Αυτοκινητιστικά νέα

Λέμε για "παράλογα όρια " σκεπτόμενοι υποκειμενικά.
Στην περιοχή μου συνδέονται όλα τα χωριά με έναν κεντρικό δρόμο. Σε όλη την διαδρομή που είναι κοντά 10 χλμ η ταχύτητα είναι από 30 μέσα στα χωριά έως 70 εκτός και πρόσφατα μπήκαν νέες πινακίδες με οριο τα 50 εκεί που ήταν 70 πριν τα χωριά. και όλη η διαδρομή με διπλή διαγράμμιση.
Έχει ένα κομμάτι που είναι ευθεία για αρκετά χιλιόμετρα με καλη ορατότητα . Δηλαδη βλέπεις αν έρχεται άλλος από το απεναντι ρεύμα σε απόσταση 2 χλμ... Στην αρχή έλεγα μα γιατί να απαγορεύεται η προσπεση και γιατί το όριο είναι πλέον 50 εκει; Μένω στην περιοχή 12 χρόνια και μου πήρε λίγους μήνες αφού μετακόμισα εκεί για να το καταλάβω. Κάθε χρόνο σκοτώνονται τουλάχιστον 2 άτομα σε αυτό το δρόμο. Ειδικά άτομα που πηγαίνουν σε γνωστό μέρος για φαΐ και δεν ξέρουν τον δρόμο . Την πρώτη χρονιά σε έναν πετάχτηκε άλογο στα ξαφνικά από το χωράφι. Την άλλη έτρεχε με 100 και όταν πήγε να πάρει την στροφή στο τελος της ευθειας συνειδητοποίησε ότι είχε ανάποδη κλίση και έφυγε στο τοιχίο σπιτιού.
Την άλλη μας προσπέρασε ένας πάνω στη διπλή γραμμή. Ήμασταν τρία αυτοκίνητα στη σειρά και έπεσε πάνω σε αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα που έβγαινε από παράδρομο. Και πόσα άλλα έχω δει σε έναν δρόμο που κανονικά θα έπρεπε να μην μπορείς να πας πάνω από 50 πουθενά.
Οπότε όταν μιλάμε για τα όρια να σκέφτεστε αντικειμενικά ότι όλοι δεν έχουν ούτε τα ίδια ματιά, ούτε τα ιδια ανακλαστικά ,ούτε τα ιδια μυαλά. Και όταν πηγαίνεις με τα όρια έχεις καλύτερες συνθήκες αντίδρασης από αυτόν που τα υπερβαίνει. Οποία και να είναι αυτά. Μικρότερη ταχύτητα =καλύτερη αντίδραση, καλύτερο φρενάρισμα.
 
Αθήνα-Γιάννενα…. Λιγότερο από 4 ώρες.
Για 295 χλμ από εδώ που είμαι η διαδρομή ειναι 3 ώρες και 15 λεπτά. Προφανώς μέσω Εγνατίας. Δεν είναι όλη η Ελλάδα όμως πάνω σε εθνικές. Αν εγώ θέλω να πάω στο χωριό του Θείου μου την Πυξαρια , θα κάνω τα 300χλμ σε 4 ώρες.
Ταξίδι με μέση ταχυτητα τα 100χλμ στην Ελλάδα μπορείς να κάνεις σε πολυ συγκεκριμένα σημεία και διαδρομές. Μετρημένες στα δάκτυλα...
 
  • Like
Reactions: Babis K.
Συμφωνώ… Το έγραψα γιατί αυτή μου ήρθε ατο μυαλό όταν διάβασα την ερώτηση σου.
Εγώ, ευτυχώς, είμαι συνεχώς σε καινούριο δρόμο, 320 χλμ σε κάτι λιγότερο από 3 ώρες και περίπου 3,5 ώρες για Γιάννενα, πάλι σε καινούριο δρόμο.
 
Χθες που λέτε είχε δυνατή βόλτα.

Ξεκίνησα το πρωί με 100% μπαταρία και έκανα συνολικά 444Km.

