Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντησα σε αυτό που έγραψες. Αυτό που έγραψες δεν ισχύει. Στη συνέχεια όσα έγραψες επίσης δεν καταρρίπτουν το γεγονός ότι τα θερμικά δεν ξοδεύουν επιπλέον ενέργεια για να χρησιμοποιήσουν τη θέρμανση.

Γραμμένα είναι... .
Αυτό που έγραψα το διευκρίνησα γιατί όπως φαίνεται μόνο δύο άτομα δεν το κατάλαβαν και το ένα ήσουν εσύ.
Η διευκρίνηση ήρθε άμεσα και εσύ απάντησες 1 ώρα μετά παραβλεποντας την διευκρίνηση.
Γραμμένα είναι.
 
Φίλε μου ανέφερα παραπάνω παράδειγμα, η διαφορά σε 0 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία με το ID.7 με 130km/h είναι 305 vs 340km χωρίς αντλία θερμότητας και 322 vs 340 με αντλία θερμότητας. Ναι έχει διαφορά αλλά είναι μηδαμινή, γι' αυτό και αρχικά σου έγραψα πως το επιχείρημά σου είναι χάλια.

Εσύ υποστηρίζεις πως πάμε με 90, δεν βάζουμε θέρμανση, δεν ανοίγουμε το ράδιο, δεν ενεργοποιούμε τους υαλοκαθαριστήρες. Πως τα ξέρεις αυτά; Τα φαντάζεσαι; Στα λέει κάποιος;

Κούρασες πραγματικά

Εσείς τα λέτε μόνοι σας. Η διαφορά αυτή που περιγράφεις 305 vs 340 πόση διαφορά είναι σε ποσοστό της εμβέλειας των 340 χλμ. και πόση είναι σε αντίστοιχη περίπτωση σε θερμικό. Στο θερμικό η διαφορά είναι 0%.
Ήδη μιλάς για μια διαφορά στα ηλεκτρικά στο 10%. Δικά σου νούμερα χρησιμοποιώ. Που το είδες ότι είναι μηδαμινό, ειδικά όταν μιλάμε για τόσο μικρή αυτονομία;

Εδώ τα λέτε μόνοι σας και μετά λέτε ότι δεν είναι έτσι, και εγώ κούρασα;
 
Αυτό που έγραψα το διευκρίνησα γιατί όπως φαίνεται μόνο δύο άτομα δεν το κατάλαβαν και το ένα ήσουν εσύ.
Η διευκρίνηση ήρθε άμεσα και εσύ απάντησες 1 ώρα μετά παραβλεποντας την διευκρίνηση.
Γραμμένα είναι.

Δεν παράβλεψα τίποτε καθώς σε εσένα απάντησα πρώτα, ένα ένα τα quote κάθε φορά. Επίσης συνεχίζεις ενώ το επιχείρημα έχει καταρριφθεί και αυτό. Εννοείται πως είναι γραμμένα. Και ευτυχώς γιατί φαίνεται ότι δεν ισχύει τίποτε από αυτά που γράφεις.
 
Είναι τόσο μεγάλη αυτη η θερμική απώλεια που μπορεί να θερμάνει καμπίνα ή απλά ως συμπληρωματική;
Αν θεωρήσουμε ότι ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 90%, αυτό σημαίνει ότι περίπου 10% την ενέργειας γίνεται θερμότητα.

Αν θεωρήσουμε ότι ο κινητήρας σε μια ώρα θα "κάψει" περίπου 20kWh (120 χ.α.ο. με κατανάλωση ~165w/km), μιλάμε για περίπου 2kWh.

Δεν είναι και λίγο.. γιατί να το πετάξεις;
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Δεν παράβλεψα τίποτε καθώς σε εσένα απάντησα πρώτα, ένα ένα τα quote κάθε φορά. Επίσης συνεχίζεις ενώ το επιχείρημα έχει καταρριφθεί και αυτό. Εννοείται πως είναι γραμμένα. Και ευτυχώς γιατί φαίνεται ότι δεν ισχύει τίποτε από αυτά που γράφεις.
Οτι νομίζεις.
Εσύ άναψε την μηχανή και θεωρησε ότι καταναλώνεις 0 .
 
Μην κουράζεσαι με το να ψαρεύεις link αριστερά και δεξιά. Απλή η ερώτηση. Ξοδεύει παραπάνω ενέργεια το ηλεκτρικό με θέρμανση; Ναι. Το θερμικό; Όχι.

Συγνώμη ρε Λεο, αυτό που γράφεις μου μοιάζει λίγο με σοφιστεία.
Θα σου αλλάξω λίγο την ερώτηση.
Ξοδεύει παραπάνω ενέργεια, χωρίς να χρειάζεται, στο γάμο του Καραγκιόζη δηλαδή, το θερμικό; Ναί
Το ηλεκτρικό; Όχι

(Υπ’όψιν, δεν παίρνω το μέρος κάποιας πλευράς στη διαμάχη γιατί δεν έχω ιδέα από ηλεκτρικά).
 
