROFLMAO:

Άμα δεν το βγάζει εκτός πόλης δεν θα έχει κανένα θέμα. :ROFLMAO:
 
Δίσκους έχει πίσω το Focus;
το μοντέλο της Σίας έχει ταμπούρα πίσω
Το χειρόφρενο δεν είμαι σίγουρος αν έχει σχέση με τα υγρά φρένων, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Μια ντίζα που τραβάει διαφορετικές δαγκάνες από εκείνες που έχουν τα πίσω φρένα είναι το χειρόφρενο όταν πρόκειται για ταμπούρα.
σε πολλά αυτοκίνητα η λυχνία του χειρόφρενου είναι κοινή με την στάθμη των υγρών στα φρένα.. δεν αποκλείεται σε όλα να είναι έτσι , τουλάχιστον στα παλιά μοντέλα..
αν απλά συμπληρώσω υγρά το λαμπάκι θα σβήσει.. αλλά δεν το κάνω γιατί βαριέμαι μετά να τα τραβάω με την σύριγγα και θα λερώσουν τα υπόλοιπα στο μπουκαλάκι με τα φρέσκα..
για πέταμα "στον δρόμο" , ούτε λόγος....
Μια φορά εμένα είχανε κολλήσει και τρίβονταν χωρίς λόγο.
σου κόλλησαν τα ταμπούρα πίσω;;
πολύ παράξενο....
 
Άμα δεν το βγάζει εκτός πόλης δεν θα έχει κανένα θέμα. :ROFLMAO:
μισό αυτοκίνητο δλδ;;; δεν λέει.....

πάντως σε αυτό το ταξίδι πήγαινε-έλα , δεν είδα ηλεκτρικό στον δρόμο.. βέβαια δεν είναι η εποχή που κόσμος "πηγαινοέρχεται' στις εθνικές οδούς...
ερημιά την Παρασκευή, ερημιά και σήμερα Δευτέρα...
 
μισό αυτοκίνητο δλδ;;; δεν λέει.....

Αν δεν βγάζει 620 χλμ. με 5 ταχ. δεν λέει για ταξίδι. Με 6 ταχ. κιβώτιο που θα έχει νόημα η πολύ μακριά 6η στο ταξίδι, παραπάνω χλμ. εννοείται. Με καλή Μ.Ο.Τ. που να έχει νόημα σε αυτοκινητόδρομο. Όχι 90...
Αν δεν φτάσουν αυτήν την αυτονομία τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Α, ναι. Και να είναι προσιτά και ο ανεφοδιασμός όχι πάνω από 5 λεπτά.
 
Αν δεν βγάζει 620 χλμ. με 5 ταχ. δεν λέει για ταξίδι. Με 6 ταχ. κιβώτιο που θα έχει νόημα η πολύ μακριά 6η στο ταξίδι, παραπάνω χλμ. εννοείται. Με καλή Μ.Ο.Τ. που να έχει νόημα σε αυτοκινητόδρομο. Όχι 90...
Αν δεν φτάσουν αυτήν την αυτονομία τα ηλεκτρικά δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Α, ναι. Και να είναι προσιτά και ο ανεφοδιασμός όχι πάνω από 5 λεπτά.
δεν σε κατάλαβα...
5 ταχύτητες ηλεκτρικό αυτοκίνητο;;
δεν νομίζω να έχουν "ταχύτητες" τα ηλεκτρικά , τουλάχιστον ταχύτητες (σχέσεις μετάδοσης) με την έννοια των θερμικών κινητήρων..
 
δεν σε κατάλαβα...
5 ταχύτητες ηλεκτρικό αυτοκίνητο;;
δεν νομίζω να έχουν "ταχύτητες" τα ηλεκτρικά , τουλάχιστον ταχύτητες (σχέσεις μετάδοσης) με την έννοια των θερμικών κινητήρων..

Για θερμικό εννοώ με χειροκίνητο σε σχέση με ένα οποιοδήποτε ηλεκτρικό «προσιτό».
 
  • Like
Reactions: vlad66
μαζί γράφαμε όταν έγραφα για "βοήθεια".. μετά είδα ότι βρήκες το ..πρόβλημα.