Η διαδρομή περιλάμβανε Εθνική, επαρχιακούς, ανέβασμα σε βουνό, κατέβασμα, κτλ κτλ.

Η μόνη στάση που έκανα για φόρτιση ήταν διάρκειας 20 λεπτών, σε μη-Tesla DC charger, όπου πήγε τη μπαταρία από 47% σε 86%.

Σε ένα σημείο της διαδρομής, μεταξύ 2 προορισμών μου, έχοντας διανύσει απόσταση 23Km, είδα την μπαταρία μου να πηγαίνει από 73% σε 76%. Επιστημονική φαντασία για θερμικό.

'Έφτασα στο σπίτι μου το βράδυ με 24% μπαταρία.

Στο πήγαινε που ήμουν λίγο αγχωμένος με το θέμα της φόρτισης είχα βάλει το autopilot στα 120Kmh.

Στο έλα που ήξερα πλέον ότι πηγαίνω σπίτι μου το είχα στο 130Kmh με αρκετά σημεία να πηγαίνω και αρκετά παραπάνω.

Η overall εμπειρία ήταν μέρα με τη νύχτα σε σχέση με θερμικό, όσο αφορά το πόσο ευχάριστα και ξεκούραστα έγιναν όλα.

Δεν έχει υπάρξει φίλος / φίλη μου που να τον έχω πάει βόλτα και να μην έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό, για την συνολική εμπειρία.

Τα θερμικά έχουν πεθάνει και δεν το ξέρουν. Όταν αποκτήσει ο πολύς κόσμος εμπειρία από τα ηλεκτρικά και καταλάβει τι χάνει θα σφραγιστεί ο τάφος τους.
 
Χθες που λέτε είχε δυνατή βόλτα.

Ξεκίνησα το πρωί με 100% μπαταρία και έκανα συνολικά 444Km.

Η διαδρομή περιλάμβανε Εθνική, επαρχιακούς, ανέβασμα σε βουνό, κατέβασμα, κτλ κτλ.

Η μόνη στάση που έκανα για φόρτιση ήταν διάρκειας 20 λεπτών, σε μη-Tesla DC charger, όπου πήγε τη μπαταρία από 47% σε 86%.

Σε ένα σημείο της διαδρομής, μεταξύ 2 προορισμών μου, έχοντας διανύσει απόσταση 23Km, είδα την μπαταρία μου να πηγαίνει από 73% σε 76%. Επιστημονική φαντασία για θερμικό.

'Έφτασα στο σπίτι μου το βράδυ με 24% μπαταρία.

Στο πήγαινε που ήμουν λίγο αγχωμένος με το θέμα της φόρτισης είχα βάλει το autopilot στα 120Kmh.

Στο έλα που ήξερα πλέον ότι πηγαίνω σπίτι μου το είχα στο 130Kmh με αρκετά σημεία να πηγαίνω και αρκετά παραπάνω.

Η overall εμπειρία ήταν μέρα με τη νύχτα σε σχέση με θερμικό, όσο αφορά το πόσο ευχάριστα και ξεκούραστα έγιναν όλα.

Δεν έχει υπάρξει φίλος / φίλη μου που να τον έχω πάει βόλτα και να μην έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό, για την συνολική εμπειρία.

Τα θερμικά έχουν πεθάνει και δεν το ξέρουν. Όταν αποκτήσει ο πολύς κόσμος εμπειρία από τα ηλεκτρικά και καταλάβει τι χάνει θα σφραγιστεί ο τάφος τους.
ψυχραιμη, την λες και λιγο υποκειμενικη ματια :)
Σε εφαγα ομως, 504χλμ :) μονοημερη καλαματα
 
Χθες που λέτε είχε δυνατή βόλτα.

Ξεκίνησα το πρωί με 100% μπαταρία και έκανα συνολικά 444Km.

Η διαδρομή περιλάμβανε Εθνική, επαρχιακούς, ανέβασμα σε βουνό, κατέβασμα, κτλ κτλ.