Δεν παράβλεψα τίποτε καθώς σε εσένα απάντησα πρώτα, ένα ένα τα quote κάθε φορά. Επίσης συνεχίζεις ενώ το επιχείρημα έχει καταρριφθεί και αυτό. Εννοείται πως είναι γραμμένα. Και ευτυχώς γιατί φαίνεται ότι δεν ισχύει τίποτε από αυτά που γράφεις.
Οτι νομίζεις.
Εσύ άναψε την μηχανή και θεωρησε ότι καταναλώνεις 0 .
 
δεν κούρασε καθόλου (τουλάχιστον εμένα..)
έτσι είναι όπως τα λέει.

σε νορμάλ κατάσταση δεν έχεις πρόβλημα με το ηλεκτρικό.. μία φορά να σου κάτσει "η στραβή" , φτάνει.......
Ξέρετε εσείς και ο Pleo πως είναι να οδηγάς ηλεκτρικό και δε ξέρουμε εμείς που το οδηγάμε; ΟΚ ότι πείτε. Εγώ δε συνεχίζω να μετέχω σε ένα παραλογισμό. Μπορείτε να πιστεύετε ότι θέλετε με το μυαλό σας.

edit: με βενζίνη έχω μείνει πάντως, με ρεύμα όχι ακόμα. Αν μείνω θα σας το πω
 
Last edited:
Είναι τόσο μεγάλη αυτη η θερμική απώλεια που μπορεί να θερμάνει καμπίνα ή απλά ως συμπληρωματική;
Εξαρτάται, σε μία ανάβαση όπου δουλεύεις με μεγάλη κατανάλωση, ή όταν τρέχεις πολύ γρήγορα, υπάρχουν αυξημένες θερμικές απώλειες, αλλά όχι τεράστιες. Πχ από τα τεστ του Bjorn, η διαφορά εκτίμησης χωρητικότητας μπαταρίας 0-100% από 90km/h και 120km/h μπορεί να διαφέρει ως και 1,5 KWh
 
Συγνώμη ρε Λεο, αυτό που γράφεις μου μοιάζει λίγο με σοφιστεία.
Θα σου αλλάξω λίγο την ερώτηση.
Ξοδεύει παραπάνω ενέργεια, χωρίς να χρειάζεται, στο γάμο του Καραγκιόζη δηλαδή, το θερμικό; Ναί
Το ηλεκτρικό; Όχι

(Υπ’όψιν, δεν παίρνω το μέρος κάποιας πλευράς στη διαμάχη γιατί δεν έχω ιδέα από ηλεκτρικά).
Σωστή άποψη
 
  • Like
Reactions: karajim80
Ξέρετε εσείς και ο Pleo πως είναι να οδηγάς ηλεκτρικό και δε ξέρουμε εμείς που το οδηγάμε; ΟΚ ότι πείτε. Εγώ δε συνεχίζω να μετέχω σε ένα παραλογισμό. Μπορείτε να πιστεύετε ότι θέλετε με το μυαλό σας.
...........
 
...........
Συγνώμη για την αγανάκτηση αλλά τι να απαντήσω, όταν λέτε πως έχει δίκιο με αυτά που λέει; Ούτε θέρμανση κλείνει κανείς ηλεκτροκίνητος, ούτε με 90 πάει στις εθνικές οδούς, ούτε κλείνει το ράδιο και τους υαλοκαθαριστήρες. Σε όλα τα φόρα που συζητώνται θέματα ηλεκτροκίνησης, πάντα κάποιοι θα λένε ξανά και ξανά τα ίδια, χωρίς καν να έχουν ιδία εμπειρία οδήγησης ηλεκτρικού. Ε, αυτό είναι κουραστικό.
 
Μα (ο Λεωνίδας) ΔΕΝ λέει αυτό !!!!

Μην προσπαθείς άδικα. Έχουν κλειδώσει και δεν μπορούν να διαβάσουν τι έχω γράψει. Εδώ μόνοι τους λένε ότι έχει απώλειες, και μετά το γυρίζουν.
Από ένα σημείο και μετά δεν παίρνει firmware update όπως έχω πει. Θέλουν σώνει και καλά να πουν το αντίθετο, ενώ ακόμα και στο τελευταίο παράδειγμα ομολόγησαν διαφορά της τάξης του 10%
Υπάρχει λόγος να πούμε κάτι άλλο; Δεν το νομίζω.
 