τακάκια έχω στο πορτμπαγκάζ εδώ και κάτι χρόνια.. αλλά περιμένω να φαγωθούν λίγο ακόμα τα υπάρχοντα γιατί είμαι "ψώνιο"....
θέλω να αλλάξω και τις δισκόπλακες αλλά ξέχασα να τις αγοράσω... :LOL:
Κανονικά οι δισκόπλακες μπορούν να περαστούν στον τόρνο για 1 φορά αν είναι συμβατικές ή με τρύπες - μόνο οι χαρακτές δεν τορνάρονται. Φρενάς που τον εμπιστεύομαι τυφλά μου έχει πει ότι το καλύτερο είναι στην πρώτη αλλαγή τακάκια να περνάς τόρνο δισκόπλακες και στη δεύτερη αλλαγή τακάκια να αλλάζεις και δισκόπλακες μαζί...
 
Κανονικά οι δισκόπλακες μπορούν να περαστούν στον τόρνο για 1 φορά αν είναι συμβατικές ή με τρύπες - μόνο οι χαρακτές δεν τορνάρονται. Φρενάς που τον εμπιστεύομαι τυφλά μου έχει πει ότι το καλύτερο είναι στην πρώτη αλλαγή τακάκια να περνάς τόρνο δισκόπλακες και στη δεύτερη αλλαγή τακάκια να αλλάζεις και δισκόπλακες μαζί...
το αυτοκίνητο είναι του '01
απ'ότι μου είπε η Σία , έχει αλλάξει μια φορά δισκόπλακες..
τώρα αυτές που έχει πάνω νομίζω ότι έχουν "νυχάκι" στην άκρη.. συνέχεια ξεχνάω να το τσεκάρω εκ νέου και όταν το θυμάμαι κάπου πάω και δεν θέλω να λερώσω τα χέρια μου..
πρέπει να το θυμηθώ όταν έρχομαι σπίτι και όχι όταν φεύγω... :LOL:

καλά στα λέει σε γενικές γραμμές ο φρενάς σου.. το πότε αλλάζουμε δισκόπλακες σε σχέση με τα τακάκια εξαρτάται και από το τι τακάκια βάζουμε.. αν βάζουμε σκληρή "πάστα" , μπορεί κάθε 2η αλλαγή στα τακάκια να αλλάζουμε και τους δίσκους.. αν βάζουμε μαλακή, οι δίσκοι θα κρατήσουν περισσότερο, αλλά θα αλλάζουμε τακάκια πιο συχνά.
πολλές φορές (όπως μου έχει συμβεί) μπορεί να πέσουμε σε νερά ενώ οι δίσκοι είναι πολύ ζεστοί και από την απότομη συστολή οι δίσκοι να σκεβρώσουν.. τότε τους χαιρετάμε.
αν σε κάποιον το τιμόνι "πυροβολεί" στο φρενάρισμα από τα 35-40χιλ και πάνω, το πιθανότερο είναι ότι έχει στραβώσει (σκεβρώσει) κάποια δισκόπλακα.
οι οδηγίες των μηχανικών μερικές φορές αγγίζουν τα όρια της υπερβολής και του αστείου..
πχ, "μην κατουράτε ρε μ@λ@κες στους τροχούς του Λ/Φ μετά από δρομολόγιο, θα στραβώσετε τους δίσκους..."
-"πω πω.. αλίμονό μας αν κατουρίσει σκύλος τον τροχό μόλις παρκάρουμε.." (η απάντησή μου)
 
Βασικά ΑΥΤΟ είναι το απόλυτο status symbol. Ούτε η Ferrari, ούτε η Lamborghini ούτε τίποτε άλλο. Ένα τέρας ή καλύτερα ένα τανκ στο δρόμο. Το οδηγούν ΑΠΑΝΤΕΣ. Από τους καλλιτέχνες στο Hollywood μέχρι τους Σεϊχηδες στα Εμιράτα και τους Ρώσους Μαφιόζους στη Μόσχα.