Η μόνη στάση που έκανα για φόρτιση ήταν διάρκειας 20 λεπτών, σε μη-Tesla DC charger, όπου πήγε τη μπαταρία από 47% σε 86%.

Σε ένα σημείο της διαδρομής, μεταξύ 2 προορισμών μου, έχοντας διανύσει απόσταση 23Km, είδα την μπαταρία μου να πηγαίνει από 73% σε 76%. Επιστημονική φαντασία για θερμικό.

'Έφτασα στο σπίτι μου το βράδυ με 24% μπαταρία.

Στο πήγαινε που ήμουν λίγο αγχωμένος με το θέμα της φόρτισης είχα βάλει το autopilot στα 120Kmh.

Στο έλα που ήξερα πλέον ότι πηγαίνω σπίτι μου το είχα στο 130Kmh με αρκετά σημεία να πηγαίνω και αρκετά παραπάνω.

Η overall εμπειρία ήταν μέρα με τη νύχτα σε σχέση με θερμικό, όσο αφορά το πόσο ευχάριστα και ξεκούραστα έγιναν όλα.

Δεν έχει υπάρξει φίλος / φίλη μου που να τον έχω πάει βόλτα και να μην έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό, για την συνολική εμπειρία.

Τα θερμικά έχουν πεθάνει και δεν το ξέρουν. Όταν αποκτήσει ο πολύς κόσμος εμπειρία από τα ηλεκτρικά και καταλάβει τι χάνει θα σφραγιστεί ο τάφος τους.
πλήρωσες κάτι για την 20λεπτη φόρτιση;;
 
Λέμε για "παράλογα όρια " σκεπτόμενοι υποκειμενικά.
Στην περιοχή μου συνδέονται όλα τα χωριά με έναν κεντρικό δρόμο. Σε όλη την διαδρομή που είναι κοντά 10 χλμ η ταχύτητα είναι από 30 μέσα στα χωριά έως 70 εκτός και πρόσφατα μπήκαν νέες πινακίδες με οριο τα 50 εκεί που ήταν 70 πριν τα χωριά. και όλη η διαδρομή με διπλή διαγράμμιση.
Έχει ένα κομμάτι που είναι ευθεία για αρκετά χιλιόμετρα με καλη ορατότητα . Δηλαδη βλέπεις αν έρχεται άλλος από το απεναντι ρεύμα σε απόσταση 2 χλμ... Στην αρχή έλεγα μα γιατί να απαγορεύεται η προσπεση και γιατί το όριο είναι πλέον 50 εκει; Μένω στην περιοχή 12 χρόνια και μου πήρε λίγους μήνες αφού μετακόμισα εκεί για να το καταλάβω. Κάθε χρόνο σκοτώνονται τουλάχιστον 2 άτομα σε αυτό το δρόμο. Ειδικά άτομα που πηγαίνουν σε γνωστό μέρος για φαΐ και δεν ξέρουν τον δρόμο . Την πρώτη χρονιά σε έναν πετάχτηκε άλογο στα ξαφνικά από το χωράφι. Την άλλη έτρεχε με 100 και όταν πήγε να πάρει την στροφή στο τελος της ευθειας συνειδητοποίησε ότι είχε ανάποδη κλίση και έφυγε στο τοιχίο σπιτιού.
Την άλλη μας προσπέρασε ένας πάνω στη διπλή γραμμή. Ήμασταν τρία αυτοκίνητα στη σειρά και έπεσε πάνω σε αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα που έβγαινε από παράδρομο. Και πόσα άλλα έχω δει σε έναν δρόμο που κανονικά θα έπρεπε να μην μπορείς να πας πάνω από 50 πουθενά.
Οπότε όταν μιλάμε για τα όρια να σκέφτεστε αντικειμενικά ότι όλοι δεν έχουν ούτε τα ίδια ματιά, ούτε τα ιδια ανακλαστικά ,ούτε τα ιδια μυαλά. Και όταν πηγαίνεις με τα όρια έχεις καλύτερες συνθήκες αντίδρασης από αυτόν που τα υπερβαίνει. Οποία και να είναι αυτά. Μικρότερη ταχύτητα =καλύτερη αντίδραση, καλύτερο φρενάρισμα.