Συγνώμη ρε Λεο, αυτό που γράφεις μου μοιάζει λίγο με σοφιστεία.
Θα σου αλλάξω λίγο την ερώτηση.
Ξοδεύει παραπάνω ενέργεια, χωρίς να χρειάζεται, στο γάμο του Καραγκιόζη δηλαδή, το θερμικό; Ναί
Το ηλεκτρικό; Όχι

(Υπ’όψιν, δεν παίρνω το μέρος κάποιας πλευράς στη διαμάχη γιατί δεν έχω ιδέα από ηλεκτρικά).

Επειδή την έκανες και χτες αυτή την ερώτηση, είπα να μην απαντήσω, αλλά αφού ξαναρωτάς ευχαρίστως να σου πω.

Η απάντηση είναι ότι η ενέργεια που ξοδεύεται, ξοδεύεται γιατί χρειάζεται τόσο στην περίπτωση του θερμικού όσο και στην περίπτωση του ηλεκτρικού γενικά. Αυτό είναι ένας γενικός κανόνας.
Το ηλεκτρικό όμως θα αφαιρέσει εμβέλεια για να το κάνει από την ήδη πολύ μικρή που έχει, το θερμικό όμως δεν θα έχει καμία επίπτωση σε αυτό αφού δεν θα ξοδέψει παραπάνω ενέργεια (από όση ήδη ξοδεύει) για να το κάνει.

Το πλεονέκτημα λοιπόν που έχει το θερμικό είναι καθαρό πλεονέκτημα και υπάρχει γιατί έτσι είναι η αρχή λειτουργίας του και έτσι είναι η εγγενής του εμβέλεια, η οποία δεν επηρρεάζεται από τη χρήση της θέρμανσης.

Πρέπει να ξεκλειδώσετε το μυαλό από το efficiency γενικά και αόριστα και να μπείτε σε mode συγκεκριμένης ανάγκης χρήσης και τι επίπτωση έχει αυτή η χρήση σε ένα προϊόν που εκτός των άλλων μπορεί να αποβεί έως και επικίνδυνο εάν συμβεί.

Η απάντηση λοιπόν δεν είναι ποιο είναι πιο efficient έτσι γενικά και αόριστα, αλλά είναι ότι το θερμικό το κάνει γιατί μπορεί! Είναι τόσο απλό. Και έτσι απλά έχει πλεονέκτημα.
 
Χωρίς να εξετάζουμε τις απώλειες από την καύση λειτουργίας του θερμικού κινητήρα .
Δεν μας ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση..
Ας είναι της τάξης του 90-95% και όσο θέλει...
Αν κάποιος έχει κατανάλωση πχ 7λίτρα/100χιλ , πάλι την ίδια θα έχει αν βάλει το καλοριφέρ στο φουλ!
 
  • Like
Reactions: Pleo
Να συμφωνήσουμε λοιπόν ότι η "ζεστούλα" του κινητήρα είναι ξεκάθαρα προϊόν απωλειών και απόδειξη κακής απόδοσης, που απλά συμβαίνει εν προκειμένω (τον χειμώνα) να μας βολεύει, μήπως και ξεκολλήσουμε από το loop? :cool:
 
Να συμφωνήσουμε λοιπόν ότι η "ζεστούλα" του κινητήρα είναι ξεκάθαρα προϊόν απωλειών και απόδειξη κακής απόδοσης, που απλά συμβαίνει εν προκειμένω (τον χειμώνα) να μας βολεύει, μήπως και ξεκολλήσουμε από το loop? :cool:

Να συμφωνήσουμε ότι είναι πλεονέκτημα έναντι των ηλεκτρικών που είναι η απάντηση στην ερώτηση που ξεκίνησε το συγκεκριμένο θέμα, αν δηλαδή έχουν ένα ακόμη πλεονέκτημα τα θερμικά παραπάνω εκτός από την εμβέλεια.

Μετά θα συζητήσουμε το επόμενο πλεονέκτημα... :cool:
 
  • Haha
  • Like
Reactions: vlad66 and chocbhed
Να συμφωνήσουμε ότι είναι πλεονέκτημα έναντι των ηλεκτρικών που είναι η απάντηση στην ερώτηση που ξεκίνησε το συγκεκριμένο θέμα, αν δηλαδή έχουν ένα ακόμη πλεονέκτημα τα θερμικά παραπάνω εκτός από την εμβέλεια.

Μετά θα συζητήσουμε το επόμενο πλεονέκτημα... :cool:

Μα είναι ξεκάθαρα θέμα οπτικής:

Από μηχανικής σκοπιάς, είναι προφανώς πλεονέκτημα το να έχεις υψηλή απόδοση σε σχέση με το να έχεις απώλειες. Δηλαδή, το Τέσλα είναι σαφώς καλύτερη "μηχανή" από ένα θερμικό. Από κει και πέρα, το ότι μέρος της χαμένης ενέργειας γίνεται ζεστούλα προφανώς είναι βολικό το χειμώνα.