Και δεν κάνω πλάκα. Όλα τα υπόλοιπα είναι "παιχνιδάκια". Αυτό είναι κατασκευασμένο σαν τανκ σύμφωνα με την παράδοση της MB και με πολυτέλεια. Και δεν είναι κράχτης όπως μια Rolls Royce ή Bentley που συνήθως τις χρησιμοποιούν οι βαθύπλουτοι. Η G-class με εξαίρεση τις εκδόσεις AMG είναι σχετικά προσιτές οπότε δεν προκαλεί ο ιδιοκτήτης. Σημαντικό και το αθάνατο design οπότε ο άλλος δεν ξέρει ποιος οδηγεί ή πόσο παλιά είναι. Με ένα σετ φιμέ τζάμια και αφαίρεση των διακριτικών δεν ξέρεις ποιόν έχεις δίπλα σου.

Αυτό είναι και το βασικό μου πρόβλημα: ότι το οδηγεί ό,τι πιο αντιπαθητικό κυκλοφορεί εκεί έξω, από νεόπλουτους YouTubers με βιντεάκια για το πόσο πλούσιοι είναι μέχρι μαφιόζους. Αλλιώς, ίσως και να μου άρεσε αυτό το brutal στοιχείο (για τον ίδιο λόγο που μου αρέσει και το ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ Cybertruck).
 
  • Like
Reactions: koupa
Σήμερα δόθηκε το πράσινο φως από το κράτος του Μεξικού.
 
Τα φρένα έχουν να κάνουν αποκλειστικά με την χρήση.
Δεν υπάρχουν κανόνες απαραβατοι.
Είχα φίλο που είχε κάνει καμμιά κατοσταρια χιλιάδες χλμ , αλλά ζούσε στην Αταλάντη και δουλεύε στον Αγ.Κωνσταντινο.
Φρένο μηδέν δηλαδή.
Όλα τα χλμ στην Εθνική.
Παλιά όταν ήμουν στα ντουζενια μου και έκανα ενα κάρο υπερβολές άλλαζα τακάκια για πλάκα.
Να ξέρετε ότι αν (σε συμβατικό) αυτοκίνητο φρενάρεις δύο φορές από 180-200 σε μηδέν παπαλα οι δίσκοι.
Που το έκανα??
Στα διόδια (με άδειο δρόμο εννοείται)
Γιατί το εκανα???
Έλα ντε....
Πόσο μου στοίχισε??
Δύο μπροστινά δισκόφρενα ΑΤΕ κάνα 180αρι ευρώ.
Αν θα το ξανακάνω?
Εύκολα..😄😄
 
Θα το ξανακάνω για να δω αν αντέχουν οι δίσκοι της ΑΤΕ.
Αν και αυτοί στραβωσουν ,θα πάρω brembo.
Αν στραβωσουν και αυτοί , θα κάνω ότι δεν το καταλαβαίνω 😀😀
 
Θα το ξανακάνω για να δω αν αντέχουν οι δίσκοι της ΑΤΕ.
Αν και αυτοί στραβωσουν ,θα πάρω brembo.
Αν στραβωσουν και αυτοί , θα κάνω ότι δεν το καταλαβαίνω 😀😀
τώρα που κάνει κρύο θα είναι ακόμα χειρότερα τα αποτελέσματα λόγω "απότομης" διαστολής από χαμηλή θερμοκρασία στο μέταλλο.

στις ίδιες διαστάσεις δίσκων ούτε οι brembo θα την βγάλουν καθαρή, εκτός και αν υπάρχουν σε καλύτερο υλικό κατασκευής.. τίποτα κεραμικοί ας πούμε;;

αν θες "φρενάρες" πρέπει να βάλεις δίσκους σαν ταψιά.. με τα 4πίστονά τους (και βάλε), τις τρόμπες τους, τις ζάντες που θα τους χωρέσουν κλπ..
αφού τα ξέρεις... :LOL:

(και που'σαι.. το πορτ μπαγκαζ το αδειάζουμε όταν "παίζουμε με το τουτου".. όχι 150kg φορτίο εκεί πίσω....) :LOL:
 
  • Haha
Reactions: mdvq
στεναχωρο θεμα το ξερω αλλα προσεχετε αυτες τις μερες.....