Βάλε Ξέρω γω Αφίδνες Κατερίνη ή κάτι τέτοιο να βγεί στα 399-403 χλμ και θα σου δείξει ακόμα και το Google maps λιγότερο από 4 ώρες, υπολόγισε δηλαδή περισσότερο κοντά στις 3 και κάτι. Εντάξει, εύκολα είναι πια, δεν χρειάζεται να πηγαίνεις τόσο αργά.

Τα όρια αλλάξανε και μέσα στην πόλη σε περίπτωση που δεν το ήξερες. Έγινε 30 χλμ/ώρα από 50 (εκτός αν έχει πινακίδα που να λέει άλλο). Δεν ξέρεις τον λόγο; Επίτρεψέ μου να στον πω

Πλέον στην Ε.Ε. υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση απ' ό,τι παλαιότερα σε αυτά τα θέματα. Ψάχνουν να μειώσουν το συνολικό αριθμό θυμάτων από τα τροχαία. Έτσι δεν είναι στα τυφλά όπως παλιά αλλά γίνονται συγκεκριμένες κινήσεις και παίρνονται συγκεκριμένες αποφάσεις προς την κατεύθυνση αυτή.
Αυτό είναι ελπιδοφόρο αν με ρωτήσεις πάντως. Καλύτερα από το ό,τι νά'ναι που ίσχυε παλαιότερα.

Έτσι λοιπόν επειδή επειδή η πλειοψηφία των θυμάτων είναι στις πόλεις και όχι στους αυτοκινητόδρομους (έχουν φτιάξει πια οι δρόμοι και είναι ασφαλείς) η προσπάθεια είναι να δούμε τις συνθήκες και να βάλουμε τα ανάλογα όρια.
Τα όρια δεν αφορούν μόνο τα όρια ταχύτητας, αλλά τη συνολικότερη φιλοσοφία γύρω από τον αριθμό των θανάτων. Έχω αναφερθεί παλιότερα στο πως η στρατηγική αυτή οδηγεί σε λιγότερους θανάτους τρέποντας τους περισσότερους σε πιο ασφαλείς τρόπους μετακίνησης, ή ανάποδα να μην τους «στρίβει» προς πιο επικίνδυνους και θανατηφόρους. Έτσι εξηγείται γιατί δεν είναι υποχρεωτικό το κράνος, η ασφάλεια κλπ στα ποδήλατα για παράδειγμα. ;)
 
Last edited:
άλλαξαν τα όρια ταχύτητας στην πόλη τελικά;;
πότε έγινε αυτό;;

ρωτάω (έκπληκτος) γιατί ένα θέμα με τους χρόνους διαδρομής το έχουμε...
τώρα για να βγουν (οι χρόνοι) πρέπει να παρανομώ ;;;
 
  • Like
Reactions: mdvq
@songless_bird
Το ίδιο ακριβώς κάνανε και έξω από την Ιεράπετρα.
Δηλ. λογική πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι.
Ο μακακας που θα πάει σε αυτό το σημείο με 100 , θα το κάνει ότι και να γράφει το όριο.
Κανένας σοφρων οδηγός δεν πάει σε τέτοιους δρόμους με 100χλμ ....είναι έγκλημα.
Τα ατυχήματα φυσικά εξακολουθούν.
Σε λίγο θα κάνουν το όριο 30 και μετά θα μας απαγορεύσουν την κυκλοφορία ,για το καλο μας πάντα.
Στο μόνο που είμαι απολύτως σύμφωνος ,είναι που τους έχουν ξεσκίσει στα αλκοτεστ και δεν κυκλοφορεί ΚΑΝΕΝΑΣ χωρίς κράνος.
Εκεί μάλιστα...καμμία ανοχή και φυσικά έχει γλιτώσει ένα κάρο κόσμος.
Τόλμησα να βγάλω το κράνος γιατί ήταν full face και έξω είχε πάνω από 55-60 βαθμους για να μην λυποθυμισω για 200μετρα και με γράψανε ,ενώ είχε δει που το έβγαλα και ήξερε που πήγαινα.
Του είπα φυσικά ότι προτιμώ να με γράψεις χωρίς κράνος για 200 μέτρα , παρά να λυποθυμισω να πέσω και να πάθω μεγάλη ζημιά ή να πάρω κανένα στο λαιμό μου.
Ο λόγος της επίσκεψης μου στην Ιεράπετρα, ήταν να πάρω ανοιχτό κράνος γιατί με το fullface είναι αδύνατον να την βγάλεις καθαρή.
Ο νόμος νόμος ,αυτός που τον επιβάλει στόκος (μιλάμε ότι ο τύπος αν δεν γράψει κανένα μια μέρα, στο τέλος γράφει το εαυτό του από το μαράζι του😀)
ευτυχώς κατάλαβε ότι ήταν υπερβολή και δεν μου πήρε το δίπλωμα...μόνο πρόστιμο .
 
ρωτάω (έκπληκτος) γιατί ένα θέμα με τους χρόνους διαδρομής το έχουμε...
τώρα για να βγουν (οι χρόνοι) πρέπει να παρανομώ ;;;
Όμως είσαι ασφαλής...
Ποιος πάει ρε παιδιά με 30???
Δεν μιλάμε μέσα σε στενά που θες δεν θες θα πας και με 20 καμμια φορά ,αλλά με 30 ουτε ισορροπία δεν κρατάς με το μηχανάκι.
Οι μαθητευόμενοι μάγοι πανταχόθεν, κάνουν πάλι τα κουλά τους.
Χαρτογιακαδες του κερατά ,που δεν ξέρουν που τους παν τα τέσσερα και δικαιολογούν τις μισθαρες τους.
Καλά έκανε ο Καβαθάς και τους περνούσε γενεές 14
 
άλλαξαν τα όρια ταχύτητας στην πόλη τελικά;;
πότε έγινε αυτό;;

ρωτάω (έκπληκτος) γιατί ένα θέμα με τους χρόνους διαδρομής το έχουμε...
τώρα για να βγουν (οι χρόνοι) πρέπει να παρανομώ ;;;

Όχι ακόμα. Υποτίθεται ότι θα ισχύει σε ζώνες του αστικού ιστού τις οποίες θα ορίσουν οι Δήμοι. Εδώ παίζει και ένα σενάριο του ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι βέβαια, αφού ξέρεις την κατάσταση των Δήμων. Είναι υπό διάλυση οι περισσότεροι.

Πάντως μην περιμένεις να αυξηθούν. Θα μειωθούν τα όρια ταχύτητας.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Δεν έχει υπάρξει φίλη μου που να τον έχω πάει βόλτα και να μην έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό, για την συνολική εμπειρία.
Παλιά πάντως έβγαζες γκομενα με καμπριο και όχι με ηλεκτρικό Τεσλα....που πάει αυτός ο κόσμος.....:LOL:
 
Όμως είσαι ασφαλής...
Ποιος πάει ρε παιδιά με 30???
Δεν μιλάμε μέσα σε στενά που θες δεν θες θα πας και με 20 καμμια φορά ,αλλά με 30 ουτε ισορροπία δεν κρατάς με το μηχανάκι.
Οι μαθητευόμενοι μάγοι πανταχόθεν, κάνουν πάλι τα κουλά τους.
Χαρτογιακαδες του κερατά ,που δεν ξέρουν που τους παν τα τέσσερα και δικαιολογούν τις μισθαρες τους.
Καλά έκανε ο Καβαθάς και τους περνούσε γενεές 14

Μιχάλη, τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται σε γειτονιές και συνήθως ο «φονέας» είναι κάποιος γείτονας, θείος ή συγγενής.

Όλα δείχνουν ότι η κατεύθυνση θα είναι προς την βιώσιμη αστική κινητικότητα. Πάρτε ποδήλατο. Ηλεκτρικό. Να είδατε, δεν θα το αποφύγετε το ηλεκτρικό. :LOL:
Εμένα με προσπερνάνε λες και είμαι σταματημένος. Σε ανηφόρα εννοώ.
 
Έτσι εξηγείται γιατί δεν είναι υποχρεωτικό το κράνος, η ασφάλεια κλπ στα ποδήλατα για παράδειγμα. ;)
Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε με τι σόι καραγκιοζοπαίχτες έχουμε να κάνουμε.
Αν έρθει και πέσει πάνω μου ένας απροσεκτος με ποδήλατο και δεν φοράει κράνος και σκοτωθεί ,ενώ αν φορούσε δεν θα είχε πάθει ΤΙΠΟΤΑ ,δεν τους ενδιαφέρει.
Αν τους ενδιέφερε θα είχαν το Κρόνος υποχρεωτικό ΚΑΙ στα ποδήλατα , γιατί έτσι πρέπει.
Δεν ξέρω βέβαια αν είναι παράνομη η κυκλοφορία ποδηλάτων στους δρόμους.
Δεν πρέπει και άμεσα μάλιστα να βγοθν καινούργιοι κανόνες για τη καινούργια μάστιγα με ηλεκτρικά σκούτερ.
Λάστιχο σαν διευρω ,40χλμ τελική και ορματε παληκάρια μέσα στα αυτοκίνητα.
Κατά τα άλλα ,όταν πάω με το καλοσυντηρημενο αμάξι μου που η εταιρεία του δίνει 195χλμ τελική στην άδεια Εθνική οδό με 170 δεν σέβομαι τον συνάνθρωπο.
Μπορεί και να έχω άδικο.....τι να πω!
 
Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε με τι σόι καραγκιοζοπαίχτες έχουμε να κάνουμε.
Αν έρθει και πέσει πάνω μου ένας απροσεκτος με ποδήλατο και δεν φοράει κράνος και σκοτωθεί ,ενώ αν φορούσε δεν θα είχε πάθει ΤΙΠΟΤΑ ,δεν τους ενδιαφέρει.
Αν τους ενδιέφερε θα είχαν το Κρόνος υποχρεωτικό ΚΑΙ στα ποδήλατα , γιατί έτσι πρέπει.
Δεν ξέρω βέβαια αν είναι παράνομη η κυκλοφορία ποδηλάτων στους δρόμους.
Δεν πρέπει και άμεσα μάλιστα να βγοθν καινούργιοι κανόνες για τη καινούργια μάστιγα με ηλεκτρικά σκούτερ.
Λάστιχο σαν διευρω ,40χλμ τελική και ορματε παληκάρια μέσα στα αυτοκίνητα.
Κατά τα άλλα ,όταν πάω με το καλοσυντηρημενο αμάξι μου που η εταιρεία του δίνει 195χλμ τελική στην άδεια Εθνική οδό με 170 δεν σέβομαι τον συνάνθρωπο.
Μπορεί και να έχω άδικο.....τι να πω!

Όχι Μιχάλη. Αν και εγώ φοράω κράνος και δεν μπορώ χωρίς αυτό στο ποδήλατο, υπάρχει λόγος που στην Ε.Ε. δεν το εφαρμόζουν στα ποδήλατα. Στα πατίνια είναι υποχρεωτικό.

Γενικά να θυμάσαι ότι ο στόχος είναι η μετακίνηση να γίνεται με πιο ακίνδυνα μέσα. Αν βάλεις κράνη και τίποτε ασφάλειες και τέλη κυκλοφορίας είναι σαν να του λες να πάρει το μηχανάκι. Και εκεί φυσικά οι θάνατοι θα είναι πολλαπλάσιοι.

Η τελική είναι 25, όχι 40. Αν είναι 40 (45 για την ακρίβεια) ισχύουν οι κανόνες του μοτοποδήλατου, δηλαδή έχει κανονικά άδεια, κράνος πινακίδα κλπ. Για να θεωρείται ποδήλατο ο κινητήρας είναι έως 0,25Κw. Και σταματάει να δίνει υποβοήθηση στα πεντάλ μετά τα 25 χλμ.
 
Λεο είναι αποδεδειγμένο ότι αυτά τα αστεία όρια των 20 και 30 χιλιόμετρων δεν τα τηρεί κανένας.
Το θέμα είναι ότι άλλοι είναι οι λόγοι που γίνονται τα ατυχήματα στην πόλη.
Η συντριπτική πλειοψηφία τους είναι η κακή οδηγική συμπεριφορά και η απροσεξία ένεκα υπερβολικής άνεσης.
Προχτές σκοτωθηκαμε με την κόρη μου , γιατί πήγαινε τηρουμένων των αναλογιών γρήγορα στα στενά και το κυριότερο δεν έκοβε όσο έπρεπε στις διασταυρώσεις.
Όταν βλακωδώς μου είπε ότι έχει προτεραιότητα, της είπα ότι όταν θα σκοτώσει κάνα ντελιβερα, να έρθει να μου αναπτύξει την θεωρία της προτεραιότητας.
Κοινός νους χρειάζεται και εκπαίδευση....αλλά που να τα βρεις!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66 and Pleo
Λεο είναι αποδεδειγμένο ότι αυτά τα αστεία όρια των 20 και 30 χιλιόμετρων δεν τα τηρεί κανένας.
Το θέμα είναι ότι άλλοι είναι οι λόγοι που γίνονται τα ατυχήματα στην πόλη.
Η συντριπτική πλειοψηφία τους είναι η κακή οδηγική συμπεριφορά και η απροσεξία ένεκα υπερβολικής άνεσης.
Προχτές σκοτωθηκαμε με την κόρη μου , γιατί πήγαινε τηρουμένων των αναλογιών γρήγορα στα στενά και το κυριότερο δεν έκοβε όσο έπρεπε στις διασταυρώσεις.
Όταν ηλιθιοδως μου είπε ότι έχει προτεραιότητα, της είπα ότι όταν θα σκοτώσει κάνα ντελιβερα, να έρθει να μου αναπτύξει την θεωρία της προτεραιότητας.
Κοινός νους χρειάζεται και εκπαίδευση....αλλά που να τα βρεις!

Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό. Και δυστυχώς είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα απ' ό,τι παλαιότερα σε αυτό το σημείο. Το θέμα είναι να αντιλαμβάνεσαι τα όρια των συνθηκών. Αυτό πια δεν στο μαθαίνει κανείς.
Επίσης μην ξεχνάς το εξής. Αρκεί να διασταυρωθείς με έναν μ@λ@κ@ για να σιχτηρήσεις όλους τους άλλου 50 με τους οποίους θα διασταυρωθείς. Ε, σήμερα αυτό έχει γίνει πιο συχνό από παλιότερα. Σκέψου ότι αρκεί άλλος ένας και αυτόματα θα σιχτηρήσεις 100. :LOL:
 
Πάντως στην Ολλανδία η συντριπτική πλειοψηφία των ποδηλατών φορούσε κράνος, αλλά δεν ξέρω αν το κάνουν από μόνοι τους ή είναι υποχρεωτικό.
Βρε να την διευκολύνει την μετακίνηση αλλά για σκέψου ότι μπορεί εμένα και σένα να σε κάνει φονιά η απερισκεψία ενός ποδηλάτη,που αν φορούσε κράνος θα ξεσκονιζοταν και θα έφευγε.Αυτο λέω σε όσους μπορώ για το κράνος στα μηχανάκια.
Δεν μπορώ να κάνω κάτι αν εσύ έχεις αυτοκτονικές τάσεις, με νοιάζει όμως ότι από την βλακεία σου θα μου καταστρέψεις την υπόλοιπη μου ζωή που σκότωσα άνθρωπο .